Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m
 Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...
 Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?
 Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...
 

Părere achiziționare BMW G20

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,921
  • Înscris: 15.06.2007

Quote

Vezi si SsangYong Korando, poate o sa te convinga sa renunti la bemveu.


/s

exact cum ziceam pe alt topic..  nu putea lipsi un troll cu coreene. Intreaba omu de BMW si poc  da unu cu "korando"

View PostPunter, on 08 mai 2024 - 17:44, said:

de ce bmw daca vreti diesel si consum mic? bmw e pt turatii si drifturi. pt orice altceva iei Mercedes, sau o hibrida/electrica. iar in germania sigur vor face reguli tot mai drastice pt diesel in orase in urmatorii ani.
de vreo doi ani tripleta germana care oricum se copiaza la greu intre ei, ofera niste hibride serioase, majoritatea merg cateva zeci de km electric pentru oras.
Toti cred ca ofera un motor de 2L cuplat cu electric. Orice model (nou) cred ca e parfum.

#20
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,221
  • Înscris: 03.08.2010
Băi nene, care-i faza cu ăștia cu SsangYong, îs spălați pe creier sau ce???
-Vreau să-mi iau o motocoasă pentru tăiat iarba.
-Uită-te la Korando mai întâi, pe urmă la Stihl/Bosch.

#21
mondo_76

mondo_76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 08.02.2011
Cristian, încearcă sa faci un drive test cu ambele. Pe mine m-a impresionat mai mult dieselul. Cuplul este un pic mai mare, parca se așează un pic mai bine. Și mi e teama de eventuale pbl în timp cu motorul electric, care poate genera costuri  suplimentare.
Am un Mercedes diesel, am avut și alte mașini diesel, nu am avut NICIODATA pbl cu turbine, DPF, uri,  EGR- uri, etc. Întreținut corect, un diesel nu are moarte.
Îți recomand să cauți o mașină cu dotările care te satisfac pe tine.Aici se face diferența. Laser sau Led, scaune, distronic, HUD, etc

Edited by mondo_76, 09 May 2024 - 17:45.


#22
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,037
  • Înscris: 16.07.2008

View PostCristiaNNN, on 09 mai 2024 - 11:59, said:

Multumesc pentru raspuns .  In general o sa circul cu ea ca imi place sa ma plimb  si o data sau cel mult la 2 saptamani o sa fie scoasa si pe autobanda, pentru ca eu lucrez  5-6 zile pe saptamana  si nu am timp sa fac o plimbare de cel putin 200km si tin sa mentionez ca o data pe an o sa fie un drum spre Romania i . Sa inteleg ca ar fi indicat un 330i decat un 320 diesel .  Automat daca o cumpar am posibilitatea sa o am la punct cu intretinerea  . Deci ar fi un raspuns un 330i si ce optiuni ar fi indicat pe ea la banii astia 30k ?

Ca optiuni eu as cauta sa aiba obligatoriu:
- scaune sport cu suport lombar (la BMW suportul lombar e optional for some reason)
- faruri LED adaptiv
- pachet M sport (daca nu te pasioneaza in mod special aspectul exterior nu este MUST dar conteaza mult la revanzare)
- harman kardon sound system (din nou, chiar daca nu esti audiofil, se cauta la revanzare)
- suspensie adaptiva (MUST daca e cu pachet M sport altfel e posibil sa fie ok si cea normala)
- HUD - sa fiu sincer nu este must dar este foarte util si din nou se cauta la revanzare
- driver assistant professional cum il numeste BMW este pachetul cu cruise control adaptiv, lane change assist, city assist etc. Este foarte util, mai ales la drumuri lungi. Chiar functioneaza foarte bine.
- volan incalzit - aici depinde de fiecare. Pentru mine este indispensabil

Optional ar fi ideal sa aiba geamuri cu izolare fonica. Nu stiu cat de usor gasesti dar e diferenta notabila. Camere 360 sunt "nice to have" dar poti trai si fara ele. Trapa - cam la fel.

Edited by mkdan2004, 09 May 2024 - 17:47.


#23
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,921
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmondo_76, on 09 mai 2024 - 17:45, said:

am avut și alte mașini diesel, nu am avut NICIODATA pbl cu turbine, DPF, uri,  EGR- uri, etc. Întreținut corect, un diesel nu are moarte.
tind sa cred ca masinile alea care au probleme cu reparatii scumpe au fost detinute de tot felul de borfasi si cocalari. Azi am vazut intr-un cartier mai pestrit niste tigani se jucau cu un Renault. Ambalau motorul in stationare  ca la motociclete,  niste pustani doar de dragul de a face zgomot de divertisment. Exista o categorie de oameni care nici nu a auzit de intretinere, revizii si nici nu-i intereseaza.

Edited by tfmercedez, 09 May 2024 - 21:25.


#24
sebastian-ionescu

sebastian-ionescu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 18.07.2023
Poti merge sa vizitezi sediul BMW cu un diesel EURO4 ?

Poti dar  nu cumva sa intri pe Ringul de Mijloc (B2R) sau in interiorul lui.

#25
CristiaNNN

CristiaNNN

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.05.2024

View Postmkdan2004, on 09 mai 2024 - 17:46, said:


Ok , atunci ramane 330i cu optiunile enumerate de tine . Multumesc tuturor pentru raspunsuri !

Edited by Dany_Darke, 10 May 2024 - 17:21.


#26
Friend310

Friend310

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 18.03.2018
Asteptam jurnal de bord după ce iei mașina ☺

daca a îndrăznit colegul sa iti recomande ssang Yong, o sa îndrăznesc și eu sa iti zic sa te duci sa faci un drive-test cu un M340i...poate ajungi la concluzia ca merita diferența de bani.

#27
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,358
  • Înscris: 05.10.2022
H&K pe G20 nu e atat de grozav fata de sistemul standard.
Daca iei masina fara H&K (chiar si la H&K e upgrade), https://www.bavsound...our-kit-onepage e aproape plug & play

B48 de pe 330i e un motor destul de ok; citisem pe undeva ca Toyota s-a laudat ca l-a testat bine (ca il pun si pe Supra) si pana acum n-am citit ca ar avea cine stie ce probleme de fiabilitate.

Recomand si eu suspensia adaptiva daca e sa mergi pe pachetul M-Sport (altfel e prea dura).

View Postsebulbus, on 08 mai 2024 - 20:02, said:

Amintiri din preorasenesc. In primul rand, versiunile normale nu au LSD.
LSD a fost ca optiune (M Sport Differential) pe 330i dar se pare ca au renuntat la ea pe facelift la Seria3 G20.
La 430i inca e optiune
Attached File  M.jpg   329.96K   8 downloads

Edited by sirronkcuhc, 12 May 2024 - 15:48.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate