Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema cartela DIGI TV
Last Updated: Sep 20 2015 18:56, Started by
adyxon
, Feb 16 2006 03:44
·
0
#19
Posted 04 July 2006 - 20:20
Christi, on Jun 30 2006, 23:42, said: Este a doua oara cand Digi imi da nota 10 pe extra 1 , la inceput de luna , cu toate ca am platit inca de acum doua saptamani in avans , pentru lunile Iulie si August.La fel am patit si acum doua luni cand platisem in avans pentru mai si iunie.Acum urmeaza iar telefoane , asteptari de reactivare a cartelei... , si toate acestea , nu din cauza mea , ci a unei echipe incompetente , care nu este in stare sa urmareasca in baza de date cine a platit si cine nu , taind macaroana la toti odata. |
#20
Posted 09 July 2006 - 19:10
Joi 29 iunie ma deplasez cu varu' la sediu RCS-RDS din AB sa ne interesam de achizitionarea
unui kit DIGI TV. Aflam ca sint receptoare pe stoc, cumparam un kit complet, varu' opteaza si pt. HBO, achita HBO in avans pe un an, luam contract, chitante si scule si mergem acasa sa instalam jucaria. Totul OK, semnal acceptabil cartela dezactivata. Sunam la activari (0314004001-4) ne raspunde o persoana foarte rapid, ii spun motivul pt care l-am sunat si ma informeaza sec ca, daca am incheiat contractul azi in 24 de ore se activeaza cartela, sa las recu' pe TVR 1 si va porni. Vineri dimineata gasim cartela activata, dam o tura pe programe sa vedem daca e totul in regula si SURPRIZA : nota 10 pe HBO, desi e platit pe un an. Sunam iarasi la 0314004001-4 si aceeasi voce amabila ma informeaza ca HBO-ul va fi activat in decurs de 5 zile. No, acu o sa astept 5 zile si o sun iara, dar de data o sa fac scandal daca mai baga abureli, ce Dumnezeu e asa de greu sa activezi o cartela cu toate pachetele platite de la buninceput? Edited by cristip20, 09 July 2006 - 19:17. |
#21
Posted 02 August 2006 - 19:31
Am si eu digiTV de aproape un an, cea mai stresanta problema este ca din cand in cand unele programe nu mai merg BLACK SCREEN si mesajul Chanel is not running .. singura modalitate de a rezolva asta era prin Factory Set .. OK .. am facut asta de multe ori .. azi la fel nu merge TVSport .. am dat Factory set .. La un moment dat imi sice ca NO DOWNLOAD SERVICE ... sau cam asa ceva .. dau exit exit .. nu mai mergeau programele, nici unul .. scot .. bag cartela .. nimik .. scot receiverul din priza nimik .. mesajul asta era pe ecran:
Note 24 - CA_ALARM_SMARTCARD_MUTE ammai dat odta factory set nimik .. am scos cartelea .. am sterso un pik .. tot nimik . dupa care imi caut solutia la prietenul meu GOOGLE .. am dat de topicu asta si m-am cam speriat cand am vazut ca lumea zice ca e bulita cartela ( peste o juma de ora trebuia sa inceapa meciul cu steaua ) ) pana la urma am mai incercat inca odata sa scot cartela .. am sterso de data asta mai bine .. am bagato si toate programele mergeau perfect . Oare cartela mea are inceput de sfarsit ? |
#22
Posted 20 February 2007 - 00:36
#23
Posted 19 September 2015 - 18:55
salutare.am un decodor karon na100hd.se tot opreste si se porneste fara sa ii fac ceva.daca il las pe tvr 1 nu se opreste.am intrat in meniu la sistem ac si toate campurile sunt completate in afara de 'paried CA S/N'.nu cred ca decodorul ii imperecheat cu cartela.ce pot sa fac?
|
#24
Posted 20 September 2015 - 18:56
suni la relatii cu clientii si le povestesti cele intamplate cu decodorul si trebuie sa ti-l schimbe.
Edited by Iaro, 20 September 2015 - 18:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users