Cum reziliez contractul de cablu RDS?
Last Updated: Jan 26 2024 22:22, Started by
arab
, Jan 25 2024 18:18
·
3
#19
Posted 25 January 2024 - 20:17
SharonCollins, on 25 ianuarie 2024 - 19:09, said:
A scris omul ca trebuie sa mearga sa semneze titularul de contract! A vorbit la serviciul clienti. Deci nu merge cum scrii tu. Alta companie, alte reguli. Eu i-am spus ce să facă. Asta am făcut eu la 3 operatori Pt că toate magazinele îs la 40 km de mine. |
#20
Posted 25 January 2024 - 20:19
Asa sunt toți, îți fac contracte si online, când sa reziliezi ai de lucru cu ei.
|
#21
Posted 25 January 2024 - 20:37
Intra pe sectiunea telecomunicatii si trimite un PM lui DIGI_Helper, poate gaseste o rezolvare convenabila.
|
#22
Posted 25 January 2024 - 21:18
tocmai am reziliat contract la rds tv-internet. din 2016 am platit 90 lei lunar la un apartament in care nu locuieste nimeni. nici acum nu-l reziliam daca nu aveam de pierdut 30 minute undeva pana intram la banca
am rezilat in 15 minute , azi am fost sa predau echipamentele(1 receiver hd + 2 smart-carduri). am fost refuzat , receiverul nu avea "cabluri" , maine o sa le dau un euroscart apoi au verificat in PC si mai aveam un telefon fix si un modem. telefonul il platisem vreo 50 lei acum vreo cativa ani iar modemul il am acasa . mi-au spus ca o sa verifice seriile cand revin ! la mine in oras, echipamentele se predau la un sediu dedicat. Edited by csi1, 25 January 2024 - 21:23. |
#23
Posted 25 January 2024 - 21:31
La DIGI au agenti de teren pentru persoane nedeplasabile
Cel putin cand e vorba de incheiere a unui nou contract Faci cont DIGI online si inchei contractul pe internet @ TERMINI contractul Predarea echipamentelor se poate face de oricine Ai grija sa primesti inscris de confirmare a predarii |
#24
Posted 25 January 2024 - 22:36
Sunt absolut convins că puteți face notificare de reziliere din contul de client. Vor telefona pentru confirmare, dacă omul e in toate mințile nu vor fi probleme.
Echipamentele le predtați la cel mai apropiat punct de lucru cu publicul. |
#25
Posted 25 January 2024 - 22:38
Tipic Digi(bine, nu numai ei fac mizeriile astea, dar nu mi s-a intamplat sa nu iau teapa de fiecare data cand am avut treaba cu contractul digi), cand vor sa inchei abonamente la ei, e suficient sa iti dai acordul verbal, la telefon, dar cand ceri rezilierea, nu domne! prezenta personala, ca alfel nu merge.
Ar trebui ANPC sa intre serios in ei, cu amenzi mari, altfel nu rezolvam nimic. Si cei de la ghiseele digi , foarte nesimtiti. Am schimbat zilele astea adresa, am cerut transferul contractului la noua adresa, ma pune sa semnez pe tableta, dar nu stiu ce semnez. Cand ajung acasa, verific mailul, constat ca tocmai am prelungit contractul pe 24 luni. Fara sa fiu intrebat daca vreau asa ceva. RDS face mizeriile astea pentru ca isi permite, e urat monopolul cablu tv/internet ( stiu ca mai sunt cateva firme micute prin tara, dar sunt nesemnificative). |
#26
Posted 26 January 2024 - 08:37
arab, on 25 ianuarie 2024 - 18:44, said:
De la relatii cu clientii au spus ca trebuie sa vina neaparat titularul de contract, sa si semneze, mi se pare abuziv si inuman totodata. Chiar nu poate veni cineva acasa si ia si echipamentul? Aşa mi-au făcut şi mie, nici nu au vrut să audă altfel. Certificatul de deces în original pe numele titularului, pe care îl prezentam, nu conta... trebuie să vină titularul şi nu se poate altfel... lex2010, on 25 ianuarie 2024 - 22:38, said:
cand vor sa inchei abonamente la ei, e suficient sa iti dai acordul verbal, la telefon, dar cand ceri rezilierea, nu domne! prezenta personala, ca alfel nu merge. Eu nu am avut problema asta cu Digi, ci cu un alt operator... nu conta că titularul este în groapă, trebuie neapărat să vină să semneze cererea de reziliere... |
#27
Posted 26 January 2024 - 09:12
crocko.dilul, on 25 ianuarie 2024 - 22:36, said:
Sunt absolut convins că puteți face notificare de reziliere din contul de client. Vor telefona pentru confirmare, dacă omul e in toate mințile nu vor fi probleme. Echipamentele le predtați la cel mai apropiat punct de lucru cu publicul. |
#28
Posted 26 January 2024 - 09:20
|
#30
Posted 26 January 2024 - 18:10
am si eu o intrebare asemanatoare: o persoana in varsta are abonament fix+tv+internet la Orange
persoana respectiva a decedat in decembrie 2023. intre timp s-au mai emis 2 facturi care nu au fost platitite de nimeni persoana respectiva nu are mostenitori, casa a lasat-o la o ruda, a facut act de vanzare cumparare cu cativa ani in urma casa e goala, ruda care a preluat casa trece uneori pe acolo sa mai verifice daca totul e in regula cum se poate face rezilierea contractului cu orange? are in chirie un modem si 2 receivere tv. ultimele 2 facturi (cea emisa in decembrie si cea emisa acum in ianuarie) nu au fost platite ce se intampla daca nu le mai plateste nimeni, avand in vedere ca nici casa nu mai e pe numele persoanei respective? practic nici in justitie nu ar avea ce sa mai ia de pe urma pers decedate |
#31
Posted 26 January 2024 - 22:22
Trimite cumva o copie certificat de deces pe mail. E suficient.
Și dacă vrei să faci treaba până la capăt: duci și echipamentele. Sau daca nu ai nicio treabă cu decedatul: lași așa. Că oricum dezactivează receiverele când vor suspenda abonamentul pt neplata. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users