![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Batalia pentru Bucuresti - ND, Firea, Piedone, Burduja, Enache
Last Updated: Jun 16 2024 14:49, Started by
radumiki
, Apr 23 2024 12:46
·
39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#667
Posted 06 May 2024 - 06:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Io ma intreb cum supravietuieste un bucurestean in traficul din Geneva, unde nu exista decat o banda pentru masina particulara, restul soselei fiind impartita intre pista de biciclete, banda de autobuz pe care merge doar autobuzul si linia de tramvai, care e sacrosancta. Inclusiv in fata sediului ONU e la fel.
Cine nu crede, e invitatul meu sa inchirieze o masina si sa se baladeze prin orice oras elvetian. Nu recomand: parcarea pe trotuar, oprirea pe avarii, depasirea pe linia de tramvai, folosirea benzii de autobuz, claxonul, flashurile, prioritatea de strada mai lata. Dar stiu, in Bucuresti nu se poate. |
#668
Posted 06 May 2024 - 06:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
MareleIntelept, pe 06 mai 2024 - 06:07, a scris:
Io ma intreb cum supravietuieste un bucurestean in traficul din Geneva, unde nu exista decat o banda pentru masina particulara, restul soselei fiind impartita intre pista de biciclete, banda de autobuz pe care merge doar autobuzul si linia de tramvai, care e sacrosancta. Inclusiv in fata sediului ONU e la fel. Cine nu crede, e invitatul meu sa inchirieze o masina si sa se baladeze prin orice oras elvetian. Nu recomand: parcarea pe trotuar, oprirea pe avarii, depasirea pe linia de tramvai, folosirea benzii de autobuz, claxonul, flashurile, prioritatea de strada mai lata. Dar stiu, in Bucuresti nu se poate. Se adapteaza .... asa cum o face si acum. Este usor de arata exemple dar fara sa detaliem situatia reala. Sunt multe chestii care lipsesc in Bucuresti dar exista de peste 50 de ani in acele orase indicate ca exemplu. 1. Centuri ocolitoare; 2. Parcari Park & raid integrate (administrativ si tarifar) cu transportul in comun 3. Scoli & spitale & unitati administrative la nivel local rational distribuite in teritotiu. Normal ca in acele orase sa fie suficienta o banda ptr trafic auto ... nu si in Bucuresti unde daca toate cele de mai sus nu lipsesc cu desavarsire sunt in stadiu cel mult incipient. |
#669
Posted 06 May 2024 - 07:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Geneva: 184.758 locuitori
București: 2.142.929 plus navetiștii. Ador comparațiile! Problema traficului, a parcărilor și a mașinilor este tratată intens pe alte threaduri. Aici fiind offtopic, o voi trata ca atare (în caz de recidivă). Ca să nu începem iarăși că soluția pentru traficul bucureștean este să mergem toți pe biciclete! |
#670
Posted 06 May 2024 - 08:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Io ma intreb cum supravietuieste un bucurestean in traficul din Geneva, unde nu exista decat o banda pentru masina particulara, restul soselei fiind impartita intre pista de biciclete, banda de autobuz pe care merge doar autobuzul si linia de tramvai, care e sacrosancta. Inclusiv in fata sediului ONU e la fel. Cine nu crede, e invitatul meu sa inchirieze o masina si sa se baladeze prin orice oras elvetian. Nu recomand: parcarea pe trotuar, oprirea pe avarii, depasirea pe linia de tramvai, folosirea benzii de autobuz, claxonul, flashurile, prioritatea de strada mai lata. Dar stiu, in Bucuresti nu se poate. Geneva e in Elvetia, iar acolo locuiesc elvetienii. Nu-i putem compara cu romanii, ca ne explodeaza capul. Un roman se descurca foarte bine in traficul din Geneva, ca e obligat. Nicusor Dan nu cred ca nu are in vedere dezvoltarea infrastructurii. Vrea sa zica doar ca asta nu e solutia, ci transportul in comun. N-are dreptate? Cat de late trebuie facute strazile si ce intersectii ar trebui sa avem ca sa fie trafic lejer in Bucuresti? Fizic, nu cred ca se poate. Edited by cumparator, 06 May 2024 - 08:22. |
#671
Posted 06 May 2024 - 08:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#672
Posted 07 May 2024 - 01:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Deci avem o afirmație de a dreptul dubioasa a lui ND. "pasajele rutiere nu ajuta la fluidizarea traficului" Este o prostie Asa trebuie privita afirmatia. Uite iti dau si un exemplu de pasaj care chiar ajuta ca inchide un inel important... Basarab. Odata realizat a scazut cu 15-20% traficul pe Grant si a creat o alternativa folosita din plin cand au fost lucrari pe Grant. Ajuta orasul... da insa intr-o masura mica. Nu a scazut aglomeratia generala, dar ajuta deplasarile in anumite directii. . Edited by andreic, 07 May 2024 - 01:55. |
#673
Posted 07 May 2024 - 02:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
E o absurditate, e evident ca un pasaj la Piata Sudului ajuta sa nu mai stau de 7 ori la ACEL semafor in ACEA intersecție
Doar nu vrei sa ajute un pasaj de la Piata Sudului traficul din Militari sau pe cel din Colentina. Daca vrei sa ajuti traficul din Militari fa pasaje in Militari. Pe românește voi susțineți ca nu sunt bune de nimic pasajele si ca le facem ca nu le facem tot prost se va circula. Lucru care nu este adevărat! Imaginați-vă cum ar arata Bucureștiul dacă nu ar exista lucrările de mare infrastructura din ultimii 10 15 ani. Voi vreți sa spuneți ca s ar fi circulat la fel ca azi si fara acele pasaje?!!! eu cred ca ori sunteți ca niste sectanți ai lui ND si va chinuiți sa il scoateți bine ori susțineți ceva de genul, bai trebuie sa nu mai facem nimic legat de infrastructură să lăsăm cetatenii sa crape in trafic si atunci ii vom obliga sa ia transportul în comun. Edited by bossake, 07 May 2024 - 02:32. |
#674
Posted 07 May 2024 - 14:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ghinea are o opinie foarte interesanta despre proiectul "Bucuresti, port la Dunare" - una din cele doua fantezii electorale ale lui Burduja.
Pe scurt: - proiectul a fost sustinut de Firea, Oprescu, Udrea, Dragnea, Dancila; si acum de cel ce se vrea urmasul lor, Burduja. - are sens? Catusi de putin. N-a avut sens nici pe vremea lui Ceausescu - solutia aleasa e una extrem de proasta - costul e enorm; sa zici ca e gata 70% e o fantezie - exista si un cost al neinchiderii acestei aberatii - infrastructura trebuie sa-l ocoleasca. Ghinea da ca exemplu poduri facute pe autostrada de centura Sud, aiurea-n camp. Ca pe sub podurile alea ar urma sa treaca viitorul canal. https://comunitateal...nare-bucuresti/ |
#675
Posted 07 May 2024 - 14:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu sunt bucurestean, dar mi-ar place sa se construisca un canal Bucuresti-Dunare...cu tot ce inseamna asta: poduri, porturi, agrement, pescuit sportiv etc.
|
#676
Posted 07 May 2024 - 14:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
N-ai cu cine sa-l faci. Filosofii au fost exterminati la canalul celalalt.
|
|
#677
Posted 07 May 2024 - 14:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu e deloc asa simplu, si in nici un caz atata de benefic. Citeste articolul, iti da niste informatii.
|
#678
Posted 07 May 2024 - 14:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In loc să vorbească de sf uri din astea cu acest canal mai bine ar vorbi cineva de amenajarea malurilor Dâmboviței pe cursul ei in Bucuresti.
Arata ca dupa razboi, zona are un potențial imens iar investiția ar fi minima. Ma refer in a pune niste garduri mai frumoase, niște statui pe la poduri, etc |
#679
Posted 07 May 2024 - 14:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
N-am zis ca e simplu, si nici ca ar fi neaparat benefic, desi ar fi...O parte din marfa din portul Constantra va putea ajunge in Bucuresti pe calea apei - mai ieftin, si probabil s-ar degreva autostrada si calea ferata...Cati nu ati injurat macar odata tirurile si camioanele de pe autostrada?
Am spus ca mi-ar place, in calitate de ne-bucurestean... |
#680
Posted 07 May 2024 - 14:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In loc să vorbească de sf uri din astea cu acest canal mai bine ar vorbi cineva de amenajarea malurilor Dâmboviței pe cursul ei in Bucuresti.
N-am zis ca e simplu, si nici ca ar fi neaparat benefic, desi ar fi...O parte din marfa din portul Constantra va putea ajunge in Bucuresti pe calea apei - mai ieftin, si probabil s-ar degreva autostrada si calea ferata...Cati nu ati injurat macar odata tirurile si camioanele de pe autostrada? N-are rost... transporti pe calea ferata si gata. Ce faci cu un portulet la care-i greu de ajuns? |
#681
Posted 07 May 2024 - 14:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
N-am zis ca e simplu, si nici ca ar fi neaparat benefic, desi ar fi...O parte din marfa din portul Constantra va putea ajunge in Bucuresti pe calea apei - mai ieftin, si probabil s-ar degreva autostrada si calea ferata...Cati nu ati injurat macar odata tirurile si camioanele de pe autostrada? Am spus ca mi-ar place, in calitate de ne-bucurestean... Nimeni nu ar pune containerele pe dunare-canal pana la bucuresti cand pe soasea face 4 ore, il trimit cand vrei, unde vrei, iar pentru cine vrea ieftin/nu se grabeste si are multa marfa, exista calea ferata. Pe varianta dunare canal ar fi si mai lent si mai scump. Sa operezi o multime de ecluze nu este iefin. Proiectul ala ar fi frumos doar daca ar fi gratis sau aproape. Dar la costul ala, no way. |
|
#682
Posted 07 May 2024 - 14:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am mai scris, lasati-l pe Nicu' inca un mandat, si daca nici dupa 8 ani nu se vad schimbari majore atuci sa ii dati cu cartea de telefoane din china peste degete!
|
#684
Posted 07 May 2024 - 15:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si eu am feelingul ca Nicusor va castiga Bucurestiul...asta si din cauza contracandidatilor slabi si prost(i) desemnati...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users