Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Batalia pentru Bucuresti - ND, Firea, Piedone, Burduja, Enache
#613
Publicat: 03 mai 2024 - 20:06
marius21, on 03 mai 2024 - 18:37, said:
Ce propune Burduja nu este ceva nou ci doar o normalitate pentru o capitala europeana. Adica vine cu lucruri de bun simt, nu cu balarii de tipul “pasajele nu ajuta “. Daca "solutia" lui Burduja era serioasa si nu de fenta, facea un studiu de fezabilitate informal - mult mai ieftin decat cele formale - si venea cu o varianta clara - intrari/iesiri, bretele, analiza solului, ce inseamna sa sapi intr-un teren nisipos pe sub blocuri de 10 etaje, etc. Si atunci poate nu faceam misto de el LE. Mie mi se pare ca teleportarea e o solutie pentru traficul din Bucuresti si, daca ma alegeti primar, promit sa fac niste studii de fezabilitate in domeniu. Editat de catalinin, 03 mai 2024 - 20:09. |
#615
Publicat: 03 mai 2024 - 20:15
fum said: 1714648883[/url]' post='30762301'] Să nu uitați, când judecați candidați și câștigători, că nu de puține ori cei care au stat acasă au fost majoritari. Ei au fost ”câștigătorii” nepremiați ai alegerilor, unul dintre motivele prezenței reduse fiind chiar oferta de candidați ai partidelor, calitatea ei. În 2020 au mers la vot cca 37% dintre cei 1.827.726 bucureșteni înregistrați cu forme legale (nu-i pun la socoteală pe ceilalți). ND a primit 282.631 voturi (42,8% din total), iar Piedone (care a devenit pentru unii un soi de emblemă-stigmat pentru bucureșteni) cel mai mic număr de voturi dintre toți primarii de sector: adică 25.902. https://ro.wikipedia... În 2016 Firea a câștigat cu 246.553 voturi (42,97%), dar prezența la urne a fost mai mică: doar 33,23% dintre alegători. http://alegeri.roaep...eri-locale-2016 Nici anul ăsta nu cred că vom avea o prezență masivă la vot; mai mult, nu văd în ce ar consta acea ”bătălie” pentru București pe care o anunță titlul topicului. Mi se pare mai curând o șușanea mizeră între PSD și PNL, cu așa-zisul lor candidat Cîrstoiu talonat de infectul Piedone. Impresia mea este că n-au vrut Bucureștiul. Un oraș cu probleme enorme, istorice, aș zice. Cum să le rezolvi când așteptarea, nerăbdarea este atât de mare? În plus, un candidat din partea PSD ar fi contat ca înfrângere pentru PNL, și invers. Așa că ND va obține un nou mandat, sunt aproape sigură. Dar va trebui să coabiteze cu o majoritate ostilă, PSD-PNL. N-a reușit el mare lucru în condițiile în care în primii trei ani avea totuși majoritate în Consiliul General. Acum îi va fi și mai greu. N-aș cânta un marș triumfător după această victorie, cel puțin eu asta întrevăd. ”Atât s-a putut”: oferta-slogan a clasei noastre politice Editat de Naoto, 03 mai 2024 - 20:16. |
#616
Publicat: 03 mai 2024 - 20:34
Hmm, eu cred, sper, ca va iesi mult mai multa lume la vot.
Si nu numai in Bucuresti ci si in Prahova unde PNL propune aceeasi corupti (Dumitrescu&co), in Moldova de care se dezice PM Ciolacu, etc Nu stiu cat realizeaza politicienii astia prinsi in combinații la nivel înalt insa fata de acum 3-4 ani lumea s-a schimbat mult. Este mult mai informata. O sa avem surprize mari la rezultatele de la votul din iunie: locale + parlamentare. Editat de radumiki, 03 mai 2024 - 20:35. |
#617
Publicat: 03 mai 2024 - 20:38
catalinin, on 03 mai 2024 - 20:06, said: Daca "solutia" lui Burduja era serioasa si nu de fenta, facea un studiu de fezabilitate informal - mult mai ieftin decat cele formale - si venea cu o varianta clara - intrari/iesiri, bretele, analiza solului, ce inseamna sa sapi intr-un teren nisipos pe sub blocuri de 10 etaje, etc. Si atunci poate nu faceam misto de el LE. Mie mi se pare ca teleportarea e o solutie pentru traficul din Bucuresti si, daca ma alegeti primar, promit sa fac niste studii de fezabilitate in domeniu. Eu am cont si pe forumuri de instrastructura. Nu este posibil ceea ce spui, doar dupa foraje poti sa iti faci o imagine. Totodata PT-ul iti va spune si locatia utilitatilor etc. Si tot vor fi posibile surprize. PS: Burduja nu este Nicusor sa vina cu “ studii de fezabilitate informale “ precum trenurile metropolitane https://spotmedia.ro...-am-gasit-video In Bucuresti avem o locatie cu pasaj subteran, cu Dambovita tot subteran si metrou. Daca a fost posibil la Unirii, cel mai probabil va fi posibil si in restul orasului. Editat de marius21, 03 mai 2024 - 20:43. |
#618
Publicat: 03 mai 2024 - 20:52
Daca nu costa 2 lei, soselele alea subterane nu se pot face, ca nu sunt bani. Si ma indoiesc ca UE ne va da o gramada de miliarde pentru asta. In Bucuresti nimic nu va merge decat benzi pentru transportul in comun si imbunatatirea parcului STB de toate felurile.
Ar fi bine sa ramifice metroul cat se poate de mult, dar vedem cu totii cum se desfasoara asta la noi. Era sa-i omoare pe aia din Drumul Taberei, pana a fost gata. Cat pe ce sa se petreaca cel mai mare genocid din istorie. Nimeni nu a documentat, dar sigur au murit cateva sute, de nervi. Nu stiu altii, dar eu cand merg in strainatate folosesc transportul in comun si chiar merge. Adica dupa ce a facut Harvard, Burduja propune un sistem de tuneluri sa circule fiecare cu masina lui pe sub Bucuresti? Ce cursuri a urmat acolo, gradinarit? Cine spune asa prostii, pe bune? Cred ca daca n-ar fi baiatul lui, Marius, aici pe topic, n-am pierde nici 5 minute cu asta. Editat de cumparator, 03 mai 2024 - 20:59. |
#619
Publicat: 03 mai 2024 - 21:00
și cine plătește pentru aberațiile astea faraonice? tu? din impozitul de 50 de lei pe an?
autostrăzi pe sub oraș nu merg așa cu două parale. mai avem și salbă de lacuri și sol nisipos. tuneluri d-astea se fac la zone stâncoase, Oslo, Milano. nu în deșertul Bărăgan hai lasă că mașinile au destul loc, pe o bandă. șir indian, frumos. restul facem pietonal, bus și biciclete marius21, on 03 mai 2024 - 20:38, said:
Eu am cont si pe forumuri de instrastructura. Nu este posibil ceea ce spui, doar dupa foraje poti sa iti faci o imagine. Totodata PT-ul iti va spune si locatia utilitatilor etc. Si tot vor fi posibile surprize. PS: Burduja nu este Nicusor sa vina cu “ studii de fezabilitate informale “ precu In Bucuresti avem o locatie cu pasaj subteran, cu Dambovita tot subteran si metrou. Daca a fost posibil la Unirii, cel mai probabil va fi posibil si in restul orasului. marius21, on 03 mai 2024 - 18:53, said:
Cand verifici personal tot faci micromanagement si ajungi sa blochezi orasul. bLocHeAzA oRaSuL = discurs firea & mafia uslam |
#621
Publicat: 03 mai 2024 - 21:29
radumiki, on 03 mai 2024 - 20:34, said:
Hmm, eu cred, sper, ca va iesi mult mai multa lume la vot. |
#622
Publicat: 03 mai 2024 - 21:30
Uitati situatia in Praga. Ce sa vezi, avem astfel de tuneluri rutiere ( construite in ultimii 5-15 ani)
PMB plateste 2 mld ron anual subventii de la buget pentru Termoficare, banii UE pentru inlocuirea conductelor s-au utilizat intr-o proportie f mica pana acum ( doar 10 km de retea reabilitata din fonduri UE de la inceputul mandatului si pana la sfarsitul lui 2023 ). Prima data trebuie refacuta termoficarea ( nu spoiala lui Nicusor. El a adus Termoenergetica intr-o situatie financiara dezastruoasa, cu capitaluri prorii negative. O ia pe urmele lui firea ) si apoi raman cei 2 miliarde anual care pot fi utilizati sa avem si nou o capitala ca in Vest.) Primariile de sector vor putea cofinanta proiectul Fișiere atașateEditat de marius21, 03 mai 2024 - 21:44. |
|
#623
Publicat: 03 mai 2024 - 22:13
marius21, pe 03 mai 2024 - 21:30, a scris:
PMB plateste 2 mld ron anual subventii de la buget pentru Termoficare, banii UE pentru inlocuirea conductelor s-au utilizat intr-o proportie f mica pana acum ( doar 10 km de retea reabilitata din fonduri UE de la inceputul mandatului si pana la sfarsitul lui 2023 ). Prima data trebuie refacuta termoficarea ( nu spoiala lui Nicusor. El a adus Termoenergetica intr-o situatie financiara dezastruoasa, cu capitaluri prorii negative. O ia pe urmele lui firea ) si apoi raman cei 2 miliarde anual care pot fi utilizati sa avem si nou o capitala ca in Vest.)... Iarăși bați câmpii cu grație, folosești aceleași minciuni debitate de liberali și dezinformezi. https://b365.ro/fire...oficare-447875/ |
#624
Publicat: 03 mai 2024 - 22:35
marius21, pe 03 mai 2024 - 18:53, a scris:
ajungi sa blochezi orasul. Ideea cu pasajele subterane este valida tehnic... si nu e a lui Burdu... e folosita demult in capitalele europene, in orasele mari, in tarile nordice, sa vedeti ce frumos au daramat in orase nordice sosele din anii 60-70 si au pus totul in subteran si pietonal la suprafata... deci nimic de zis. Avem buget pentru asa ceva ? Nuuuuuu... atunci la loc comanda, e doar gargara de campanie. gabicen, pe 03 mai 2024 - 22:13, a scris:
Iarăși bați câmpii cu grație, folosești aceleași minciuni debitate de liberali și dezinformezi. Editat de andreic, 03 mai 2024 - 22:44. |
#625
Publicat: 03 mai 2024 - 22:43
gabicen, pe 03 mai 2024 - 22:13, a scris: Iarăși bați câmpii cu grație, folosești aceleași minciuni debitate de liberali și dezinformezi. https://b365.ro/fire...oficare-447875/ Nicusor duce minciuna la nivelul urmator. Initial a recunoscut anul trecut ca sunt 10 km la Digi24. In declaratiile urmatoare spunea de 10-15 km de conducta ( relitatea fiind 10 km ). https://www.economic...ist_712810.html Ce spune Nicusor in cel articol spus de tine sunt minciuni de mitoman. Un proiect din fonduri UE nu poate avea un timing legat “tehnic “ de alte proiecte adiacente.Nu se accepta proiecte UE care ar fi conditionate de alte care ar trebui finalizate in prealbil ( ce spune Nicusor cu cei 63 km ). Pur si simplu sunt tronsoane separate si dupa cum vezi sunt santiere diferite . De ex acum sunt mai mult de 5 santiere deschise in paralel. Fiind in discutie fonduri UE , deci cu finantarea asigurata , trebuia ca aceste santiere sa fie terminate TOATE pana la final de 2023. Acum s-a fazat pentru actualul exercitiu financiar dar de fapt s-a consumat din suma totala alocata noului exercitiu. Imi scapase articolul pus de tine. Multumesc ca l-ai postat , nu ma gandeam ca incepe sa bata campii atat de evident cu conditionalitati imaginare . andreic, pe 03 mai 2024 - 22:35, a scris: Iar cu prostia asta uslista ? Nu v-a calmat deja Nicusor... a aratat cate pasaje s-au construit in diverse sectoare intreband.. e mai bine acuma ? Pai cica nuuuu Sunt pasajele solutii magice ? Nuuuu... atunci keep calm. Nu poti sa ai pretentia ca pasajele de pe Theodor Pallady sa rezolve traficul in prelungirea Ghencea. Cele 2 pasaje noi de pe Theodor Pallady , facute fara niciun aport al PMB, chiar au imbunatatit semnificativ traficul din acea zona. Cel de la Dna Ghia trebuie continuat cu alte pasaje ( cum am tot spus, de preferat subterane ), astdel incat sa fie asigurata comtinuitatea. Editat de marius21, 03 mai 2024 - 22:44. |
#626
Publicat: 04 mai 2024 - 03:43
Daca in Bucureștiul asta in care exista atata haos in trafic se mai circula pai se circula datorita podurilor si pasajelor construite in ultimii 10 15 ani
Pasajul de la Ikea, Podul Basarab, Podul Mihai Bravu, Pasajul de la Sun Plaza, Podul de la Delfinului din spate si mai recent podurile lui Negoiță și Baluță + Dna Ghica. Și vine dl ND care ne spune ca pasajele nu sunt bune. Scoateți astea de mai sus (toate făcute in ultimii 10 15 ani), unde ajungeam? Ajungeam fix ca ăia din Domnești Prelungirea Ghencea - o zona unde nu s a făcut aproape nimic! - care pana s a dat in folosinta podul de la centura scoteau efectiv medie de 3 4km pe ora!! Chiar și acum se circula groaznic acolo, zici ca e blestemata zona aia, e un proiect al PMB in desfășurare dar nu avansează lucrările. Spre exemplu ieșirea spre comuna Berceni (Șoseaua Berceni) va atașez cum arata in 2012 si cum arata in 2023. si unii vin sa ne explice ca dezvoltarea infrastructurii e rea?!! Fișiere atașateEditat de bossake, 04 mai 2024 - 03:54. |
#627
Publicat: 04 mai 2024 - 07:41
andreic, pe 03 mai 2024 - 22:35, a scris:
E profesionist Nu prea. bossake, pe 04 mai 2024 - 03:43, a scris:
Ajungeam fix ca ăia din Domnești Prelungirea Ghencea - o zona unde nu s a făcut aproape nimic! - care pana s a dat in folosinta podul de la centura scoteau efectiv medie de 3 4km pe ora!! Chiar și acum se circula groaznic acolo, zici ca e blestemata zona aia, e un proiect al PMB in desfășurare dar nu avansează lucrările. Da mai, e blestemata zona, nu ca PSD n-a facut nimic 30 de ani. Bineinteles ca infrastructura e buna, mai ales cand construiesti 1000 de blocuri si nu exista nici o cale de acces decenta. Dar sa o iei razna cu proiecte faraonice cand Primaria nu are bani pentru asta? La ce ajuta sa insiri niste chestii irealizabile? Mai bine va zicea de masini zburatoare, ca e mai credibil. Editat de cumparator, 04 mai 2024 - 07:42. |
|
#628
Publicat: 04 mai 2024 - 07:58
fum, pe 03 mai 2024 - 21:29, a scris:
Nimic .... dar, chiar și din acest punct de vedere, de ce anume cei care nu au mers până acum la vot, ar opta să o facă acum? Ca să le fie judecată alegerea? Plus că de judecat, oricum va fi judecat. |
#629
Publicat: 04 mai 2024 - 09:41
marius21, pe 03 mai 2024 - 22:43, a scris:
Cel de la Dna Ghia trebuie continuat cu alte pasaje ( cum am tot spus, de preferat subterane ), astdel incat sa fie asigurata comtinuitatea. Cu ce bani? Aduce Burduja de la Bancorex? De exemplu, lucrările la metroul din Dr. Taberei si de la pasajul Ghica au fost întârziate și din lipsa banilor. bossake, pe 04 mai 2024 - 03:43, a scris: Ajungeam fix ca ăia din Domnești Prelungirea Ghencea - o zona unde nu s a făcut aproape nimic! - care pana s a dat in folosinta podul de la centura scoteau efectiv medie de 3 4km pe ora!! Chiar și acum se circula groaznic acolo, zici ca e blestemata zona aia, e un proiect al PMB in desfășurare dar nu avansează lucrările. Totuși, în Domnești-Ghencea s-a făcut ceva: s-au construit sute de blocuri. Acum locuitorii de acolo se vaita ca zona este aglomerată și traficul infernal. Asta se întâmplă cand rechinii imobiliari sunt lăsați sa sufoce orasul cu construcțiile lor. Editat de gabicen, 04 mai 2024 - 09:28. |
#630
Publicat: 04 mai 2024 - 09:49
Nici eu nu reușesc să pricep deciziile unora și reacțiile de după
Te muți într-o zonă arhi sufocată cum e prelungirea ghencea și apoi te plângi ca autoritățile nu fac nimic. Efectiv îmi bubuie creierul la prostia unora care parcă se transforma în niște mase amorfe fără creier. Iei o decizie super proasta, ASUMATĂ, și apoi te plângi ca alții nu îți rezolvă instant problemele. Editat de SacDePureci, 04 mai 2024 - 09:50. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi