Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Oltcit

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#19
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005
mama...nici nu vreau sa ma gandesc ce va urma ...sfaturi de genul ''cumpara frate Oltcit....altceva mai bun nu gasesti in banii aia '' ...

#20
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
romaximus mergi pe oltcit 100%, merita de 10 ori mai mult decat o berlina cazuta, e tabla buna, piese cat de cat ieftine, merge brici, si motoru boxter care cum zic toti creaza pasiuni, eu unul am fost ciupit de microb, nu am avut oltcit niciodata dar am locuit in craiova, printre oltcitari, si stiu ce inseamna, era chiar o moda cu tuning si na, aveam un vecin catalin ce participa la raliuri cu oltcitul lui super preparat, cu bani putini ai masina k lumea.
iti pot da un amic dintr-un club de oltcitisti din iasi poate te ajuta

#21
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postromaximusro, on Aug 17 2006, 15:53, said:

bre.. stiu cati bani ar trebui sa dau pe el si stiu ce pretentii pot avea de la el. Nu astept un Ferrari la acceleratie, un Mercedes la confort si o Toyota la fiabilitate. :)
Acceleratii a la ferrari ?
Pai sa-ti spun cum sta treaba la Oltcit, ca am avut doua.
Primul Club franta si al doilea TRS. Sa-ti spun de TRS, era din 93, 60.000 Km cind l-am luat in 2000.
I-am schimbat placa + disc ( Franta ), curatat carburatorul, facut ca nou, benzina super plus ( cred ca mai sint si de cei care isi aduc aminte de benzina rosie ) reglat carburatorul pe fuga + avans si alergatura nu gluma.Aveam aprindere de Skoda. In oras in regim de raliu imi lua cam 25 %, in oras mers normal cam 9 %. Mergea cu 35/h in a 5-a si maxim am prins 170 Km/h. De la 0 la 100 sub 11 secunde, era o nebunie de masina, si acum regret ca nu am putut s-o mai tin ( ce dracu, faceam trei    :lol:  )
Iarna pornea la sfert ( trageam socul atit cit sa porneasca in 1000 rpm )
Iarna, ulei 10 W 40, vara Bp 15 W 50. Aveam Duralube in motor ( pe atunci nu stiam de Metabond )
La vinzare au luat-o niste pusti pe care ii interesa viteza, in test am ajuns la 170 cu trei persoane.
Pacat de ea, mai bine nu le-o dadeam, dupa vreo 2 saptamini, am vazut-o lovita, nu rau dar era.

#22
cheloo2005

cheloo2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 15.07.2005

View Postturbo trabannt, on Aug 17 2006, 15:50, said:

maximus , oltcit by renault  :coolspeak: . pai se poate tu pe alte posturi tot dai cu cielo in jo si acu te gandesti la oltcit ( adica tot la olteni facut , materiale mai proaste facut ca cielo ) :w00t: ?
Mestere, Oltcit-ul cand sa produs .... acum multi multi ani  :)  sa stii ca era mai scump ca o Dacie, si pe cine o sa intrebi, care stie desigur, o sa iti spuna ca era masina, destul de bine privita.Ceausescu de exemplu, a cerut pe comanda un Oltcit decapotabil.
Partea care vroiam sa o subliniez e ca ceea ce sa facut atunci era de calitate si acuma Oltcit-ul meu si al altora , are tabla mai buna decat Cielo si alte marci autohtone, scoase dupa '90 incoa.

Eu nu sunt fan Oltcit insa asa e.Partea proasta a lor a fost ca au carburatorul ala foarte sensibl la benzina si reglaje.Daca nu stii cum sa il reglezi, dute la un mester altfel o sa ai consum din ala.. de 20 la suta de km, ca pe TRS-ul colegului de mai sus.

#23
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postcheloo2005, on Aug 18 2006, 17:55, said:

Mestere, Oltcit-ul cand sa produs .... acum multi multi ani  :)  sa stii ca era mai scump ca o Dacie, si pe cine o sa intrebi, care stie desigur, o sa iti spuna ca era masina, destul de bine privita.Ceausescu de exemplu, a cerut pe comanda un Oltcit decapotabil.
Partea care vroiam sa o subliniez e ca ceea ce sa facut atunci era de calitate si acuma Oltcit-ul meu si al altora , are tabla mai buna decat Cielo si alte marci autohtone, scoase dupa '90 incoa.

Eu nu sunt fan Oltcit insa asa e.Partea proasta a lor a fost ca au carburatorul ala foarte sensibl la benzina si reglaje.Daca nu stii cum sa il reglezi, dute la un mester altfel o sa ai consum din ala.. de 20 la suta de km, ca pe TRS-ul colegului de mai sus.
stiu , monser, stiu. momentan sponsorizez un oltcit din 1986 cu vreo 80 k la bord dar ruginit tot. consumul se face pe un banc de carburator si ia cam 9 in bucuresti iar in afara cica vreo 7 la 120 /h :w00t: . bunutaza nu as recomanda proprietarului sa o dea pe un oltcit produs dupa revolutie.
vesnica problema la oltcit delco ul ai luat o balta stai cu feonu pe dedesubtul ei sa reporneasca.
insa pana a fost remediata ( bateriei, segmenti motor, etc) m-a dus la 20 milioane. cu tot cu manopera.
eu totusi as recomanda o dacie frantuzeasca cam la aceiasi bani.
a si am fosti colegi cu oltcit 1996. bagau aia la bani in ele  :cursing: .

#24
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002

View Postturbo trabannt, on Aug 18 2006, 09:38, said:

eu totusi as recomanda o dacie frantuzeasca cam la aceiasi bani.

Buna idee. Am evitat sa spun asta si eu, dat fiind ca am una. Si in curand va fi de vanzare. Din pacate are zgarietura cu cheia, si o mica umflatura la buza aripii dreapta spate, in rest NU are probleme cu rugina. A fost verificata la sange acum 2 luni de mecanic. Mai tine ani buni fara nici o interventie.
Cu mai mult de 130 nu am mers cu ea, dar mai poate. Are roti de 1310 tubeless, si am scapat si de problema trepidatiilor specifice daciilor....pana la 120 cel putin cu cat merg eu pe afara cu ea, nu danseaza deloc.

Deci romaximusro, eu chiar ti-as recomanda masina mea. Asta daca vrei o berlina buna in care sa nu bagi 10-20 meleoane dupa 0-1-2 luni. Dar ai putea sa vii prin CJ sa o vezi sa nu zici ca iti vand baliverne aici.

Edited by driverx, 18 August 2006 - 09:26.


#25
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da, dar bugetul e de maxim 15 milioane :)

#26
yyyy

yyyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 03.05.2006

View Postromaximusro, on Aug 17 2006, 15:02, said:

Ma bate un mic gand la un oltcit ieftinnnnnn, ieftin , sa zicem pana in 10-15 milioane. Cat de fezabila e o asemenea nebunie? Cat de cazut oare o fi un oltcit in asemenea bani? Cum sta oltcit-ul la consum? 7-8 l la suta e realist intr-un oras ca iasi? conteaza ca nu are servo (nu vreau sa ma simt sofer de tir si sa fac muschi)  :D Cu surprindere am vazut ca pe autovit exista un singur oltcit . Au disparut oltciturile , odata cu sursele de piese?
Nu arunca banii pe Oltcit . Eu lucrez intr-o intreprindere unde s-au produs o parte din piesele de Oltcit ( chiulasele si blocuri-motor ) si pot sa spun ca motorul are greseli grave de conceptie , ma si mir ca a fost atata timp fabricat . D.p.d.v. al caroseriei Oltcit e bun , ergonomia e buna , finisajul totdeauna a fost peste Dacia iar suspensiile super . Motorul insa are hibe grave si voi incerca sa evidentiez cateva .
1- In general solutia motorului racit cu aer nu se aplica pentru motoare de peste 500cc deoarece la aceste motoare distributia temperaturilor e f. neuniforma si acest fapt genereaza uzuri mari si consumuri mari .
2- Motoarele fabricate in Ro sunt doar o imitatie jalnica a motorului care le-a inspirat , cel de Citroen 2 CV . Acel motor avea cilindrii de aluminiu acoperiti electrolitic cu o mixtura de metale numita "nicasil" si care le conferea o durabilitate f. mare ( peste 300000 km ! ) . La motoarele racite cu aer e necesar ca cilindrii sa fie de aluminiu pentru o buna racire . La noi s-au fabricat putine motoare care respectau reteta asta , cele de 652cc/34CP de pe Oltcitul Special . Tehnologia acoperirii cu nicasil nu a putut fi asimilata  asa ca i-au pus cilindri mai multi si mai mici de fonta si din acest motiv racirea este deficitara . De altfel in manualul de Oltcit Club scrie ca vara , la peste 30 grade sa nu depasesti turatia de 3000 rpm ca racirea nu mai face fata !
3- Motorul TRS e cel mai de rahat . S-a dorit Marirea puterii si in acest scop au majorat diametrele cilindrilor si pistoanelor de la 74mm la motorul de 1100 la 80mm la cel de 1300 . Cuzinetii de palier ai ambielajului au ramas insa tot aia si se uzeaza f. repede din cauza suprasolicitarii . Problema e asa de grava ca un motor din asta nou incepea sa bata doar dupa 5-6000km asa ca prin service-urile asaltate de nemultumiti se trimisese directiva ca bataile de ambielaj sunt normale la acest motor !
4- N-am mai pomenit motor atat de impanat cu simeringuri pe toate partile , toate potentiale surse de scurgeri . In special simeringurile de la axele cu came din chiulase se coc urgent ( chiulasele sunt foarte fierbinti ) , cauciucul asi pierde elasticitatea si...gata .
5- Orice piesa de oltcit socoteste-o cam dublu ca pret fata de piesa similara de Dacia berlina .
6- Pot sa-ti dau orice detaliu pt acest motor daca vrei dar acu' nu mai am timp .

#27
fido_glc

fido_glc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 08.05.2006

View Postromaximusro, on Aug 18 2006, 09:44, said:

da, dar bugetul e de maxim 15 milioane :)
mai bine iti iei un scooter..  B)

#28
popnic

popnic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.01.2006
problema principala la OLCIT este INTRETINEREA

      reglajul carburatorului este destul de pretentios si se face numai pe banc de reglare - altfel totul este dupa ureche

     daca ai in orasul tau sau aproape un service unede poti rezolva problema asta periodic ( cam la 6 luni) merita sa cumperi un Olcit


     oricum , multa bafta , masina este foarte buna iar interiorul este cuadevarat ergonomic

#29
Seducatorul

Seducatorul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 15.05.2004
Parerile sunt impartite si e si normal sa fie asa!

Ca proprietar de Oltcit pot spune ca sunt mandru! Am fost in week-end la Cheia si sub 120/130 nu am mers!

Apoi 12 TrS cum am eu este o masina stabila, tabla e buna!

Drept e consum un pic cam mare in oras dar daca nu pleci ca la curse de la semafor si stii sa o tii sub 3000 de turatii consum bine!

Piese gasesti acu nu este nimic ieftin....

Daca ai intrebari sau vrei sa iei legatura cu vreun mecanic sau nu gasesti piese pot sa-ti dau niste nr de telefon!

Bafta!

Edited by Seducatorul, 18 August 2006 - 11:03.


#30
cheloo2005

cheloo2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 15.07.2005
Intr-adevar , piesele sunt cam scumpe insa singura chestie  care ma retine sa imi refinisez Oltcit-ul e, ca nu stiu  ce legi or mai da astia, ce taxe or mai pune pe la RCA, sau ce taxe suplimentare. De exemplu, cat la suta dintr-o masina Oltcit avariata iti repara astia de la RCA pentru ca am inteles ca vor sa aduca o politica noua cu privire la masinile mai vechi, cum ar fi Oltcit-ul. pentru care taxele ar fi mai mari ..sau ceva de gen asta.
Problema aceasta nu prea o cunosc foarte bine si nu am gasit nimic referitor la aceasta pe net, de aceea acum vreo 4 saptamani, cred, am creat un topic pe tema masinilor mai vechi.

Daca ma intrebati de ce as pune-o la punct, e ca .. are tabla buna pe ea, consuma putin, nu (mai) caut masina noua, vreau doar una cu care sa imi fac treaba, insa nu stiu cat ne-or mai 'lasa' astia sa circulam cu ele :(

View PostSeducatorul, on Aug 18 2006, 12:01, said:

Parerile sunt impartite si e si normal sa fie asa!

Ca proprietar de Oltcit pot spune ca sunt mandru! Am fost in week-end la Cheia si sub 120/130 nu am mers!

Apoi 12 TrS cum am eu este o masina stabila, tabla e buna!

Drept e consum un pic cam mare in oras dar daca nu pleci ca la curse de la semafor si stii sa o tii sub 3000 de turatii consum bine!

Piese gasesti acu nu este nimic ieftin....

Daca ai intrebari sau vrei sa iei legatura cu vreun mecanic sau nu gasesti piese pot sa-ti dau niste nr de telefon!

Bafta!

Cu privire la viteza sa stii ca are dereptate omul, si tata cand mai merge la drum lung poti sa o tii la 100-120 lejer, parca toarce  :) , poate si din cauza ca schimbarea uleiului i se  facea la 4000Km si de fiecare data i se  punea imbunatatitor, si asta .... de 13 ani incoace :)

#31
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postyyyy, on Aug 18 2006, 10:55, said:

1- In general solutia motorului racit cu aer nu se aplica pentru motoare de peste 500cc deoarece la aceste motoare distributia temperaturilor e f. neuniforma si acest fapt genereaza uzuri mari si consumuri mari.

Ia zi, exceptie facand Porsche.

#32
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
yyyy cunosti tu ce cunosti dar nu e chiar asa, trs are majoritatea pieselor frantuzesti, problema cu delco-ul se rezolva usor cu un spray sau chiar un capac, motorul este exceptional si pana sa vina Renault cu ale sale injectii facea muci orice dacie in arbore cotit, tureaza tu o dacie in turele la care ajunge oltcitu si o sa ai capota floare de la pistoanele sarite...
una peste alta e o investitie minima cu satifactii peste asteptari si investitie, cu reglajul carburatorului sunt destui oameni priceputi inca, de ex are unul chiar in iasi care cunoaste oltcitul ca pe propriul buzunar si l-am recomandat
ps: tabla cat si forma caroseriei confera o protectie muuuult mai buna la impact decat berlineta si stabilitatea este net superioara
chiar acu cateva zile era o poza cu un oltcit cu un sofer cascador, si a scapat..

Edited by nashu77, 18 August 2006 - 12:14.


#33
BONO

BONO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 10.06.2005

View Postyyyy, on Aug 18 2006, 10:55, said:

Nu arunca banii pe Oltcit . Eu lucrez intr-o intreprindere unde s-au produs o parte din piesele de Oltcit ( chiulasele si blocuri-motor ) si pot sa spun ca motorul are greseli grave de conceptie , ma si mir ca a fost atata timp fabricat . D.p.d.v. al caroseriei Oltcit e bun , ergonomia e buna , finisajul totdeauna a fost peste Dacia iar suspensiile super . Motorul insa are hibe grave si voi incerca sa evidentiez cateva .
1- In general solutia motorului racit cu aer nu se aplica pentru motoare de peste 500cc deoarece la aceste motoare distributia temperaturilor e f. neuniforma si acest fapt genereaza uzuri mari si consumuri mari .
2- Motoarele fabricate in Ro sunt doar o imitatie jalnica a motorului care le-a inspirat , cel de Citroen 2 CV . Acel motor avea cilindrii de aluminiu acoperiti electrolitic cu o mixtura de metale numita "nicasil" si care le conferea o durabilitate f. mare ( peste 300000 km ! ) . La motoarele racite cu aer e necesar ca cilindrii sa fie de aluminiu pentru o buna racire . La noi s-au fabricat putine motoare care respectau reteta asta , cele de 652cc/34CP de pe Oltcitul Special . Tehnologia acoperirii cu nicasil nu a putut fi asimilata  asa ca i-au pus cilindri mai multi si mai mici de fonta si din acest motiv racirea este deficitara . De altfel in manualul de Oltcit Club scrie ca vara , la peste 30 grade sa nu depasesti turatia de 3000 rpm ca racirea nu mai face fata !
3- Motorul TRS e cel mai de rahat . S-a dorit Marirea puterii si in acest scop au majorat diametrele cilindrilor si pistoanelor de la 74mm la motorul de 1100 la 80mm la cel de 1300 . Cuzinetii de palier ai ambielajului au ramas insa tot aia si se uzeaza f. repede din cauza suprasolicitarii . Problema e asa de grava ca un motor din asta nou incepea sa bata doar dupa 5-6000km asa ca prin service-urile asaltate de nemultumiti se trimisese directiva ca bataile de ambielaj sunt normale la acest motor !
4- N-am mai pomenit motor atat de impanat cu simeringuri pe toate partile , toate potentiale surse de scurgeri . In special simeringurile de la axele cu came din chiulase se coc urgent ( chiulasele sunt foarte fierbinti ) , cauciucul asi pierde elasticitatea si...gata .
5- Orice piesa de oltcit socoteste-o cam dublu ca pret fata de piesa similara de Dacia berlina .
6- Pot sa-ti dau orice detaliu pt acest motor daca vrei dar acu' nu mai am timp .

Iata cineva cu argumente puternice si informat, as dori mai multe detalii ca fost posesor de Oltcit am recunoscut multe din defecte.
Zicea cineva mai sus de Porsche, da! cu mica mare diferenta ca pana si ei au trecut la motoare cu racire cu apa la ultimele modele de 6 ani!
Tocmai daca si Porsche-ul (cei mai buni in motoare tip boxter!!!)a facut schimbarea inseamna ca-i ceva putred in Danemarca!
Ca si tabla si in general forma (fier de calcat) intradevar pot spune ca este extrem de rezistent, am avut accident cu al meu la 80 km/h m-a pocnit in coltul din spate stanga un Ford Scorpio din acela greu de 2.5 mie doar mi-a indoit coltul care mi-a blocat roata (noroc, alfel intram intr-o caruta) pe cand Fordul l-au luat cu platforma de acolo, roata rupta radiator pompa de apa zob, la mine am tras cu un levier si am indreptat tabla dupa care mi-am continuat drumul. 6 stele jumate NCAP in 2010!
De restul numai zic, bucsa de la volan care vara se dilata si trageai de volan ca de roata de la fantana, de scaunul defect la care numai mergea sistemul de rabatare si l-am prins cu surub (cu ocazia asta in spate intrau numai cei cu aptitudini de gimnasti) partea electrica proiectata si realizata in mod execrabil (intr-un concediu nu mi-a mai plecat deloc, desfacut motoru de tot felu de meseriasi, ba carburatorul infundat ba platinile pana cand infuriat am rugat pe cineva sa ma tracteze acasa -eram la 30km de casa- in timp ce ma tracta am tras un pumn in bord si masina a pornit - ca-n filmele cu prosti- ptr. ca mai apoi sa aflu cauza, un cablaj imprimat prost executat si prost montat in spatele vitezometrului si turometrului de la zguduieli a facut scurt circuit... se vedea locul unde facea flama- si astfel cand am dat cu pumnul s-au departat!
Sau sa va mai zic de relantiu care statea numai unde si cand vroia el, ba-mi murea motoru la stopuri ba ma trezeam la treceri de pietoni ca se uita lumea la mine ca la urs ca avea motorul 4000 turatie stand pe loc, si apoi sa te mai miri ca aveam 15 pana la 20l consum uneori (mai ales iarna).
Da! Eu recomand Oltcit tuturor ca prima masina si ca exemplu de asa nu!
Pai dupa aia te sui in Logan si zici ca esti in limuzina!

Masina construita in Romania? No thanks! Once in a lifetime is enough, destul ca trebuie sa traiesc pe aici.
Dati search si gasiti pe aici ca am mai povestit si cum mi-a ars finally bijuteria.

Edited by BONO, 18 August 2006 - 13:20.


#34
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
romaximusro

Mult prea putin. Indiferent ca e vorba de un Oltcit bun, berlina buna, sau berlina mea. Nu te supara. Oricare din masini le iei la pretul asta, practic cumperi pachet de probleme cu banii astia, la care in max 6 luni cred ca mai dai inca atat.

O fi janghine deja aceste masini, dar....15 meleoane nu e pret pentru o masina care sa si vrei sa o folosesti si in conditiile in care scopul tau este sa te duca de la A la B si nu sa fie cu scop didactic pentru tine invatand mecanica de la A la Z.

...fara suparare....

#35
yyyy

yyyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 03.05.2006

View Postnashu77, on Aug 18 2006, 13:11, said:

yyyy cunosti tu ce cunosti dar nu e chiar asa, trs are majoritatea pieselor frantuzesti, problema cu delco-ul se rezolva usor cu un spray sau chiar un capac, motorul este exceptional si pana sa vina Renault cu ale sale injectii facea muci orice dacie in arbore cotit, tureaza tu o dacie in turele la care ajunge oltcitu si o sa ai capota floare de la pistoanele sarite...
una peste alta e o investitie minima cu satifactii peste asteptari si investitie, cu reglajul carburatorului sunt destui oameni priceputi inca, de ex are unul chiar in iasi care cunoaste oltcitul ca pe propriul buzunar si l-am recomandat
ps: tabla cat si forma caroseriei confera o protectie muuuult mai buna la impact decat berlineta si stabilitatea este net superioara
chiar acu cateva zile era o poza cu un oltcit cu un sofer cascador, si a scapat..
Salut . Te imbeti cu apa rece . Motorul tip TRS NU ARE NIMIC FRANTUZESC IN EL , E O "INVENTIE" ROMANEASCA . Piese integral frantuzesti au avut doar motoarele de Special si partial , pentru putin timp , cele de Club . Crezi ca Citroen ar fi marit puterea motorului doar prin majorarea diametrelor cilindrilor , fara a reproiecta tot ambielajul si eventual si carterul ? Asta a fost o solutie ciobaneasca , de romani . Singura modificare pozitiva a fost delcoul cu ruptor electronic de la ultimul model produs-TRS Oltena . Nu vad ce legatura are cu ce turatie merge motorul de Dacie sau de Oltcit atata timp cat fiecare e in parametrii normali de functionare . Singurul lucru de comparat este FIABILITATEA . Ca sa pricepi mai bine cum e cu motoarele racite cu aer iti recomand sa citesti " Practica automobilului " si "Motorul de automobil" de ing. Petre Cristea , poate ai auzit de el , daca nu , afla si tu cine a fost . Si sa stii ca NU EXISTA OAMENI PRICEPUTI IN REGLAREA CARBURATORULUI DE OLTCIT . Acest cabelitor se regleaza CU ADEVARAT doar pe standuri speciale aflate dupa stiinta mea doar in 3 locuri din aceasta tara : Bucuresti , Brasov si Craiova . Repet , eu lucrez la intreprinderea IPTAPA-Slatina ( Intreprinderea de Piese Turnate din Aluminiu si Pistoane Auto ) Unde o buna parte din piesele de motor de Oltcit au fost fabricate , asa ca nu ma invata tu cat de frantuzesc e motorul TRS , ca nu e cum crezi tu .

#36
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
BONO, da suparat mai esti pe Oltcit   :lol:
Sa va spun de primul Oltcit, adica Club, ca de TRS v-am spus.
Primul, Oltcit Club l-am luat de la socru-meu la vreo 45.000 Km si minca ulei cu galeata, carburatorul nu mergea, puntea spate scirtia in draci, dar in rest era perfect.
La 60.000 ajunsesem la 500 Km facuti rapid sa consume 5 litri de ulei, si m-am hotarit sa-i bag un set de segmenti. Am desfacut motorul si era varza, era mincat din cilindru cam 0,5 mm pe raza, asa ca trebuia set motor. Am cumparat setul motor cu segmenti Gotze ( sau cum s-o scrie ) si m-am apucat de motor. Axele cu came erau perfecte. Am facut motorul si la treaba, pina l-am vindut am facut 150.000 Km si nu consuma ulei de la schimb la schimb. Carburatorul l-am schimbat, am pus de TRS, am filtru de benzina de Tico, cu platina era o problema, dar eram expert, in 10 min o schimbam. Totusi Clubu pornea greu iarna.
Cu puntea pe spate, am incercat prima data sa-i bag ulei , dar nu a mers, si i-am schimbat bucsile si gata.
A, uitasem m-i sau blocat placheti pe fata, vara pe caldura si de-abia tragea masina, si am curatat pistonasele.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate