Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

Audi B8 diesel automat, temperatura mica motor

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007
Inteleg ca problema e arhicunoscuta, intreb pentru un prieten daca a aparut o rezolvare finala ?
Se da un prieten cu masina din titlu, al doilea proprietar, cca 130k, sta temperatura in bord cam la 50 grade, se duce mai sus doar in forja, drum lung.
A inceput distractia cu schimbat termostatul 1, cel mai usor de schimbat, fara succes.

#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,749
  • Înscris: 30.10.2003
Un radiator mai mic? :D Sa schimbe lichidul de racire?

Mai poate fi senzorul de temperatura. Mai sunt multe de schimbat.

#3
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,878
  • Înscris: 06.01.2008
Presupun ca s-a facut o diagnoza in mers, sa vada daca nu cumva e ceva problema cu ceasul? Ma refer la verificat pe diagnoza temperaturile la care ajunge motorul in mers.

Edited by Hider141, 10 January 2024 - 12:43.


#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007
Nu da nimic pe tester, de nici un fel.

Lichidul a fost schimbat acum cu termostatul 1.

Se indreapta vijelios spre schimbarea termostatului 2, care inteleg ca e montat pe/ langa cutie.

Si eu am zis de senzorul CTS, dar nimeni nu vrea sa se uite la ala, mecanicii stiu ei mai bine.

#5
Mountaineer

Mountaineer

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 25.10.2022
Diagnoza ce zice?

#6
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007

 Mountaineer, on 10 ianuarie 2024 - 12:47, said:

Diagnoza ce zice?

Nimic. E vorba de prietenul meu, deci nu am fost personal cu masina dar zice ca nu iese nimic.

#7
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 22.02.2007
sa schimbe si celalalt termostat.

#8
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007

 al bundy ro, on 10 ianuarie 2024 - 13:54, said:

sa schimbe si celalalt termostat.

Multumesc mult de confirmare.
Chiar aveam un nr. de contact de la tine mai demult, dar omul nu prea ajunge in Bucuresti la o diagnoza.
Am inteles ca acest termostat nr. 2 e mai pretentios la montare si sunt sanse mari sa il monteze service-ul gresit si sa nu se rezolve strict din cauza montajului ?!

#9
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,834
  • Înscris: 17.12.2019
Pe youtube e unul Mihai Popescu care a schimbat ambele termostate, pompe de apă, senzori și tot nu a rezolvat problema, dar la el apa stătea mai sus. Urmăriți acele filmulețe ca aveți ce învăța din ele.

#10
gabyr6

gabyr6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 04.01.2012
Am un golf 5 diesel si patesc acelasi lucru , daca merg in trafic nu creste apa mai mult de 50 grade, nu este de vina termostatul pentru ca in restul anului nu e nici o problema.

#11
Mountaineer

Mountaineer

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 25.10.2022
De obicei in cazurile astea sunt ori termostatul/termostatele ori radiatoare de caldura infundate pe undeva..

#12
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007
Concluzionez ca unele cazuri s-au rezolvat cu termostatele.

#13
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007
Sa nu uit, m-am gandit io in capul meu automobilistic si apoi am citit si pe un forum USA:
a masurat careva cu termometrul/ live temperatura in discutie - nici nu stiu care ar fi punctul de masurare (apa, ulei, conducte, piese metalice motor...) ? adica sigur sa fie 50 grade cum arata bordul ?

Apoi, prima mea reactie a fost vizavi de specificatia de ulei, daca uleiul standard e recomandat pentru o functionare la 90 grade, pai la 50 grade ce am facut ?! citeam pe alt forum romanesc ca o reprezentanta ar fi zis sa stam fara griji, ca au avut ei grija ce ulei au recomandat... dormiti linistiti...

#14
JamesHetfield

JamesHetfield

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 29.01.2022
poate e defect "ceasul" din bord care indica temperatura

eu am avut aceasta problema cu una din masinile mele si de vina s-a dovedit ceasul indicator din bord defect

#15
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,175
  • Înscris: 09.01.2007
Aia ma gandesc, dar zic ca in cazul asta e vorba de un senzor de temperatura, nu ecranul din bord.

#16
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 25.09.2014

 Mountaineer, on 10 ianuarie 2024 - 15:13, said:

De obicei in cazurile astea sunt ori termostatul/termostatele ori radiatoare de caldura infundate pe undeva..
Radiator infundat, temperatura mica ? Cred ca invers, radiator infundat, apa clocotita.
Cred ca termostatul ar fi problema.
In cartea Dacia 1300, Editura Tehnica 1975 este descrisa functionarea sistemului de racire cu termostat. Ar fi bine ca mecanicii de weekend sa rasfoiasca aceasta carte.

#17
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,607
  • Înscris: 21.02.2006

 overseas, on 10 ianuarie 2024 - 12:47, said:

Nu da nimic pe tester, de nici un fel.
...

Nu erorile trebuiesc citite ci temperatura, cum bine a zis si colegul Hider141.

#18
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 684
  • Înscris: 18.08.2021

 pufarin, on 10 ianuarie 2024 - 20:50, said:

Nu erorile trebuiesc citite ci temperatura, cum bine a zis si colegul Hider141.
Si aia se citeste cu un OBD ieftin, luat de pe oleics si o aplicatie free pe smartphone. Asta da agitatie, sa schimbi juma' de masina si la urma sa descoperi ca e indicatorul din bord belit. De aia japonezii nu s-au mai obosit la unele modele sa mai puna indicator de temperatura antigel, reduc stresul soferilor.
E un simplu indicator, pe o masina deloc noua. For fuck sake, nu e Baba Varga si nici profetul de la Maglavit, e un indicator de 15 ron, sansele sa dea chix sunt destul de mari...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate