Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pot sa am probleme la ITP?
#37
Posted 08 February 2024 - 20:15
Robert_Kiran, on 08 februarie 2024 - 16:14, said: Am citit acum ca e o lege cum ca la ITP iti pune tester. Edited by dan210, 08 February 2024 - 20:17. |
#38
Posted 08 February 2024 - 20:21
#39
Posted 08 February 2024 - 20:34
#40
Posted 08 February 2024 - 20:35
#41
Posted 08 February 2024 - 22:41
0v1d1u, on 08 februarie 2024 - 20:21, said:
Și chiar de-ar fi anulat, nu se vede pe diagnoza care o face la ITP (presupunând că e anulat și din soft și nu cauzează erori pe ECU). |
#42
Posted 09 February 2024 - 10:41
RealThing, on 08 februarie 2024 - 18:53, said:
Cele 3 carute sunt E4 si totusi tester (si eu ma asteptam sa sara peste partea asta). L-au folosit inclusiv la masurat noxele pentru rpm si n-am idee ce altceva, nu prea ai voie sa stai langa ei, se vede pe camere si nu e bine. Cred ca se uita sa nu ai si erori de abs,catalizator,sonda lambda defecta GlCA_Contras, on 08 februarie 2024 - 20:34, said:
Se scaneaza doar masinile Euro 6 Edited by DannyHuwe, 09 February 2024 - 10:43. |
#43
Posted 09 February 2024 - 11:28
Acum 3 minute am iesti de la ITP. ITP-ul a fost facut la un service reprezentanta Dacia din Campulung. Sa incep:
Intru la ITP. Il intreb pe inspectorul de acolo daca pune tester pe masina mea. Ma intreaba daca e Euro 6. In spun ca nu, e Euro 5. Imi spune ca se pune tester dar pe Euro 6! Rasuflu usurat. Zic, am scapat. De unde sa stiu ce ma asteapta .... ca la ITP poti avea mari surprize. Sa incep cu faptul ca inspectorul era foarte suparat. Cred ca astepta spaga. Primul lucru imi baga masina la verificat serii, totul ok! Apoi la noxe. A turat-o de am crezut ca ies pistoanele prin capota. A tura-o de cel putin 4-5 ori! Il intreb daca sunt ok noxele. Surpriza! Noxele sunt bune, imi spune pe un ton dezamagit! O baga la frane. Si aici surpriza, toate franele, fata, spate si frana de mana sunt ok! O ia la verificat lumini, si aici totul ok! A verificat si luminile de la numarul de inmatriculare! Baga la verificat jocuri, si spre dezamagirea lui, si aici totul ok! Imi cere, trusa sanitara, extinctoru, triunghiurile ... nici o problema erau ok! Apoi il vad ca se mai uita o data in acte. Si vine bomba! MASINA DVS ARE 7 LOCURI. EU NU VAD DECAT 5! Poftim? Are 7 locuri? Pe bune? Imi arata talonul, da scrie ca are 7 locuri. Fac o paranteza, am masina de 1 an de zile, habar nu aveam ca are 7 locuri! Ii spun adevarul, ca nu stiu ca masina sa aiba 7 locuri, ca asa am cumparat-o! Cu 5 locuri! Se lumineaza la fata (inspectorul) si imi spune: nu pot sa va dau ITP-ul. Eu trebuie sa vad 7 locuri! Primul lucru l-a care m-am gandit a fost ca fostul proprietar a oprit un rand de scaune. Apoi imi aduc aminte ca am salvat pe laptop manualul masinii in limba romana. Deschid repede laptopul si la pagina 58 vad al treilea rand de scaune. Randul asta se pliaza perfect in portbagaj, nu se vede nimic, daca nu aveam manualul habar nu aveam ca acolo sunt scaune. Trag de vreo trei chingi conform manualului, si din podeaua portbagajului se ridica o frumusete de bancheta! De care habar nu aveam! Il chem pe inspector sa ii arat randul trei de scaune! Se uita dezamagit! In final aprinde toate luminile, face niste poze si intra in birou. Nu are incotro si imi face actele. Halatul 200 de lei. Fara spaga. M-a frecat in ultimul hal. Cred ca astepta spaga. Sau era vreun inspctor prea zelos croit sa isi faca meseria. La ITP-ul de anul trecut, facut tot aici, dar cu alt inspector, nu m-a intrebat nimic de randul 3 de scaune. Dar tot raul spre bine. Am aflat ca masinuta mea are 7 locuri! poza 1.jpg 194.45K 30 downloads poza 2.jpg 192.53K 26 downloads scania_delfin, on 08 februarie 2024 - 20:35, said:
Tot in situatia sant si eu,la care ITP mergi? Edited by Robert_Kiran, 09 February 2024 - 11:38. |
#45
Posted 09 February 2024 - 12:56
strongsss, on 08 februarie 2024 - 16:42, said:
ba pun tester. extras din RNTR: Art. 291. – (1) Începând cu data de 20 mai 2023, SITP deţinute de operatorii economici sau instituţiile publice colectează și pun la dispoziția RAR datele în condiții reale definite în Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/392 al Comisiei din 4 martie 2021 privind monitorizarea și raportarea datelor referitoare la emisiile de CO2 ale autoturismelor și ale vehiculelor utilitare ușoare în temeiul Regulamentului (UE) 2019/631 al Parlamentului European și al Consiliului și de abrogare a Regulamentelor de punere în aplicare (UE) nr. 1014/2010, (UE) nr. 293/2012, (UE) 2017/1152 și (UE) 2017/1153 ale Comisiei, care au fost obținute de la dispozitivele pentru monitorizarea la bord a consumului de combustibil și/sau de energie electrică, precum și codurile VIN ale autovehiculelor din categoriile M1 și N1 care au fost înmatriculate pentru prima dată începând cu 1 ianuarie 2021 și care sunt echipate cu dispozitive pentru monitorizarea la bord a consumului de combustibil și/sau de energie, cu excepția cazului în care persoana care prezintă autovehiculul refuză în mod expres să pună aceste date la dispoziție. (2) Datele în condiții reale se citesc utilizând un dispozitiv de conectare la interfața electronică a autovehiculului, cum ar fi un instrument de scanare și care trebuie să poată citi datele astfel cum sunt înregistrate pe dispozitivul pentru monitorizarea la bord a consumului de combustibil și/sau de energie electrică.” Mai eles ca persoana poate sa refuze, dupa cum scrie in paragraful citat Naijax, on 08 februarie 2024 - 16:40, said: Suntem un pic in ... 2024 Ne trezim si noi ? DA - se pune tester pe cazan DA - ITP expirat = cazan neinmatriculat Nu mi-au fost luate numerele, nu mi s-a facut dosar penal ca merg cu masina neinmatriculata. Poate pentru ca era Mercedes, nu cazan ))) Valy_User, on 08 februarie 2024 - 16:39, said:
Nu e caz penal. E de amendă cu reținerea numerelor, și după ITP doar la RAR. Nu se retin numerele, se da dovada pentru talon, poti merge in 15 zile @all, daca nu ati circulat si nu ati fost prinsi cu ITP expirat, de ce vorbiti? aveti vreo statie ITP si stiti legea? sunteti politisti si stiti legea? citati incorect niste paragrafe luate de internet si sunteti experti? În legătură cu testerul, se pune doar la mașinile euro 6. Sunt verificate erorile, nu că n-ai făcut revizia. |
#46
Posted 09 February 2024 - 13:26
Robert_Kiran, on 09 februarie 2024 - 11:28, said:
Acum 3 minute am iesti de la ITP. ITP-ul a fost facut la un service reprezentanta Dacia din Campulung. Sa incep: Intru la ITP. Il intreb pe inspectorul de acolo daca pune tester pe masina mea. Ma intreaba daca e Euro 6. In spun ca nu, e Euro 5. Imi spune ca se pune tester dar pe Euro 6! Rasuflu usurat. Zic, am scapat. De unde sa stiu ce ma asteapta .... ca la ITP poti avea mari surprize. Sa incep cu faptul ca inspectorul era foarte suparat. Cred ca astepta spaga. Primul lucru imi baga masina la verificat serii, totul ok! Apoi la noxe. A turat-o de am crezut ca ies pistoanele prin capota. A tura-o de cel putin 4-5 ori! Il intreb daca sunt ok noxele. Surpriza! Noxele sunt bune, imi spune pe un ton dezamagit! O baga la frane. Si aici surpriza, toate franele, fata, spate si frana de mana sunt ok! O ia la verificat lumini, si aici totul ok! A verificat si luminile de la numarul de inmatriculare! Baga la verificat jocuri, si spre dezamagirea lui, si aici totul ok! Imi cere, trusa sanitara, extinctoru, triunghiurile ... nici o problema erau ok! Apoi il vad ca se mai uita o data in acte. Si vine bomba! MASINA DVS ARE 7 LOCURI. EU NU VAD DECAT 5! Poftim? Are 7 locuri? Pe bune? Imi arata talonul, da scrie ca are 7 locuri. Fac o paranteza, am masina de 1 an de zile, habar nu aveam ca are 7 locuri! Ii spun adevarul, ca nu stiu ca masina sa aiba 7 locuri, ca asa am cumparat-o! Cu 5 locuri! Se lumineaza la fata (inspectorul) si imi spune: nu pot sa va dau ITP-ul. Eu trebuie sa vad 7 locuri! Primul lucru l-a care m-am gandit a fost ca fostul proprietar a oprit un rand de scaune. Apoi imi aduc aminte ca am salvat pe laptop manualul masinii in limba romana. Deschid repede laptopul si la pagina 58 vad al treilea rand de scaune. Randul asta se pliaza perfect in portbagaj, nu se vede nimic, daca nu aveam manualul habar nu aveam ca acolo sunt scaune. Trag de vreo trei chingi conform manualului, si din podeaua portbagajului se ridica o frumusete de bancheta! De care habar nu aveam! Il chem pe inspector sa ii arat randul trei de scaune! Se uita dezamagit! In final aprinde toate luminile, face niste poze si intra in birou. Nu are incotro si imi face actele. Halatul 200 de lei. Fara spaga. M-a frecat in ultimul hal. Cred ca astepta spaga. Sau era vreun inspctor prea zelos croit sa isi faca meseria. La ITP-ul de anul trecut, facut tot aici, dar cu alt inspector, nu m-a intrebat nimic de randul 3 de scaune. Dar tot raul spre bine. Am aflat ca masinuta mea are 7 locuri! poza 1.jpg poza 2.jpg Acum am vazut. ITP service repreentanta Dacia din Campulung. |
|
#47
Posted 09 February 2024 - 13:30
Haideți să lămurim lucrurile.
1. Testul de depistare a erorilor depistate în calculatoare. Valabil începând cu Euro 6. Se face practic o diagnoză la care totul trebuie să iasă pe verde. 2. Măsurarea exactă a consumului mașinii (valabil pentru mașinile puse în circulație de la 1 ian. 2021 pentru că acestea păstrează istoricul de consum. Aceste date ajung la RAR, apoi la CE care le compară cu datele omologate de producători. Se colectează: VIN, nr total de combustibil (litri), dist. tot. parcursă (km), consum total combustibil in modul de epuizare (litri), consum total combustibil în modul "boost" selectat de șofer (litri), dist. totală parcursă în modul de epuizare cu motorul oprit (km), dist. totală parcursă în modul de epuizare cu motorul pornit (km), dist. totală parcursă în modul "boost" selectat de șofer (km), stocarea totală a energiei de rețea în baterie (kWh) - nu e cazul la Logan/Sandero III. Aceasta este o colectare de date și este necesar consimțământul persoanelor respective dat înainte de inspecție. Inspectorul este obligat să respecte dorința proprietarilor, refuzul este arhivat împreună cu o copie a raportului. Trebuie completat un formular care detaliază motivele refuzului, ceea ce este mult mai restrictiv și necesită mai mult timp decât acceptarea. Sunt afectate toate vehiculele înmatriculate la 1 ianuarie 2021 sau după această dată, care sunt supuse unei inspecții tehnice la 20 mai 2023 sau după această dată 3. La instalațiile GPL se vă măsura nivelul pierderilor din rezervor și conducte. 4. Verificarea sistemului SOS (la cei care-l au din fabrică). Sunt studiate 13 posibile defecțiuni, dar 12 dintre ele vor fi considerate doar probleme minore. Pe de altă parte, absența parțială sau totală a unei părți hardware a sistemului de apel de urgență va duce sistematic la respingerea ITP. Informatiile sunt preluate de pe loganclub.ro Edited by gabrieln2016, 09 February 2024 - 13:33. |
#48
Posted 09 February 2024 - 13:50
Labargo, on 09 februarie 2024 - 12:56, said:
Autorul e persoana fizica, nu agent economic sau institutie publica. E misto cu citarea legii, dar dupa ce intelegem ce citim. Mai eles ca persoana poate sa refuze, dupa cum scrie in paragraful citat Am mai spus, nici vorba de pus tester. Am patit, mi-a fost luat talonul in 2023, politistul mi-a spus ca pot circula pana expira dovada pentru ridicarea talonului. Nu mi-au fost luate numerele, nu mi s-a facut dosar penal ca merg cu masina neinmatriculata. Poate pentru ca era Mercedes, nu cazan ))) Persoana poate refuza doar colectarea de date în ceea ce privește consumul. Dacă nu ai ITP valabil, teoretic este suspendată înmatricularea chiar de a doua zi, în niciun caz nu este anulată. Cu alte cuvinte, nu se deschide dosar penal. Daca la controlul în trafic polițistul te găsește cu ITP-ul expirat, face verificarea dacă mașina are sau nu operată suspendarea inmatriculării în Registrul național de evidență a permiselor de conducere si a vehiculelor inmatriculate. Dacă nu apare cu înmatricularea suspendată nu sunt reținute plăcuțele, se oprește certificatul (iti lasă doar pagina cu ITP-ul), se dă dovadă și se aplică amendă. Dacă inmatricularea este suspendată, se iau plăcuțele și se mai dă încă o amendă. În acest al doilea caz mașina nu o poți deplasa decât pe platformă, nu ai voie la ștangă. Diagnoza pentru depistarea erorilor stocate în calculatoare se face doar de la Euro 6 în sus. Este posibil ca inspectorului să-i scape acest aspect. Eu am fost întrebat dacă mașina este Euro 5 pentru că 0,9 TCe există în ambele variante. I-am spus că e Euro 6 și a băgat-o la tester. Edited by gabrieln2016, 09 February 2024 - 14:01. |
#49
Posted 09 February 2024 - 16:19
Robert_Kiran, on 08 februarie 2024 - 16:14, said:
Deci, sunt aceste doua chestii probleme sau nu? gabrieln2016, on 09 februarie 2024 - 13:30, said:
1. Testul de depistare a erorilor depistate în calculatoare. Valabil începând cu Euro 6. Se face practic o diagnoză la care totul trebuie să iasă pe verde. |
#50
Posted 09 February 2024 - 16:43
Ce să fac, din când în când mai gresesc si eu. Errare humanum est, perseverare diabolicum (am luat-o cu copy-paste, sper să nu cad din lac în puț).
Punem acolo erori stocate în calculatoare si gata, sună mai bine. In postarea #43 omul a povestit ce s-a intamplat la inspectie. |
#51
Posted 09 February 2024 - 17:38
dorin_2k, on 09 februarie 2024 - 16:19, said:
Ce făcuși azi la ITP? Totul normal? https://forum.softpe...6#entry30594910 |
|
#52
Posted 09 February 2024 - 19:41
Si ne mai miram ca unii au carnet, ca sunt soferi profesionisti, ca conduc 50k+ km pe an, ca ar trebui sa cunoasca un mimim de legislatie, ca poate fac si transport alternativ....
Pe dracu, sunt praf si pulbere! Va dati seama ca baiatul asta va livreaza acasa un televizor de 10K lei? Dar el nu stie ce e in cutie si nu stie sa citeasca fragil? E, asta e nivelul, atat s-a putut! Edited by misu78, 09 February 2024 - 19:48. |
#53
Posted 09 February 2024 - 19:50
Misu78, vrei sa traduci ce ai scris? Ca nu am inteles nimic ....
Edited by Robert_Kiran, 09 February 2024 - 19:50. |
#54
Posted 09 February 2024 - 23:00
Robert_Kiran, on 09 februarie 2024 - 12:42, said:
Acum ca totul s-a mai linistit, pun si eu o inttrebare: absenta a 2 locuri din masina chiar e un punct blocant la ITP? Cei care aveti Logan MCV cu 7 locuri, va duceti cu scaunele toate montate? E neconcordanță între acte și mașină. RNTR.PNG 33.52K 14 downloads Din RNTR https://www.rarom.ro...oads/RNTR 1.pdf la pg. 90 Ca să vezi toate motivele pentru care poți fi respins citește tot tabelul, începând cu pagina 62. Tot ce este bifat DMi(defect minor), înseamnă că poți trece, ce este bifat DMj sau DP înseamnă respins. Așa ca paranteză, când am fost eu la RAR acum vreo trei ani, era cineva cu un Iveco Daily care era trecut ca mașină frigorifică în acte. Nici nu l-a lăsat să intre în hală. PS: Dacă sunt mârlani ăștia de la Dacia mergi la altă stație ITP data viitoare. Edited by Valy_User, 09 February 2024 - 23:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users