Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
furt la pompa ?
Last Updated: Mar 04 2015 15:30, Started by
pripici
, May 11 2006 14:13
·
0
#19
Posted 30 June 2006 - 13:40
Au fost cateva scandaluri legate de alimentare....ar trebui sa mai urmariti stirile la tv....Ultimul reportaj l-am vazut pe protv legat de problema asta si era o benzinarie particulara din bucale
|
#20
Posted 30 June 2006 - 14:03
De la 1 iulie o sa ne mai fure inca 500-600 de lei vechi per litru la pompa. Ai asta legal.
|
#22
Posted 30 June 2006 - 14:46
rolo, on Jun 30 2006, 15:03, said: De la 1 iulie o sa ne mai fure inca 500-600 de lei vechi per litru la pompa. Ai asta legal. Stiu sigur insa ca atunci cand creste Euro => creste si pretul benzinei; cand scade Euro => creste si pretul Benzinei; aceleasi chestii si pentru $; cand creste pretul barilului => creste si pretul benzinei; cand e instabilitate politica => creste pretul benzinei; cand au pierderi =>creste pretul benzinei; cand creste pretul benzinei/motorinei la tarile din jor => automat trebuie sa creasca si la noi. Da motive nu gasim @ROLO: creste pretul si la benzina fara plumb, sau doar la aia cu plumb. Eu asa auzisem. Ca sa stiu daca fac un plin azi @wolfydRg La Logan-ul meu e de 54l, in loc de 50l. Nu e nici nu mult mai mare , nici mai mic. Edited by $eb, 30 June 2006 - 14:51. |
#24
Posted 07 July 2006 - 06:41
Şi în auto motor şi sport(numărul din aprilie) scrie că rezervorul Loganului este cu 10 litri mai mare decât e declarat oficial.
|
#25
Posted 22 July 2006 - 19:43
autoemocion, on May 11 2006, 17:59, said: depinde si cata benzina aveai in rezervor cand erai in constanta si cata mai aveai cand erai in buc... eu nu exclud posibilitatea da a fi "ciupiti" sistematic, dar imi imaginez ca nu sunt difernete prea mari... adev e ca nu prea ai cum sa iti dai seama daca ai fost pacalit sau nu, decat daca te apuci sa umpli o canistra a carei cantitate o cunosti cu precizie (10l , 20L, etc) si in felul asta sa iti dai seama... ar fi interesant , dar nu cred ca are nimeni chef sa se apuce sa faca un astfel de test (sa alergi cu canistra de la o benzinarie la alta si sa vezi care sunt cei corecti si cei "mai putin corecti"...) mai ales ca numai o verificare oficiala ar fi utila cu adevarat. Cum sa bagi in una de 20 L 25? romaximusro, on May 11 2006, 18:10, said: eu cred ca e un hoax.. Proprietarul a ramas mut de uimire! |
#26
Posted 22 July 2006 - 22:07
sabian, on Jul 22 2006, 20:43, said: Am patit-o cu un amic care are Logan, la benzinaria de sub Podul Grant. Plinul: 60 L. Proprietarul a ramas mut de uimire! Las-o moarta. Ala cum a ajuns in benzinarie? A mers cu aer pana acolo de au intrat dupa aia 60l? Sau rezervorul e si mai mare de 60! Adica de 65-70? Orice tanc de hidrocarburi are calculat un spatiu de siguranta ptr. vapori, in fapt orice tanc mai are acest spatiu. Nu cred ca mai intra 10l in rezervorul de la Logan. Cat despre dilatarea lichidelor ea se produce. Parte din meseria mea este transferul de bilge water, sludge si slop. Ori asta se realizaeaza la temperaturi de peste 60 de grade. Am avut o gramada de probleme din cauza asta. Nava care preda nu ca asa ii scrie in O.R.B. si au facut sonde de doua ori, noi ii invitam sa masoare ei cu manuta lor. Aprope toti plecau maraind in barba ca nu poate fi adevarat. Cand ajungeam sa-l dam spre epurare la baza pe sonda se vedea clar cum a scazut nivelul cu 3-5 cm si se apropia clar de ce ziceau ei ca au predat. Evident de aici ieseau primele ptr. noi. Oricum nu cred ca la 20 de l castigi sau pierzi prea mult din asta. Edited by Materium, 22 July 2006 - 22:10. |
#27
Posted 24 July 2006 - 15:16
#28
Posted 24 July 2006 - 19:26
Pai daca nu se introduce combustibilul cu un debit ridicat se poate. Adica 3 litri in plus e cat de cat Ok ptr spatiul ala de rezerva, dar 10 litri in plus e prea mult.
|
|
#29
Posted 01 August 2006 - 13:48
Materium, on Jul 22 2006, 23:07, said: Las-o moarta. Ala cum a ajuns in benzinarie? A mers cu aer pana acolo de au intrat dupa aia 60l? Sau rezervorul e si mai mare de 60! Adica de 65-70? Orice tanc de hidrocarburi are calculat un spatiu de siguranta ptr. vapori, in fapt orice tanc mai are acest spatiu. Nu cred ca mai intra 10l in rezervorul de la Logan. ... materium, ai incercat sa mai bagi benzina (motorina) intr-o masina dupa ce s-a oprit pompa? si sa insisti, la debite mici? incearca, si poate vei avea o surpriza. am mai povestit pe undeva pe aici ca inainte de orice drum mai lung bag in rezervorul loganului inca 10-12l DUPA ce pompa a sarit prima data. litri care intordeauna se regasesc integral in consumul indicat de bc. |
#30
Posted 02 August 2006 - 22:50
Tot nu cred ca mai pot intra 60l. Cum a ajuns masina la Peco? Impinsa? Sau Loganul ia mai mult de 60? Poate 70? Mai mult de 5 litri nu cred ca mai intra. Poate un pic mai mult daca o pui cu rotile din spate pe o suprafata mai inalta gen o bordura. Ceea ce nu gasesti in statie.
|
#31
Posted 03 August 2006 - 01:43
in carte, la capacitatea rezervorului e data capacitatea reala minus rezerva, aka ce mai e pe acolo cand se aprinde becu. de-asta impresia ca intra mai mult, pentru ca in mod normal becul n-ar trebui sa il vezi.
|
#32
Posted 04 August 2006 - 17:33
@sebulbus - voi incerca (dupa ce imi voi primi masina de la nesimtitii de la meridian vest) sa fac un plin 'curat' - pina sare pistolul prima data, apoi sa merg pina se aprinde becul si voi verifica consumul indicat de bc.
in general, atunci cand 'fortam' plinul, prima liniuta de la rezervor cadea dupa vreo 20-22 de litri. |
#33
Posted 04 August 2006 - 17:36
nu mai indesati benzina in spatiul pt vapori. nici tembelii de la statii nu stiu treaba asta, dar bine nu e deloc.
|
|
#34
Posted 04 August 2006 - 17:41
stiu ca nu-i bine, dar nici eu nu o fac decat atunci cand am certitudinea ca voi consuma relativ repede cativa litri din rezervor (adica spatiul de dilatare / pentru vapori). adica ... doar la drum lung .
|
#35
Posted 12 August 2006 - 21:24
Materium, on Aug 2 2006, 23:50, said: Tot nu cred ca mai pot intra 60l. Cum a ajuns masina la Peco? Impinsa? Sau Loganul ia mai mult de 60? Poate 70? Mai mult de 5 litri nu cred ca mai intra. Poate un pic mai mult daca o pui cu rotile din spate pe o suprafata mai inalta gen o bordura. Ceea ce nu gasesti in statie. In cartea tehnica scrie cat trebuie sa alimentezi nu cat poate intra.Eu am patit-o odata cand am alimentat fortat,motorul a scos fum negru de credeam,ca mi s-a defectat ceva pe acolo'(era un diesel simplu) in primi 50-60 km. dupa care si-a revenit singur.apoi am aflat de unde era problema si m-am invatat minte,opresc pompa dupa a 3-a decuplare automata. |
#36
Posted 28 August 2006 - 08:34
suri, on Aug 4 2006, 18:33, said: @sebulbus - voi incerca (dupa ce imi voi primi masina de la nesimtitii de la meridian vest) sa fac un plin 'curat' - pina sare pistolul prima data, apoi sa merg pina se aprinde becul si voi verifica consumul indicat de bc. in general, atunci cand 'fortam' plinul, prima liniuta de la rezervor cadea dupa vreo 20-22 de litri. asa cum scriam mai sus, mi-am 'recuperat' masina, am umplut 'regulamentar' (pina ce a sarit pompa prima data) si am mers. pina azi dimineata cand s-a aprins becul. date din bc: consum de la ultima alimentare - 45.5l; benzina in rezervor - 5l; km de parcurs pina la golirea rezervorului - 60 (din experienta stiu ca ultimele doua indicatii nu vor mai fi disponibile cam in 5-10 km). concluzia pe care o trag: capacitatea de 50l pe care o da Renault pentru rezervorul loganului include si cei 5 litri ai rezervei. cum au calculat traseul de alimentare de la buson si pina la rezervor astfel incat pompa sa sara cand s-a ajuns la cantitatea de 50 l in rezervor nu stiu; cert este ca in afara de acesti 50l mai pot intra, cu oarecare indemanare (la propriu) inca vreo 10-12l (incercat), cu un maxim (banuit) de 15l. lucru pe care nu il recomand a fi facut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users