Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Batalia pentru Bucuresti - ND, Firea, Piedone, Burduja, Enache

* * * * - 6 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1529 replies to this topic

Poll: Noul primar general (334 member(s) have cast votes)

Pronosticul meu este ca va castiga:

  1. Nicusor Dan - ADU (288 votes [86.23%] - View)

    Percentage of vote: 86.23%

  2. Gabriela Firea - PSD (19 votes [5.69%] - View)

    Percentage of vote: 5.69%

  3. Piedone - PUSL (23 votes [6.89%] - View)

    Percentage of vote: 6.89%

  4. Burduja - PNL (2 votes [0.60%] - View)

    Percentage of vote: 0.60%

  5. Enache - AUR (2 votes [0.60%] - View)

    Percentage of vote: 0.60%

Cu cine votezi ca bucurestean sau ai vota daca ai fi bucurestean

  1. Nicusor Dan (298 votes [89.22%] - View)

    Percentage of vote: 89.22%

  2. Firea (12 votes [3.59%] - View)

    Percentage of vote: 3.59%

  3. Piedone (15 votes [4.49%] - View)

    Percentage of vote: 4.49%

  4. Burduja (6 votes [1.80%] - View)

    Percentage of vote: 1.80%

  5. Enache (3 votes [0.90%] - View)

    Percentage of vote: 0.90%

Vote Guests cannot vote

#667
MareleIntelept

MareleIntelept

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,842
  • Înscris: 26.07.2023
Io ma intreb cum supravietuieste un bucurestean in traficul din Geneva, unde nu exista decat o banda pentru masina particulara, restul soselei fiind impartita intre pista de biciclete, banda de autobuz pe care merge doar autobuzul si linia de tramvai, care e sacrosancta. Inclusiv in fata sediului ONU e la fel.
Cine nu crede, e invitatul meu sa inchirieze o masina si sa se baladeze prin orice oras elvetian. Nu recomand: parcarea pe trotuar, oprirea pe avarii, depasirea pe linia de tramvai, folosirea benzii de autobuz, claxonul, flashurile, prioritatea de strada mai lata.

Dar stiu, in Bucuresti nu se poate.

#668
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001

 MareleIntelept, pe 06 mai 2024 - 06:07, a scris:

Io ma intreb cum supravietuieste un bucurestean in traficul din Geneva, unde nu exista decat o banda pentru masina particulara, restul soselei fiind impartita intre pista de biciclete, banda de autobuz pe care merge doar autobuzul si linia de tramvai, care e sacrosancta. Inclusiv in fata sediului ONU e la fel.
Cine nu crede, e invitatul meu sa inchirieze o masina si sa se baladeze prin orice oras elvetian. Nu recomand: parcarea pe trotuar, oprirea pe avarii, depasirea pe linia de tramvai, folosirea benzii de autobuz, claxonul, flashurile, prioritatea de strada mai lata.

Dar stiu, in Bucuresti nu se poate.

Se adapteaza .... asa cum o face si acum.

Este usor de arata exemple dar fara sa detaliem situatia reala.
Sunt multe chestii care lipsesc in Bucuresti dar exista de peste 50 de ani in acele orase indicate ca exemplu.
1. Centuri ocolitoare;
2. Parcari Park & raid integrate (administrativ si tarifar) cu transportul in comun
3. Scoli & spitale & unitati administrative la nivel local rational distribuite in teritotiu.

Normal ca in acele orase sa fie suficienta o banda ptr trafic auto ... nu si in Bucuresti unde daca toate cele de mai sus nu lipsesc cu desavarsire sunt in stadiu cel mult incipient.

#669
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,140
  • Înscris: 15.12.2009
Geneva: 184.758 locuitori
București: 2.142.929 plus navetiștii.

Ador comparațiile!

Problema traficului, a parcărilor și a mașinilor este tratată intens pe alte threaduri.

Aici fiind offtopic, o voi trata ca atare (în caz de recidivă).

Ca să nu începem iarăși că soluția pentru traficul bucureștean este să mergem toți pe biciclete!

#670
cumparator

cumparator

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,159
  • Înscris: 11.03.2006

View PostMareleIntelept, on 06 mai 2024 - 06:07, said:

Io ma intreb cum supravietuieste un bucurestean in traficul din Geneva, unde nu exista decat o banda pentru masina particulara, restul soselei fiind impartita intre pista de biciclete, banda de autobuz pe care merge doar autobuzul si linia de tramvai, care e sacrosancta. Inclusiv in fata sediului ONU e la fel.
Cine nu crede, e invitatul meu sa inchirieze o masina si sa se baladeze prin orice oras elvetian. Nu recomand: parcarea pe trotuar, oprirea pe avarii, depasirea pe linia de tramvai, folosirea benzii de autobuz, claxonul, flashurile, prioritatea de strada mai lata.

Dar stiu, in Bucuresti nu se poate.

Geneva e in Elvetia, iar acolo locuiesc elvetienii. Nu-i putem compara cu romanii, ca ne explodeaza capul.

Un roman se descurca foarte bine in traficul din Geneva, ca e obligat.
Nicusor Dan nu cred ca nu are in vedere dezvoltarea infrastructurii. Vrea sa zica doar ca asta nu e solutia, ci transportul in comun.
N-are dreptate? Cat de late trebuie facute strazile si ce intersectii ar trebui sa avem ca sa fie trafic lejer in Bucuresti? Fizic, nu cred ca se poate.

Edited by cumparator, 06 May 2024 - 08:22.


#671
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,140
  • Înscris: 15.12.2009
Și despre transportul în comun avem topic distinct.

https://forum.softpe...n-in-bucuresti/

#672
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,375
  • Înscris: 07.02.2003

Vizualizare mesajbossake, pe 06 mai 2024 - 04:00, a scris:

Deci avem o afirmație de a dreptul dubioasa a lui ND.
"pasajele rutiere nu ajuta la fluidizarea traficului"
Este o prostie
Are dreptate, nu e o prostie ci o realitate dovedita in cifre. Aaa, ca pe tine te poate avantaja e altceva, dar pentru oras in mare adica intreg Bucurestiul nu inseamna mare lucru. Pasajele alea fenteaza o intersectie depinde cum vii si unde te duci dar nu inchid vreun inel de trafic esential incat sa vedem scaderi ale aglomeratiei si in alte parti.
Asa trebuie privita afirmatia.

Uite iti dau si un exemplu de pasaj care chiar ajuta ca inchide un inel important... Basarab. Odata realizat a scazut cu 15-20% traficul pe Grant si a creat o alternativa folosita din plin cand au fost lucrari pe Grant. Ajuta orasul... da insa intr-o masura mica. Nu a scazut aglomeratia generala, dar ajuta deplasarile in anumite directii.

.

Edited by andreic, 07 May 2024 - 01:55.


#673
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,875
  • Înscris: 22.11.2007
E o absurditate, e evident ca un pasaj la Piata Sudului ajuta sa nu mai stau de 7 ori la ACEL semafor in ACEA intersecție

Doar nu vrei sa ajute un pasaj de la Piata Sudului traficul din Militari sau pe cel din Colentina.

Daca vrei sa ajuti traficul din Militari fa pasaje in Militari.

Pe românește voi susțineți ca nu sunt bune de nimic pasajele si ca le facem ca nu le facem tot prost se va circula.

Lucru care nu este adevărat! Imaginați-vă cum ar arata Bucureștiul dacă nu ar exista lucrările de mare infrastructura din ultimii 10 15 ani.
Voi vreți sa spuneți ca s ar fi circulat la fel ca azi si fara acele pasaje?!!!

eu cred ca ori sunteți ca niste sectanți ai lui ND si va chinuiți sa il scoateți bine ori susțineți ceva de genul, bai trebuie sa nu mai facem nimic legat de infrastructură să lăsăm cetatenii sa crape in trafic si atunci ii vom obliga sa ia transportul în comun.

Edited by bossake, 07 May 2024 - 02:32.


#674
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,226
  • Înscris: 12.06.2004
Ghinea are o opinie foarte interesanta despre proiectul "Bucuresti, port la Dunare" - una din cele doua fantezii electorale ale lui Burduja.
Pe scurt:
- proiectul a fost sustinut de Firea, Oprescu, Udrea, Dragnea, Dancila; si acum de cel ce se vrea urmasul lor, Burduja.
- are sens? Catusi de putin. N-a avut sens nici pe vremea lui Ceausescu
- solutia aleasa e una extrem de proasta
- costul e enorm; sa zici ca e gata 70% e o fantezie
- exista si un cost al neinchiderii acestei aberatii - infrastructura trebuie sa-l ocoleasca. Ghinea da ca exemplu poduri facute pe autostrada de centura Sud, aiurea-n camp. Ca pe sub podurile alea ar urma sa treaca viitorul canal.

https://comunitateal...nare-bucuresti/

#675
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,119
  • Înscris: 11.07.2016
Nu sunt bucurestean, dar mi-ar place  sa se construisca un canal Bucuresti-Dunare...cu tot ce inseamna asta: poduri, porturi, agrement, pescuit sportiv etc.

#676
MareleIntelept

MareleIntelept

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,842
  • Înscris: 26.07.2023
N-ai cu cine sa-l faci. Filosofii au fost exterminati la canalul celalalt.

#677
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,226
  • Înscris: 12.06.2004
Nu e deloc asa simplu, si in nici un caz atata de benefic. Citeste articolul, iti da niste informatii.

#678
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,875
  • Înscris: 22.11.2007
In loc să vorbească de sf uri din astea cu acest canal mai bine ar vorbi cineva de amenajarea malurilor Dâmboviței pe cursul ei in Bucuresti.

Arata ca dupa razboi, zona are un potențial imens iar investiția ar fi minima.
Ma refer in a pune niste garduri mai frumoase, niște statui pe la poduri, etc


#679
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,119
  • Înscris: 11.07.2016
N-am zis ca e simplu, si nici ca ar fi neaparat benefic, desi ar fi...O parte din marfa din portul Constantra va putea ajunge in Bucuresti pe calea apei - mai ieftin, si probabil s-ar degreva autostrada si calea ferata...Cati nu ati injurat macar odata tirurile si camioanele de pe autostrada?

Am spus ca mi-ar place, in calitate de ne-bucurestean...

#680
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,226
  • Înscris: 12.06.2004

View Postbossake, on 07 mai 2024 - 14:42, said:

In loc să vorbească de sf uri din astea cu acest canal mai bine ar vorbi cineva de amenajarea malurilor Dâmboviței pe cursul ei in Bucuresti.
Pai Nicusor are in plan asta.

View PostMalus_Dacus, on 07 mai 2024 - 14:44, said:

N-am zis ca e simplu, si nici ca ar fi neaparat benefic, desi ar fi...O parte din marfa din portul Constantra va putea ajunge in Bucuresti pe calea apei - mai ieftin, si probabil s-ar degreva autostrada si calea ferata...Cati nu ati injurat macar odata tirurile si camioanele de pe autostrada?
Repet, citeste articolul.
N-are rost... transporti pe calea ferata si gata. Ce faci cu un portulet la care-i greu de ajuns?

#681
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,207
  • Înscris: 15.01.2017

View PostMalus_Dacus, on 07 mai 2024 - 14:44, said:

N-am zis ca e simplu, si nici ca ar fi neaparat benefic, desi ar fi...O parte din marfa din portul Constantra va putea ajunge in Bucuresti pe calea apei - mai ieftin, si probabil s-ar degreva autostrada si calea ferata...Cati nu ati injurat macar odata tirurile si camioanele de pe autostrada?

Am spus ca mi-ar place, in calitate de ne-bucurestean...

Nimeni nu ar pune containerele pe dunare-canal pana la bucuresti cand pe soasea face 4 ore, il trimit cand vrei, unde vrei, iar pentru cine vrea ieftin/nu se grabeste si are multa marfa, exista calea ferata. Pe varianta dunare canal ar fi si mai lent si mai scump. Sa operezi o multime de ecluze nu este iefin.
Proiectul ala ar fi frumos doar daca ar fi gratis sau aproape. Dar la costul ala, no way.

#682
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,193
  • Înscris: 16.04.2007
Am mai scris, lasati-l pe Nicu' inca un mandat, si daca nici dupa 8 ani nu se vad schimbari majore atuci sa ii dati cu cartea de telefoane din china peste degete!

#683
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,140
  • Înscris: 15.12.2009
Fii pe pace, chiar așa se va întâmpla!

:lol:

#684
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,119
  • Înscris: 11.07.2016
Si eu am feelingul ca Nicusor va castiga Bucurestiul...asta si din cauza contracandidatilor slabi si prost(i) desemnati...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate