Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...
 BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...
 Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 

Indrumar pornire Dacia

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
masterbobs

masterbobs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 16.12.2003

Andrei, on May 8 2005, 19:15, said:

Am cautat cu google... si am ajuns aici... Dacia cu pricina e mai veche de 2 ani... si inca n-a murit...

eu cred ca am dat de 100-120 de ori, dar ca tembelu nu faceam toata cursa cu "coada" aia... ci dadeam putin de ea... pe la sfarsit cand ma enervasem am dat mai tare de ea si a venit si benzina... :cursing:

de aici am tras concluzia ca tre sa dau repede si pe toata distanta pe care se misca coada aia...

<{POST_SNAPBACK}>

smecheria cred ca era "sa fie pe cama" ca altfel dadeai repede si incet cam de 4000 de ori si degeaba.
personal cu motoarele pe carburatie statute am untratament mai dur...
folosesc:
-un capacel de benzina plin de benzina varsat direct in camera carburatorului (capac de pet)
- avansul dat la minim
- rog pe cineva sa dea la automat
- si cu o miscare in pasi a delco-ului spre avansul maximin timp ce da individul la automat sigur porneste


ps
la diesel(cel cu mai multe bujii incadescente) merge de minune faza cu cablul pus intre baterie si partea calda a bujei incandescente de pe cilindrul 2( nu stiu de ce pe altul nu funtioneaza)

#20
The|SpAwN

The|SpAwN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 09.07.2002
La mine tre sa tzin pedala de acceleratie apasata la maxim doar cand motorul e mai cald de 80 grade. In rest porneste fara probleme...

     Ce-i drept a stat o luna in parcare fara sa se atinga nimeni de ea si dupa vreo 2-3 zile de mers cu ea (pornea fara probleme) n-a mai vrut sa pornesca... si trebuia sa apas ceva bumb de-acolo de pe langa motor care se tot apasa cand dadeai cheie (nu stiu ce e :)). Important e ca acuma porneste si din cheie (nu doar manual :D). (1310 '87)

   edit: care ar mai fi farmecul sa ai un Audi sau un VW... tot timpul cand ma duk spre ea si bag cheia in contact ma trece un fior aparte... oare porneste... oare nu porneste...  :coolspeak:

Edited by The|SpAwN, 05 July 2005 - 11:57.


#21
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
Vezi ca pe furtunul care merge de la pompa de benzina la carburator, se mai strange aer. La cald, asta se dilata si nu mai trece benzina. Scoate furtunul din carburator, ai grija unde curge, si da-i cateva la coada (pompa manuala de amorsare, de la pompa de benzina). Scoate aerul de acolo, si o sa fie OK.

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
dacă nu are codiță, mai ai nevoie de un om să dea puțin la cheie  :peacefingers:

#23
adynis

adynis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,928
  • Înscris: 28.11.2001
ce este codita mah ? .... :) tot vorbiti de ea ? ... ;)

#24
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
E o maneta mica la pompa de benzina (care la Dacia 1300 e prinsa de motor, in partea stanga, cam pe langa delco). Se foloseste la pomparea manuala a benzinei, ca sa nu omori bateria (cand sta, benzina se mai duce din furtun).

#25
adynis

adynis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,928
  • Înscris: 28.11.2001
aaa, o stiu :) chiar azi a trebuit sa ma folosesc de ea... Am mers toata ziua cu masina, am facut 30 min pauza la umbra, am plecat si dupa 8 - 10m mi se opreste motorul (mi-a mai facut odata la fel, sapt. trecuta) ... trag pe dreapta ... dau la ... codita, cum ii ziceti voi, vad ca nu vine benzina, si dau si dau si tot dau pana sare in carburator un strop, si apoi a luat-o ... ciudat, dar a mers ;)

#26
The|SpAwN

The|SpAwN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 09.07.2002
firu ala care se trage cand apesi pe acceleratie ? (cred ca e sarma de la acceleratie...)

acu mai nou cand e rece porneste, dar dupa vreo 20-30 metri face figuri... adik o accelerez dar al dreq nu o ia din loc (o ia frumos din parcare, dar cand opresc la intersectie si vreau sa pornesc nu o mai ia din loc :))... si atunci ma supar si o calc de-i sar capacele si zboara :D

#27
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,978
  • Înscris: 17.10.2003
Se poate sa fie din pompa de benzina, sa nu mai etanseze pastilele, asfel incat benzina se duce inapoi in rezervor. Aia 20 metri este exact cat ti-ajunge benzina din carburator. Incearca dimineata sa scoti furtunul din carburator, sa-i dai la coada pana vine benzina si apoi baga-l la loc. Apoi pleaca cu masina si vezi daca mai face figura.

#28
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003

The|SpAwN, on Jul 8 2005, 00:38, said:

firu ala care se trage cand apesi pe acceleratie ? (cred ca e sarma de la acceleratie...)
Nu; acceleratia mai actioneaza si asa-zisa 'pompa de spritz' care da un surplus de benzina cand apesi brusc. Coada e chiar pe pompa de benzina (din asta pleaca un furtun care merge la carburator)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate