Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Masina "autohtona" la 7500 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
230 replies to this topic

Poll: Masina in jurul a 7500 de euro. (158 member(s) have cast votes)

Daca ai dispune de 7500 de euro ce masina ti-ai cumpara?

  1. Cielo Euro III STD+AC (7.499 €) (19 votes [12.03%])

    Percentage of vote: 12.03%

  2. Cielo Euro III STD+LPG (7.499 €) (14 votes [8.86%])

    Percentage of vote: 8.86%

  3. Dacia Logan Ambiance (standard) 1.5 dCi (7440 €) (21 votes [13.29%])

    Percentage of vote: 13.29%

  4. Dacia Logan Preference 1.6 MPI (7380 €) (62 votes [39.24%])

    Percentage of vote: 39.24%

  5. Alta masina. (te rog completeaza intr-un post) (42 votes [26.58%])

    Percentage of vote: 26.58%

Vote Guests cannot vote

#19
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
add, e usor a spune de 8000 E iti gasesti ceva frumos SH, daca te pricepi la masini sau ai pe cineva de incredere sa te ajute la a o testa. Eu spre exemplu nu ma pricep si nici nu am la cine sa apelez spre a ma ajuta la cumpararea unei asemenea masini sh, eu am foarte putin noroc si decat sa risc o suma de bani pe care oricum ii platesc inapoi prin rate, nu as vrea sa ma trezesc ca nu-mi mai pot folosi masina cumparata de ocazie si sa ma coste reparatiile de mai bine mi-as lua o alta.

#20
SandMan_Rave

SandMan_Rave

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 14.01.2006
Daca as avea de ales intre Cielo si Logan, as alege Cielo (STD+AC) - nu imi place idea de a conduce cu o butelie plina cu gaz in portbagaj, indiferent cat "sigura" este. Loganul nu imi place nici ca aspect nici ca comportare pe sosea iar pozitia de condus e obositoare, parca stai in autobuz.
Totusi daca as avea 8000 de euro mi-as cumpara un SH, probabil un Golf4 adus recent in tara. Chiar daca nu te pricepi la masini sunt cateva lucruri la care te poti uita fara sa fii cunoscator ca sa iti dai sema daca masina a avut kilometrajul dat inapoi, te uiti la uzura discurilor de frana, tapiterie, cauciucul de la pedale, schimbatorul de viteze etc.)
Sau poti sa te duci la un service, o ridici pe elevator si-i pui pe baieti sa se uite pe sub ea (nu te costa mult si metoda e destul de sigura, un mecanic bun poate depista defectiunile unei masini si iti poate spune daca kilometrajul indicat la bord se apropie de cel adevarat)

#21
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

View PostCiubex, on Jul 17 2006, 14:13, said:

add, e usor a spune de 8000 E iti gasesti ceva frumos SH, daca te pricepi la masini sau ai pe cineva de incredere sa te ajute la a o testa. Eu spre exemplu nu ma pricep si nici nu am la cine sa apelez spre a ma ajuta la cumpararea unei asemenea masini sh, eu am foarte putin noroc si decat sa risc o suma de bani pe care oricum ii platesc inapoi prin rate, nu as vrea sa ma trezesc ca nu-mi mai pot folosi masina cumparata de ocazie si sa ma coste reparatiile de mai bine mi-as lua o alta.

După tine ar trebui să-și cumpere mașini numai șefii de service-uri auto!
Dacă știi cam ce pretenții ai de la o mașină, poți începe să cauți pe net.
E primul pas - documentarea!
Îți stabilești tipul de mașină care se potrivește cerințelor tale tehnice, de confort și necesități - și în primul rând financiare.
După care cauți o modalitate curată de achiziționare.
Te duci tu, sau te bazezi pe cineva care face asta.
Iar aici totul stă în negociere și în modul de selectare a oamenilor. Lucruri pe care oricum trebuie să le înveți în viață.
Cât privește verificarea propriu-zisă a mașinii, asta se face în service-uri specializate și este cu adevărat profesionistă. Nu mai vine nea Gheorghe să îți miște de roată și să pună urechea la motor ca să spună dacă mașina merge bine. Plătești ceva, dar ai un diagnostic corect al mașinii.
Și dacă ai negociat dinainte cu cel care îți aduce mașina că va primi banii abia după rezultatul la teste va fi OK pentru tine... ești ceva mai liniștit.
Și tot la service vei afla și ce consumabile trebuie schimbate și cât te costă.
O puni la punct și după aia îi dai doar carburant și talpă din greu...

#22
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Parintii mei si-au cumparat in 2004 un Cielo STD+AC cu 8000 de euro, atat era atunci, in acelasi timp un vecin si-a luat din Germania de la un autohouse un Opel model break, model de prin 2001, arata foarte bine, a dat pe el ceva mai putin de 9000 de euro. S-a plimbat cam jumatate de an, apoi nu stiu ce a patit pe la motor ca de atunci numai in spatele blocului sta, ca-l costa cam in jur de 2000 de euro sa o repare, i-a pus husa si asteapta vremuri mai bune sa-si permita acum reparatia.
In general, m-am mai uitat si eu peste cateva pagini de pe intenet sa vad ce si cu despre masini, preturi, dotari, da' doar atat.

Edited by Ciubex, 17 July 2006 - 13:54.


#23
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Ia-ti un Logan Laureate 1,4MPI care are AC,oglinzi electrice si degivrate,computer de bord, 2 airbaguri, un mic reglaj de scaun sofer,casco mic,garantie, etc cu 7680Euro.
Consumul e mult mai bun decat la Cielo.Fiind masina autohtona ai o retea mare de service-uri si piese se vor gasi mereu si in termene scurte. Exista si exceptii, nu zic nu, dar in general nu se compara un termen de livrare la o piesa din Japonia, cu una de prin Romania.
Daca ai mai multi bani ia in calcul Clio sau Hyunday. Masina noua e noua.Ai garantie, nu ai piese uzate.Ai costuri care le poti calcula mult mai usor.

Eu am Cielo la firma care il mai conduc, e mai vechi cu 1,5 ani si nu se compara cu Logan. Multi denigreza masina asta, dar si mai multi (tot din aceeasi gasca :rolleyes: ) nu au bani de ea. Asa ca trage concluziile...  ;) Sau sunt alti baieti cu gusturi mult mai rafinate si nu mai concep un buget fix pentru o masina.

Si eu care am fost in aceeasi dilema ca si tine. Nu mi-am permis sa imi iau o teapa de 8000E si apoi sa imi dau pumni ca nu am vazut nu stiu ce viciu ascuns. La SH sunt riscuri, si daca nu ai o rezerva si pentru surprize si interventii neanuntate, nu te sfatuiesc.

Succes si mult noroc in alegere.

Edited by $eb, 17 July 2006 - 14:37.


#24
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
e usor sa zici risca.. cand nu risti banii tai. Insa cand pui la bataie banii tai cred ca stai sa te gandesti de 2 ori la acest lucru, mai ales cand stii ca dupa aia nu prea iti permiti sa scoti sume mari dintr-o data ca sa suporti o reparatie.

#25
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View PostEminovici, on Jul 16 2006, 13:44, said:

Nici sa nu te gandesti sa-ti iei Logan. Sfatul meu. Cu banii astia iti poti aduce de dincolo o masina de cel mult 5 ani, care-i mai buna de 5 ori decat una autohtona.

Parca Zazie si-a luat Golf de la mama lui Germania si nu a mai bagat decat 26 de mil. dupa aia. Buna rau masina de afara. Cand o cumperi cumperi si un bilet la Loto. Asta daca nu ai rude arabi care locuiesc acolo sau in cel mai rau caz vre-un bosniac. Atunci masina de afara e cea mai buna alegere.

#26
adenepenthe

adenepenthe

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 05.10.2005
Între Cielo și Logan eu am ales Cielo pentru întreținerea ieftină. O să îl gazez cât de curînd, aici trebuie mare atenție la firmele neserioase care au componente turcești și angajați netoți. Cât despre faptul că e bombă cu ceas, distruge motorul...etc, părerea mea - zvonuri.
   În Italia este Ferrari pe gpl, Rolls din 60 pe gaz, plin de x5, ML, Jaguare, S, toate pe gaz. Să nu mai spuneți că și la mașinile acestea Gpl distruge motorul sau explodeaza butelia că altfel propietarii nu ar fi instalat-o.
  Despre mașină SH cu peste 100.000 la bord - am avut așa ceva, dizel, am ținut-o 7 ani, nu mai iau în veci. O sa iau după 2007 ceva benzinar ieftin și mai rar (Bmw e34, 32).

#27
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005

View Post$eb, on Jul 17 2006, 08:34, said:

Ia-ti un Logan Laureate 1,4MPI care are AC,oglinzi electrice si degivrate,computer de bord, 2 airbaguri, un mic reglaj de scaun sofer,casco mic,garantie, etc cu 7680Euro.
Consumul e mult mai bun decat la Cielo.Fiind masina autohtona ai o retea mare de service-uri si piese se vor gasi mereu si in termene scurte. Exista si exceptii, nu zic nu, dar in general nu se compara un termen de livrare la o piesa din Japonia, cu una de prin Romania.
Daca ai mai multi bani ia in calcul Clio sau Hyunday. Masina noua e noua.Ai garantie, nu ai piese uzate.Ai costuri care le poti calcula mult mai usor.

Eu am Cielo la firma care il mai conduc, e mai vechi cu 1,5 ani si nu se compara cu Logan. Multi denigreza masina asta, dar si mai multi (tot din aceeasi gasca :rolleyes: ) nu au bani de ea. Asa ca trage concluziile...  ;) Sau sunt alti baieti cu gusturi mult mai rafinate si nu mai concep un buget fix pentru o masina.

Si eu care am fost in aceeasi dilema ca si tine. Nu mi-am permis sa imi iau o teapa de 8000E si apoi sa imi dau pumni ca nu am vazut nu stiu ce viciu ascuns. La SH sunt riscuri, si daca nu ai o rezerva si pentru surprize si interventii neanuntate, nu te sfatuiesc.

Succes si mult noroc in alegere.


Si ce sfaturi ii vei mai da tu Seb atunci cand ii va rugini masina in parcare dupa 2,3 ani de la achizitionare? Sa mearga sa-si ia noul Logan facelift ca ala sigur nu mai rugineste???
Sfatul meu este sa citesti forumul Dacia si de abia apoi sa te mai gandesti ce o sa iti iei. Decizia va fi mai usor de luat, crede-ma. Daca cometariile unora de pe acolo nu te conving poate pozele postate cu Loganuri ruginite ajuta mai mult.

#28
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004
Eu chiar nu inteleg inversunarea unora impotriva masinilor SH. Poate ar trebui sa se gandeasca ca in momentul in care au iesit cu masina noua  pe poarta dealerului, ei conduc de fapt un SH.
In general acesti oameni sunt la prima masina sau a doua (prima fiind o dacie 13xx) si care sunt dusi cu presul de marketingul producatorilor auto.

#29
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Faza cu Logan-uri ruginite am mai auzit-o, dar deocamdata la cat m-am uitat la Logan-urile de prin parcare care le stiu de mai bine de un an nu prea le-am observat urme de rugina ori zone in care vopseaua sa se fi umflat, dar e drept ca nici nu prea m-am uitat atent, ca sa nu ma ia vecinii la ochi :D
De auzit acestea chiar le-am auzit de la un sofer profesionist angajat la o unitate militara ca au tot felul de probleme cu tablaria si vopsitul la dacii in general si ca inclusiv Loganurile nu au scapat de acest blestem, iar el mi-a spus ca si-ar lua un Cielo la banii astia, ca are deja unul si ii multumit de cum merge si cum arata tabla si vopseaua. Acum nici nu stiu exact ce suporta acele masini care le folosesc acolo, dar stiu cu siguranta ca tot timpul masinile de pe la unitatile militare sunt mai tot timpul spalate, ca au "mana de lucru ieftina" :D
Dupa ce mi-a spus astea, am inceput sa ma uit prin parcare pe la Loganuri dar si pe la Cielo lui taica-miu, dar la nici una dintre masini nu am vazut prea bine daca ar fi ceva in neregula, m-am uitat in special pe la praguri, pe la aripi, in apropierea rotilor, pe sub aripi, cam pe unde ma gandesc ca improasca roata, ca banuiesc ca acolo apare in primul rand uzura de la "bombardamentele" continue. La Cielo mi-am permis sa ma uit mai atent, dar mi se pare ca ar fi in regula, la Logan nu stiu, dar repet, nu mi s-a parut ca ar fi probleme.

Asadar, sa fie un mit, acesta al calitatii vopsirii la versiunile mai noi de dacii?

Totodata am mai auzit ca e mai indicata vopseaua metalizata, ca asta e mai pretentioasa la aplicare si astfel cei ce o vopsesc o vopsesc mai cu grija, fata de modelele cu vopsea mata. Sincer mi se pare si acesta un mit, pentru ca nu cred ca sta cineva sa o vopseasca cu pensula, ci cred ca este automatizata aplicarea vopselii diferind doar felul acesteia.
Oricum tin, din nou sa multumesc celor ce-mi raspund si intre timp mai rasfoiesc si forum-urile pe care voi le-ati recomandat, in special cele ale celor doua cluburi ale producatorilor, Dacia si Daewoo.

kiwy, uite in cazul meu nu este o inversunare impotriva masinilor SH, dar mie cel putin mi-e frica sa-mi risc banii pe ceva ce nu stiu cat o sa ma tina, dupa cum am scris mai sus, am un caz printre vecini, el tot la fel mi-a spus cand ai mei si-au laut Cielo-ul in 2004, ca ce fraier au fost ai mei ca nu au dat banii pe o masina SH din Germania, iar dupa jumatate de an i s-a scricat o dracovenie la motor si gata bucuria. Ma stiu mai putin norocos de felul meu si nu as vrea sa-mi risc banii care i-as lua pe credit. Din pacate nu-mi permit mai multi, dar sincer nici nu as vrea sa dau prea multi, sunt, trebuie sa recunosc, genul de persoana care mai mult masina as folosi-o pentru a ma deplasa din punctul A in B, fara prea mult consum de carburant, fara sa ma doara spatele ori sa fiu stresat la volan, cat mai confortabil, fara sa ma grabesc.

Poate cu timpul voi fi in stare sa-mi permit si alte mofturi.

Airbag-urile si ABS-urile nu le consider mofturi, sper sa nu fiu inteles gresit, dar sunt din pacate prea sumpe acestea pentru mine, cel putin variantele de la Dacia care au asa ceva ca full options.

Edited by Ciubex, 18 July 2006 - 00:06.


#30
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

View Postmdc, on Jul 18 2006, 00:20, said:

Si ce sfaturi ii vei mai da tu Seb atunci cand ii va rugini masina in parcare dupa 2,3 ani de la achizitionare?
Dar tu ai vreun dar al profetiei si nu stiam eu??? Vezi tu cele 250.000 de loganuri ruginite in 2 ani?

Au fost un lot cu probleme, care au fost suficient de mediatizate(deh nici concurenta nu sta degeaba), dar nu mai generalizati tot ce misca ca deveniti ridicoli. Ai garantie de 6 ani la tabla. A mea are 1,5 ani si nu are nici o urma suspecta de rugina. La fel si alte 2 masini in familie. Eu vorbesc din ce vad in fata mea, nu din ce citesc pe forumul Dacia.

Ciubex: Vopseaua metalizata mai are si un strat de lac, ceea ce o face mai rezistenta un pic fata de cea nemetalizata.
Cat despre soferii profesionisti, lasa-i in pace cu experienta lor de 7 clase, imprumutata la o tigara fara filtru. :angry: Fa un drive test si convingete singur. Ia-o la pas si trage de chederele la toate Loganele care le vezi prin parcare....

#31
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

View Post$eb, on Jul 18 2006, 07:49, said:

Dar tu ai vreun dar al profetiei si nu stiam eu??? Vezi tu cele 250.000 de loganuri ruginite in 2 ani?

Vezi ca are maximus niste urme de rugina sub capota la piese de motor!!

#32
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Si ce Romaximus e un esantion reprezentativ pentru loganisti ?  :huh:

Toata lumea se leaga de tabla, ca se ***, ca infloreste, ca la un gainat se topeste, DAR nimeni nu a vazut un caz concret desi sunt strazile pline de Loganuri.
Hai ca m-ati plictisit. Aruncati cu *** ca doar , doar so' murdari cineva!

#33
dUdE72

dUdE72

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 12.03.2006
intre Logan si cielo eu am ales un Opel astra caravan diesel SH din 2002 de care sunt foarte multumit; masina este full option (inclusiv clima automata) si consuma 5,5% in oras;
iar riscul pe care il implica achizitionarea unei masini SH il poti diminua daca te duci cu un mecanic priceput si daca o bagi pe calculator (senzorii iti vor spune daca motorul este in regula);
chiar daca are multi km rulati in afara trebuie sa iei in calcul si faptul ca service-ul pe care il asigura acestia nu se compara cu cel din romania

#34
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
la mine singura chestie cu rugina a fost la o piesa groasa din compartimentul motor (care am inteles ca e asa la toate si ca nu afecteaza cu nimic buna functionare a masinii) si la interior (am niste puncte de rugina). Singura care ma ingrijoreaza sunt e cea din interior. Asta insa nu inseamna ca masina este rea .. pur si simplu asta e, o sa incerc sa o rezolv pe garantie

#35
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
dUdE72 o masina sh care o iei direct de afara este una, dar asta implica sa mergi acolo si sa te uiti la ea, sa o gadili si sa vii in tara unde te asteapta alte cheltuieli, plus jocul cu tva-ul ca o scoti din UE, ma rog este destul de incurcate sunt treburile, iar daca as dispune de 8.000 de euro, dinc are trebuie sa scad cheltuielile de transport, taxele vamale la intoarcere si altele, mi-ar mai ramane cam 5.000 de euro, iar la pretul asta iau o masina prea veche, 2000.... 2001, cred ca ar fi maximul, iar la "varsta" asta gasesc sigur ceva foarte rulat, masina chit ca a fost "tratata" in service-uri specializate, este de acum depasita, pretul pieselor fiind astfel mai scumpe iar pe mine aici nu stiu cat ma va mai tine, as vrea sa ma tina macar 4 ani.
Insa masinile sh care sunt aduse si rulate pe la noi apoi revandute, dupa ce au cunoscut conditiile de drum de pe la noi, nu numai mototrul este cel care prezinta suspiciuni mai se adauga si alte componente, cred ca bucse, pivoti si altele, nu ma prea pricep, mai este intr-adevar avantajul ca aici ai posibilitatea sa o testezi cu un "specialist" si la un tester, calculator.

Trebuie sa recunosc ca mi-ar placea si o masina sh, dar imi este... frica:( pentru ca nu-mi garanteaza nimeni cat ma va tine.

E drept ca si cu una noua poti sa ai probleme de iti vine sa innebunesti, dar ma bazez pe garantie.
Parintii mei au cumparat prima masina, o Dacie Break in 1996, masina a fost fabricata in 1991 si o purtase un ucrainean, ala facuse putini Km, oricum era sh, in acelasi timp un coleg de serviciu al lor isi luase o dacie noua, intr-un an de zile i s-a spart ceva in motor si a trebuit schimbat tot motorul, amadoua masinile erau folosite in aceleasi conditii, deplasare de la munca acasa, in oras, cel putin colegul o purta cu grija ca era noua.
Bine acum, colegul respectiv a avut chiar ghinion si nu vreau sa se inteleaga ca toate masinile de la Dacia sunt cu probleme, doar asa ca povestioara.

Cel putin la capitolul masini ai mei au avut noroc, eu fiind la prima incercare... nu stiu :D Da' stiu ca la Loto stau foarte prost cu norocul :D

Edited by Ciubex, 18 July 2006 - 09:48.


#36
datace

datace

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 293
  • Înscris: 26.04.2005
Solenza full(scala parca) - pana in 40.000 km ! O calaresti  1 an si o dai la aceeasi bani ! In timpul asta mai strangi bani si treci la o clasa superioara (adica peste cielo, sh german, logan) o Fabia noua,  un Opel astra  nou.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate