Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balti de pescuit in Dobrogea - li...

EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Camping Franta - Chamonix
 Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...

Nikon Z6III
 Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!

Recomanadare viniluri
 Tv ars din cauza la cctv?

Recomandare soundbar pentru telev...

Vecinii din curte au pus monopol ...

La multi ani @MariusEXxTREME!
 

Masinile ar putea veni din 2024 din fabrica cu cutie neagra

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#19
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,463
  • Înscris: 28.10.2018
Stirea e veche si e asa:

Din Iulie 2022 toate modelele noi de masini, vor avea cutie neagra.
Din Iulie 2024, toate masinile noi comercializate in EU, vor avea cutie neagra.

Deci nu ar putea avea, ci au. 100% sigur. Prin lege europeana destul de vechiuta la ora la care macanim.

Edited by abac, 23 January 2024 - 08:21.


#20
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,514
  • Înscris: 24.07.2022
de ce nu si camerele sa fie obligatorii?

#21
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,463
  • Înscris: 28.10.2018
pentru ca sri.

#22
cata32

cata32

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 29.04.2008
Și cine din România analizează datele din cutiile negre de la accidente? :)

#23
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,184
  • Înscris: 05.09.2007
Pe Opel Insignia aveau din 2009. Am avut accident dauna totala si am intrebat la dealer daca o pot citi. Raspunsul a fost ca trebuie sa trimit masina pe platforma in Germania Posted Image
Ma judecam cu asiguratorul vinovatului, pana la urma am castigat procesul cu o simpla expertiza tehnica.

Dispozitivul se numea EDR -event data recorder.

The following models of Opel or Vauxhall are equipped with EDR,
  • Astra model J MY 2010 >
  • Insignia MY 2009 >
  • Meriva model  B MY 2010 >
  • Mokka MY 2015 >
  • Adam MY 2013 >
  • Corsa model E MY 2015 >
  • Zafira model C MY 2012 >
  • Ampera MY 2011 >
  • Cascada MY 2013 >
  • Antara MY 2015 >
  • Karl MY 2016 >

Edited by csi1, 23 January 2024 - 09:04.


#24
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,463
  • Înscris: 28.10.2018
ia sa vedem daca te duce mintea....

#25
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,479
  • Înscris: 05.06.2002

View PostPunter, on 23 ianuarie 2024 - 08:36, said:

de ce nu si camerele sa fie obligatorii?
si care sa si faca live pe facebook cu accidentul...

#26
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,514
  • Înscris: 24.07.2022
clar. in sens educativ, desigur. pe euronews parca dadeau scurte momente de live-uri. ar putea da niste live-uri in direct la stiri etc

Edited by Punter, 23 January 2024 - 09:19.


#27
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,061
  • Înscris: 15.04.2019

View Postabac, on 23 ianuarie 2024 - 08:59, said:

ia sa vedem daca te duce mintea....
Chiar crezi ca baietii n-au altceva mai bun de facut decat sa descarce/analizeze toate datele rezultate in urma accidentelor? Interesul e doar punctual. Posted Image
Un backdoor, ceva.

Edited by __Dan__, 23 January 2024 - 10:07.


#28
echoshoworacle

echoshoworacle

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,167
  • Înscris: 21.02.2022

View PostKiloW, on 22 ianuarie 2024 - 23:59, said:

Ar fi interesant să înregistreze și camerele + senzorii de proximitate si/sau radarul de acc.
E necesar, nu doar interesant. Inclusiv posibilitatea de a dezactiva de la distanță un automobil la cererea autorităților sau chiar a administratorului de drum.

#29
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,463
  • Înscris: 28.10.2018

View Post__Dan__, on 23 ianuarie 2024 - 10:06, said:

Chiar crezi ca baietii n-au altceva mai bun de facut decat sa descarce/analizeze toate datele rezultate in urma accidentelor? Interesul e doar punctual. Posted Image
Un backdoor, ceva.

E de 100 de ori mai ieftin si mai precis sa analizezi datele inregistratorului decat sa deplasezi experti la cuca macaii. Deci da, bajetii n-au altceva mai bun de facut. Asta e cel mai bun lucru posibil.

#30
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,354
  • Înscris: 24.11.2002

View Postlaffin, on 23 ianuarie 2024 - 04:03, said:

hmm, pare ceva care va triggarui dacii liberi suverani. imi place!
Ca daci liberi ce sunt ei vor circula cu Dacia, aia libera, inainte sa ii cumpere Renault. Sa nu uite patentul si sarma.

#31
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,479
  • Înscris: 05.06.2002
Bill Gates, nu te mai linistesti odata!!

#32
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,850
  • Înscris: 31.01.2010
Masinile au si la ora asta o astfel de cutie neagra care se poate accesa in caz de accident, unitatea de comanda airbag memoreaza datele din timpul accidentului si se folosesc in investigarea lui.

View Postcata32, on 23 ianuarie 2024 - 08:58, said:

Și cine din România analizează datele din cutiile negre de la accidente? Posted Image

Productorul masinii.

#33
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,553
  • Înscris: 17.09.2007

View PostKiloW, on 22 ianuarie 2024 - 23:59, said:

Ar fi interesant să înregistreze și camerele + senzorii de proximitate si/sau radarul de acc.
Cam complicat, pentru video ar trebui un mediu de stocare si un supercapacitor/baterie in EDR mai consistenta, chiar daca sunt doar cateva secunde in bucla.
Complicat in sensul de cost, dimensiuni EDR, nu ca ar fi rocket science, fireste.

#34
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,780
  • Înscris: 02.08.2021

View Postalex342, on 23 ianuarie 2024 - 03:07, said:



La cutia respectiva trebuie sa aiba acces doar autoritatile. Este o componenta speciala cu regim special. La ecu are acces tot omul, reprezentantele/service-urile pot face modificari la ECU. La cutia respectiva doar autoritatile. Deci din start vezi si tu ca cutia aia trebuie sa fie ceva distinct de ECU.
Totuși nu înțeleg ce e atât de confidențial acolo.
Dacă are acces oricine unde e problema?

#35
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,463
  • Înscris: 28.10.2018
Legea GDRP are cateva sute de pagini. E normal sa nu intelegi.

#36
doujdelei

doujdelei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 09.10.2023
o sa fie doar pentru fraieri acest lucru, aia cu bani care fac accident o sa iasa basma curata ca nu o sa mearga citita cutia

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate