Audi A3 Sportback 35 TFSI - pareri
#1
Posted 10 February 2024 - 21:04
Buna,
Scriu aici pentru a afla mai multe detalii vizavi de modelul actual de A3. Se ia in principal in considerare motorizare de 1.5TSI + DSG..deci un minim de 150CP. Stiu ca imparte aceeasi platforma cu golf-ul (care a iesit recent cu un facelift) deci.. in curand e posibil un update si pt A3 - o spun mai mult dpdv al unor potentiale reduceri pt. ceea ce se vinde actual. Considerati ca e un model fiabil, potrivit.. in jurul sumei de 25k? Interiorul este destul de spartan (dpdv al design-ului extrem de.. unghiular) dar.. daca e calitativ.. Orice probleme cunoscute, detalii sunt binevenite. [ https://www.automobile-catalog.com/img/pictonorzw/audi/2020-audi-a3-sportback-a202251.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.automobile-catalog.com/img/pictonorzw/audi/2020-audi-a3-sportback-a202272.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.automobile-catalog.com/img/pictonorzw/audi/2020-audi-a3-sportback-a202273.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Va multumesc. Edited by Pieptoasa, 10 February 2024 - 21:06. |
#2
Posted 10 February 2024 - 21:53
25000 euro, A3 second hand desigur.
Motorul ala il gasesti si pe Skoda Scala, Seat Leon si care or mai fi si posibil sa le iei noi in combinatie cu DSG. Bine nu sunt A3, dar nici uzate de altii. |
#4
Posted 10 February 2024 - 22:32
Da.. second - nou parca nu isi justifica suma unde deja intra in competitie cu alte variante. Nu stiu daca chiar finisajele si tinuta de drum sunt la nivelul brand-ului insa..
Ca si alternativa ar fi Seria 1 actual.. desi motorizarile in 3 cilindri ar cam fi de evitat. Sunt iarasi curioasa daca diferenta fata de Golf se rezuma doar la interior si.. "finisaje". Edited by Pieptoasa, 10 February 2024 - 22:35. |
#5
Posted 10 February 2024 - 23:34
Atat Golf cat si A3 au plastic tare pe portierele din spate si zic asta nu ca l-ai atinge ci doar ca idee de cost cutting-ul facut pe modelele noi si DSG-ul ala nu-i prea grozav in oras.
Mie personal actualul A4 si Q5 ar veni mai bine cu badge de VW dupa rundele de cost-cutting pe care le-au facut. Peak-ul la Audi cred ca s-a terminat cu modelul asta; mi se pare ca arata foarte bine si in prezent cu posibilitatea de a ascunde ecranul in bord si a avea un design mai simplu. Unitate de comanda intre scaune pentru infotainment, buton de volum.... simplu de folosit, etc. Audi_A3_Sportback_interior_039.jpeg 719.62K 95 downloads Fata de.... piano gloss si facut bordul ala parca prea gros. maxresdefault.jpg 161.97K 94 downloads Edited by sirronkcuhc, 10 February 2024 - 23:45. |
#6
Posted 11 February 2024 - 15:05
Am golf 7.5 luat nou in 2018 si am testat si A3. Audi e chiar mai rigid, in rest aceeasi masina cu exceptia finisajelor din habitaclu.
Masina overall e ok daca cutia de viteze nu-ti va face surprize. Insa e mult 25 000 pe un Sh insa stiu ca marketingul si aparentele conteaza. Cand am comandat Volvo m-au ucis rudele ca de ce nu am luat si eu un Audi, BMW etc ca era la aceiasi bani |
#7
Posted 11 February 2024 - 17:11
Pieptoasa, on 10 februarie 2024 - 21:04, said:
Se ia in principal in considerare motorizare de 1.5TSI + DSG..deci un minim de 150CP. nu uita de bidonul de un litru de ulei de rezerva pentru completare Pieptoasa, on 10 februarie 2024 - 21:04, said:
Considerati ca e un model fiabil, potrivit.. in jurul sumei de 25k? in banii astai nu vrei altceva mai putin premium dar noua? |
#8
Posted 11 February 2024 - 20:44
Quote Atat Golf cat si A3 au plastic tare pe portierele din spate si zic asta nu ca l-ai atinge ci doar ca idee de cost cutting-ul facut pe modelele noi si DSG-ul ala nu-i prea grozav in oras. Este un aspect destul de important.. si nu ma raportez in mod deosebit la faptul ca il atingi dar.. vii de pe o masina de 15 ani cu materiale mai ok si poate chiar imbinari mai bune decat in.. prezent? E totusi ciudat.. desi traiesc cu impresia ca e o norma europeana in a folosi plastic reciclat in cantitati cat mai..mari. Oricum.. la actualul A3 si pe bord am vazut plastic teribil de ieftin.. predispus la amprente si ma tem ca nu tine de.. nivelul de echipare. Adaug o poza in sensul acesta.. plasticul din zonele respectiva pare de la un seat din anii 95. Quote Am golf 7.5 luat nou in 2018 si am testat si A3. Audi e chiar mai rigid, in rest aceeasi masina cu exceptia finisajelor din habitaclu. Quote Masina overall e ok daca cutia de viteze nu-ti va face surprize. Insa e mult 25 000 pe un Sh insa stiu ca marketingul si aparentele conteaza. Quote nu uita de bidonul de un litru de ulei de rezerva pentru completare Quote in banii astai nu vrei altceva mai putin premium dar noua? Attached FilesEdited by Pieptoasa, 11 February 2024 - 20:47. |
#9
Posted 12 February 2024 - 22:26
#10
Posted 13 February 2024 - 22:14
sirronkcuhc, on 10 februarie 2024 - 23:34, said: dsg-ul în combinație cu un motor diesel, nu-i grozav în oraș - pt că pe „D” merge prea subturat ..., dar dacă consideri că are un „S” meseriaș, iar pe manual merge brici - e bun și-n oraș în schimb, dsg + benzinară e o combinație bună peste tot. apropo: ce-i chestia aia din mijlocul bordului, pt care trebuie să te dezlipești de spătar pt a o atinge? |
|
#11
Posted 13 February 2024 - 23:15
NikoroB, on 12 februarie 2024 - 22:26, said:
Astea sunt glumițe de spus pe banca din fața blocului la o partidă de spart semințe... nu ma supara comentariul ca fix la fel credeam si eu ca e legenda urbana pana cand mi-a recomandat reprezentanta sa umblu cu bidonul de ulei dupa mine cand am ridicat masina de noua, acelasi motor. Pieptoasa, on 11 februarie 2024 - 20:44, said:
1.5 TSI+DSG am in familie.. posesorul cu Passat e multumit si fara probleme - masina de noua actualmente in jur de 60k km. Nu stiu ce pot eu sa adaug - e o temere mai degraba cu faptul ca dezactivarea cilindrilor se realizeaza doar pe 2 dintre ei si asa ramane - deci nu exista un algoritm din soft pt. a omogeniza in vreun fel.. uzura. Cica ar fi de la turbina in combinatie cu uleiul mai subtire, nu de la dezactivat cilindrii. Producatorul mentioneaza consum de 1l de ulei / 10mii km ca fiind normal. Personal am 1000km momentan, vedem... poate o fii si dupa cum o nimeresti. Pieptoasa, on 11 februarie 2024 - 20:44, said:
orice idee e binevenita.. desi trebuie sa recunosc ca nu ma atrag modelele din asia.. gen Kia ceed, xceed sau.. alte. Mazda 3 noua? Lexus UX SH? |
#12
Posted 14 February 2024 - 09:29
Ai impresia ca doreii de la reprezentanta sunt mai breji? Chiar daca e sa consume, nu prea am vazut cazuri in care sa necesite completare de la o revizie la alta.
|
#13
Posted 14 February 2024 - 21:17
Ce beneficii ofera acest model.. strict la nivel comparativ? interiorul e frumos.. cel putin in nivelele superioare de echipare.. exteriorul cam spartan - nu stiu daca foloseste platforma de Corolla ca si corolla cross. Mazda nu ma convinge din mai multe pct de vedere.
Quote
ce model detii stimabile? Am citit un review de la parkers.. Audi A3 long-term test .. pare convingator in detalii. |
#14
Posted 15 February 2024 - 00:34
Pieptoasa, on 14 februarie 2024 - 21:17, said: Ce beneficii ofera acest model.. strict la nivel comparativ? interiorul e frumos.. ai motorizare hibrida de la Toyota => fiabilitate si consum decent mai ales in oras. Fata de Audi, in schimb are un infotainment destul de invechit si cam aiurea de folosit cu un tuch pad. La portbagaj sunt cam la fel; evident, lexusul e ceva mai inalt ajuta cu bordurile. Daca te uiti dupa o masina din gama premium cred ca Lexus iese un pic mai mult in evidenta, Audi e un model mai comun. Dezavantaj: Lexus cred ca e mai scump la service insa masina nu e chiar asa stricacioasa. Vezi una daca gasesti in zona ta, nu te costa nimic pana la urma. Pieptoasa, on 14 februarie 2024 - 21:17, said: ce model detii stimabile? daca te ajuta cu ceva, motorul trage destul de bine masina care nu e tocmai mica. Presupun ca pe un hatch comportamentul devine chiar sportiv. Pieptoasa, on 14 februarie 2024 - 21:17, said: Am citit un review de la parkers.. Audi A3 long-term test .. pare convingator in detalii. Go for it daca iti place masina. Noi astia de pe forum o sa-ti impartasim opinii subiective in mare parte. |
#15
Posted 15 February 2024 - 10:09
Nu e vorba numai de.. placut in materie de design.. d-aia sunt utile ideile de pe forum - cat mai variate
Tarraco e un model destul de mare.. depinde si in ce regim de consum se invart socotelile in cel mai realist mod cu.. putinta - da, in oras. Ce e dureros la VAG e legat de moda-plasticelor ieftine in locuri in care nu te-ai..astepta (gen butoane lumini) - si totusi.. preturile sunt sus. Probabil le impun o norma de plastic-reciclat ce trebuie implementat. In rest.. acel UX e bine de stiut cam ce corespondent are de la..Toyota (vezi Golf-A3).. |
|
#16
Posted 15 February 2024 - 10:48
Pieptoasa, pe 15 februarie 2024 - 10:09, a scris:
UX e bine de stiut cam ce corespondent are de la..Toyota (vezi Golf-A3).. Edited by 2cata, 15 February 2024 - 10:49. |
#17
Posted 15 February 2024 - 16:29
gushpi, on 13 februarie 2024 - 22:14, said:
dsg-ul în combinație cu un motor diesel, nu-i grozav în oraș - pt că pe „D” merge prea subturat ..., dar dacă consideri că are un „S” meseriaș, iar pe manual merge brici - e bun și-n oraș în schimb, dsg + benzinară e o combinație bună peste tot. Lexus UX mie mi se pare mai un compromis decat un hatchback ca Audi A3/Golf: >1600kg masa si un portbagaj de doar 320l in varianta FWD si 280l in varianta AWD. [ https://cdn.carbuzz.com/gallery-images/2023-lexus-ux-trunk-space-carbuzz-994363-1600.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sirronkcuhc, 15 February 2024 - 16:43. |
#18
Posted 15 February 2024 - 20:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users