Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
OMV Petrom cumpără rețeaua Renovatio
Last Updated: Jan 04 2024 10:54, Started by
rexx
, Jan 03 2024 14:20
·
4
#1
Posted 03 January 2024 - 14:20
https://economie.hot...le-borzesti.htm
OMV Petrom anunță achiziția integrală a Renovatio Asset Management, proprietarul celei mai mari rețele de stații pentru încărcarea mașinilor electrice, și a 50% din Electrocentrale Borzești, care deține un portofoliu de proiecte din surse regenerabile cu o capacitate de 1.000 de MW. Prin acest parteneriat, OMV Petrom și Renovatio planifică investiții de 1,3 miliarde euro în surse regenerabile în România, până în 2027. |
#2
Posted 03 January 2024 - 14:32
Ma miram de ce nu am auzit de benzinariile astea, cand colo e vorba de EV Charging stuff.
|
#3
Posted 03 January 2024 - 15:01
Renovatio este o firma privata, puteau sa vanda oricarei alte companii care nu este sub santiuni.
Sa cautam problemele acolo unde pot fi ( de ex in ce conditii a fost cumparat Petrom-ul de catre OMV; de ce s-a acceptat ca Doljchimul sa fie inchis in loc sa fie retehnologizat ca parte a contractului de privatizare; de ce redeventele sunt mici etc ) Edited by marius21, 03 January 2024 - 15:01. |
#4
Posted 03 January 2024 - 15:28
P-I-G, on 03 ianuarie 2024 - 14:54, said:
Latrina Germaniei a ajuns sa fie stapana peste Romania. Spune si asta ceva despre noi, ca natie, cam ce asteptari si pretentii avem de la noi. |
#5
Posted 03 January 2024 - 15:42
cine si-a luat electrica sa scape de OMV si de dependenta de petrol a dat tot de OMV
problema e ca astia vor deveni monopol si vor putea impune ce preturi vor bineinteles ca poti sa iti pui panouri pe casa si sa incarci gratis dar s-ar putea ca peste cativa ani sa vina statul sa te puna sa platesti ceva taxe si pe incarcarea de la panourile tale |
#6
Posted 03 January 2024 - 16:29
In primul rand, legislatia o face statul roman.
Apoi, nici mie nu imi plac austriecii, dar si romanii au dreptul de a cumpara/deschide firme in austria. Si nu in ultimul rand, majoritatea firmelor/fabricilor mari care mai merg sint cu actionariat strain, din motive usor de inteles:Bani, tehnologie, informatie. |
#7
Posted 03 January 2024 - 17:19
Jana nu e moarta, jana se transforma.
OMV iti vinde tot kWh, doar ca acum iti vinde electrici, nu hidrocarburi. Statiile OMV pentru EV au cele mai mari tarife din tara, probabil pe ideea ca iti dau "curent de calitate". Au cumparat cea mai amre retea din tara, pe ideea sa nu o cumpere altcineva. Renovatio e praf, foarte multe statii de doar 50 kW, multe pica des sau nu au mai fost reparate de multa vreme. Incetisor, veti vedea ca Tesla va tot deschide SuC in diverse puncte din tara si sunt deschise pentru orice marca de EV. Urmeaza Brasov si Bacau penru SuC. Problema ramane totusi lipsa puterii instalate si costurile uriase necesare pentru bransamentele de putere uriasa. De ce credeti ca nu vedeti si la noi parcari de statii pe autostrada/DN-urile principale? Nu sunt linii de medie tensiune disponibile si investitiile in Trafo si statii tin de ordinul milioanelor. Foarte curand veti vedea ca va fi omor pe zonele de tranzit (chiar daca la noi sunt in orase), pentru ca statiile sunt putine, iar EV e in crestere. Zilele trecute la Baneasa MAll nu mai era niciun CCS2 liber. |
#8
Posted 03 January 2024 - 17:24
majoritatea oricum folosesc masina electrica ptr naveta acasa-serviciu.
si mare parte din proprietarii de electrice au alta masina cu pipi de dinozaur ptr drumuri lungi |
#9
Posted 03 January 2024 - 17:33
OMV nu aveau combinatie cu ELDRIVE? In ultima vreme instalasera multe statii din-astea in benzinarii...
|
#10
Posted 03 January 2024 - 18:49
Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:
Jana nu e moarta, jana se transforma. OMV iti vinde tot kWh, doar ca acum iti vinde electrici, nu hidrocarburi. Statiile OMV pentru EV au cele mai mari tarife din tara, probabil pe ideea ca iti dau "curent de calitate". Au cumparat cea mai amre retea din tara, pe ideea sa nu o cumpere altcineva. Renovatio e praf, foarte multe statii de doar 50 kW, multe pica des sau nu au mai fost reparate de multa vreme. Incetisor, veti vedea ca Tesla va tot deschide SuC in diverse puncte din tara si sunt deschise pentru orice marca de EV. Urmeaza Brasov si Bacau penru SuC. Problema ramane totusi lipsa puterii instalate si costurile uriase necesare pentru bransamentele de putere uriasa. De ce credeti ca nu vedeti si la noi parcari de statii pe autostrada/DN-urile principale? Nu sunt linii de medie tensiune disponibile si investitiile in Trafo si statii tin de ordinul milioanelor. Foarte curand veti vedea ca va fi omor pe zonele de tranzit (chiar daca la noi sunt in orase), pentru ca statiile sunt putine, iar EV e in crestere. Zilele trecute la Baneasa MAll nu mai era niciun CCS2 liber. În principiu cam ai dreptate, dar în occident sunt stații Tesla și în proximitatea autostrăzilor deoarece sunt mai avansați ca și noi. Acolo tot așa a început cu stații în orașe pentru a deservi drumurile scurte și în timp au dezvoltat și încărcarea pentru drumuri lungi. Mai este mult până vom ajunge și noi așa, infrastructura se construiește în timp nu este chiar așa ușor să o realizezi. Astăzi este ok cu încărcarea deoarece majoritatea încarcă acasă, pentru drumurile uzuale. Avantajul Tesla este ca au dezvoltat stații de puteri mari, au soluție integrată, pornește automat reîncălzirea la baterii pentru o încărcare cât mai rapidă. În vara trecută am fost până în Portugalia cu EV și am rămas uimit ce infrastructura de încărcare există în Franța și Spania. Cu cat vii mai spre est cu atât se diluează mai mult stațiile și numărul de posturi. |
|
#11
Posted 03 January 2024 - 19:19
P-I-G, on 03 ianuarie 2024 - 14:54, said:
Latrina Germaniei a ajuns sa fie stapana peste Romania. Spune si asta ceva despre noi, ca natie, cam ce asteptari si pretentii avem de la noi. https://www.zf.ro/bu...oiecte-22225224 sunt convins că habar n-ai cine conduce de ani buni petromul. vedeți O DOAMNĂ marius21, on 03 ianuarie 2024 - 15:01, said:
in ce conditii a fost cumparat Petrom-ul de catre OMV Leo2006, on 03 ianuarie 2024 - 17:56, said:
E important sa-i tinem aici cu investitiile ce văd pe aici e că MULȚI ați rămas la sloganul NU NE VINDEM ȚARA Edited by EMPP, 03 January 2024 - 19:17. |
#12
Posted 03 January 2024 - 19:30
Cand au cumparat Pertrom pretul actiunilor OMV era de aprox 17 euro. Acum e aproximativ 40. Nu ai cumparat actiuni la compania care trebuie sau nu te pricepi la externalizarea profitului. Austriecii nu au interes sa faca Petrom profit ci OMV (compania mama) si iti garantez ca profitul austriecilor nu e facut in Austria. Nu din ce vand ei oricum. Licente si consultanta catre companiile fiice.
|
#13
Posted 03 January 2024 - 21:29
pin_73, on 03 ianuarie 2024 - 19:30, said:
Cand au cumparat Pertrom pretul actiunilor OMV era de aprox 17 euro. Acum e aproximativ 40. Nu ai cumparat actiuni la compania care trebuie sau nu te pricepi la externalizarea profitului. Austriecii nu au interes sa faca Petrom profit ci OMV (compania mama) si iti garantez ca profitul austriecilor nu e facut in Austria. Nu din ce vand ei oricum. Licente si consultanta catre companiile fiice. |
#14
Posted 04 January 2024 - 10:54
Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:
Incetisor, veti vedea ca Tesla va tot deschide SuC in diverse puncte din tara si sunt deschise pentru orice marca de EV. Urmeaza Brasov si Bacau penru SuC. Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:
Problema ramane totusi lipsa puterii instalate si costurile uriase necesare pentru bransamentele de putere uriasa. De ce credeti ca nu vedeti si la noi parcari de statii pe autostrada/DN-urile principale? Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:
Foarte curand veti vedea ca va fi omor pe zonele de tranzit (chiar daca la noi sunt in orase), pentru ca statiile sunt putine, iar EV e in crestere. Zilele trecute la Baneasa MAll nu mai era niciun CCS2 liber. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users