Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Audi A3 Sportback 35 TFSI - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#19
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Am luat noi in toamna pentru a mea fix modelul pe care il cauti, abia l-am gasit SH de la un tip care le lua la o flota din Suedia, decembrie 2021 (deci la o revanzare ulterioara chiar pot merge lejer pe 2022), vreo 80k km, inca era in garantie caci am facut si o revizie la Audi in Pipera si ca pret parca 23000 euro am dat sau ceva mai putin, oricum a negociat ca la piata a mea Posted Image Are DSG, 1.5 TSI si cam restul dotarilor standard si in plus o gramada, dar nu prea ajuta (aia cu franarea o mai aveam si nu mi se pare ca nu poti trai fara ea - la SH e ok ca vine cu ea, dar sa mai dau bani pe ea mi se pare noaptea mintii). Daca vrei da-mi un PM si iti dau nr si il mai suni separat, poate va intelegeti, poate mai are habar n-am ca nu am treaba, dar mi s-a parut ok cu factura tot legal frumos tipul...

De cateva zile tot voiam sa scriu aici, insa am uitat...personal mi se pare ca nu merita (stiu, ironic!), dar a avut un moft si am vandut si vechiul G6 care chiar a tinut eroic multi ani de zile, as putea zice ca tanc a fost si avea si DSG, putere, etc. (2.0 140cp).
Pe de alta parte A3 si scump in draci, parerea mea ca si pe aici ca ati mai scris - plin de plastice si nu stiu, pare de jucarie.... Dar se conduce super fun, imi place si are si cuplu. Insa, la consum in oras sub 10 - 9.5% nu te astepta. La drum lung mai scade pe la 7-7.5% . Totul depinde de cum te dai la ea. Chiar la o benzinara de genul, CONTEAZA FT MULT CONDUSUL. Dar daca la inceput eram foarte atent si ma chinuiam cu consumuri "record" , dupa o perioada nu o sa iti mai bati capul si aia este...
Eu am mai avut in 2014 un G7 1.2 TSI 105 CP (iarasi fun to drive si tot asa 10% in oras) dar am scapat in 2 ani de el si am luat...fix un A3 (tot 2014) dar diesel 2.0 150cp Posted Image Crede-ma ca era calitatea mult mai buna, si la fel cum s-a mai zis si mai sus, inca tine testul timpului cu designul de atunci (daca am retinut bine designerul de atunci de la Audi a plecat la Mazda?), mi-a placut mult de tot fiind fan Audi (am mai avut si A4 B7 si B8 - dar deja prea mare). Acum am ajuns fan Mercedes, noi initial cautam un Clasa A, dar era clar ca pt an mai nou ne duceam in 26-27k si nu prea merita la propriu (si asa 23k mi s-au parut bani aruncati dar ea o s-o tina 6-7 ani teoretic daca o tine ca fiabilitate si jucaria vs G6 care era tanc eu sunt cam sceptic, dar om vedea); a mea lucreaza wfh rar o scoate cand mai merge la parinti sau cand mai merg eu cu ea prin oras, in fine, alta discutie (dar avem parintii impartiti si ai mei cu boli, spitale mai in varsta, e discutie complicata)

Iti mai pot face poze interior, sau mai pune-mi tu alte intrebari. Personal, inca o data mi se pare mult overpriced pentru ce ofera. Dar nici prea multe alte alternative nu prea ai (seria 1 si clasa A in RO SH sunt mai scumpe, tin mult mai mult la pret, iar G8 la fel deci...) Partea de multimedia este dezastru total, cu un prieten la Porche Audi si cand am fost ca cica nu se mai fac updateuri dar ce sa vezi se blocheaza in draci Waze (stiu ca e de la android dar ca idee nu ii intereseaza sa mai investeasca intrucat promoveaza pe baza de abonament navigatia aia a lor, te ia cu capul Posted Image)) N-am ajuns ca nu a fost nevoie sa o crackuiesc ca vad ca sunt multe anunturi ca doar nu oi avea ciunga in par, dupa ce ca e o galagie de bani masina mai vor si mii de euro pe baza de abonament....dar am  ca to do sa rezolv si asta la un moment dat :))

Anyway, hate cat cuprinde si pe buna dreptate. Dar la motorizare parerea mea ca tot dieselul este baza, mai avem una DIesel E6 si nu se compara, mie mi se pare curat nu mai miroase (si este fara adblue), este iarasi mult hate degeaba dar cand scot range de 900km sau vreo 600km in oras nu vad momentan in 2024 sa bata o electrica sau o benzinara, dar deh hate pe burta goala si ecologism si altele, da, daca ma intrebati pe mine e aiurea sa nu ai in 2024 o masina macar Euro 5 (benzinara) la cateva mii si mergi cu diesel 2003 dar deja o dam in altele. Din pacate, asta este realitatea din 2024 - mult plastic, fiabilitate scazuta, marketing mult si preturi mari. De asta si ziceam la trecut de AUDI, mi se pare ca au luat-o in jos cu mult (precum tot grupul VAG) si nu ii vad bine deloc...

Om vedea cat o mai tine si Mercedesul, dar chiar au preturi competitive si fiabilitate mult mai ok (celalalt E6 este un Mercedes), ma astept sa scada si ei calitatea...asiaticele din pacate pentru Europa o sa ofere mult mai multe (oricum ofera de mai multi ani), inclusiv ca branding...

Edited by Al3xandrus, 16 February 2024 - 16:56.


#20
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
@Al3xandrus - apreciez foarte mult detaliile si scenariul personal pe care mi-l impartasesti.. chiar imi prinde si mi-a prins bine.
Tin sa precizez ca actualul Golf 5 nu mi-a (prea) pus probleme (e la mine de 17 ani fiind primul proprietar) dar.. in linii mari ma cam urecheaza cei de la ITP pt noxe (si mi s-a recomandat sa merg mai turat in primele 3 trepte pt a curata catalizatorul - aici astept pareri, eu cred ca din constructie e asa a mea de 1.6 ca si motorizarea de 1.4 care-i si mai pacatoasa, am inteles) si.. avand varsta (nu si km.. ~ 140k km) e posibil sa intervina si probleme ceva mai costisitoare ; pana acum am schimbat un termostat, reglat ceva la schimbator.. chestii foarte accesibile.

Revenind la modelul A3 actual.. se pare ca partea feminina a fost cucerita de design - deci trebuie inteleasa Posted Image
In linii ceva mai obiective.. mi se pare totusi un consum maricel fiind o compacta (un Passat 1.5 + dsg cam cu 10 se joaca in oras si e totusi.. mai grea).
Nu am inteles unele aspecte gen :
1. si nu stiu, pare de jucarie - nu pare bine inchegata sau usurinta de a fi condus e.. ?
2. golf 7 si 8 nu as lua - e totusi un interior aproximativ la fel cu o alta plansa de bord.. lasand deoparte pacatele cu rugina.
3. seria 1 si clasa A in RO SH sunt mai scumpe - da.. si la BMW e si asigurarea mult mai scumpa datorita ponderii incidentelor pt posesori.
Seria 1 insa.. in varianta cu 3 cilindri e de evitat iar clasa A.. parca prea sus in pret pt ceea ce ofera.
4. Partea de multimedia este dezastru total - asta e un amanunt esential.. si totusi ma gandesc ca soft-ul e acelasi si pe modelele superioare.. cum de.. apartinatorii nu se revolta?
5. Iti mai pot face poze interior, sau mai pune-mi tu alte intrebari. - as fi curioasa totusi.. unde ti se pare ca au folosit intr-un mod absolut nefiresc plastic ieftin, cum ti se pare inchegata la interior si de ce nu.. ce diferenta in materie de confort si antifonare ai simtit fata de golf-uri (se simte totusi o diferenta de..confort?). Greierasi nu cred ca e cazul sa luam in calcul.

In materie de poze.. cred ca tine foarte mult de nivelul de echipare oricum - banuiesc ca ati luat tapiterie de stofa.. ceea ce si mie imi place.

Daca poti spune si cat a ajuns o revizie.. chiar de curiozitate - da, in reprezentanta daca ai fost sau.. ma rog. Posted Image
6. a mea lucreaza wfh rar o scoate cand mai merge la parinti sau cand mai merg eu cu ea prin oras - da.. stii cum e cu masinile.. sunt facute sa circule caci statul pe loc nu face chiar casa buna nici cu bugetul(depreciere) si nici cu.. angrenajul in sine.
Daca mai imi vin idei.. le voi adauga.

Mersi!

Edited by Pieptoasa, 16 February 2024 - 20:36.


#21
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007

View PostPieptoasa, on 16 februarie 2024 - 20:33, said:

@Al3xandrus - apreciez foarte mult detaliile si scenariul personal pe care mi-l impartasesti.. chiar imi prinde si mi-a prins bine.
Tin sa precizez ca actualul Golf 5 nu mi-a (prea) pus probleme (e la mine de 17 ani fiind primul proprietar) dar.. in linii mari ma cam urecheaza cei de la ITP pt noxe (si mi s-a recomandat sa merg mai turat in primele 3 trepte pt a curata catalizatorul - aici astept pareri, eu cred ca din constructie e asa a mea de 1.6 ca si motorizarea de 1.4 care-i si mai pacatoasa, am inteles) si.. avand varsta (nu si km.. ~ 140k km) e posibil sa intervina si probleme ceva mai costisitoare ; pana acum am schimbat un termostat, reglat ceva la schimbator.. chestii foarte accesibile.

Revenind la modelul A3 actual.. se pare ca partea feminina a fost cucerita de design - deci trebuie inteleasa Posted Image
In linii ceva mai obiective.. mi se pare totusi un consum maricel fiind o compacta (un Passat 1.5 + dsg cam cu 10 se joaca in oras si e totusi.. mai grea).
Nu am inteles unele aspecte gen :
1. si nu stiu, pare de jucarie - nu pare bine inchegata sau usurinta de a fi condus e.. ?
2. golf 7 si 8 nu as lua - e totusi un interior aproximativ la fel cu o alta plansa de bord.. lasand deoparte pacatele cu rugina.
3. seria 1 si clasa A in RO SH sunt mai scumpe - da.. si la BMW e si asigurarea mult mai scumpa datorita ponderii incidentelor pt posesori.
Seria 1 insa.. in varianta cu 3 cilindri e de evitat iar clasa A.. parca prea sus in pret pt ceea ce ofera.
4. Partea de multimedia este dezastru total - asta e un amanunt esential.. si totusi ma gandesc ca soft-ul e acelasi si pe modelele superioare.. cum de.. apartinatorii nu se revolta?
5. Iti mai pot face poze interior, sau mai pune-mi tu alte intrebari. - as fi curioasa totusi.. unde ti se pare ca au folosit intr-un mod absolut nefiresc plastic ieftin, cum ti se pare inchegata la interior si de ce nu.. ce diferenta in materie de confort si antifonare ai simtit fata de golf-uri (se simte totusi o diferenta de..confort?). Greierasi nu cred ca e cazul sa luam in calcul.

In materie de poze.. cred ca tine foarte mult de nivelul de echipare oricum - banuiesc ca ati luat tapiterie de stofa.. ceea ce si mie imi place.

Daca poti spune si cat a ajuns o revizie.. chiar de curiozitate - da, in reprezentanta daca ai fost sau.. ma rog. Posted Image
6. a mea lucreaza wfh rar o scoate cand mai merge la parinti sau cand mai merg eu cu ea prin oras - da.. stii cum e cu masinile.. sunt facute sa circule caci statul pe loc nu face chiar casa buna nici cu bugetul(depreciere) si nici cu.. angrenajul in sine.
Daca mai imi vin idei.. le voi adauga.

Mersi!

Incerc sa raspund si mai revin zilele urmatoare cand am mai mult timp de SP si de birou Posted Image Atasez si niste poze de mai devreme...

1. Da, stiu, e ciudat, dar probabil este un mixt, insa cel mai mult este legat de PLASTICE. De a fi mai bine inchegata sau nu, sincer nu chiar...cat priveste fiabilitatea, vedeti ca sunt si filmulete TEHNICE cat cuprinde, ce piese erau acum 10-15 ani pe VAGuri si ce sunt acum, mi-a ramas unul cu turbina de pe TSI vs TDI de acum 10 ani...este drept ca la diesel este/era cu geometrie variabila, dar ca idee toate sunt optimizate si cu cost cuts la gramada. Cel putin asa pare si la interior si cum deschizi capota. Vedem cum se va comporta in timp, am teama, recunosc ca nu va mai fi precum G6le. Si uite si tu ai G5 si daca nu ai avut km multi cu ea te-a tinut. Cu G6le am ajuns la 243k km Posted Image) La noi toti se plang de VAGurile vechi dar le aduceau cu 200-300k km, le cumparau manarite si incepeau sa se planga romanasii...


2. Eu am zis ca am mai avut doar un VAG benzinar, era okish la interior, acum treaba asta este total subiectiva.
3. Eu stiu ca asigurarile sunt mai scumpe la gramada pentru Audi, Bmw, Mercedes, fiind considerate marci "premium". Nu stiu exact cat este ponderea in rezultatul final, insa sigur sunt mai scumpe.
4. Infotainmentul sau cum se numeste, vezi si niste poze, se blocheaza pe wifi, poate pe cablu sa fie diferit, este paguboasa, ramane in urma waze sau celebra eroare cand nu mai ai acces la nimic si gandeste in "guest mode" (este plin internetul de probleme legate de treaba asta)

5 si 6 am pus cateva poze, este si chestie de gusturi, insa repet noi mai degraba eram fani Clasa A modelul nou (dupa 2019), personal cred ca e mai inchegata masina dar si mai scumpa (la noi, caci noua e more or less acelasi pret cu Seria 1 si A3).
Dar uite si un plus pentru Audi - trenul de rulare la modelul asta este net superior multora, efectiv prin Bucuresti nu se simt gropile si crede-ma ca am avut multe masini schimbate (Deh, cand erau mai ieftine imi permiteam altfel cu diferente mici la 2 ani sa le schimb, acum mai greu plus ca si varsta/lenea), din pct asta de vedere se conduce super easy si este foarte confortabila! Si decent antifonata. Mercedesul (ca doar mai avem unul) este mult mai rigid, la fel si Bmwul. Dar Audi asta chiar este mult evoluat chiar si fata de G7le pe care l-am avut (1.2 TSI 105cp) si fata de vechiul A3 model 2015 2.0 tdi 150cp (cu dsg si acela)



Si poate toate frustarile si negativele sunt si datorita preturului, pai masina asta sigur de noua nu o iei cu 40-45k, ori pentru noi sunt ceva banuti (chiar si la 23k). Ia sa fi fost noua 30k si vreo 15-16k, probabil ca treceam mai usor....

P.S. iar la ultima poza vezi si costurile de abonament si despre ce iti mai ziceam. E plin iarasi de hate mai ales in US cu privire la combinatiile de genul, ca americanii sunt mai sensibili decat sclavii de romanasi care accepta. Dar o crackuim si o rezolvam fara probleme. Again, intr-o marca care face manarii din astea si este orientata datorita brandului doar pe profit long term eu unul nu mai am incredere. La fel ca si tine si eu evitam asiaticele (din diverse motive, poate si prejudecati), dar cu siguranta DE NEVOIE, ne vom reorienta la urmatoarele masini.

Attached Files


Edited by Al3xandrus, 17 February 2024 - 15:26.


#22
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022

View PostAl3xandrus, on 17 februarie 2024 - 15:23, said:

E plin iarasi de hate mai ales in US cu privire la combinatiile de genul, ca americanii sunt mai sensibili decat sclavii de romanasi care accepta.
70% din masinile astea premium gen Audi, BMW, Mercedes sunt inchiriate de americani si nu prea ii intereseaza abonamentele astea ca sunt incluse de-obicei in primii trei ani (care e si perioada standard de leasing); cine tipa mai mult sunt de-obicei cei care cumpara masinile second-hand si trebuie sa plateasca aceste abonamente.

Cei care cumpara sau inchiriaza masinile noi cam dicteaza trendul cu ce face producatorul si faptul ca producatorul prioritizeaza modele noi (latest and greatest) e si unul din motivele pentru care se depreciaza atat de mult masinile astea dupa 3, 4 ani.

Edited by sirronkcuhc, 17 February 2024 - 16:21.


#23
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Suficient de concludent comentariul si pozele incat sa imi fac o imagine de.. ansamblu.. inainte de a trece la.. fapte.
- da.. asigurarile pun pret si pe statistica din piata iar BMW e lider prin nr. de incidente deci implicit in top ca si cost.

Daca ar fi ceva ce m-ar deranja aditional in materie de interior ar fi acel piano-black.. dar se poate aplica o folie in epoca-moderna (la modul profesional) si scapi de griji (eu sunt (si) cu amprentele.. Posted Image ).
Partea de infotainment.. imi aduce aminte de tv-urile samsung cu o.s. tizen la care nu te mai baga in seama cu update-uri producatorul dupa..2 ani - si te astepta la un upgrade. E un aspect ce ar implica costuri suplimentare pt a fi dezvoltat rezonabil si.. nu e un target de atins in fata clientului final. Si totusi.. sa ai parte de asemenea scenarii intr-un Q5-7-8 e totusi ciudat - si soft-ul e acelasi..

Rezumandu-ne la epoca moderna :
- presupun ca vine cu amortizor  la.. capota (nu băț).
- stergatoarele cum ti se par?
- partea de senzori/acc/camera? ceva de impartasit aici?
- rulaj la viteze mari (>130) - unde i-ai simtit limita/daca ai atins-o / cum e cu insonorizarea la viteze mari? La mine tremura volanul >160.. Posted Image

Nu am vazut specificati km la tine si.. daca poti dezvalui costul reviziei Posted Image  - banuiesc ca porti si casco dar aici nu te agasez.

Edited by Pieptoasa, 18 February 2024 - 13:25.


#24
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Fix de cum ai zis de treaba cu Samsungurile mi se pare treaba cu Infotainmentul, mai ales ca inca mai am un Samsung cu un panel grozav din 2016 (sau 2017) pe care nu am vrut sa-l arunc si noroc cu un chromecast 2 ca inca il mai pot folosi Posted Image Iar panelul chiar e de calitate, se bate in continuare cu un LG OLED pe care il mai am...
Dar la masina ce fac, arunc masina in cativa ani? Posted Image In fine...om vedea care va fi situatia, eu chiar comparam situatiile de genul cum este la Tesla de ex, ti se blocheaza dintr-un bug tableta si stai si te uiti la ea ca nu mai ai acces nici macar la a/c. Oricum, am patit asta la un C3 inchiriat care avea A/cul controlat prin tableta aia si nu se mai aprindea...horror! Macar la Audi, modelul acesta cel putin, inca au lasat accesul climatizarii din butoane...


Am uitat sa-ti mai scriu, nu este niciun secret, chiar daca am un amic (cunostinta) la Audi Nord, nu te gandi ca m-ar fi ajutat cu reduceri caci nu a fost cazul (doar ca am fost acolo si ne-a preluat el si poate la programare sa ne fi luat poate mai repede - desi nu imi parea deloc aglomerat ma indoiesc ca sunt asa aglomerati in general si nu ma mira Posted Image), iar pretul reviziei l-am cerut dinainte. Si a fost 2000 lei pentru schimb ulei si filtre si manopera.
Mult, putin (nu mi se pare putin deloc), insa am zis ca pentru istoricul masinii la o revanzare ulterioara sa ajute. Urmatoarea revizie o vom face la mecanicul pe care il stiu de multi ani si care a lucrat si el in reprezentanta Porche. La fel el m-a ajutat la toate masinile sa schimb uleiul la cutie si la fostul Audi (eu A3ul vechi l-am vandut imediat dupa pandemie si destul de prost ca era piata jos e drept ca si cand am luat am luat tot jos, dupa la 1-2 ani preturile la SH efectiv au explodat) si la Golf 6, omul chiar este profesionist si stie tot ce misca la VAGuri, vazusem pe aici parca vechea problema la VAGuri ca nu baga caldura (dar am pierdut topicul si la fel am uitat sa mai scriu) - clar trebuia schimbat caloriferul, am avut-o si eu la vechiul A3 si la fel tot cautam raspunsuri, omul direct mi-a zis si a si rezolvat problema, dau exemplu de o situatie caci am incredere in el sa merg si cu masinuta asta fara sa platesc overpriced de premium mai ceva ca la nemti ca o sa o tin prin reprezentante....dar poate nu va fi cazul, sa nu mai fiu negativist Posted Image

Anyway, incerc sa raspund pe scurt si mai vorbim...

1. Vine cu amortizor la capota, da. In schimb la Mercedes ca tot il laudam nu vine Posted Image) Dar pe mine personal chiar nu ma deranjeaza aspectul asta si nu m-as fi gandit pana la Mercedes sa fie o problema...
2. Stergatoarele sunt ok, dar inca o data nu prea am folosit prea mult masina iarna asta, noi am fost si plecati din tara si in nov si dec....
3. Are si senzori parcare laterali si camera. La camera pare rezolutia cam LOW, dar este totul ok, chiar functioneaza cum trebuie...
4. Iarasi sa stii ca rulajul la viteze mari este foarte ok, dar nu stiu daca am atins de prea multe ori viteza aceea, poate o singura data cand am luat-o in octombrie si am facut un trip la Curtea de Arges, dar nu mai stiu sa-ti spun prea multe, eu personal nu sunt vitezoman, mai mult a mea ii mai da in goarna dar cum nu prea s-a mers ....Posted Image Dar repet daca ar fi tremurat volanul sau ceva de genul s-ar fi simtit si as fi retinut ceva... Cel mai probabil la tine poate ar trebui facuta o geometrie...
Masina are acum aproape 86000 km.

Edited by Al3xandrus, 18 February 2024 - 20:19.


#25
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,677
  • Înscris: 22.05.2011

View PostPieptoasa, on 18 februarie 2024 - 13:22, said:



Partea de infotainment.. imi aduce aminte de tv-urile samsung cu o.s. tizen la care nu te mai baga in seama cu update-uri producatorul dupa..2 ani - si te astepta la un upgrade. E un aspect ce ar implica costuri suplimentare pt a fi dezvoltat rezonabil si.. nu e un target de atins in fata clientului final. Si totusi.. sa ai parte de asemenea scenarii intr-un Q5-7-8 e totusi ciudat - si soft-ul e acelasi..

daca iei SH fara garantie,  se  cracuieste si nu mai ai bataie de cap  - Software_as_Product  gasesti  la toti producatorii .. vezi BMW cu incalzirea'n scaun pe abonament :)

Rezumandu-ne la epoca moderna :
- presupun ca vine cu amortizor  la.. capota (nu băț).      who cares & why ?   (cat crezi ca ai tu de umblat pe-acolo?)
- stergatoarele cum ti se par?          -  stergatoarele sunt aceleasi pe VAG, in schimb stropitoarele/duzele  sunt inferioare unui Golf 7 2013  :(                            
- partea de senzori/acc/camera? ceva de impartasit aici?  - all good
- rulaj la viteze mari (>130) - unde i-ai simtit limita/daca ai atin s-o / cum e cu insonorizarea la viteze mari? La mine tremura volanul >160.. Posted Image   insonorizarea Audi e foarte buna ;   tremuratul e de la roti / pneuri/ montaj   - ageamii de la vulcanizari is to blame :(

Nu am vazut specificati km la tine si.. daca poti dezvalui costul reviziei Posted Image  - banuiesc ca porti si casco dar aici nu te agasez.  

Keptoaso, am lasat si eu cateva idei in albastru

#26
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Exact la treaba cu amortizorul la capota, chiar nu mi se pare un capat de lume, prefer sa fie ok pe alte parti :)

Si da, pentru ca iese din garantie si la noi fix in perioada asta si sa am timp si chef o sa umblu sa o crackuiesc, romaneste. Daca as putea sa fac si update de soft la "baieti" ar fi perfect :)

#27
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Amortizorul e doar asa in ideea de moralitate.. adica la ce costuri sunt cu masina era de bun simt (la golf 5 am amortizor si costa vreo 40ron.. asta pt ca trebuie schimbat) - asta cu ok prin alte parti cred ca tine pana urma de feedback-ul oferit de apartinatori.. in timp. A scazut calitatea la toata lumea dar in linii rezonabile mai.. gasesti.
M-a impresionat vazand un review cum se pune problema vizavi de impactul chinezilor cu alte lor brand-uri pe piata UE.. sau vest per total - era dat exemplu noul Smart conceput de Mercedes (design) + chinezi (partea mecanica) ajungand astfel la un cost avantajos (de productie) - o chinezarie frumoasa (interior/exterior). Deci se dau lupte aprige pt. a nu lasa intrutotul piata din UE sa fie..cucerita de asiatici (chinezisme in mod special).

La cat triseaza producatorul nu vad de ce nu ai crack-ui navigation-ul. Oricum - si in stadiul de garantie in epoca moderna tratamentul e foarte acid.

Edited by Pieptoasa, 19 February 2024 - 13:29.


#28
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Daca te deranjeaza raportul calitate pret atunci ia-ti gandul de la VAG si mai ales de la AUDI. O Skoda noua ajunge sa fie 40-45k cu dotari mai de Doamne ajuta. O sa fie criza mare la VAGuri daca nu modifica ceva in politica.

Trust me, incearca sa cauti si niste clasa A, chiar mai vechiute la ani (Dar dupa 2019 sa fie) si o sa vezi ca sunt peste. Chiar si cu motoarele de Renault (benzina/diesel), atat ca design (dar aici este subiectiv) cat si calitate. La Mercedez mai greu de gasit mecanici si serviceuri aftermarket, dar se mai gasesc, insa nu atat de comune precum la VAG.

Seria 1 in schimb daca mai este si in 3 pistoane (nu stiam aspectul asta) si la pret la fel de mare mai bine nu (Desi noi am mers si cu seria 1 noi - dar pe mine personal nu m-a impresionat, este more or less cam acelasi bord de acum 15 ani, ori sa mai dai si o galagie de bani pentru asta ...sa ia impatimitii, no offence Posted Image ).

Edited by Al3xandrus, 19 February 2024 - 15:51.


#29
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022

View PostAl3xandrus, on 19 februarie 2024 - 15:50, said:

O Skoda noua ajunge sa fie 40-45k cu dotari mai de Doamne ajut
Dar, spre deosebire de Golf, are amortizor la capota :)

#30
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,382
  • Înscris: 28.10.2018
zoare. Doua.

#31
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
si la Audi exista motorizare in 3 cilindri.. cea de 999 cm3 - deci intrarile in gama, cele accesibile cam cu asta se joaca.. ce nu pot intelege totusi e cum pe un X1 poti aborda motorizarea asta care nici macar 150cp nu atinge.. ma rog. Seria 1 in varianta actuala a primit tractiune fata pt.. care a fost si laudat (devenind mai economica..chipurile).

Nu ma deranjeaza raportul calitate/pret in modul absolut.. daca era asa eram cu Hyundai in fata portii demult. E important sa fie ceva ce ti se potriveste dar despre care sa stii suficient de multe.. inainte sa dai banii.

Amortizorul la capota.. o spun mod repetat nu reprezinta o piatra de hotar. Cel putin.. la nivel comparativ cu alte minuni din gradini premium (precedentul model de X5 avand distributia in spate (pt a insonoriza cat mai bine la interior) necesita odata cu schimbarea distributiei sa dai jos motorul sau ma rog.. - asta in mod oficial.. deci.. gradina-i mare.

#32
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Te inteleg perfect si inteleg ideea cu amortizorul, chiar daca s-a dus putin ironic in alte directii :) De asta sunt si eu putin cam negativist cu masina, pentru ca a scazut calitatea enorm, dar preturile au tot crescut...

Si ca veni vorba de Hyundai, au scos niste modele destul de interesante, citisem ca a vrut sa se mute din partea de entry level ca marca, a achizitionat si Kia...nu mare mi-ar fi mirarea ca peste 10 ani sa avem si noi un Hyundai. Dar la cum se schimba lucrurile, peste 10 ani poate nici sa nu mai existe...

Si da, corect si la motorizarile de 999cm3 de care e plin autovitul ca sunt in 3 cilindri...acum pentru oras nici nu stiu ce sa zic. Dar sa stii ce drive test am facut noi cu seria 1 (2, tot SH asa cu 10-20-30k km ca oricum nici nu cred ca sunt foarte multe) au cam fost diesel 2.0 150 cp, ma indoiesc ca motorizarea clasica de la BMW e tot in 3 cilindri, poate alte motorizari mai entry level..

#33
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Ma bucur totusi ca topic-ul si ideea in sine si-a atins scopul.. intr-un procent satisfacator. Nu l-am deschis in ideea de a valida cineva o alegere ce o iau in calcul ci sa pot primi un feedback cat mai realist din partea utilizatorilor - avand norocul de a primi acest feedback chiar de la un posesor e totusi o realizare pt. mine.

Da.. pot concluziona ca e un produs scump cu un design exterior f reusit, interior putin cam tineresc si provocator (plansa de bord), materiale bune (in procent satisfacator) si o tinuta ce trebuie validata live.
Raportandu-ne la termenul scump, caci poate fi interesant de dezbatut.. e totusi un produs targetat ca si premium, cu o concurenta la un pret comparativ dar care si datorita costului tine brand-ul intr-o anumita nișă - si sunt convinsa ca si pt A3 sunt suficient de multe diferente la partea mecanica/suspesii fata de fratii mai accesibili astfel incat sa te faca sa simti diferenta - tragedia cea mai mare e ca.. si cu binele te inveti..poate uneori mai usor decat cu..raul. Posted Image

Tin minte un clip interesant, urmarind de mult timp un canal de youtube Atelierul de detailing pe care il consider f reusit ca si aport de info (tehnice mai ales) - in care se prezenta pe elevator un A4 B9 si cam ce aduce acest termen de premium in realitatea ochilor - era de vorba de cu totul alte suspensii, senzori etc fata de standardul accesibil.
Pana la urma eu il vad ca pe un deal pe care ti-l asumi (mai ales) ca si cost si cu care interactionezi destul de bine in viata ta zilnica ; pt exceptii nu consumam noi calorii pretioase aici.

Cum spuneam.. fiecare brand trebuie sa-si castige piata intr-un fel.. unii o fac prin cost, altii prin imagine.. nu pot judeca Hyundai sau ce e prin jur decat prin prisma raportului cost/beneficiu - alte detalii nu cunosc in 2024 si nu imi permit sa critic.

Vizavi de 3 cilindri.. era vb de BMW 118i 136ps, (2020 - ) Cylinders 3 Cyl. / 4 V per Cyl.
Da.. e cel (accesibil) de intrare in gama dar conform statisticii s-a vandut binisor (e si pe brand-ul mini sau ce o mai fi avand si ei prin ograda). Esentiala e curba de putere/cuplu si intr-un final.. consumul real la care eu am mici dubii. Cam la fel se intampla si cu VAG si alte.. brand-uri - sunt constransi de UE cu normele de poluare si downsize-ing ; cui nu ii convine sa se mute in India - la ei nici ITP-ul nu exista. Posted Image

Edited by Pieptoasa, 20 February 2024 - 21:53.


#34
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011

View PostPieptoasa, on 15 februarie 2024 - 10:09, said:

Nu e vorba numai de.. placut in materie de design.. d-aia sunt utile ideile de pe forum - cat mai variate Posted Image

Tarraco e un model destul de mare.. depinde si in ce regim de consum se invart socotelile in cel mai realist mod cu.. putinta - da, in oras.
Ce e dureros la VAG e legat de moda-plasticelor ieftine in locuri in care nu te-ai..astepta (gen butoane lumini) - si totusi.. preturile sunt sus. Probabil le impun o norma de plastic-reciclat ce trebuie implementat.

In rest.. acel UX e bine de stiut cam ce corespondent are de la..Toyota (vezi Golf-A3)..

Tarraco la consum nu cred ca e relevant pentru ce masina cauti tu chiar daca e acelasi motor si cutie.
Consum scot 8-9 l/100km extraurban si 12-14 l/100km in oras.

Legat de materiale si altele, presupun ca Audi trebuie sa fie peste Seat, indiferent de model. Insa ca idee, pot sa compar cu masina anterioara, o Honda HR-V iar cea din urma este net superioara la materiale interioare, constructie, raspuns motor, infotainment, lumini, sisteme de siguranta si consum fata de Seat.

Infotainment-ul de la Seat sacadeaza si se misca in reluare, materialele parca sunt un pic prea plasticoase - cam in zona de Renault, acceleratia raspunde cu un pic de intarziere (presupun ca de la turbo lag) si per total iti da senzatia ca a masina a fost facuta la norma cu multe compromisuri de genul "lasa ca merge si asa".

Alta chestie care ma cam enerveaza este faptul ca Seat nu are prea multe butoane fizice, inclusiv climatizarea este cu butoane tactile.

In schimb, este mult mai practica decat Honda datorita spatiului mai generos la interior, insonorizarea mai buna si se comporta mai bine la drumuri lungi. Honda era mult mai ok la mersul in oras.

UX foloseste aceeasi platforma ca Toyota Corolla, insa iar nu prea te ajuta ca sunt destul de diferite masinile.

Edited by un_dac, 26 February 2024 - 22:29.


#35
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
stiu ca nu are legatura cu subiectul din topic dar.. de ce ai trece de la un HRV actual la.. Tarraco? Atat de mare a fost nevoia si diferenta de..spatiu? Recunosc ca nu am parcurs topic-ul tau in intregime Posted Image

Edited by Pieptoasa, 27 February 2024 - 21:04.


#36
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Da, cand ai familie cu copii mici iti trebuie spatiu. M-am descurcat si cu hrv insa la limita si in concedii am avut nevoie de portbagaj extern. Insa pe langa landou si carut urmeaza trotinete, biciclete, sanii, skiuri si altele si a trebuit sa fac upgrade din cauza portbagajului.

Din diverse motive am fost limitat la marci din gama VAG. Cand am ales, am vazut portbagaj 700l si am zis asta. Nu m-a mai interesat motor, consum, materiale, nimic altceva.
Fun fact: abia cand am ridicat-o am vazut ca e pe benzina, credeam ca luasem diesel.

Daca imi permiteam, probabil alternativa ar fi fost noul CR-V sau RA4.

Edited by un_dac, 28 February 2024 - 23:56.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate