Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...
 

ASF ne arde la buzunar

* * * - - 8 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
143 răspunsuri în acest subiect

#127
cristalqw

cristalqw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.384
  • Înscris: 19.02.2009

Vizualizare mesajkato1, pe 07 martie 2024 - 20:12, a scris:

atat timp cat am cumparat, inchiriat, licitat locul de parcare nu mai este treaba ta ce fac eu acolo. tot o chestie de bun simt.

Așa ai înțeles tu? Că ți-ai luat o debara pe spațiul public ?

obligații în sectorul 4:

a) să ocupe locul de parcare indicat în contract;
b) să achite anual taxele, impozitele, amenzile și alte obligații fiscale scadente aflate în evidențele fiscale ale D.G.I.T.L. Sector 4;
c) să respecte semnalizarea rutieră verticală și orizontală a parcajelor;
d) să nu ridice niciun fel de construcție ori să monteze dispozitive de blocare a accesului la locul de parcare utilizat, să nu transmită sau să cedeze unor terțe persoane locul de parcare, în afara prevederilor prezentei Metodologii, în caz contrar fiind răspunzător civil sau penal, iar contractul de utilizare a locului de parcare de reședință se va rezilia de drept;
e) să păstreze curățenia în parcaje, inclusiv deszăpezirea pe timp de iarnă;
f) să nu execute lucrări de reparații sau întrețineri auto pe locul de parcare, inclusiv spălarea/curățarea acestora;
g) să elibereze necondiționat locul de parcare în situația efectuării unor lucrări edilitare care necesită ocuparea spațiului de parcare sau dacă locului i s-a atribuit o altă destinație ori dacă a avut loc o reconfigurare a unui parcaj prin care s-a redus numărul de locuri de parcare sau în cazul în care instanța de judecată a obligat administratorul să pună în posesie un alt utilizator, în caz contrar, contractul de utilizare se va rezilia de drept;
În cazul în care utilizatorul are obligația de a elibera necondiționat locul de parcare în situația efectuării unor lucrări edilitare care necesită ocuparea spațiului de parcare, utilizatorul poate solicita, prin intermediul platformei online a Direcției Mobilitate Urbană Sector 4, restituirea părții din taxa de parcare aferentă timpului în care nu a putut utiliza locul de parcare.
h) să transmită electronic, prin intermediul platformei on-line, în termen de 30 (treizeci) de zile lucrătoare, orice modificare survenită privind schimbarea numelui, schimbareadomiciliului/reședinței/sediului/punctului de lucru, schimbarea numărului de înmatriculare ori vânzarea apartamentului/clădirii/sediului social/punctului de lucru sau a autoturismului, motocicletei sau mopedului, în caz contrar, contractul de utilizare încetează de drept;
i) renunțarea la locul de parcare se face în baza unei solicitări transmise electronic prin intermediul platformei on-line, la care se anexează copie C.I./B.I.;
j) în cazul decesului utilizatorului, moștenitorul va proceda conform prevederilor Art. 17;
k) să afișeze cardul de parcare de reședință la loc vizibil, în colțul din dreapta jos al parbizului;
l) să nu întreprindă nicio acțiune cu scopul de a obține venituri de la alți utilizatori ca urmare a folosirii locului de parcare alocat;
m) să prezinte necondiționat persoanelor împuternicite să efectueze controlul asupra parcajelor toate documentele referitoare la acestea;
n) să suporte contravaloarea daunelor cauzate dotărilor și instalațiilor parcajului, ca urmare a unor manevre greșite sau a nerespectării semnalizării rutiere sau a normelor de utilizare a parcajului, inclusiv pentru blocatorul dat în custodie și să procedeze în conformitate cu prev. art.20 alin. (4), dacă este cazul;
o) să utilizeze locul de parcare doar pentru un autovehicul funcțional;
p) să aibă inspecția tehnică periodică valabilă (ITP), asigurarea obligatorie de Răspundere Civilă Auto (RCA) valabilă și viza de reședință valabilă, dacă este cazul, pe întreaga perioadă de derulare a contractului de utilizare a locului de parcare de reședință ;

obligații la Iași ( știu că și acolo a fost licitație)

a) Să achite conform prevederilor contractuale taxele pentru locurile de parcare utilizate;
b) Să respecte semnalizarea rutieră verticală și orizontală a parcajelor;
c) Să asigure curățenia în parcaj pe tot parcursul anului astfel încât utilizarea locului de parcare să se efectueze în condiții normale;
d) Să nu blocheze intrarea și ieșirea celorlalte mașini din parcaj;
e) Să nu întreprindă nicio acțiune în scopul de a obține venituri de la alți utilizatori ca urmare a folosirii locului de parcare alocat;
f) Să asigure eliberarea necondiționată a locurilor de parcare în situația necesității efectuării unor lucrări edilitare care impun ocuparea temporară a
acestora sau dacă spațiului respectiv i s-a atribuit o altă destinație, cazuri în care se vor restitui sumele încasate anticipat drept taxe;
g) Să prezinte necondiționat persoanelor împuternicite să efectueze controlul asupra parcajelor de reședință toate documentele referitoare la acestea;
h) Să nu ocupe ilegal locurile de parcare cu autoturisme defecte sau cu alte obiecte;
i) Să asigure securitatea interioară a autovehiculului parcat prin închiderea geamurilor, încuierea ușilor, a portbagajului, a capotei motorului, precum și
punerea în funcțiune a sistemului antifurt (unde este cazul);
j) Să răspundă pentru toate stricăciunile dotărilor, indicatoarelor, marcajelor ce aparțin parcării de reședință ca urmare a nerespectării regulilor de parcare
sau din cauza unor manevre greșite;
k) Să nu execute în perimetrul parcării de reședință lucrări de reparații și întreținere a autovehiculului;
l) Să nu utilizeze alt loc de parcare decât cel atribuit;
m) Să parcheze pe locul de parcare mașina pentru care s-a incheiat contract și care deține I.T.P. valabil;
n) Să actualizeze datele înscrise pe placa de semnalizare a locului de parcare ori de câte ori acestea suferă modificări

Vizualizare mesajnei-k, pe 08 martie 2024 - 09:27, a scris:

Ce nu înțelege lumea, în special deținătorii de vehicule, faptul că poți staționa domeniul public sau circula pe drumuri publicce e un beneficiu, nu un drept. Beneficiile se plătesc, nu se dobândesc.

Faptul că poți staționa domeniul public sau circula pe drumuri publice este un drept în baza taxelor și impozitelor pe care le plătești la nivel central și local. Este greșit să crezi că este un beneficiu, pentru că este un drept.

Beneficii sunt cele primite de exemplu de cei din armată și poliție, pensiile speciale, casele de asigurari speciale și foarte multe altele apărute în ultima vreme, beneficiezi de ele pentru că ... vrea Statul.

Statul român populat în ultimii ani de o clasa politică total incompetentă care - în  baza mandatului dat de noi la vot - alege un Guvern populat de incompetenți vrea să ne bage ideea în cap că este un beneficiu.

#128
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.014
  • Înscris: 14.03.2013

Vizualizare mesajexqusit_drunk, pe 08 martie 2024 - 10:31, a scris:

jm2010, cum ajungi la el și cum va funcționa dacă îți este interzisă circulația pe domeniul public? Sau o parte a userilor de pe aici nu știu că „a circula” presupune inclusiv deplasarea pe propriile picioare?
Mergi pe jos cu cele doua picioare din dotare, asta nu e interzis. Asa ramai si fara celulita in mod natural Posted image

Editat de jm2010, 08 martie 2024 - 17:15.


#129
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.595
  • Înscris: 21.12.2006
Avem statistica privind Nr de mașini înmatriculate vs Nr de mașini înmatriculate cu RCA valabil? Și ce perioada dintr-un an acoperă RCA pe fiecare mașină? Și Nr de accidente raportat la Nr de mașini înmatriculate?

Cu siguranță rapoartele sunt mult disproporționate - acum aveți și motivul principal al măsurilor propuse de această inițiativă.

Cu voință s-ar rezolva simplu, dar statul incompetent NU VREA sa rezolve: camere de supraveghere instalate la fiecare intersecție, cu emitere automată a amenzii pentru fiecare zi neacoperită de RCA, Vinietă sau ITP.

Editat de nei-k, 08 martie 2024 - 18:04.


#130
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.834
  • Înscris: 17.12.2019

Vizualizare mesajEpdm, pe 08 martie 2024 - 15:53, a scris:

Babaiatul, vezi ca ai luat-o pe ulei. Unde am scris eu, am, ce pretinzi tu in citatul de mai sus?
Pai incearca sa-l conectezi. Daca ai ce.
Ai posibilitatea să arăți ce ai avut conectat punând desenul pe care te-ai oferit să-l faci.
În caz că ai uitat:

Vizualizare mesajEpdm, pe 07 martie 2024 - 22:28, a scris:

Individul care nu respecta regulile prezinta risc mai mare. Sa-ti desenez?
Ți-am dat exemplu de categorie de indivizi care nu respectă regulile și cu toate astea nu au produs pagube asigurătorului. Bagă desenul sau recunoaște că nu era nimic la capătul celălalt al conexiunii.

#131
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.683
  • Înscris: 22.01.2015
Ei hai sa intram in amanunte.  Cumpar van Boxer(pt bizinis) Parchez in pantaa la 200 mt casa. FML,nu am tras frana de mana la maxim. Aka sa ,,paraie,, cablul respectiv. Vehicul pus ,,intra-n taia,,  Efectiv sa ......scurs la vale si loveste masina abandonata. Ma suna politista cum ca cineva a vrut sa-mi  fure furgonul. Fug in pijamale la locul faptei.  Noroc pe  miine ca masina ATINSA nu prezenta absolut nici o urma de contact. Nasina era parasita.2018  Acum 2 luni vin de la spital cu sotia. Alarma falsa. Iese unu parcat fara sa se asigure si-mi ,,paradeste,, spoilerul. Foto+de toate. Asigurarea mea automat a sters asigurarea>dat bani inapoi pt lunile respective(depozit si rata lunara).Desi aveam galagie de foto.    Am platit reparatia-200.  Dar am comunicat cu asiguratorul foto/text. si ce sa vezi ? Intrerupere automata si cumva mi-au comunicat ca anuleaza TOTcontractul de cand am inceput cu ei.  Gura bate curul.  Acum sa oa asigur pe aia mica mi-au cerut mai tuti peste 10k anual.(cca60.000 lei noi). Fuck off.    Vanduta masina sotiei(are numele de fata mare)+Asigurare pe ea.      Ca sfat- cand fceti asigurari luati si un avocat specializat pe treaba asta.  Consultatia de 60 va scuteste de .....   si ....!

Deci si pe drumuri publice poti pati patanii.  Asigurat sau nu.

#132
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.910
  • Înscris: 25.01.2007

 nei-k, pe 08 martie 2024 - 18:03, a scris:

Avem statistica privind Nr de mașini înmatriculate vs Nr de mașini înmatriculate cu RCA valabil? Și ce perioada dintr-un an acoperă RCA pe fiecare mașină? Și Nr de accidente raportat la Nr de mașini înmatriculate?

Cu siguranță rapoartele sunt mult disproporționate - acum aveți și motivul principal al măsurilor propuse de această inițiativă.

Cu voință s-ar rezolva simplu, dar statul incompetent NU VREA sa rezolve: camere de supraveghere instalate la fiecare intersecție, cu emitere automată a amenzii pentru fiecare zi neacoperită de RCA, Vinietă sau ITP.
Parcul auto se invarte in jud de 10 milioane, asigurate sunt cam doua treimi, in jur de 6.5 milioane.


#133
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.797
  • Înscris: 15.01.2017

View Postexqusit_drunk, on 08 martie 2024 - 19:00, said:


Ai posibilitatea să arăți ce ai avut conectat punând desenul pe care te-ai oferit să-l faci.
În caz că ai uitat:

Ți-am dat exemplu de categorie de indivizi care nu respectă regulile și cu toate astea nu au produs pagube asigurătorului. Bagă desenul sau recunoaște că nu era nimic la capătul celălalt al conexiunii.


Ti s-a explicat faptul ca nu contează cazurile particulare in ecuație. Doar ca nu ai capacitatea necesara sa intelegi. Respectați dracu regulile si nu va mai plângeți. Sau platiti asigurari mai mari. Sau folositi transportul in comun. Ce atâta filosofie?

#134
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.834
  • Înscris: 17.12.2019
Până la urmă, neavând acele desen tragem concluzia de rigoare.
În legătură cu cazul particular, de ce aș fi singurul din țară (ca să fiu caz particular) care nu are nici un accident dar a mai luat câteodată câte o amendă pentru că a depășit puțin viteza? Pentru că vă strică vouă raționamentul superficial? Ai trântit acolo un număr de amenzi și ți se pare că poți dovedi indisciplina. În RO sunt peste 8 milioane de posesori de permis și tu vii cu un număr de amenzi pentru aproximativ 5% din șoferi dar vrei să fie pedepsiți toți pentru că e indisciplină în trafic. Evident, concluziile de mai sus se verifică din nou.

#135
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.683
  • Înscris: 22.01.2015
Pedepseste soferul nu masina. Soferul nu proprietarul. Si mai vorbim. Cand le cresc asigurarile pe bunicu masina de 4500cc de la 1500 la 6000 pe an(ca exemplu) si bunicu refuza favoarea nepotului. aia sant banii de ,,groapa+coliva,,.

#136
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.834
  • Înscris: 17.12.2019
Mie mi-ar conveni asigurarea pe persoană și nu pe mașină. Aș scăpa de asigurarea mare a uneia din mașinile de serviciu și de riscul ca unul din colegi să producă vreo daună care să ne strice meciul la toți. Am convingerea că nu se va întâmpla pentru că asigurătorii nu caută echitate ci mai mulți bani.

#137
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.955
  • Înscris: 05.07.2007

View Postcristalqw, on 08 martie 2024 - 16:18, said:

Așa ai înțeles tu? Că ți-ai luat o debara pe spațiul public ?

obligaţii în sectorul 4:

a) să ocupe locul de parcare indicat în contract;
b) să achite anual taxele, impozitele, amenzile și alte obligații fiscale scadente aflate în evidențele fiscale ale D.G.I.T.L. Sector 4;
c) să respecte semnalizarea rutieră verticală şi orizontală a parcajelor;
d) să nu ridice niciun fel de construcţie ori să monteze dispozitive de blocare a accesului la locul de parcare utilizat, să nu transmită sau să cedeze unor terţe persoane locul de parcare, în afara prevederilor prezentei Metodologii, în caz contrar fiind răspunzător civil sau penal, iar contractul de utilizare a locului de parcare de reședință se va rezilia de drept;
e) să păstreze curăţenia în parcaje, inclusiv deszăpezirea pe timp de iarnă;
f) să nu execute lucrări de reparaţii sau întreţineri auto pe locul de parcare, inclusiv spălarea/curățarea acestora;
g) să elibereze necondiţionat locul de parcare în situaţia efectuării unor lucrări edilitare care necesită ocuparea spaţiului de parcare sau dacă locului i s-a atribuit o altă destinaţie ori dacă a avut loc o reconfigurare a unui parcaj prin care s-a redus numărul de locuri de parcare sau în cazul în care instanța de judecată a obligat administratorul să pună în posesie un alt utilizator, în caz contrar, contractul de utilizare se va rezilia de drept;
În cazul în care utilizatorul are obligația de a elibera necondiționat locul de parcare în situaţia efectuării unor lucrări edilitare care necesită ocuparea spaţiului de parcare, utilizatorul poate solicita, prin intermediul platformei online a Direcției Mobilitate Urbană Sector 4, restituirea părții din taxa de parcare aferentă timpului în care nu a putut utiliza locul de parcare.
h) să transmită electronic, prin intermediul platformei on-line, în termen de 30 (treizeci) de zile lucrătoare, orice modificare survenită privind schimbarea numelui, schimbareadomiciliului/reşedinţei/sediului/punctului de lucru, schimbarea numărului de înmatriculare ori vânzarea apartamentului/clădirii/sediului social/punctului de lucru sau a autoturismului, motocicletei sau mopedului, în caz contrar, contractul de utilizare încetează de drept;
i) renunţarea la locul de parcare se face în baza unei solicitări transmise electronic prin intermediul platformei on-line, la care se anexează copie C.I./B.I.;
j) în cazul decesului utilizatorului, moștenitorul va proceda conform prevederilor Art. 17;
k) să afişeze cardul de parcare de reședință la loc vizibil, în colțul din dreapta jos al parbizului;
l) să nu întreprindă nicio acţiune cu scopul de a obţine venituri de la alţi utilizatori ca urmare a folosirii locului de parcare alocat;
m) să prezinte necondiţionat persoanelor împuternicite să efectueze controlul asupra parcajelor toate documentele referitoare la acestea;
n) să suporte contravaloarea daunelor cauzate dotărilor şi instalaţiilor parcajului, ca urmare a unor manevre greşite sau a nerespectării semnalizării rutiere sau a normelor de utilizare a parcajului, inclusiv pentru blocatorul dat în custodie și să procedeze în conformitate cu prev. art.20 alin. (4), dacă este cazul;
o) să utilizeze locul de parcare doar pentru un autovehicul funcțional;
p) să aibă inspecția tehnică periodică valabilă (ITP), asigurarea obligatorie de Răspundere Civilă Auto (RCA) valabilă și viza de reședință valabilă, dacă este cazul, pe întreaga perioadă de derulare a contractului de utilizare a locului de parcare de reședință ;

obligații la Iași ( știu că și acolo a fost licitație)

a) Să achite conform prevederilor contractuale taxele pentru locurile de parcare utilizate;
b) Să respecte semnalizarea rutieră verticală și orizontală a parcajelor;
c) Să asigure curățenia în parcaj pe tot parcursul anului astfel încât utilizarea locului de parcare să se efectueze în condiții normale;
d) Să nu blocheze intrarea și ieșirea celorlalte mașini din parcaj;
e) Să nu întreprindă nicio acțiune în scopul de a obține venituri de la alți utilizatori ca urmare a folosirii locului de parcare alocat;
f) Să asigure eliberarea necondiționată a locurilor de parcare în situația necesității efectuării unor lucrări edilitare care impun ocuparea temporară a
acestora sau dacă spațiului respectiv i s-a atribuit o altă destinație, cazuri în care se vor restitui sumele încasate anticipat drept taxe;
g) Să prezinte necondiționat persoanelor împuternicite să efectueze controlul asupra parcajelor de reședință toate documentele referitoare la acestea;
h) Să nu ocupe ilegal locurile de parcare cu autoturisme defecte sau cu alte obiecte;
i) Să asigure securitatea interioară a autovehiculului parcat prin închiderea geamurilor, încuierea ușilor, a portbagajului, a capotei motorului, precum și
punerea în funcțiune a sistemului antifurt (unde este cazul);
j) Să răspundă pentru toate stricăciunile dotărilor, indicatoarelor, marcajelor ce aparțin parcării de reședință ca urmare a nerespectării regulilor de parcare
sau din cauza unor manevre greșite;
k) Să nu execute în perimetrul parcării de reședință lucrări de reparații și întreținere a autovehiculului;
l) Să nu utilizeze alt loc de parcare decât cel atribuit;
m) Să parcheze pe locul de parcare mașina pentru care s-a incheiat contract și care deține I.T.P. valabil;
n) Să actualizeze datele înscrise pe placa de semnalizare a locului de parcare ori de câte ori acestea suferă modificări



Faptul că poți staționa domeniul public sau circula pe drumuri publice este un drept în baza taxelor și impozitelor pe care le plătești la nivel central și local. Este greșit să crezi că este un beneficiu, pentru că este un drept.

Beneficii sunt cele primite de exemplu de cei din armată și poliție, pensiile speciale, casele de asigurari speciale și foarte multe altele apărute în ultima vreme, beneficiezi de ele pentru că ... vrea Statul.

Statul român populat în ultimii ani de o clasa politică total incompetentă care - în  baza mandatului dat de noi la vot - alege un Guvern populat de incompetenți vrea să ne bage ideea în cap că este un beneficiu.
prima observatie, ca dai exemplu de orase civilzate:
RCA-ul valid lipseste in cazul Iasi. e mai civilizat Sectorul 4?
a doua chestiune, omisa intentionat. durata contractului este de  maxim 12 luni. https://www.mobilita...pdf  pagina 8, art 5 (2). tot acolo specifica si conditiile de prelungire. in concluzie, ca sa fac contract ori sa prelungesc contract trebuie sa indeplinesc niste conditii si nu trebuie sa dau socoteala vecinului. cand vreodata o sa scapati de grija vecinului si o sa va vedeti de propria viata? ca idee, ITP-ul este valabil 2 ani la masinile pana in 12 ani. daca eu sunt marinar si vin la 3-6 luni acasa si atunci fac rca pe 1 luna, cand ma duc la primarie sa prelungesc, indeplinesc si conditia RCA-ului dupa tine, ar insemna sa las locul de parcare la vecini si masina sa o vand? sunt nesimtit  ca nu ma gandesc la vecini? sa renunt la masina ca sa nu sufere vecinul invidios?

Editat de kato1, 10 martie 2024 - 15:26.


#138
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.595
  • Înscris: 21.12.2006
Când ai acceptat locul de parcare, ai acceptat și condițiile de acordare.
Nu îți convin condițiile, ești liber să cedezi locul. Dacă folosești mașina o data la câteva luni, ocupi locul degeaba, ții banii blocați în fiare degeaba. Ești clientul perfect pentru taxi, sau al centrelor de închirieri mașini.

Mi-aș dori ca primăriile să facă periodic (la 3-4 luni) verificarea valabilității documentelor pentru mașinile care beneficiază de loc de parcare. O simplă interogare a bazelor de date pentru ITP și RCA.

Cu ocazia asta, când nu respecți regulile, s-ar mai roti și titularii locurilor de parcare, nu trebuie să fii chiriaș "pe viață" doar pentru ca ai prins deja un loc. Nu miști mașina, nu plătești ITP și RCA, nu meriți acel loc de parcare - probabil nici nu ai nevoie de mașină.

Editat de nei-k, 12 martie 2024 - 10:58.


#139
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.955
  • Înscris: 05.07.2007
reiau, ce face fiecare cu banii lui nu e treaba voastra si nici a ASF-ului.

#140
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.014
  • Înscris: 14.03.2013

Vizualizare mesajkato1, pe 12 martie 2024 - 12:05, a scris:

reiau, ce face fiecare cu banii lui nu e treaba voastra si nici a ASF-ului.
Ba este atunci cand o faci pe domeniul public unde resursele sunt limitate si impartite. Pe tarlaua ta personala este altceva.

#141
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.955
  • Înscris: 05.07.2007
atat timp cat respect contractul nu este treaba voastra si nici a ASF-ului. va lamentati de parca contractele sunt pe viata, nu pe maxim12 luni

#142
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.872
  • Înscris: 21.03.2020
Am prieteni in Bulgaria, daca nu-ti prelungesti RCAul pentru orice masina inmatriculata primesti somatie de la politie cam la o luna de la expirare... Urmatorul pas e amenda acasa.

Amenda este cam dublul unei asigurari standard (masina pana in 125CP).

Nu pare deloc complicat

#143
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.922
  • Înscris: 25.04.2006

View PostGlCA_Contras, on 18 martie 2024 - 11:53, said:

Am prieteni in Bulgaria, daca nu-ti prelungesti RCAul pentru orice masina inmatriculata primesti somatie de la politie cam la o luna de la expirare... Urmatorul pas e amenda acasa.

Amenda este cam dublul unei asigurari standard (masina pana in 125CP).

Nu pare deloc complicat

Esti nebun frate, presa a prins inclusiv milionari si chiar unii politicieni cu masini cu RCA expirat. Tu iti dai seama ca pe baronul local nu il intreaba nimeni de asigurari, daca intra in tine si te omoara esti sigur de vina, daca era el de vina POATE te rezolva in regie proprie daca esti respectuos. Sa trimiti amenzi automat de la camera implica sa iti pierzi toate drepturile de smecher cu 3 oua, implicit nici unul din cei care pot da legea asta nu o vor da.

#144
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.872
  • Înscris: 21.03.2020
Blasfemie Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate