Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Anti CFR!
Last Updated: Nov 08 2008 14:11, Started by
valymotei
, Jun 27 2006 09:44
·
0
#37
Posted 27 July 2006 - 07:58
de fiecare data cand se intampla greseasca cineva cred ca trebuie sa se revanseze (nu sa plateasca)
de fiecare data cand observam o neregula cred ca este datoria noastra de cetateni sa o semnalam si sa facem tot ce ne sta in putinta sa nu se mai intample. mie de cele mai multe ori mi se intampla cu SNCFR ul... sunt nemultumit de raportul calitate pret al serviciilor si de politica de monopol purtata cu acordul executivului (guvernului). de aceea, de fiecare data cand trenul intarzie (de exemplu), in sacrific 10 minute din viata si depun o reclamatie si cer rapuns si pozitie in scris (conform legii) pentru ca, asa cum e scris in regulamentul afisat in Mersul Trenurilor, ei trebuie sa anunte fiecare intarziere (probabil o fac doar in statie, nu si in tren)...oricum mie mi se pare ca mi se ofera alt serviciu decat cel pt care am platit ( am platit sa plec la ora x, sa ajung la ora Y, nu la x+ ceva sau Y+ceva)... incurajez pe toto cei care citesc sa faca acest sacrificiu de 10 minute si sa depuna reclamatii la fiecare neregula semnalata. asa o sa vada o exigenta a beneficiarului si sper ca o sa le creasca respectul pe care si l-ar dori si ei in situatie de platitori... parerea mea... daca are altcineva alta parere, cu placere polemizez....poate si pichetez... |
#38
Posted 27 July 2006 - 08:01
uiti un lucru.
vara, din cauza caldurii sinele sunt afectate. prin urmare pot exista accidente. ce preferi ? sa ajungi putin mai tarziu si intreg, sau nu nu ajungi deloc? |
#39
Posted 27 July 2006 - 09:39
alexei, on Jul 27 2006, 09:01, said: uiti un lucru. vara, din cauza caldurii sinele sunt afectate. prin urmare pot exista accidente. ce preferi ? sa ajungi putin mai tarziu si intreg, sau nu nu ajungi deloc? -vara, cheltuielile mele pe apa sunt mai mari...SNCFR ul a redus costurile odata cu calitatea serviciilor? (de ce sa le port lor de grija cand pe ei nu-i intereseaza de problemele mele?) -situatia asta NU E NUMAI VARA...poti sa zici ca acum au circumstantze atenuante...dar ce daca? tu nu-ti iei rezerve cand pronosichezi o oferta? (insemna ca au apreciat gresit in momentul in care au zis ca ofara serviciile alea contra sumei aleia)... si sa stii ca in orice oferta sunt rezerve...ala care nu isi ia aceste rezerve e inconstient... sau neperformant... si tu ce faci? te complaci in situatia asta? mai concret...chiar crezi ca trebuie sa ii ierti la nesfarsit...si sa le permiti sa faca iar si iar la fel? hmmmm... iti respect pozitia...dar o argumentezi? |
#40
Posted 27 July 2006 - 09:43
o argumentez prin faptul ca nu am patit asa ceva.
o singura data am avut intarziere de 90 de min pe distanta Buc-Cluj (pe Rapid), si anul asta 30 de min pe Buc-Sinaia (se stie de ce) altora se intampla mai des, vezi cazul tau. nu am zis ca trebuie iertati la nesfarsit, dar... nu prea ai ce sa faci. Edited by alexei, 27 July 2006 - 09:44. |
#41
Posted 27 July 2006 - 09:45
si prin japonia, si prin alte tari este caldura... dar la ei se poate merge si cu 400-500km/h...:(..noi suntem romani din pacate
|
#42
Posted 27 July 2006 - 09:50
caldura da. dar e vorba si de calitatea infrastructurii feroviare. ;)
|
#43
Posted 27 July 2006 - 10:33
alexei, on Jul 27 2006, 10:43, said: nu am zis ca trebuie iertati la nesfarsit, dar... nu prea ai ce sa faci. daca ii crezi pe cei care spun ca SNCFR ul practica intarzierile, daca ii crezi pe cei care spun ca SNCFR ul cere bani multi in raport cu serviciile proaste pe care le ofera daca ii crezi pe cei care spun ca SNCFR ul practica cu nesimtire o politica de monopol poate ma crezi si pe mine ca ai ce sa faci... putin, dar doar asa se poate intampla ceva: convinge-i pe toti sa faca putin...asa poate inseamna un pic mai mult... convinge-i sa reclame tot ce li se pare in neregula convinge-i sa isi ceara drepturile, sa nu fie calcati in picioare... si daca i-ai convins, adica daca ei practica asta, si conving pe altii...inseamna ca ai facut mult... mama ce discurs de propaganda am... ufff... mai in gluma mai in serios... ce sa facem? sunt unii care sufera mai mult decat mine sau decat tine...si nu au cunostintele necesare sa faca ceva,,,, daca pot, de ce nu as face bine...de ce nu as proceda corect? |
#44
Posted 27 July 2006 - 10:42
in .ro, daca vrei sa faci ceva bun, si nu ai cunostinte-pile-relatii, te trezesti cu pumnul in gura. greu de facut ceva.
|
#45
Posted 27 July 2006 - 10:49
dar merita sa incerci pana se termina odata cu asta...
si consumatorul sa fie cel care face reguli pentru ca alege ma rog... ce vreau eu sa fac este educarea consumatorului.... ma rog, umila opinie publica...care sa stii ca ia pozitie... si daca continuam sa fim nihilisti si sa nu facem nimic...o sa ni se intample si noua... si cand o sa te simti revoltat si o sa ceri sprijinul semenilor tai...o sa zica: "nu are rost" hai sa ne mai gandim,,, |
#46
Posted 27 July 2006 - 10:51
ne gandim, dar traiesti in Romania... mentalitatea sufera la anumite capitole.
|
|
#47
Posted 27 July 2006 - 11:03
@alexei:
si totusi, esti activ social (scrii pe un forum), faci parte din opinia publica... dai semne de apartenenta la societate... ce faci? sau ce ar trebui sa fac eu? dar altii? mentalitatea sufera...hai sa o facem bine (sau sa o simtim noi bine) Edited by buradami, 27 July 2006 - 11:08. |
#48
Posted 27 July 2006 - 11:33
Oare ar putea baietii astia de la CFR sa inlocuiasca toate acceleratele cu rapide si personalele cu accelerate? Nu cred ca e o idee rea. Numai sa inlocuiasca efectiv, fizic, nu numai pe hartie.
|
#50
Posted 27 July 2006 - 11:36
Ar putea sa-l scoata de la distante mai mari de cutare km. E cam aiurea sa mergi 200-300 km cu personalul si 500-600-700-800-900 km cu acceleratul (vezi tm-is).
Edited by ronell, 27 July 2006 - 11:38. |
#51
Posted 27 July 2006 - 11:46
Eu de obicei merg cu trenul de la BM la Mangalia, adica vreo 14 - 15 ore, si sincer va zic cand ma dau jos din tren ma simt suuper murdar, lipicios, toate hainele se lipesc de mine, si parca is muuult mai obosit decat am urcat.
La CFR is niste probleme grave, in primul rand curatenia din tren, tot timpul la cuseta, cearsafurile sunt rupte, patate sau chiar murdare, apoi nu va mai zic ca toate pernele sunt pline de praf... In al doilea rand e sufocant de cald, cu usile deschise si geamurile la fel, tot e cald. Nu cred ca trebuie sa sper prea curand la aer conditionat din partea celor de la CFR :D |
|
#52
Posted 27 July 2006 - 11:52
ah,alta treaba cu aerul conditionat la minunatele sageti albastre: cum nu exista "cusete" sau compartiment, ori e aer la toti ori la nimeni. drept urmare, in fiecare gara e ceva de genul "domnu' controlor, spuneti va rog la mecanic sa dea drumul la aer conditionat ca murim aici". apoi pana la gara urmatoare" opriti domne' aerul conditionat ca ne-a innebunit curentul"....si tot asa, unu vrea, altul nu...la fel si cu muzica...unu cere muzica,altul vrea sa doarma si urla sa opreasca muzica....
|
#53
Posted 27 July 2006 - 12:04
#54
Posted 27 July 2006 - 12:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users