Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Companiile aeriene sunt rentabile?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,900
  • Înscris: 20.10.2015

Vizualizare mesaj_Smiley_, pe 10 martie 2024 - 19:54, a scris:

un avion poate fi operat 20-25 de ani, deci pretul ala mare se amortizeaza relativ usor. A321 ala, de 129 milioane, inseamna cam 500.000 pe luna (sub costul combustibilului). salariile personalului de bord sunt mai mici de atat.
ramane partea de mentenanta si cheltuielile de infrastructura. cred ca acolo se duc majoritatea banilor.

Hai c-ai inceput sa-ti revi

#38
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 14.04.2010
Un alt aspect e ca in aceste avioane se transporta si marfa nu doar pasageri, evident nu-s chestii periculoase. Acum n-am idee daca toate companiile low cost fac asta dar stiu ca operatorii normali fac treaba asta.

#39
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Sunteti praf! Companiile aeriene castiga bani de la Soros. Asta ii plătește pentru  chemtrails...

#40
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,082
  • Înscris: 20.12.2007

Vizualizare mesajComandorul, pe 09 martie 2024 - 21:53, a scris:

De vreo două zile nu-mi dă pace o întrebare, poate sunt aici oameni mai din domeniu să mă lămurească... În general, companiile aeriene sunt rentabile, ținând cont că există o serie de costuri destul de ridicate de funcționare? Și aici aș menționa (doar așa din câte îmi vin acum în minte) salariile personalului (piloți, stewardese, serviciile de mentenanță) apoi costul combustibilului, plus cine știe ce alte cheltuieli mai sunt și nu le știu eu. Plus că biletele nu costă o avere, la final iasă pe plus?

If you want to be a Millionaire, start with a billion dollars and launch a new airline.
Richard Branson

Edited by Kokoshmare, 11 March 2024 - 08:48.


#41
Comandorul

Comandorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 582
  • Înscris: 12.09.2021

Vizualizare mesajKokoshmare, pe 11 martie 2024 - 08:48, a scris:

If you want to be a Millionaire, start with a billion dollars and launch a new airline.
Richard Branson
cam așa e... sunt rentabile în anumite perioade dar pe termen lung nu. Costurile de întreținere sunt uriașe cu asta scapi ieftin dacă pe parcursul timpului nu ai vreun incident aerian și să-ți moară pasageri, dai bani la greu... plus că mai trebuie să-ți modernizezi flota la anumite perioade, aeronavele sunt foarte scumpe... poate e ca la faza cu consolele de la jocuri, producătorul iasă pe minus pe partea cu consolele fizice dar compensează mult cu vânzările de discuri și banii de pe serverele oficiale.

#42
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,082
  • Înscris: 20.12.2007
Imi pare si mie ca transportul aerian evolueaza vrand nevrand spre ori lux asa cum a fost in trecut si cum ai acum clasa I la Qatari sau Singapore ori rata de la tara gen RyanAir

#43
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,787
  • Înscris: 12.01.2018

Vizualizare mesajTipiric, pe 09 martie 2024 - 22:09, a scris:

Daca n-ar fi rentabile n-ar mai functiona.
uite că taromul te contrazice

#44
arfidx2

arfidx2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 17.09.2022
Cel mai important e că ne putem plimba în lunile cu școală relativ ieftin - 100 lei dus întors la Londra, Malta, Grecia, Nisa, Alicante, Paris, Valencia..

Așteptăm o prezență mai puternică a Easyjet in Ro pt consolidarea concurenței..acum că nu mai avem cel de al treilea jucător: blueair.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate