Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce vor atâția politicieni un proiect imobiliar în locul Gării de Nord din București?
#55
Posted 20 April 2024 - 10:40
Koal, on 19 aprilie 2024 - 18:14, said:
Gara de Nord din București este, în opinia unor CFR-iști fideli meseriei lor, singura gară din țară, restul sunt stații! Quote Da, Gara de Nord este și un monument, dar și o clădire de utilitate publică, iar de o Gară în poziția aceea va fi nevoie și de acum înainte. Quote însă este nevoie în continuare de un tren sau un alt mijloc de transport care să te ajute să ajungi în zona centrală. Quote Ideea, pe scurt, este ca Primăria și Prefectura capitalei să continue proiectele de modernizare a rețelei feroviare din București Edited by strongsss, 20 April 2024 - 10:32. |
#56
Posted 20 April 2024 - 10:56
strongsss, on 20 aprilie 2024 - 10:40, said:
e un proiect la care am putea sa meditam. de ce ai vrea sa vii cu trenul in zona centrala? bine ca nu traim in India, s-ar gasi unii care sa mearga cu elefantul prin centru! Oooo, da, iulia albu si botezatu sunt primii clienti. La 529,99 $ tura, face piedone 3 gradini zoo doar pentru pachiderme d-astea. Ce facem cu căcatu', că nu putem pune bază doar in mircea badea si gâdea? |
#57
Posted 20 April 2024 - 10:57
Demolati-o dar pe banii vostrii.
Alte orașe și-au făcut din banii lor și de la UE metrou de ex la Cluj aeroport la Brasov drumuri și altele. Bucureștiul i-a tot încurcat. Edited by cipri2bau, 20 April 2024 - 10:58. |
#58
Posted 20 April 2024 - 11:09
andreic, on 19 aprilie 2024 - 19:50, said:
Taie orasul. Pasajele curente nu fac fata orelor de varf, eliminarea caii ferate ar reduce bine aglomeratia creand mai multe cai de tranzit. Mai simplu si mai ieftin este un pasaj , direct din Calea Giulesti catre statia de metrou 1 MAI Plus o strapungere din Giulesti catre centura. anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 22:12, said:
Deci dacă se mută gara, noua gară va costa minim 250 - 300 de milioane de euro ca să le rămână bani de buzunar măcar 150 de milioane de euro. Dacă 84 de milioane de euro costă doar zugrăvitul unei ruine e și normal ca să coste măcar vreo 300 de milioane de euro să o construiască din nou. Mai calculeaza ... Edited by Romanwraig, 20 April 2024 - 11:17. |
#59
Posted 20 April 2024 - 11:20
Romanwraig, on 20 aprilie 2024 - 11:09, said:
Mai calculeaza ... Ai dreptate și tu că habar nu am doar am fost BUGETAR toată viața. Sigur voi știți foarte bine cum e la stat cu investițiile. Dacă eram în anul 2000 și se făcea modernizarea gării apăreau și în Pipera vreo 10 vile mari cât niște spitale făcute tot din banii pentru modernizarea gării. Edited by anonimuI, 20 April 2024 - 11:29. |
#60
Posted 20 April 2024 - 11:27
Bucureștiul s-a schimbat foarte mult în ultimii 30 de ani,
Tot niște proiecte imobiliare au pus jos multe complexe industriale și odată cu demolarea lor parte din infrastructura feroviară care le deservea și-a pierdut utilitatea - descărcarea de materii prime și încărcarea produselor finite se făcea via vagoane de marfă. Mai există complexe industriale care folosesc căile ferate în interiorul Bucureștiului? . |
#61
Posted 20 April 2024 - 11:35
LunaCrystal, on 20 aprilie 2024 - 10:24, said:
Si metroul bucurestean are cel putin o locomotiva diesel, ce are una cu alta? Metroul în București nu are locomotivă diesel, e numai electric și nici nu ar putea ceva diesel să meargă prin tunelul metroului că ar trebui turbo ventilatoare să scoară aerul și să bage alt aer curat. Ai sta în stație pe peron și ar fi ca și cum e vijelie dacă ar fi să fie scos fum făcut de ceva diesel care merge în tunel. Edited by anonimuI, 20 April 2024 - 11:40. |
#62
Posted 20 April 2024 - 11:43
anonimuI, on 20 aprilie 2024 - 11:20, said:
Ai dreptate și tu că habar nu am doar am fost BUGETAR toată viața. Sigur voi știți foarte bine cum e la stat cu investițiile. |
#63
Posted 20 April 2024 - 11:49
Principalele puncte industriale în 2008
(Sursa: UrbanPlan.ro) Attached Files |
#64
Posted 20 April 2024 - 11:49
Koal, on 20 aprilie 2024 - 11:27, said:
Mai există complexe industriale care folosesc căile ferate în interiorul Bucureștiului? si nchiar daca ne-am gandi sa folosim reteaua de Cf existenta prin Bucuresti, nu cred ca avem infrastrctura conexa pt asa ceva. sa luam AFI Cotroceni, pe langa care trece o cale ferata. teoretic s-ar putea aproviziona cu containere puse pe vagoane. In realiate, se poate? avem rampa de incarcare, de descarecare, CFR ne asigura transportul in siguranta al containerului? poate un tren sa mai intre efectiv in Bucuresti, sau doua trenuri dau iremediabil circulatia peste cap? |
|
#65
Posted 20 April 2024 - 11:51
Romanwraig, on 20 aprilie 2024 - 11:43, said:
Nu trebuie sa fii bugetar ca sa -ti dai seama ca majoritatea investitiilor facute de catre stat sunt supraevaluate, chiar tu ai zis mai sus ca modernizarea Garii de Nord nu ar trebui sa coste atatia bani. Îți spun eu de ce costă atât - un lift care e 30.000 de euro, la gară va fi 100.000 de euro, o ușă care e 1000 de euro, la gară va fi 3000 de euro și tot așa. Din supra evaluările astea vor rămâne minim jumate din bani la cei care vor face modernizarea. |
#66
Posted 20 April 2024 - 11:56
anonimuI, on 20 aprilie 2024 - 11:35, said:
Metroul în București nu are locomotivă diesel, e numai electric și nici nu ar putea ceva diesel să meargă prin tunelul metroului că ar trebui turbo ventilatoare să scoară aerul și să bage alt aer curat. Ai sta în stație pe peron și ar fi ca și cum e vijelie dacă ar fi să fie scos fum făcut de ceva diesel care merge în tunel. Corect. Există locomotive diesel care tractează/asistă garniturile în depouri, însă acestea nu intră pe traseele de metrou. Primul metrou, cel londonez, a fost deservit inițial de locomotive cu aburi, care făceau mult fum, și în ciuda faptului că cei care l-au proiectat au făcut în așa fel încât acesta să aibă zone speciale în care să elibereze fumul produs de locomotive - sunt celebre niște fațade false în spatele cărora se elibera fumul - accidentele au fost numeroase iar fumul a fost eliberat și în tuneluri, acest lucru făcând în cele din urmă imposibilă operarea cu astfel de trenuri. Și cu locomotivele diesel este la fel, nu pot fi folosite în tuneluri din același motiv, pericolul de asfixiere dat de gazele arse de motoarele cu combustie. |
#67
Posted 20 April 2024 - 12:02
strongsss, on 20 aprilie 2024 - 11:49, said:
sa luam AFI Cotroceni, pe langa care trece o cale ferata. teoretic s-ar putea aproviziona cu containere puse pe vagoane. In realiate, se poate? avem rampa de incarcare, de descarecare, CFR ne asigura transportul in siguranta al containerului? poate un tren sa mai intre efectiv in Bucuresti, sau doua trenuri dau iremediabil circulatia peste cap? anonimuI, on 20 aprilie 2024 - 11:51, said:
Îți spun eu de ce costă atât - un lift care e 30.000 de euro, la gară va fi 100.000 de euro, o ușă care e 1000 de euro, la gară va fi 3000 de euro și tot așa. Din supra evaluările astea vor rămâne minim jumate din bani la cei care vor face modernizarea. Edited by Romanwraig, 20 April 2024 - 12:04. |
#68
Posted 20 April 2024 - 12:58
Dar ce sa faci cu liftul in gara ca doar nu e 7 etaje.
Bai, voi nu aveți scoli destule spitale destule de stat și visați la ceva ce nici nu aveți nevoie că doar aveți aeroport. Ce are CFR acolo e ok, întreținut cu costuri minime si e ok. Mai cara marfa eventual, muniție, ceva călători clandestini. Se poate face poduri peste gara pt mașini cum au in alte tari. Ce e așa greu de făcut? Au făcut rușii un pod din Crimeea până în volvovgrad sau până în caucazia in cateva saptamani și ăștia de la bucuresti nu pot face nici un pasaj cu 4 benzi peste 7 linii de tren. Mai ieftin gândesc ăștia că e sa mute liniile decât sa faca pod. Cum ai zice sa seci un rău că sa nu faci pod. Edited by cipri2bau, 20 April 2024 - 13:00. |
#69
Posted 20 April 2024 - 13:28
cipri2bau, pe 20 aprilie 2024 - 12:58, a scris:
Dar ce sa faci cu liftul in gara ca doar nu e 7 etaje. Bai, voi nu aveți scoli destule spitale destule de stat și visați la ceva ce nici nu aveți nevoie că doar aveți aeroport. Din articolul cu modernizarea asigurarea elementelor de siguranță și confort pentru călători – balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, lifturi, sisteme de control acces; Ai dreptate că habar nu am de ce va costa un lift acolo 100.000 de euro în loc de 30.000 de euro. Poți să pui tu prețuri la celelalte - balustrade la preț de aur, rampe pentru persoane cu dizabilități la preț de ca și cum sunt rampe care ies din pasaje și tot așa. Și uite așa costă 84 de milioane de euro să zugrăvești o ruină. Edited by anonimuI, 20 April 2024 - 13:33. |
|
#70
Posted 20 April 2024 - 13:34
Chestiile astea pt handicapați o buna metodă de a da tunuri și furturi la banii publici, de parcă ar fi majoritari în societate
Edited by cipri2bau, 20 April 2024 - 13:47. |
#71
Posted 20 April 2024 - 13:40
#72
Posted 20 April 2024 - 13:42
Mai bine o lasă cum e, mai vopsește, mai curata. Mai bine ceva vintage ieftin întreținut și curat decât o chestie f scumpă murdara care înghite bani multi și plină de boschetari
Tocmai în contextul reducerii traficului feroviar nu mai are rost de facut investitii mari. De banii băgați acolo la mutat gara făceau 2 pasaje pe deasupra. In viitor vor veni să zică că vor tren urban și suburban și vor trebui să pună la loc liniile de tren și să faca gari si stații in oras. Oricum la investiții mici furturi mici, la investiții mari furturi mari. Daca vrei sa se fure și mai mult mutați gara și apoi împrumutațiva la FMI. Edited by cipri2bau, 20 April 2024 - 13:47. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users