Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
De ce vor atâția politicieni un proiect imobiliar în locul Gării de Nord din București?
Ultima postare: apr 26 2024 08:07, Inițiat de
Koal
, apr 19 2024 18:14
·
17
#1
Publicat: 19 aprilie 2024 - 18:14
Gara de Nord din București este, în opinia unor CFR-iști fideli meseriei lor, singura gară din țară, restul sunt stații!
Gara de Nord, inaugurată în 1872, numită la vremea aceea Gara Târgoviștei, după Calea Târgoviștei - actualmente Calea Griviței, și era inițial punctul central al rutei feroviare Roman - Galați - București - Pitești, este cea de-a doua Gară ca vechime din București, după Gara Filaret (1869, devenită autogară), și una din cele mai vechi din țară, cel mai important nod feroviar al țării, de aici pleacă trenuri către toată provincia! De asemenea Gara de Nord este un important nod de transport pentru București, pe acolo trec numeroase autobuze, există și stații de taxi și, cel mai important, este unul din nodurile deservite de mai multe magistrale de metrou, poți ajunge relativ ușor de la Gara de Nord către majoritatea cartierelor Bucureștene și Ilfovene. Tocmai aceste considerente fac ca mutarea Gării să fie extraordinar de dificilă și să ridice multe inconveniente! Cu toate astea există oameni care se sinucid politic aruncând în dezbatere publică periodic subiectul mutării Gării de Nord. Exact acum un an de zile chiar și redactorul șef al publicației Ziarul Financiar, Cristian Hoștiuc, era și el un avocat al mutării, spunând că în acel loc, la câteva sute de metrii de Complexul Comercial Orhideea, ar fi nimerit un nou mall - deși Bucureștiul nu duce lipsă de mall-uri, iar Gara de Nord și în configurația actuală are câteva magazine și un food-court. În postările următoare aș dori să aduc în discuție câteva proiecte care au fost propuse pentru modernizarea sau înlocuirea actualei Gării de Nord, argumentele în favoarea mutării, dar și argumentele pentru păstrarea Gării pe acest amplasament, și tare aș vrea să aflu și opiniile voastre! . Editat de Koal, 19 aprilie 2024 - 18:25. |
#4
Publicat: 19 aprilie 2024 - 18:45
de ce ? pt ca e o vaca imensa de muls. iti dai seama cati miliardari se fac peste noapte numa daca se zvoneste ca porneste proiectul ala? doar zvon, nici nu trebuie sa se adevereasca ....
sunt o gramada de alte probleme de rezolvat in bucuresti, ar fi o idiotenie totala ca lumea sa accepte asa ceva. |
#8
Publicat: 19 aprilie 2024 - 18:54
Mie Gara de Nord mi se parea ca e prea in oras. Si ca trenurile fac cam mult pana la locul de la care chiar incepeau sa se departeze de Bucuresti. Am mers cu trenul Bucuresti-Slatina prin Pitesti (si acolo in oras si un du-te vino cu schimbarea sensului de mers) intre anii 2004 si 2010.
|
#9
Publicat: 19 aprilie 2024 - 18:58
Aici ar trebui să se mute Gara de Nord, 2.2 km mai în spate că e metrou exact acolo.
https://www.google.c...i8192?entry=ttu |
#10
Publicat: 19 aprilie 2024 - 19:00
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 18:51, said:
E și metrou care merge paralel cu liniile de tren 2.2 km. Care e rostul să fie tren și sus și sub pământ? Editat de Romanwraig, 19 aprilie 2024 - 19:02. |
|
#11
Publicat: 19 aprilie 2024 - 19:02
#13
Publicat: 19 aprilie 2024 - 19:05
Romanwraig, pe 19 aprilie 2024 - 19:00, a scris:
Cu ce ne ajuta sa mutam gara 2.2 km ? Care este castigul pentru populatia Bucurestiului ? Si daca este vreunul, merita costurile ? Se curăță zona de gunoaiele alea de linii de tren și ce mai e acolo. Gara poate să o și dărâme că a trecut vremea ei de minim 30 de ani. |
#14
Publicat: 19 aprilie 2024 - 19:15
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 19:05, said: Se curăță zona de gunoaiele alea de linii de tren și ce mai e acolo. Gara poate să o și dărâme că a trecut vremea ei de minim 30 de ani. Deci numai daca darama gara si scoate liniile se face curatenie . Cam cat ar costa lucrarea si ce primesc bucurestenii in schimbul acestor bani platiti din buget ? |
#15
Publicat: 19 aprilie 2024 - 19:17
Romanwraig, pe 19 aprilie 2024 - 19:15, a scris:
Deci numai daca darama gara si scoate liniile se face curatenie . Cam cat ar costa lucrarea si ce primesc bucurestenii in schimbul acestor bani platiti din buget ? Dar cine spune că trebuie primăria să facă asta? Vinde cine are gara și cine are terenurile până după podul Grand. Bucureștenii sunt proprietari în apartamentele din blocurile de lângă gară, nu pe gară și pe terenurile alea. Editat de anonimuI, 19 aprilie 2024 - 19:20. |
|
#17
Publicat: 19 aprilie 2024 - 19:21
Romanwraig, pe 19 aprilie 2024 - 19:19, a scris:
Pai si cine are gara si terenurile ? Nu știu că mi-e lene să caut pe internet dar se poate vinde ca orice fabrică a statului care s-au vândut după revoluție. Dacă sunt ale primăriei se găsesc rapid cumpărători. De ce lumea trebuie tot timpul să facă statul sau primăria ceva pentru ei? Vinde primăria și fac alții. Editat de anonimuI, 19 aprilie 2024 - 19:30. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi