Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scurgere chiuveta -> teava co...

Trigger Warning (2024)

Pareri cartiere/zone in care ati ...

Care este culoarea normala de soia?
 Comertul cu arcuri si arbalete

Masini pe benzina usor pretabile ...

Am primit facturi dupa ce am renu...

Camere video, supraveghere curte....
 Epilator care nu smulge puful

Realizare comanda pompa submersib...

Covorase scari/trepte

Apartament Iași
 Scurgeri de la etajul superior

Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...
 

Aminoacizi

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
20 răspunsuri în acest subiect

#1
rast

rast

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 221
  • Înscris: 18.10.2005
Salut!
Sunt programator de meserie, motiv pentru care cer scuze inca de la inceput pentru greselile pe care s-ar putea sa le fac.
De mai multa vreme ma intereseaza sa cunosc legile de functionare ale fiintei umane. Am cautat, am citit cate ceva si....   am ramas cu o groaza de lucruri neclarificate.
O sa incep cu unul dintre ele.
Sunt 20 de aminoacizi din care organismul uman isi construieste proteinele. 8 din ei sunt considerati esentiali. Pe unde am citit (carti de fiziologie umana) se spune ca "organismul a pierdut capacitatea de a sintetiza acesti 8 aminoacizi".
Intrebare:
Daca a pierdut capacitatea inseamna ca la un moment dat o avea. Oare s-a "atrofiat" aceasta capabilitate a organismului uman?
Daca s-a atrofiat de ce sa nu incercam s-o re-activam?

rast

#2
t man

t man

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.047
  • Înscris: 16.11.2005

 rast, on May 7 2006, 09:25, said:

Pe unde am citit (carti de fiziologie umana) se spune ca "organismul a pierdut capacitatea de a sintetiza acesti 8 aminoacizi".
E o metafora.

 rast, on May 7 2006, 09:25, said:

Daca a pierdut capacitatea inseamna ca la un moment dat o avea. Oare s-a "atrofiat" aceasta capabilitate a organismului uman?