Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema cartela DIGI TV
Last Updated: Sep 20 2015 18:56, Started by
adyxon
, Feb 16 2006 03:44
·
0
#1
Posted 16 February 2006 - 03:44
De vreo cateva zile nu mai pot vizioana programele codate"nota 24 cartela introdusa gresit".Am incercat cartela mea in alte aparate, rezultat= nota 24.Alte cartele in decodorul meu rezultat" cartela nepereke", deci logic cartela este defecta. Am sunat la ei si au zis sa ma prezint cu receiverul si cartela la sediu.Am incercat sa le explic ca nu sunt in Romania si este f. greu sa trimit aparatul, dar nu te poti intelege cu ei, vor aparatul si gata. Cunosc cel putin 10 persoane la care sa defectat cartela.
Daca asi trimite cartela in Romania credeti ca s-ar putea rezolva problema? Am vorbit cu un operator si i-am propus sa trimit cartela si "card readerul "(cititorul )din aparat care se demonteaza f. usor si se poate trimite prin posta, dar saracu'habar n-avea ce inseamna cititorul de cartela,stie doar "cartela si decodorul". Pur si simplu nu le pasa de clienti, kiar daca suntem in afara tarii, la preturile noi care le-au perceput pe anul 2006 (aprox 200€ ptr. toate programele)ar trebui sa fie mai intelegatori cu clientii lor. Trimiterea decodorului prin posta in Romania doar de dragul de al trimite ptr. ca operatorii habar nu au de detaliile tehnice este cea mai mare prostie! Eu cred ca kiar daca ei nu au licenta de a emite in afara tarii ar trebui sa respecte aceasta categorie de clienti care reprezinta peste 20% din totalul abonatilor, poate mult mai mult. Poate cineva de la conducerea Digi tV citeste acest topic si o sa inteleaga in sfarsit situatia jenanta pe care ei o impun celor din afara tarii.Poate pe viitor o sa cumpere ekipamente mai bune, deoarece kitul format din receptorul Hunday e cea mai mare porcarie care se poate vedea in comert,probabil le-au cumparat la un pret de nimic din Coreea.Cartelele sunt adevarate trompete. Operatorul i-mi sugera sa sterg cartela cu o carpa moale si uscata, dar eu cred ca trebuia sa-mi sterg okii cu o carpa moale si uscata atunci cand am cumparat porcaria care se numeste "kit DIGI TV" !!!! Edited by adyxon, 16 February 2006 - 03:44. |
#2
Posted 16 February 2006 - 07:21
Quote Operatorul i-mi sugera sa sterg cartela cu o carpa moale si uscata Acuma fara gluma... curata-i contactele si daca tot nu ti-o recunoaste atunci va trebui sa o trimiti sa ti-o schimbe. In cazul Hyundai-ului " Factory Reset-ul " pe care esti nevoit sa il dai dar frecvent este cauza defectarii cartelelor |
#3
Posted 16 February 2006 - 08:17
Trimite doar cartela pentru ca ei o verifica in alt receptor si daca apare NOTA 24 cartela e halita (daca e buna primesc mesaj de neimperechere si atunci ai probleme cu receptorul). O schimba pe loc, dureaza mai mult cat trimit e-mail cu noua serie a cartelei sa-i faca imperecherea ce receptorul.
|
#4
Posted 16 February 2006 - 18:40
offff..romanu nostru.....nu stie bine cu ce se mananca dar tot are dreptate ...
in primul rand Note24 CA_ALARM_SMARTCARD_MUTE-Cartela defecta(daca in meniu nu apare seria cartelei).Se inlocuieste.Problema ar putea fi si din cititorul de cartela asa ca ar fi bine sa testati cartela si pe alt receptor si daca apare aceeasi alarma si nu vedeti seria ei atunci e cartela defecta. in al doilea rand nu rezolvi nimic sunand din afara tarii la suport tehnic cu asemenea pretentii.....pe site`ul www.digitv.ro scrie destul de clar : Serviciul DigiTv este disponibil doar pe teritoriul Romaniei. deci daca nu iti rezolvi problema trimiti receptorul cu cartela in tara la un centru rds si ei o sa`ti rezolve problema .... incearca sa te documentezi putin inainte ... pt detalii si ajutor : http://www.rdi-sat.c...wforum.php?f=28 |
#5
Posted 16 February 2006 - 21:35
Hello!!! Mi-a aparut un mesaj "Smartcard not paried"!! care poate fi problema? Exista vreo solutie? Tocmai am reprimit decodorul (unul nou) de la RCS!!
|
#6
Posted 16 February 2006 - 23:34
mihneapospai, on Feb 16 2006, 21:35, said: Hello!!! Mi-a aparut un mesaj "Smartcard not paried"!! care poate fi problema? Exista vreo solutie? Tocmai am reprimit decodorul (unul nou) de la RCS!! Suna la Call Center si apune-le sa reactiveze cartela pt. noul receptor. O sa iti ceara probabil din nou seria cartelei si poate si a receptorului ca sa stie la cine a ajuns. |
#7
Posted 18 February 2006 - 02:49
problema nu este ahhh romanul nostru!!!! problema este ca cei de la digitv sunt completamente nuli! In primul rand 99% din clienti sunt din afara Romaniei! Banii de aici vin! Ca vor sau nu indirect ar trebui sa accepte apelurile internationale!!! Doi la mana in ziua in care am sunat pt a avea informatii priviind TP persoana care a raspuns nu avea nici o idee despre ceea ce se cheama TP! Saptamana trecuta am trimis nulitatea de decodor Hyundai in tara pentru a realiza faimosul "uptdate" despre care dansii nu dau nici o informatie, iar ca raspuns am primit un decodor care nu recunoaste cardul!!! deci... fara cuvinte
|
#8
Posted 18 February 2006 - 08:54
Quote In primul rand 99% din clienti sunt din afara Romaniei! Banii de aici vin! Eu as estima ca cca. 30% sunt afara si restul sunt pe aici ca s-au cam inmultuit antenele de Digi TV pe la balcoane in ultima vreme . Quote ca raspuns am primit un decodor care nu recunoaste cardul!!! deci... fara cuvinte Daca a ramas cardul la tine cum ai fi vrut sa iti faca imperecherea in tara fara card ? |
#9
Posted 18 February 2006 - 09:09
Oare unde o fi scris pe forumu' ăsta că-i loc de dat cu bâta'n baltă și de înjurat? Dragilor, când aveți probleme, întâi întrebați și apoi dați cu parul. Mă refer în special la mihneapospai care dacă găsea cinșpe topicuri deschise despre Gigi pe toate le umplea cu "nulii de la Gigi și superspecialistul 'mnealui". Cu plus, se înțelege... Mai fă-ți dom'le un "uptdate" la caracter... )
|
#10
Posted 19 February 2006 - 15:26
era la ei card ul!!! oricum le am trimis si un emaiml dar nici macar nu s au omorat sa raspunda!!
scuza ma dar cand ai de a face cu asa nulitati cam greu sa ii admiri sau sa le faci complimente!!! sa si faca ei "update" la servicii!! Oricum merci pt remarca, foarte pertinenta dar "hors sujet"!!! |
|
#11
Posted 23 February 2006 - 22:18
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o lamurire: ce draq inseamna acele note ce apar la digi,nota 10,nota 20 etc.
|
#12
Posted 24 February 2006 - 10:18
bmwer, on Feb 23 2006, 22:18, said: Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o lamurire: ce draq inseamna acele note ce apar la digi,nota 10,nota 20 etc. |
#13
Posted 24 February 2006 - 15:59
@mihneapospai
Serviciul este disponibil NUMAI pe teritoriul Romaniei. Toate riscurile ce decurg din scoaterea lui afara, trebuie sa ti le asumi. Punct. End of story.! Entendido? FAbian23 Edited by fabian23, 24 February 2006 - 15:59. |
#14
Posted 02 June 2006 - 19:42
Iaca nu mere la RDI (cel puțin la mine se încarcă greu și cu erori) să consult lista cu note. Am un amic cu Nota 24 la conservă și nevastă-sa i-a promis expluzarea din cuibul conjugal dacă nu-i rezovă problema pâna la nu'ș care telenovelă. Știți despre ce e vorba?
|
#15
Posted 02 June 2006 - 20:07
Note 24 - CA_ALARM_SMARTCARD_MUTE
Note 24 – CA_ALARMA_CARTELA_SMART_FARA_SUNET : A smart card is inserted in the reader but the driver cannot communicate with it at all. The card may be inserted upside down. : O cartela smart se afla in cititorul receptorului dar nu poate fi citita deloc de catre acesta. Este posibil faptul ca aceasta sa fie introdusa gresit. |
|
#17
Posted 30 June 2006 - 22:42
Este a doua oara cand Digi imi da nota 10 pe extra 1 , la inceput de luna , cu toate ca am platit inca de acum doua saptamani in avans , pentru lunile Iulie si August.La fel am patit si acum doua luni cand platisem in avans pentru mai si iunie.Acum urmeaza iar telefoane , asteptari de reactivare a cartelei... , si toate acestea , nu din cauza mea , ci a unei echipe incompetente , care nu este in stare sa urmareasca in baza de date cine a platit si cine nu , taind macaroana la toti odata.
|
#18
Posted 03 July 2006 - 21:46
Christi, on Jun 30 2006, 22:42, said: Este a doua oara cand Digi imi da nota 10 pe extra 1 , la inceput de luna , cu toate ca am platit inca de acum doua saptamani in avans , pentru lunile Iulie si August.La fel am patit si acum doua luni cand platisem in avans pentru mai si iunie.Acum urmeaza iar telefoane , asteptari de reactivare a cartelei... , si toate acestea , nu din cauza mea , ci a unei echipe incompetente , care nu este in stare sa urmareasca in baza de date cine a platit si cine nu , taind macaroana la toti odata. Nu esti singurul in aceasta ipostaza.Vai de mama lor.M-am saturat de digi tv. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users