Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Audi B8 diesel automat, temperatura mica motor
Last Updated: Jan 11 2024 17:36, Started by
overseas
, Jan 10 2024 12:18
·
3
#1
Posted 10 January 2024 - 12:18
Inteleg ca problema e arhicunoscuta, intreb pentru un prieten daca a aparut o rezolvare finala ?
Se da un prieten cu masina din titlu, al doilea proprietar, cca 130k, sta temperatura in bord cam la 50 grade, se duce mai sus doar in forja, drum lung. A inceput distractia cu schimbat termostatul 1, cel mai usor de schimbat, fara succes. |
#2
Posted 10 January 2024 - 12:41
Un radiator mai mic? Sa schimbe lichidul de racire?
Mai poate fi senzorul de temperatura. Mai sunt multe de schimbat. |
#3
Posted 10 January 2024 - 12:42
Presupun ca s-a facut o diagnoza in mers, sa vada daca nu cumva e ceva problema cu ceasul? Ma refer la verificat pe diagnoza temperaturile la care ajunge motorul in mers.
Edited by Hider141, 10 January 2024 - 12:43. |
#4
Posted 10 January 2024 - 12:47
Nu da nimic pe tester, de nici un fel.
Lichidul a fost schimbat acum cu termostatul 1. Se indreapta vijelios spre schimbarea termostatului 2, care inteleg ca e montat pe/ langa cutie. Si eu am zis de senzorul CTS, dar nimeni nu vrea sa se uite la ala, mecanicii stiu ei mai bine. |
#6
Posted 10 January 2024 - 12:59
#8
Posted 10 January 2024 - 13:57
al bundy ro, on 10 ianuarie 2024 - 13:54, said:
sa schimbe si celalalt termostat. Multumesc mult de confirmare. Chiar aveam un nr. de contact de la tine mai demult, dar omul nu prea ajunge in Bucuresti la o diagnoza. Am inteles ca acest termostat nr. 2 e mai pretentios la montare si sunt sanse mari sa il monteze service-ul gresit si sa nu se rezolve strict din cauza montajului ?! |
#9
Posted 10 January 2024 - 14:53
Pe youtube e unul Mihai Popescu care a schimbat ambele termostate, pompe de apă, senzori și tot nu a rezolvat problema, dar la el apa stătea mai sus. Urmăriți acele filmulețe ca aveți ce învăța din ele.
|
#10
Posted 10 January 2024 - 15:09
Am un golf 5 diesel si patesc acelasi lucru , daca merg in trafic nu creste apa mai mult de 50 grade, nu este de vina termostatul pentru ca in restul anului nu e nici o problema.
|
|
#11
Posted 10 January 2024 - 15:13
De obicei in cazurile astea sunt ori termostatul/termostatele ori radiatoare de caldura infundate pe undeva..
|
#12
Posted 10 January 2024 - 15:24
Concluzionez ca unele cazuri s-au rezolvat cu termostatele.
|
#13
Posted 10 January 2024 - 15:42
Sa nu uit, m-am gandit io in capul meu automobilistic si apoi am citit si pe un forum USA:
a masurat careva cu termometrul/ live temperatura in discutie - nici nu stiu care ar fi punctul de masurare (apa, ulei, conducte, piese metalice motor...) ? adica sigur sa fie 50 grade cum arata bordul ? Apoi, prima mea reactie a fost vizavi de specificatia de ulei, daca uleiul standard e recomandat pentru o functionare la 90 grade, pai la 50 grade ce am facut ?! citeam pe alt forum romanesc ca o reprezentanta ar fi zis sa stam fara griji, ca au avut ei grija ce ulei au recomandat... dormiti linistiti... |
#14
Posted 10 January 2024 - 16:14
poate e defect "ceasul" din bord care indica temperatura
eu am avut aceasta problema cu una din masinile mele si de vina s-a dovedit ceasul indicator din bord defect |
#15
Posted 10 January 2024 - 16:33
Aia ma gandesc, dar zic ca in cazul asta e vorba de un senzor de temperatura, nu ecranul din bord.
|
|
#16
Posted 10 January 2024 - 17:14
Mountaineer, on 10 ianuarie 2024 - 15:13, said:
De obicei in cazurile astea sunt ori termostatul/termostatele ori radiatoare de caldura infundate pe undeva.. Cred ca termostatul ar fi problema. In cartea Dacia 1300, Editura Tehnica 1975 este descrisa functionarea sistemului de racire cu termostat. Ar fi bine ca mecanicii de weekend sa rasfoiasca aceasta carte. |
#17
Posted 10 January 2024 - 20:50
#18
Posted 11 January 2024 - 07:13
pufarin, on 10 ianuarie 2024 - 20:50, said:
Nu erorile trebuiesc citite ci temperatura, cum bine a zis si colegul Hider141. E un simplu indicator, pe o masina deloc noua. For fuck sake, nu e Baba Varga si nici profetul de la Maglavit, e un indicator de 15 ron, sansele sa dea chix sunt destul de mari... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users