Batalia pentru Bucuresti - ND, Firea, Piedone, Burduja, Enache
#649
Publicat: 04 mai 2024 - 21:38
radumiki, on 04 mai 2024 - 12:11, said:
,,Rechinii imobiliari" au rolul lor tinand cont ca exista o cerere ptr locuințe noi. Nu e nimic rau in asta, important este să se respecte un plan, un PUG - plan urbanistic general, ca aceste blocuri să fie construite cu cap nu haotic. Aia sunt dezvoltatori. Rechinii imobiliari sunt cei care nu respecta nimic, dau spaga si capata AC pentru orice doresc. Fac un bloc intre 2 blocuri existente, iar dupa aia transforma si subsolul in apartamente si mai construiesc 2 etaje in plus. La sfarsit, mansardeaza. E plin Bucurestiul de astea, iar mare parte din oras arata rau. Stim foarte bine despre ce e vorba. Editat de cumparator, 04 mai 2024 - 21:40. |
#650
Publicat: 05 mai 2024 - 00:45
cumparator, pe 04 mai 2024 - 21:38, a scris:
Aia sunt dezvoltatori. Rechinii imobiliari sunt cei care nu respecta nimic, dau spaga si capata AC pentru orice doresc. Fac un bloc intre 2 blocuri existente, iar dupa aia transforma si subsolul in apartamente si mai construiesc 2 etaje in plus. La sfarsit, mansardeaza. E plin Bucurestiul de astea, iar mare parte din oras arata rau. Stim foarte bine despre ce e vorba. I-ai definit foarte bine pe banditii numiti "rechini imobiliari". |
#651
Publicat: 05 mai 2024 - 07:59
bossake, on 04 mai 2024 - 12:38, said: Treaba e simpla, Bucureștiul are nevoie de dezvoltarea infrastructurii, podurile si pasajele rezolva multe din probleme. Pai daca nici astea nu rezolva iar ND nu are nimic de gând cu aplicarea vreunei taxe / restricții pe baza de poluare atunci ce rezolva? sa nu facem nimic?! dezvoltarea infrastructurii rutiere acolo unde se poate trebuie sa fie una din priorități. Din contră, orașele vestice au diminuat Nr de benzi au pus tramvaie, benzi de biciclete și spații verzi sau puetonale. Dezvoltarea cu pasaje și poduri este nocivă, pentru că induce trafic și poluare. Soluția este evidentă, renunțarea la mașină. |
#652
Publicat: 05 mai 2024 - 16:39
flt, on 05 mai 2024 - 07:59, said: Din contră, orașele vestice au diminuat Nr de benzi au pus tramvaie, benzi de biciclete și spații verzi sau puetonale. Dezvoltarea cu pasaje și poduri este nocivă, pentru că induce trafic și poluare. Soluția este evidentă, renunțarea la mașină. Sa ne spui si exemple concrete in spijinul afirmatiei tale. . Am dat zilele trecute exemplul orasului Praga cu tuneluri rutiere inaugurate in ultimii 5-15 ani. Sa luam si exemplul Parisului. In 2009 si 2011 a fost inaugurat pe etape cel mai lung tunel rutier urban continuu , cu o lungime de peste 10 km . “The south-western section of A86 contains one of the world's longest urban motorway tunnels (10.1 km (6.3 mi) of continuous tunnel), opened in two parts in 2009 and 2011. The tunnel is limited to a height of 2.0 m (6 ft 7 in) and commercial vehicles are prohibited as a result. Overview of Paris ring roads.” Liata celor mai lungi 10 pasaje rutiere subterane din Paris : - tunnel de Tuileires Voie Georges -Pompidou 830 m - tunnel du Moulin 900 m -tunnel de Belle-Rive 1080 m -tunnel de Nanterre- La Defense se tion A86 1100 m -tunnel du Landy 1350 m -tunnel Bicetre 1600 m -tunnel de Nogent 1800 m -tunnel de Bobigny 2220 m - tunnel de Nanterre-La Defense section A14 4450 m -tunnel duplex A86 10000 m https://m.youtube.co...h?v=e4GTH1O4Mm0 Vorbim doar de tuneluri lungi, cu mai multe cu iesiri-intrari multiple, nu de pasaje simple subterane sau supraterane. Acele pasaje simple subterane si supraterane sunt on-top. Poate am asteptari prea mari , dar ar trebui ca atunci cand postezi sa vii si cu date verificabile, nu doar cu lozinci. Nicusor nu intelege ca pasajele rutiere diminueaza poluarea si aduc dezvoltare ( spatiul de la suprafata poate fi utilozat inteligent) Binenteles, la pachet cu un transport in comun modern si prioritizat ( benzi unice ). Iar legat de transportul in comun, sa nu uitam ca Nicusor se lauda cu reconditionarea a 11 tramvaie care astfel vor mai fi prezente in trafic inca minim 15 ani. Doar ca aceste tramvaie modernizate nu beneficiaza de aer conditionat si astfel in realitate este descurajata utilizarea transportului in comun https://www.facebook...435818775706753 Fișiere atașateEditat de marius21, 05 mai 2024 - 16:51. |
#653
Publicat: 05 mai 2024 - 16:51
marius21, pe 05 mai 2024 - 16:39, a scris: Nicusor nu intelege ca pasajele rutiere diminueaza poluarea si aduc dezvoltare ... Iar dumneata se pare sau ca nu intelegi sau ca refuzi sa intelegi ca Nicusor Dan a sustinut cu totul altceva: "Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului", concluzie la care s-a ajuns observand pe viu efectul acestora. A doua observatie, topicul de fata este despre lupta elecorala nu despre anti campanie electorala, adica ce practici dumneata impotriva actualului primar al Capitalei! |
#654
Publicat: 05 mai 2024 - 17:06
argonaut, on 05 mai 2024 - 16:51, said: Iar dumneata se pare sau ca nu intelegi sau ca refuzi sa intelegi ca Nicusor Dan a sustinut cu totul altceva: "Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului", concluzie la care s-a ajuns observand pe viu efectul acestora. A doua observatie, topicul de fata este despre lupta elecorala nu despre anti campanie electorala, adica ce practici dumneata impotriva actualului primar al Capitalei! Binenteles ca pasajele ajuta la fluidizarea traficului, nu stiu cum ai ajuns tu la acea concluzie. Acum se circula incomparabil mai bine ( adica mai fluid ) pe Bld Theodor Pallady tocmai pentru ca au fost date in trafic in 2023 cele 2 pasaje. Dar ar fi hilar sa avem pretentia ca pasajele de pe Theodor Pallady sa ajute la fluidizarea traficului in Prelungirea Ghencea. Mai departe, lupta electorala in cazul primarilor inseamna si contrapunerea realizarilor/nerealizarilor primarului in functie in raport cu viziunea celor care intra in competitia electorala. Cat timp prezint date reale consider ca respect regulamentul ( tocmai de aceea verific informatiile postate, nu vreau sa risc puncte ). Daca ai o alta opinie te rog sa imi spui si daca o consider abuziva o sa postez pe aria dedicata , dar pana la clarificarea situatiei din partea administratorilor forumului nu voi mai posta aici ( cu exceptia cazului in care sunt mentionat si ar trebui sa imi apar imaginea ) Editat de marius21, 05 mai 2024 - 17:14. |
#655
Publicat: 05 mai 2024 - 17:14
marius21, pe 05 mai 2024 - 17:06, a scris: Binenteles ca pasajele ajuta la fluidizarea traficului, nu stiu cum ai ajuns tu la acea concluzie. Din nou dai impresia ca nu intelegi ce ti se scrie, nu e concluzia mea, apartina lui ND: Nicuşor Dan: Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului / Primarul general: Nu am simţit o îmbunătăţire în Bucureşti după ce anul trecut am făcut patru marius21, pe 05 mai 2024 - 17:06, a scris: Mai departe, lupta electorala in cazul primarilor inseamna si contrapunerea realizarilor/nerealizarilor primarului in functie in raport cu viziunea celor care intra in competitia electorala. Cat timp prezint date reale consider ca respect regulamentul ( tocmai de aceea verific informatiile postate, nu vreau sa risc puncte ). Daca ai o alta opinie te rog sa imi spui si daca o consider abuziva o sa postez pe aria dedicata , dar pana la clarificarea situatiei din partea administratorilor forumului nu voi mai posta aici . Mai departe: Aici nu desfasuram lupte electorale, aka nu facem pro sau anti propaganda! Cat despre date excate, verificate, in legatura cu activitatea lui ND, ai topic aici: https://forum.softpe...l-bucuretiului/ Inca o noutate pentru dumneata: Regulamentul cere respectarea temei discutiilor! Cat despre amenintari ... |
#656
Publicat: 05 mai 2024 - 17:19
argonaut, on 05 mai 2024 - 16:51, said: Iar dumneata se pare sau ca nu intelegi sau ca refuzi sa intelegi ca Nicusor Dan a sustinut cu totul altceva: "Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului", concluzie la care s-a ajuns observand pe viu efectul acestora. A doua observatie, topicul de fata este despre lupta elecorala nu despre anti campanie electorala, adica ce practici dumneata impotriva actualului primar al Capitalei! |
#657
Publicat: 05 mai 2024 - 17:21
Epdm, on 05 mai 2024 - 17:19, said:
Nu stiu in ce realitate paralela pasajele nu ajuta traficul rutier. In realitatea lui ND: Nicuşor Dan: Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului / Primarul general: Nu am simţit o îmbunătăţire în Bucureşti după ce anul trecut am făcut patru ca sa fie lunima si pentru dumneata, ca tot e Pastele. |
#659
Publicat: 05 mai 2024 - 18:20
argonaut, on 05 mai 2024 - 17:14, said: Din nou dai impresia ca nu intelegi ce ti se scrie, nu e concluzia mea, apartina lui ND: Nicușor Dan: Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului / Primarul general: Nu am simțit o îmbunătățire în București după ce anul trecut am făcut patru Tu ai scris asta :"Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului", concluzie la care s-a ajuns observand pe viu efectul acestora Dupa citatul pus de tine ca raspuns al postarii mele ai si completat “concluzie la care s-a ajuns observand pe viu efectul acestora” . Ai utilizat expresia impersonala “ s-a ajuns “si de aici abordarea mea. Inteleg ca intre tinp ai clrificat si te refereai exclusiv la concluzia la care a ajuns Nicusor . Este evident ca pasajele rutiere ajuta la fluidizarea traficului si doar o persoana neancorata in realitate poate sa sustina contrariul. In sprijinul afirmatiei mele intra informatiile prezentate pana acum in care am aratat pasaje rutiere construite in mari capitale europene in ultimii 5-10-15 ani. Pasajele rutiere nu sunt opere de arta ci sunt construite cu scopul fluidizarii traficului si implicit al reducerii poluarii. Mai departe, eu nu desfasor lupte electorale ci pun informatii reale referitoare la unul sau mai multi participanti la “Batalia pentru Bucuresti “. Titlul fiind “Batalia pentru Bucuresti ….” inseamna dpmdv ca postez on topic atunci cand prezint informatii referitoare la unul sau mai multi participanti la aceasta “batalie “ ( binenteles ca este alegere mea despre ce persoane sa postez, binenteles dintre cei enumerati in titlu ). Daca ai o alta opinie te rog sa o comunici si eu voi tine cont de ea, conform postarii anterioare. In niciun caz nu am amenintat, din contra. Am spus ca pana la clarificarea situatiei nu voi mai posta aici ( daca nu imi este mentionat numele, astfel incat sa fiu nevoit sa ma apar ) iar daca am o opinie diferita singura mea optiune ar fi ( in acel caz ) sa procedez conform regulamentului . Comentarea unor postari / afirmatii / actiuni publice ale unui candidat enuntat in titlul topicului poate fi considerata off-topic ? Comparand o postare referitoare la familia candidatului X si alta referitoare la o postare pe o pagina de socializare a candidatului Y , care poate fi considerata off-topic ? Intreb fff serios. Nu imi permit nici macar sa comentez aici decizia unui moderator ( conf regulamentului nu este permisa comentarea aici a deciziilor moderatorilor ) cu atat mai mult sa amenint. Editat de marius21, 05 mai 2024 - 18:23. |
#660
Publicat: 05 mai 2024 - 18:40
marius21, pe 05 mai 2024 - 18:20, a scris:
Tu ai scris asta :"Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului", concluzie la care s-a ajuns observand pe viu efectul acestora Dupa citatul pus de tine ca raspuns al postarii mele ai si completat “concluzie la care s-a ajuns observand pe viu efectul acestora” . Ai utilizat expresia impersonala “ s-a ajuns “si de aici abordarea mea. Inteleg ca intre tinp ai clrificat si te refereai exclusiv la concluzia la care a ajuns Nicusor . Deja incep sa te suspectez de troleala de prost gust. Dumneata chiar nu citesti textul la care dai replica? Care parte din ce am scris mai jos are nevoie de lamuriri? Nu e clar ca de la inceput m-am referit la ND legat de faptul ca dumneata emiti o minciuna legata de afirmatia acestuia ( Nicusor nu intelege ca pasajele rutiere diminueaza poluarea si aduc dezvoltare ...)?! Screenshot (1).png 102,5K 15 download-uri Iar ca sa fii lamurit iti supun atentiei si textul de la intrarea in Poiana, probabll ca tot asa, citind pe diagonala, ti-a scapat: Militantii, trolii, si toti cei implicati direct in fenomenul politic sau care au diverse interese sunt atentionati: - sa nu polueze aceasta zona - sa se rezume la a scrie o singura parere - sa nu foloseasca mai multe conturi - sa nu insiste cu acelasi mesaj pe mai multe topicuri - sa nu promoveze materiale de propaganda politica sau de campanie electorala Ca sfat, incearca sa-ti fructifici ura impotriva lui ND pe Fb sau alte susanele online care permit propaganda. |
#661
Publicat: 05 mai 2024 - 19:40
marius21, on 05 mai 2024 - 18:20, said: Pasajele rutiere nu sunt opere de arta ci sunt construite cu scopul fluidizarii traficului si implicit al reducerii poluarii. Pasajele de tip cocoașă făcute la noi sunt urate, deranjează locuitorii din zonă și nu rezolva nimic, fiind blocate de mașini Tuneourile subterane ar fluidiza, dar sunt niste Sf uri care nu se potrivesc in solul nisipos din București. Mai ales că burdujel abera pe traseul fix al metroului M2.. adică unde lumea are alternativa viabila, metrou, el vrea sa îngroape mașinile. Ceea ce ar costa miliarde și nu ar fi realizabil nici in 50 de ani Vreau și eu sa vad proiectul lui Burduja, a spus că are un proiect, ai cumva PUZ sau diagrama traseului, studii de sol, de trafic, cum ies rampele la victoriei, romana, unirii, pe unde cum câte benzi, costuri, demolări, cine plătește!? |
#662
Publicat: 05 mai 2024 - 20:19
Diferenta intree bugetarii esentiali din Franta si cei din Romania
Aia isi sufleca manecile si se pun pe treaba Ai nostri ... Dumnezeu cu mila, ca solul, ca apa, ca vremea, ca conditiile istorice, ca plm Romania / Bucurestiul se va schimba in bine cand bugetarii nu vor mai fi niste paraziti slab pregatiti si inepti dar aroganti, asa cum au ajuns sa fie azi Bugetarimea ar trebui sa fie forta din spatele modernizarii Romaniei, asa cum a fost de acum 150 de ani pana spre WWII Editat de Mount_Yerrmom, 05 mai 2024 - 20:23. |
#665
Publicat: 06 mai 2024 - 04:00
Deci avem o afirmație de a dreptul dubioasa a lui ND.
"pasajele rutiere nu ajuta la fluidizarea traficului" adică ne spune cu subiect și predicat că și in lipsa acestor pasaje circulația ar fi la fel, si, adaug eu, spune ca daca s ar construi noi pasaje situația ar fi la fel. deci sa nu mai construim nimic pentru fluidizarea traficului )) Este o prostie, pai acum la ora asta pot face din Popesti Leordeni până la Nicolae Grigorescu 8 9 minute. pentru ca in ultimii ani s au dat in folosință podul de la IML + o străpungere care iese direct in Popesti Leordeni. Dimineața zeci de mii de oameni folosesc infrastructura asta, in lipsa ei toti ar face cu 15 30 minute mai mult. De asemenea, pe intreg traseul Popesti Leordeni - Dimitrie Pompeiu (stația de metrou Pipera) ai 3 lucrări (Pod IML, Pod Baicului, Pod Doamna Ghica) practic folosind traseul asta nu mai merge nimeni care are treaba in Nordul capitalei pe varianta clasica adică Berceni Tineretului Unirii etc. Poate îmi explica si mie cineva daca circulația in Bucuresti ar fi fost la fel si in lipsa pasajelor rutiere, adica ce afirma ND. Editat de bossake, 06 mai 2024 - 04:00. |
#666
Publicat: 06 mai 2024 - 05:52
Depinde la cat de "complex" privesti situatia.
ND a afirmat ca "per ansamblu" indicatorii de trafic nu au fost imbunatatitii in intreg Bucurestiul, aglomeratia de la pasaj mutanduse la urmatoarele intersectii, bineinteles insa ca strict intre 2 puncte aflate de o parte si de cealalta a unui pasaj situatua este mult mai buna .... nu si pe intreg orasul. Dupa ND ( si altii) solutionarea situatiei traficul nu este reprezentata de marirea capacitatii infrastructurii ( pasaje, largiri, penetratii, etc) ci de reducerea incarcarii prin oferirea de alternative ( transport in comun, bicicleta, etc). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 3
1 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi
marius21