Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?
 G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?
 

probleme cu un tramsformator

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
johnny_tl

johnny_tl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 20.04.2006
sunt ffffoarte incepator electronica.
am un transformator cu mai multe tensiuni, am pus o punte redresoare si am masurat amperajul: la tensiunea de 5,6Vcc am 9,70A, iar la tensiunea de 13,7V nu am putut sa o masor pt ca ampermetrul meu merge doar pana la 10A Vcc. Eu am nevoie de tensiunea de 13,7V si de un amperaj de maxim 7A, cum pot sa scad amperajul transformatorului fara sa afectez tensiunea?

#2
tunelu

tunelu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 13.08.2004
1 - cum ai masurat intensitatea curentului (amperajul), punand ampermetrul direct la bornele transformatorului sau ale puntii redresoare...? de asta ai obtinut valorile de mai sus nu ai facut altceva decat sa masori curentul de scurtcircuit...

2 - la tensiunea de 13,7V consumatorul va lua atat curent cat are nevoie...chiar daca sursa sau transformatorul stie sa dea mai mult curent, nu o va afecta sub nici o forma...important este ca intensitatea curentului consumat sa nu fie mai mare decat cel al sursei ...

3 - spune mai bine care este sectiunea transformatorului si eventual diametrul sarmei din secundarul acestuia...

#3
johnny_tl

johnny_tl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 20.04.2006
am masurat amperajul pe puntea redresoare