Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Telefonie fixa UPC
Last Updated: Jan 29 2008 14:47, Started by
sapho
, Apr 26 2006 06:54
·
0
#56
Posted 19 December 2006 - 21:21
fanelaru, on Dec 16 2006, 23:41, said: De ce zici ca il ai gratis pina trece anul? Eu il am gratis din februarie de cind am luat TriPlay-ul de la Astral. Telefonia e ok. Telefon moca nu se dadea pe vremea aia, asa ca mi-am pus eu un DECT de 80 RON. Pretul minutelor, poa' sa zica cine ce-o vrea, pe orele de virf, e inferior RTC (acum vreo 2 luni am calculat ultima oara). Am avut de vreo 2 ori probleme cu telefonul; o data auzeam cu delay mare (parca era convorbire prin satelit), altadata, convorbirea era unidirectionala (eu auzeam, celalat nu). Fiecare a durat cam 2 zile pina la remediere. O data stiu ca de vina a fost un repetor din Balta Alba. |
#57
Posted 29 December 2006 - 03:25
rostov, on Dec 19 2006, 22:21, said: Eu nu am avut Astral, am avut direct UPC și dacă semnai pe 1 an, aveai 1 an 4 euro reducere, deci abonamentul de 4 euro la vremea respectivă (pentru noii abonați nu mai e) era moka, am 30 de minute pe fix (orice înseamnă fix, nu doar romtelecom) și 10 pe mobil. sunt niste mincinosi eu am facut abonamentul a net prin ianuarie, in vara am luat si telefon ca cica e free ala de 4 euro timp de un an....tapaaaaaa de 2 luni platesc 9ron pt telefon. oricum numai pana in februarie mai tin cablu de net de la ei |
#58
Posted 31 December 2006 - 15:03
M-am uitat pe contract. Ei au toate drepturile, tu, clientul niciunul. Asta e concluzia mea. Ei pot sa modifice preturile fara sa te notifice si fara sa se justifice, tu esti obligat sa-i anunti in scris cind reziliezi. Ai "dreptul" sa soliciti rezilierea contractului (in scris) in 30 de zile de la modificarea preturilor.
Edited by fanelaru, 31 December 2006 - 15:04. |
#59
Posted 03 January 2007 - 21:11
conform tarifelor afisate pe saiturile romtelecom si upc:
abonamente: romtelecom -> abonament cu 200 min incluse in reteaua proprie: 39,8 lei (tva inclus) upc -> abonament cu 600 (!) minute in retele fixe, gratis in reteaua proprie: 38 lei (tva inclus) tarife pe minut: romtelecom -> local, reteaua proprie: 0,10 lei (tva inclus) ; retele mobile: 0,538 lei (tva inclus) upc -> local, gratis in retea proprie, in alte retele fixe: 0,085 lei (tva inclus) ; retele mobile: 0,471 lei (tva inclus) de tarife la convorbiri internationale ce sa mai vorbesc, preturi triple la romtelecom (ma rog, au o promotie din ianuarie pana in martie cu tarife exact ca upc) de linie analogica la romtelecom, fata de cea digitala la upc, mai are rost sa vorbesc (daca stie careva la ce ma refer...) ? tarifele romtelecom sunt in euro pe saitul lor, probabil se asteapta o scadere majora a euro fata de leu in anul intrarii in ue, si astfel romtelecom va iesi mai ieftin, ca altfel, romtelecom e in dezavantaj net bineinteles ca oferta upc este pentru a atrage clientii (cum a fost si cea cu 1 an gratuit), cand vor avea destui, vor schimba tarifele, dar intre timp va apare alt operator de telefonie cu oferte mai bune, si tot asa... asta e economia de piata, incepe sa functioneze incet incet si la noi... |
#60
Posted 03 January 2007 - 23:58
#61
Posted 04 January 2007 - 11:12
Ca idee..romtelecom nu mai are analogic in bucuresti. Totul este digital. Poate el sta in vreo comnuna pe undeva. UPC sunt inca prea scumpi la internet asa ca si telefonul este inca mai greu accesibil.
|
#62
Posted 07 February 2007 - 17:38
ever_forever, on Jan 3 2007, 13:11, said: conform tarifelor afisate pe saiturile romtelecom si upc: abonamente: romtelecom -> abonament cu 200 min incluse in reteaua proprie: 39,8 lei (tva inclus) upc -> abonament cu 600 (!) minute in retele fixe, gratis in reteaua proprie: 38 lei (tva inclus) tarife pe minut: romtelecom -> local, reteaua proprie: 0,10 lei (tva inclus) ; retele mobile: 0,538 lei (tva inclus) upc -> local, gratis in retea proprie, in alte retele fixe: 0,085 lei (tva inclus) ; retele mobile: 0,471 lei (tva inclus) de tarife la convorbiri internationale ce sa mai vorbesc, preturi triple la romtelecom (ma rog, au o promotie din ianuarie pana in martie cu tarife exact ca upc) de linie analogica la romtelecom, fata de cea digitala la upc, mai are rost sa vorbesc (daca stie careva la ce ma refer...) ? tarifele romtelecom sunt in euro pe saitul lor, probabil se asteapta o scadere majora a euro fata de leu in anul intrarii in ue, si astfel romtelecom va iesi mai ieftin, ca altfel, romtelecom e in dezavantaj net bineinteles ca oferta upc este pentru a atrage clientii (cum a fost si cea cu 1 an gratuit), cand vor avea destui, vor schimba tarifele, dar intre timp va apare alt operator de telefonie cu oferte mai bune, si tot asa... asta e economia de piata, incepe sa functioneze incet incet si la noi... Dragii mei am si eu 2 intrebari : 1. De cate ori v-a picat telefonul de Romtelecom?...o data sau de doua ori la un interval de 5 - 6 ani. = CALITATE (care se plateste EVIDENT!!!!) 2. De cate ori pica telefonul de Astral?...de multe ori pe luna/ ca nici degete la maini si la picioare nu mai ai ca sa numeri = SERVICIU de Slaba Calitate CALITATEA o intretii cu un aparat tehnic si administrativ numeros din aceasta cauza si taxele sunt mai mari; cei de la Astral sunt putini si nu fac fata de unde rezulta probleme mari tehnice - clienti nemultumiti - rezilieri multe Asa ca trebuie pus in balanta ce vrem...CALITATE sau....un serviciu echivalent |
#64
Posted 07 February 2007 - 21:28
am si io o intrebare.. a incercat sa sune cineva cu numar de upc la numar de rds, ca pe la noi in Timisoara, se zice ca nu au nici un fel de legatura prin cablu cu reteaua oponenta...
|
|
#65
Posted 07 February 2007 - 21:28
UPC-Astral e cel mai infect serviciu de cablu din Romania, in orice tara cat de cat civilizata ar intra in faliment rapid...dar suntem in RO. Locuiesc in Dr.Tab. si ptr. a plati factura de cablu TV-din fericire nu am net sau tel de la ei-stau luna de luna cate 2-3 ore la coada. Asa zisa "CASIERIE (singura din Dr.Tab) este o fosta ghena la parterul unui bloc, cu suprafata de max 8 MP,dotata cu 2 PC-uri din anii '90 si la doar 2 metri distanta de un WC public al unei carciumi de cartier . Abonamentul imi vine din 3 in 4 luni si costa cu 12 lei mai mult decat RDS. Voi face poze sa vedeti umilinta abonatilor care au avut ghinionul sa fie arondati acestei mari "corporatii". Le doresc din tot sufletul meu de abonat: FALIMENT RAPID!
|
#66
Posted 07 February 2007 - 22:09
habrielitos, on Feb 7 2007, 17:38, said: CALITATEA o intretii cu un aparat tehnic si administrativ numeros din aceasta cauza si taxele sunt mai mari; cei de la Astral sunt putini si nu fac fata de unde rezulta probleme mari tehnice - clienti nemultumiti - rezilieri multe Nu datorita anagajatilor numerosi reteaua de telefonie Romtelecom este mai buna decat ori care alta retea din Romania (inclusiv UPC). Explicatia sta in tehnologia utlizata. Romtelecom foloseste o retea de tipul Plain Old Telephone Service (POTS) care la ora actuala este cea mai buna din toate punctele de vedere (mai putin pretul) in timp ce UPC foloseste VoIP. Nu stiu exact de ce dar intretinerea serviciilor POTS este mai scumpa decat celor de tip VoIP de aceea la UPC/RDS e mai ieftin si mai prost si la Romtelecom mai scump dar mai bun calitativ. Totul sta in tehnologie. Daca la UPC/RDS nu pica telefonul pe perioade lungi (e posibil chiar sa nu pice niciodata) atunci e noroc daca la Romtelecom pica o singura data intr-o perioada lunga de timp atunci e ghinion mare. Eu personal am cunostinte in Constanta cu telefon la RDS si mereu se plang ca nu merge. Am avut telefonie de la UPC pe care o foloseam foarte rar si chiar si asa tot am prins momente cand telefonul era mort. |
#67
Posted 28 February 2007 - 03:29
la upc este un fel de cost control sa stiu cat am folosit din minutle incluse??? merci
|
#68
Posted 28 February 2007 - 04:18
Nu, se pare că la asta sunt la fel de țepari ca romtelecom
|
#69
Posted 28 February 2007 - 08:29
Draghii mei, am UPC din noiembrie si, pina astazi, mie nici telefonu, nici catv-ul, nici net-ul nu mi-au cazut mai mult de 4 ori. Ca timpi cumulati ajungem undeva la 10 - 15 minute. Nu am sunat la suport pentru ca n-a fost nevoie, semnalul revenind foarte repede. La firma pe care a cumparat-o RDS si al carei abonat am fost timp de 3 ani (din lipsa de alternative) intreruperile erau zilnice si durau ore intregi.
|
|
#70
Posted 28 February 2007 - 13:11
khristian78, on Feb 28 2007, 03:29, said: la upc este un fel de cost control sa stiu cat am folosit din minutle incluse??? merci roșu, on Feb 28 2007, 04:18, said: Nu, se pare că la asta sunt la fel de țepari ca romtelecom te contrazic, tot traficul pe telefon la un moment dat il vezi pe net oricand doresti, desfasuratorul complet, in ce retea ai apelat, numarul apelat, durata convorbirii, costul, totalul desfasuratorul pt fiecare luna se pastreaza in baza de date, si poate fi vizualizat oricand accesand luna respectiva |
#71
Posted 28 February 2007 - 13:21
ever_forever, on Feb 28 2007, 13:11, said: te contrazic, tot traficul pe telefon la un moment dat il vezi pe net oricand doresti, desfasuratorul complet, in ce retea ai apelat, numarul apelat, durata convorbirii, costul, totalul desfasuratorul pt fiecare luna se pastreaza in baza de date, si poate fi vizualizat oricand accesand luna respectiva Unde e pagina aia? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users