Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametrii CATV prin Con...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

Merita achizitionat DFSK Fengon 500 (pret: ~19 mii euro)?

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
Iceman73

Iceman73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 04.05.2006

View Postcosmin147, on 06 martie 2024 - 18:58, said:

A nu se intelege ca sustin vreodata in viata asta "masinile" chinezesti, intrebarea era, CE ARE CUTIA MANUALA in afara de faptul ca impune control total asupra masinii, soferie adevarata si fiabilitate/costuri reduse si de a NU fi o puturosenie la volan condus de "sisteme autonome" retardate care te vor lasa fara permis mai devreme sau mai tarziu daca vei contimua sa te inchini la ele si la cutia automata a puturoseniilor?
Si eu eram un sustinator fervent al cutiei automate pentru ca ziceam ca ai controlul, ca iarna faci frana de motor, ca feeling, ca automata e pentru handicapati si alte prostii d-astea.
Pana am luat prima masina cu cutie automata. Nu as schiimba confortul automatei pentru nici una dintre prostiile de mai sus. E vorba de experienta in sine.
Cutia manuala va ramane pentru sportivi. Cutia automata va deveni standardul pe masini.

Cheers!

#20
zadada

zadada

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 23.03.2015
Din cate am vazut in celelalte topicuri initiatorul locuieste in Germania, right ?

Acolo merita luate masini de genul acesta in leasing operational, platesti rata lunara, n-ai stres si dupa 3 ani ii faci vant, nu te intereseaza reparatii/revizii/valoare revanzare.

#21
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 16.02.2013

View PostIceman73, on 07 martie 2024 - 10:39, said:

Si eu eram un sustinator fervent al cutiei manuale pentru ca ziceam ca ai controlul, ca iarna faci frana de motor, ca feeling, ca automata e pentru handicapati si alte prostii d-astea.
Pana am luat prima masina cu cutie automata. Nu as schiimba confortul automatei pentru nici una dintre prostiile de mai sus. E vorba de experienta in sine.
Cutia manuala va ramane pentru sportivi. Cutia automata va deveni standardul pe masini.

Cheers!

Erai un sustinator al cutiei manuale dar se pare ca nu stiai ce sustineai.

Automatizatul (care astfel voteaza DA sosirea vehicului autonom ce va lasa fara permis de conducere omul comod automatizat INDOBITOCIT devenit OBSOLETE) habar nu (mai) are ce inseamna valoarea si utilitatea unei cutii de viteze manuala si isi violeaza propria ratiune cum ca - chipurile - poate fi gasita doar in motorsport.

Putoroseniile comode isi violeaza intotdeauna ratiunea si constiinta cand vine vorba de alegerile lor, atat despre subiectul de fata, cat si despre altele, cum ar fi de exemplu plata la casa de marcat cu telefonul fara sa le pese ca o astfel de "plata" cu bani fictivi digitali voteaza DA o societate sclava cashless in temnita digitala care se pune la cale.

Daca nu mai ai habar ce avantaje prezinta o masina in 3 pedale versus una automata, asta nu inseamna ca ele nu exista sau ca sint prostii.
Iti enumar doar cateva dintre ele, ca sa nu zici ca bat campii cu coiful de aluminiu pe cap, ca fumez patrunjel si ca nu prezint argumente cu limbajul meu acid de om satul de ignoranta:

La o cutie manuala, ai:

- frana de motor in toate conditiile, de la schimbarea unei directii de mers si pana la rulajul in conditii de aderenta scazuta;
- sari cate trepte de viteza doresti atat in jos, cat si in sus si iti ofera o multitudine de variante, de la mersul economic extrem pana la mersul in regim sportiv, cu retrogradari si revmatch;
- urci panta in ce treapta doresti si la orice turatie doresti;
- cu cutia manuala poti opri o masina chiar daca nu mai ai frane;
- daca bateria e descarcata, POTI impinge masina si astfel pleca mai departe;
- mentine turatia optima a motorului, automatele subtureaza motorul;
- EVOLUTIE? De ce sa te legi la cap daca nu te doare?!? Ai condus manuala vreo suta de ani si acum, "te lesina la picioare", AI MURIT? De ce sa schimbi ceva trainic si eficient care-ti ofera placere si siguranta? Mergi adesea prin oras? Asta nu e scuza, e doar o gaselnita, e LENE. Soferii adevarati merg cu manuala in orice conditii, indiferent daca este taximetrie sau soferie pe camion, chiar daca ei ar putea avea o scuza;
- ofera legătura directa si control total intre comenzi si roti;
- ai un consum mai mic de comnustibil. Iar daca nu ai, inseamna ca mai ai de invatat;
- comanda manuala e chintesenta in condus dinamic si motorsport;
- in conditii de aderenta scazuta (noroi, zapada sau gheata), poti crea cu finete balansul necesar punerii in miscare;
- in conditii de off-road, manuala e baza, control si rezistenta;
- la tractarea unei rulote sau a unei alte masini, cutia manuala de mult mai rezistenta fata de cea automata;
- demarezi cum doresti, poti misca masina atat cu viteza melcului pentru manevre dificile, cat si demarari in tromba, lasand anvelopele pe asfalt;
- costuri mult mai reduse se intretinere si exploatare si fereasca sfantul sa ti se strice cutia automata;
- in conditii de ambuteiaje stationezi cu motorul pornit oricand si oricat doresti scoasa din viteze, nu stai ca zombul cu frana apasata orbindu-i pe cei din spate;
- manuala e pentru experimentati, automata e pentru incepatori;
- ofera PLACEREA de a conduce, sa simti ca traiesti!;
- este foarte rezistenta, cutia manuala exploatata corespunzator nu are moarte;
- te conecteaza MECANIC cu masina, esti parte integranta din ea!;
- cu o cutie manuala e mult mai greu sa calci pietoni si sa intri in vitrinele magazinelor ('doctor de permise' de pe youtube a uitat sa ii opreasca motorul cursantului cat a iesit din masina pt 1 minut, apoi cursantul s-a urcat pe un pieton, masina de scoala fiind AUTOMATA si asta e doar un exemplu);
- soferul de manuala este FOCUSAT, ceea ce inseamna activitate; neuronala si SIGURANTA la volan, nu devii zomb cu o mana pe volan si cealalta pe telefon;
- daca stii sa conduci o manuala, stii sa conduci ORICE masina.

Spune ca alegi lenea, comoditatea si egoismul si viata fara masina personala a copiilor si nepotilor tai ce se vor deplasa doar cu uber/bolt numai cu vaccinul la zi, dar nu incerca sa ii prostesti si pe altii care unii dintre ei inca mai si gandesc, cutia manuala este si va ramane chintesenta soferiei ADEVARATE, utile, economice si care, ca bonus, te mentine O FIINTA UMANA, nu un zomb toata ziua cu ochii-n ecrane la volanul gogosarilor tractiune fata 17cm garda la sol numiti "suv".


#22
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 18.07.2016
Eu nu intenționez să îți schimb părerea, e a ta, să fi sănătos, dar ca utilizator al ambelor tipuri de cutie de viteze, cu peste 1.000.000  km făcuți până în prezent ( un milion, da ) Fra a fi șofer de tir sau șofer de meserie, in general,  fara nici un fel de incident, trag următoarele concluzii:
1. Prefer oricând o automata..e mai rapida in schimbări, e mai confortabila,  pe o mașină de generație nouă nu sunt diferențe sesizabile de consum combustibil .
2. Revmatching, plecat cu scârț, control total, focusat, conectat mecanic cu mașina..hai, fi sincer și răspunde la 2 întrebări : câți ani ai ? si ai condus ( suficient ) o automata în mințile ei, din secolul asta ( fabricata după 2017-2018)?
3. Ca sa te bucuri de tot ce poate oferi o mașină cu motor cat de cat potent și cu A/T trebuie să îi permiți să o întreții așa cum trebuie, altfel mai bine nu.
4. Poți să fi prost și să faci accidente  cu ambele tipuri de cutie de viteze ..că fapt divers, majoritatea bombardierilor au B6, E60 și E90 cu cutii manuale ( astea  sunt etalonul lor în lumea auto) și îi vezi tot timpul înfipți in tiruri, capete de pod, răsturnați pe câmpuri..

Edited by Darkage_, 07 March 2024 - 20:43.


#23
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 18.07.2016
L.E.: nu mai zic de proștii aia din WRC și F1, care folosesc doar 2 pedale și au cutii automate, secvențiale..rămân neconectati cu mașinile, nu le simt cum trebuie, nu sunt focusați deloc în timpul curselor ( nu,nu veni cu scuza aia, știm toții că și automatele de pe everyday car au mod de schimbare manual..)

#24
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,132
  • Înscris: 04.08.2007
@cosmin147, e clar, nu ai condus niciodată o cutie automata decenta. De una performanta nici nu se pune problema. Vorbești din auzite, în stereotipuri lipsite de substanță.
Un mic exemplu este "in conditii de ambuteiaje stationezi cu motorul pornit oricand si oricat doresti scoasa din viteze, nu stai ca zombul cu frana apasata orbindu-i pe cei din spate". Domnule, s-a inventat de ceva timp autoholdul. Nu mai trebuie sa ții nicio pedala apăsată.
O cutie automata poate fi și manuala, cu schimbare din padele sau din levier. Invers niciodată.
Automata subtureaza? O automata are mai multe moduri de funcționare. În eco/ecopro sau echivalent da, subtureaza. În sport/sport plus niciodată. Încă o dovada ca nu ai condus vreodată asa ceva.
Manuala oferă plăcerea de a conduce, da. Doar pe mașini construite pt asa ceva. Și nu în orice condiții. În condiții de trafic urban bara la bara sau de DN când mergi tot în coloana și nu poți depăși nici alea construite special pt a le conduce cu manuala nu-ți oferă plăcerea de a conduce.
Pornesc masina împingând-o când rămân fără baterie? Mi s-a întâmplat o singura data în aproape 30 de ani de când am carnet. Aveam manuala atunci, dar ce să vezi, am preferat sa iau curent de la o alta masina decât sa ma rog de unii sa ma inpinga. Ca fapt divers, am o întrebare pt tine. În situația asta, când ești împins, în ce viteza pui cutia când încerci pornirea?
Chintesenta șoferiei adevărate e pe circuit. Dacă mergi pe circuit, da îți iei o manuala. Altfel e doar un chin inutil.
Eu nu cunosc pe nimeni care sa fi trecut de pe manuala pe automata si care sa mai vrea sa se întoarcă, decât asaaa, câteodată, de fun. Dar nu în viata de zi cu zi.

Edited by remvirg, 07 March 2024 - 22:07.


#25
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,208
  • Înscris: 13.07.2005
Io nu stiu ce a fumat colegul Cosmin, da’ pare buuun !
Vreau si eu !

On-topic: @initiator, ce te-ar putea motiva sa cumperi un Fengon din ăla ?
Dacă era un supercar, sau ceva fie deosebit, fie extrem de ieftin - poate ca as fi inteles.
Dar așa: extrem de ieftină nu-i, frumoasa de sa întorci capul după ea pe strada - nici atat, performata sau super dotata - pauza.
Atunci, care ar fi ideea ?
Ca eu chiar nu pricep.

#26
Alexandru_31

Alexandru_31

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 08.01.2023

View Postzadada, on 07 martie 2024 - 11:04, said:

Din cate am vazut in celelalte topicuri initiatorul locuieste in Germania, right ?

Acolo merita luate masini de genul acesta in leasing operational, platesti rata lunara, n-ai stres si dupa 3 ani ii faci vant, nu te intereseaza reparatii/revizii/valoare revanzare.
Mersi pentru idee. Cam ai dreptate. Am trimis niste mesaje la niste dealeri, iar acum astept raspunsul lor. Din cate stiu, la leasing, platesti rata aceea lunara+ asigurare+impozit. Cel putin, astfel de informații am găsit pe internet. Acum astept raspunsul lor, sa aflu concret.
Mersi inca o data pentru idee.

#27
Iceman73

Iceman73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 04.05.2006
@cosmin147
Dupa cum vezi sunt destui useri cu experienta care ti-au adus argumente nu injuriile frustrate pe care le-ai aruncat tu.
Poate daca ai fi sofat un numar de kilometri o masina cu cutie automata ai fi fost mai bine informat. Altfel nu ai reusit decat sa ma convingi ca am dreptate in continuare.

"La o cutie manuala, ai:
- frana de motor in toate conditiile, de la schimbarea unei directii de mers si pana la rulajul in conditii de aderenta scazuta;
La masina actuala cu cutie automata si AWD am toate cele de mai sus fara nici o problema.
"- sari cate trepte de viteza doresti atat in jos, cat si in sus si iti ofera o multitudine de variante, de la mersul economic extrem pana la mersul in regim sportiv, cu retrogradari si revmatch;"
Esti familiarizat cu termenul "padele"? Poti schimba vitezele cum doresti, desigur in limitele stabilite de constructor ca sa nu scoti supapele prin capota.
"- urci panta in ce treapta doresti si la orice turatie doresti;"
Probabil tu ai inventat polizorul. Panta se urca cu turatia care este potrivita regimului de mers din momentul respectiv.
"- cu cutia manuala poti opri o masina chiar daca nu mai ai frane;"
Nu exista "nu mai ai frane" daca iti intretii masina. Si pentru situatiile extreme mai exista si frana de mana.
"- daca bateria e descarcata, POTI impinge masina si astfel pleca mai departe;"
Sunt convins ca nu ai mirosit vreodata interiorul unuei masini moderne. Ai auzit de pozitia N (neutral)? Astfel poti tracta o masina cu cutie automata. Ea poate fi selectata si mecanic.
"- mentine turatia optima a motorului, automatele subtureaza motorul;"
Exista diferite regimuri de condus: ECO sau SPORT de ex. Asta cu subturarea este folclor deja.
"- EVOLUTIE? De ce sa te legi la cap daca nu te doare?!? Ai condus manuala vreo suta de ani si acum, "te lesina la picioare", AI MURIT? De ce sa schimbi ceva trainic si eficient care-ti ofera placere si siguranta? Mergi adesea prin oras? Asta nu e scuza, e doar o gaselnita, e LENE. Soferii adevarati merg cu manuala in orice conditii, indiferent daca este taximetrie sau soferie pe camion, chiar daca ei ar putea avea o scuza;
Asa ziceau si aia care calareau acu o suta de ani. Ba mai mult ziceau ca o sa-ti explodeze plamanii la 25 km/h. Evolutia e apanajul inteligentei dar nah... tu de unde sa stii?
"- ofera legătura directa si control total intre comenzi si roti;"
Asta o face transmisia nu cutia de viteze. Ai auzit de planetare, diferential, cardan?
"- ai un consum mai mic de comnustibil. Iar daca nu ai, inseamna ca mai ai de invatat;"
Oooo desigur. Mai ales cand polizezi motorul in turatiile care-ti dau "feeling". Consumul meu curent este de 7% in oras la o masina de 2 tone. Pentru mine e rezonabil.
"- comanda manuala e chintesenta in condus dinamic si motorsport;"
Aici sunt de acord. De-aia au ambreiaj cei de la formula unu. (ironic)
"- in conditii de aderenta scazuta (noroi, zapada sau gheata), poti crea cu finete balansul necesar punerii in miscare;"
Esti amuzant. Se face balans si cu cutia automata. In plus poti selecta regimuri de mers prin zapada, noroi sau nisip sau pur si simplu 50% fata 50% spate
"- in conditii de off-road, manuala e baza, control si rezistenta;"
Eu nu fac off road. Pentru mine e irelevant
"- la tractarea unei rulote sau a unei alte masini, cutia manuala de mult mai rezistenta fata de cea automata;"
Nu trag rulote. Nu ma intereseaza subiectul
"- demarezi cum doresti, poti misca masina atat cu viteza melcului pentru manevre dificile, cat si demarari in tromba, lasand anvelopele pe asfalt"
OMG ai auzit de launch control? Nu vrei sa stii ce face o automata cand ii dai kick-off.
"- costuri mult mai reduse se intretinere si exploatare si fereasca sfantul sa ti se strice cutia automata;"
Sunt la a 3a masina cu cutie automata. Nici cea mai mica problema la nici una dintre ele. Se pare ca m-a ferit sfantul.
"- in conditii de ambuteiaje stationezi cu motorul pornit oricand si oricat doresti scoasa din viteze, nu stai ca zombul cu frana apasata orbindu-i pe cei din spate;"
Desigur ca si tu ai autohold la cutia manuala dar nu il folosesti pentru ca vrei feeling. Eu il folosesc si nu fac gambe mari la semafor.
"- manuala e pentru experimentati, automata e pentru incepatori;"
My friend, tu nu ai condus cu spatele cat am mers eu cu fata. Si nu, nu sunt ironic.
"- ofera PLACEREA de a conduce, sa simti ca traiesti!;"
No comment. Daca tu asa simti ca traiesti....
"- este foarte rezistenta, cutia manuala exploatata corespunzator nu are moarte;
Sper sa te auda si cei care au Ford. Iti pot explica ei cat de fiabila e cutia lor manuala
"- te conecteaza MECANIC cu masina, esti parte integranta din ea!;"
Pur si simpu: LOL
"- cu o cutie manuala e mult mai greu sa calci pietoni si sa intri in vitrinele magazinelor ('doctor de permise' de pe youtube a uitat sa ii opreasca motorul cursantului cat a iesit din masina pt 1 minut, apoi cursantul s-a urcat pe un pieton, masina de scoala fiind AUTOMATA si asta e doar un exemplu);"
Cutia in sine nu are nimic de-a face cu perfomantele soferului in situatii de genul ala.
"- soferul de manuala este FOCUSAT, ceea ce inseamna activitate; neuronala si SIGURANTA la volan, nu devii zomb cu o mana pe volan si cealalta pe telefon;"
Esti desigur constient ca nu exista zombie. Doar in filme. Activitatea neuronala nu depinde de cutia de viteze a masinii ci daca ai niscaiva neuroni ca sa sa comunice intre ei.
"- daca stii sa conduci o manuala, stii sa conduci ORICE masina."
Da sunt de acord. Te ajuta si e o experienta buna

Dar cum topicul asta nu este e un pro ori contra cutie automata iti doresc numai bine si spor la mestecat in mamaliga. Sper ca mergi la sala ca sa-ti antrenezi piciorul ala care apasa pe ambrieiaj ca ai nevoie pe Valea Prahovei de ex.

Cheers!

#28
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 16.02.2013

View Postremvirg, on 07 martie 2024 - 21:55, said:

@cosmin147, e clar, nu ai condus niciodată o cutie automata decenta. De una performanta nici nu se pune problema. Vorbești din auzite, în stereotipuri lipsite de substanță.
Un mic exemplu este "in conditii de ambuteiaje stationezi cu motorul pornit oricand si oricat doresti scoasa din viteze, nu stai ca zombul cu frana apasata orbindu-i pe cei din spate". Domnule, s-a inventat de ceva timp autoholdul. Nu mai trebuie sa ții nicio pedala apăsată.
O cutie automata poate fi și manuala, cu schimbare din padele sau din levier. Invers niciodată.
Automata subtureaza? O automata are mai multe moduri de funcționare. În eco/ecopro sau echivalent da, subtureaza. În sport/sport plus niciodată. Încă o dovada ca nu ai condus vreodată asa ceva.
Manuala oferă plăcerea de a conduce, da. Doar pe mașini construite pt asa ceva. Și nu în orice condiții. În condiții de trafic urban bara la bara sau de DN când mergi tot în coloana și nu poți depăși nici alea construite special pt a le conduce cu manuala nu-ți oferă plăcerea de a conduce.
Pornesc masina împingând-o când rămân fără baterie? Mi s-a întâmplat o singura data în aproape 30 de ani de când am carnet. Aveam manuala atunci, dar ce să vezi, am preferat sa iau curent de la o alta masina decât sa ma rog de unii sa ma inpinga. Ca fapt divers, am o întrebare pt tine. În situația asta, când ești împins, în ce viteza pui cutia când încerci pornirea?
Chintesenta șoferiei adevărate e pe circuit. Dacă mergi pe circuit, da îți iei o manuala. Altfel e doar un chin inutil.
Eu nu cunosc pe nimeni care sa fi trecut de pe manuala pe automata si care sa mai vrea sa se întoarcă, decât asaaa, câteodată, de fun. Dar nu în viata de zi cu zi.

Si ce ai mai dedus tu cu "dovezi", Oracolule?

Soferia adevarata o practic oriunde cu masina mea in 3 pedale, nu sint la mana unui computer si unui program, argumentele tale cu ambuteiaje sint ridicole. Munti, serpentine, sosele nationale/judetene. Cu astea ce-ai facut, le-ai mancat?
Daca am manuala si vreau sa simt ca traiesc, mai nou, in biserica automatizatilor, trebuie neaparat CIRCUIT domne, altfel n-am unde.

"Adevarul" este ca toti omologii tai, puturosenii din ambuteiaje care stau cu frana apasata orbindu-i pe ceilalti, folosesc autoholdul.
Nu folosesti autoholdul la ambuteiaje/semafoare.
Nu schimbi viteze manual.
Conduci subturat pentru economie.
Nu pacalesti pe nimeni, esti doar o marioneta la volan condusa de o cutie automata si un cip-calculator, azi iti preia cutia de viteze, maine iti preia viteza de deplasare si directia nemaiputand sa le dezactivezi, iar poimaine vei fi pieton.
Singur si prin alegerile tale te-ai autodeclarat 'retard' ca sa mai ai dreptul de a detine si de a conduce o masina, asta este drumul pe care il pavezi. Conspiratie, este? Fumator de praz, asa-i? AI? Vehiculul autonom? Ce-s astea altceva in afara de FILME, aberatii si elucubratii?
NU iti pasa de viitorul tau si nici de cel al copiilor si nepotilor tai.

Cutia manuala are un singur creier/"calculator": soferul, (mai) ai habar care e diferenta?

Daca ati fi avut cap pe umeri, boase si nu ati fi putori, ati fi tinut de masinile adevarate si analogice cu 3 pedale fortand astfel industria sa se conformeze si sa nu o ia razna cu non-sensul si mizeria autonoma, fix cum se intampla acum cu asa-zisele masini baterizate, din acest an vom asista la caderea lor datorita VOINTEI consumatorului pentru simplul fapt ca marea majoritate a oamenilor nu adopta un asemenea avorton automobilistic in vietile lor.

Te automatizezi, ti se va fura viata, masini autonome, fiinta umana EXPIRATA si RETARDATA in fata "MINUNII" numita AI si a tuturor "minunatiilor" tehnologice a erei digitale plina de SCLAVETI in orasele de 15 minute. Aberatii si fum de praz inhalat, asa-i?

Unii dintre voi refuzati sa ganditi critic, ingurgitati orbeste tot ce vi se serveste sub pretextul MESCHIN de comoditate, practicabilitate si falsa siguranta (siguranta e de negasit la sistemele autonome retardate, jucarii frivole si inutile inaplicabile pe sosele?) spre drumul vietii in care nu mai detii o masina pentru ca ai fost prea ignorant si delasator si ai validat cipurile si automatizarea sa iti preia controlul vietii si in cele din urma sa ti-o fure si sa nu mai existi pe lumea asta fara telefon, aplicatii si scanari de coduri qr.

NU te automatizezi si... ce sa vezi, agenda se pune pe pauza, ramai in 'era' analogica in care tehnologia ramane la stadiul de utilizare sub control, UTILA si BENEFICA, nu o miscare malefica INTRUZIVA menita de a ingradi total omul.
Noroc cu mine si cei ca mine, NOI, cei care tinem de analogic, masini adevarate si banii cash achitati in piete si magazine romanesti, altfel, erati si acum cu botnita pe fata.

Masina automatizata este intr-un context la scara mare, ea are scopul de imbia hipnotizatii comozi si lenesi spre masina electronica pe baterii, concept retardat de crapa pamantul , "masina" si religia ev care se vrea a valida marea minciuna climatica si care sa devina autonoma in care sa te carbonizezi ca soarecul blocat inauntru, caci omul se vrea a deveni  cel din filmul Idiocracy 2006, retardat peste masura, doar el SINGUR a ales acest drum, prin alegerile sale si prin adoptarea meschinariilor "revolutii binefacatoare" in viata sa.

Toate argumentele si aspectele prezentate de mine mai sus cu privire la cutia de viteze manuala vs automata sunt indubitabile, numai si numai pe 3 pedale ai control si siguranta maxime. Si, ca bonus, tii in frau si pui pe pauza agendele viclene ce se incearca in acesti ani.

Cand ignorantii vor intelege ca alegerile noastre si actiunile noastre de zi cu zi ne definesc viitorul intr-o directie sau alta, atunci vom realiza cu totii faptul ca viata chiar este in mainile noastre daca esti in stare sa nu accepti orbeste tot ceea ce ti se serveste si sa spui NU, fix cum a fost cu plandemia stinsa peste noapte si lipita de un "razboi".
Totul este un context larg, din care - vreti nu vreti sa acceptati - face parte INCLUSIV masina automatizata care vine la pachet cu sisteme retardate de "asistenta" si remote switch off, cutie neagra si alte tehnologii "extraordinare" de control total si sclavism absolut.

- cutia manuala nu ma leaga de maini, imi permite sa sar trepte, oricate, atat in sus, cat si in jos, frumusete, vointa exprimata si soferie adevarata.

O masina cu 3 pedale NU va deveni autonoma. Niciodata.

Edited by cosmin147, 08 March 2024 - 11:32.


#29
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,153
  • Înscris: 14.05.2007
Mama omule, asa o spui de parca automatele au fost inventate in ultimii 5 ani. Trebuia sa ne opunem... Americanii folosesc doar automate de prin anii 60, trebuie sa ne intoarcem acuma in timp sa ii convingem si pe ei sa foloseasca doar manuale? In ultimii ani doar au devenit mai bune, mai populare, si mai accesibile. Daca tot te opui automatizarii si modernizarii, presupun ca scrii aici pe softpedia de pe un ziar, nu de pe un telefon/pc, nu?

Intelegem, nu iti plac automatele, foloseste manuale cat vrei (si eu folosesc tot manuala ca masina principala, ca fapt divers), dar nu veni cu argumentele alea aberante contra cutiilor automate.

#30
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,132
  • Înscris: 04.08.2007
Bai 147, ar fi cazul să-ți revizuiești limbajul, sp are un regulament.
Tot ceea ce debitezi este un delir.
@galacticul, nu știm dacă îi plac automatele. Știm în schimb că folosește automata in lupta pe care o poarta cu reptilienii care vor sa ne zombifice prin impunerea cutiilor automate.

#31
destrug

destrug

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,380
  • Înscris: 03.08.2004

View Postcosmin147, on 08 martie 2024 - 11:26, said:

...

O masina cu 3 pedale NU va deveni autonoma. Niciodata.
Nu va de deveni autonoma, va disparea cu tot cu cele 3 pedale.

#32
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 08.01.2024

View Postcosmin147, on 08 martie 2024 - 11:26, said:

- cutia manuala nu ma leaga de maini


+10

le-ai descentrat total sinapsele sau cum se spune in Americana: “honey might look like shit but not to a bee“.
special cel care ne informa despre cum o cutie de viteze secventiala este o cutie de viteze automata. hihi.

#33
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,558
  • Înscris: 06.02.2006
Colegul cu 147 a luat o vacanta de 3 zile (daca insista acord si prelungiri). Nu ii sterg posturile pentru ca se pierde firul discutiei.

Edited by RealThing, 11 March 2024 - 15:18.


#34
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,893
  • Înscris: 15.06.2007

View PostAlexandru_31, on 03 martie 2024 - 23:13, said:

Fengon 500

Scaunele sunt confecționate din aceeași piele sintetică, iar partea centrală este perforată. Și pe bord regăsim acest tip de capitonaj, lucru care conferă mașinii un aer ceva mai plăcut.
Daca n-ai aflat ce e aia piele sintetica sau ecologica, exerseaza cu un fotoliu de la JYSK, si vezi dupa 2-3 ani ce afacere ai facut..


View PostMoinesti72, on 04 martie 2024 - 07:52, said:

La 2 ani garanție,nu

KIA, Hyundai dau 7 ani, Ssang Yong 10

Macar la Duster ai servisare locală
si la Sandero stepway iesi mai cinstit.

#35
destrug

destrug

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,380
  • Înscris: 03.08.2004

View PostMoinesti72, on 04 martie 2024 - 07:52, said:

La 2 ani garanție,nu

KIA, Hyundai dau 7 ani, Ssang Yong 10

Macar la Duster ai servisare locală
De  unde atata garantie la SSangYong? Garantia este de 5 ani si aia in limita a 100.000km. Pana la 10ani ai garantie extinsa doar pentru motor, turbina si transmisie adica exact ce nu pica in 150.000km. Este o pacaleala asta cu 10 ani garantie.

#36
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,132
  • Înscris: 04.08.2007
Pai dacă 5 ani plus încă 5 doar pt motor, turbina și transmisie e păcăleală, garanțiile de 2-3 ani ce sunt?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate