Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#4411
Posted 17 September 2015 - 12:02
Cand poti pune Fuchs (pret normal) sau OE de ce ai pune Valvoline?
|
#4412
Posted 17 September 2015 - 13:53
Am fost pe Castrol de reprezentanta si nu a fost rau (chiar din ala la butoi).
Acum sunt pe Motul, dar Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 e la pret f. bun, brandul e foarte recomandat si permite long life. As avea curaj cu orice marca aprobata 507. |
#4413
Posted 17 September 2015 - 14:19
PD sau CR?
Daca este PD trebuie sa fii mai restrictiv, nu orice de pe lista. La CR in principiu oricare, poate creste Oil Ash Volume usor dar pana la >200.000Km poate dai masina si nu mai stie nimeni... |
#4414
Posted 17 September 2015 - 14:48
507 este pentru CR.
Masina o tin si oricum, sunt genul care baga norma dictata de producator. |
#4415
Posted 18 September 2015 - 08:32
overseas, on 17 septembrie 2015 - 13:53, said:
Am fost pe Castrol de reprezentanta si nu a fost rau (chiar din ala la butoi). Acum sunt pe Motul, dar Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 e la pret f. bun, brandul e foarte recomandat si permite long life. As avea curaj cu orice marca aprobata 507. Si n-ai simtit diferenta mare intre Castron si restul ? Te intreb pentru ca eu am simtit diferenta mare de la Castrol la Amsoil. |
#4416
Posted 18 September 2015 - 09:22
Diferenta mare nu am simtit, am pastrat norma 507, 5w30, masina porneste ceva mai bine, se aude ceva mai bine. Castrolul era ok pentru schimb la 15k, ma cam deranjeaza sa fac schimburi la 10k.
Edited by overseas, 18 September 2015 - 09:22. |
#4417
Posted 18 September 2015 - 17:05
Se dau urmatoarele uleiuri
- mobil 1 0w-40 new life - fuchs titan gt1 xtl 5w-40 - valvoline synpower extreme 5w-40 MST - OEM VW special plus 5w-40 ( car cica ar fi tot de fuchs facut ) Masina de rasfat este Audi a3 1.4 tfsi caxc. Eu sunt inclinat catre primele 2. In mers normal si sportiv la drum intins sau normal si ceva sportiv pe oras consum 0 ulei cu amsoil 5w-30. Dar in mers p0rno pe oras mi-a luat putin. |
#4418
Posted 20 September 2015 - 01:58
@kspic eu as opta pentru 2
Kspic, on 20 august 2015 - 16:51, said: Intre TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 (XTL-Technology) - TITAN GT1 Longlife 3 5W-30 - valvoline SYNPOWER XTREME XL-III C3 Care e cea mai buna alegere ??? |
#4419
Posted 24 September 2015 - 21:10
Ceva super interesant.
https://www.dropbox....-club.xlsx?dl=0 Edited by Kspic, 24 September 2015 - 21:12. |
#4420
Posted 26 September 2015 - 13:05
Pus mobil1 0w-40 new life capac auriu. Beeeleeeeaaa.
La relanti motorul o tenta mai silentios, posibil placebo. La 5-6k rpm clar mai silentios. In mers accelerarile sunt mult mai silentioase. Like ! |
|
#4421
Posted 26 September 2015 - 15:44
#4423
Posted 27 September 2015 - 00:46
Si daca e sa ma leg de amsoil.... Amsoilul facea motorul mai silentios fata de castrol edge 5w30 deci mobil1 new life e un salt imens fata castrol edge. Chiar ca new life ))
Edited by Kspic, 27 September 2015 - 00:46. |
#4424
Posted 27 September 2015 - 12:19
Dar Mobil-ul asta nu e 504/507, e 502. Si e A3 B3/B4, full saps.
Ce te-a facut sa-l alegi? |
#4425
Posted 27 September 2015 - 13:22
UOA-urile de pe afara.
E un ulei cu 50-60% PAO si ceva baza grupa 3. E bogat in zinc, are app 900-1000ppm in timp ce redline are 1200 ppm. Are detergenti suficienti iar motoarele desfacute arata impecabil. Are aditivi solizi care sunt chiar indicati pentru motoarele de generatie noua care sunt facute din aliaje mai rezistente. In plus din UOA-uri am vazut ca dupa 8k mile are cel mult 5 ppm Al. La 7-8k km face unveda la 2-3 ppm Al si cam 10 ppm Fe. Cu putin.... E un ulei care tehnic vorbind ofera uzura foarte mica in motor iar eu cum stau la Brasov iar iernile sunt grele, motorul avand deficienta de ungere a lantului 0w40-ul il va ajuta sa asigure presiunea de ulei cat mai repede. Uleiuri 504/507 sa fi nebun sa bagi. Sunt uleiuri LL3 de 30k km sau 2 ani facute special pentru diesele cu DPF. De aici aditivare antiuzura scazuta. Nu ma ajuta..... Motorul meu are norma 502 pentru interval normal de service si 504 pentru LL3. Eu ii fac schimbul la maxim 7k km si prefer un ulei full saps care sa il protejeze cand ii dau talpa. Nu ma intereseaza de normele de poluare UE sau alte chestii de genul. Ma intereseaza ca masina mea sa fie protejata asa cum trebuie. Edited by Kspic, 27 September 2015 - 13:25. |
|
#4426
Posted 27 September 2015 - 14:25
Am amintit de 504/507 pentru ca tu initial intrebasei de norma asta, plus ca ai facut comparatie cu acel Castrol 5W30 care e LL 504/507 daca nu ma insel.
Si eu am TSI si am mers pana acum pe OEM 5W30 504 cu schimb la 10k, si probabil raman pe varianta asta pana se termina garantia - adica inca 2 ani. Dupa aceea insa as vrea sa mai incerc si altceva, dar tot ceva cu aprobari VW pentru o eventuala kulanta. Multumesc pentru informatii si daca se poate, sa mai revii cu update-uri. |
#4427
Posted 27 September 2015 - 15:15
Kspic, on 27 septembrie 2015 - 13:22, said:
E un ulei cu 50-60% PAO si ceva baza grupa 3. E bogat in zinc, are app 900-1000ppm in timp ce redline are 1200 ppm. Are detergenti suficienti iar motoarele desfacute arata impecabil. Are aditivi solizi care sunt chiar indicati pentru motoarele de generatie noua care sunt facute din aliaje mai rezistente. Edited by curentelectric, 27 September 2015 - 15:24. |
#4428
Posted 27 September 2015 - 23:26
nop, eu stiu ca mobil 1 a avut doar un precursor gtl numit Visom.
iar de pe wikipedia: In February 2007, the same week that ExxonMobil decided to cancel its GTL plans, Shell held a groundbreaking ceremony for its Pearl GTL project. deci shell>mobil 1. nu degeaba redbull f1 vrea si benzina de la shell(probabil si uleiul!), nu doar motorul. => shell iti da aripi. Edited by 41ex, 27 September 2015 - 23:35. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users