Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 

OMV Petrom cumpără rețeaua Renovatio

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 15.08.2005
https://economie.hot...le-borzesti.htm

OMV Petrom anunță achiziția integrală a Renovatio Asset Management, proprietarul celei mai mari rețele de stații pentru încărcarea mașinilor electrice, și a 50% din Electrocentrale Borzești, care deține un portofoliu de proiecte din surse regenerabile cu o capacitate de 1.000 de MW. Prin acest parteneriat, OMV Petrom și Renovatio planifică investiții de 1,3 miliarde euro în surse regenerabile în România, până în 2027.

#2
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,842
  • Înscris: 14.10.2008
Ma miram de ce nu am auzit de benzinariile astea, cand colo e vorba de EV Charging stuff.

#3
marius21

marius21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,359
  • Înscris: 12.07.2008
Renovatio este o firma privata, puteau sa vanda oricarei alte companii care nu este sub santiuni.

Sa cautam problemele acolo unde pot fi  ( de ex in ce conditii a fost cumparat Petrom-ul de catre OMV; de ce s-a acceptat ca Doljchimul sa fie inchis in loc sa fie retehnologizat ca parte a contractului de privatizare; de ce redeventele sunt mici etc )

Edited by marius21, 03 January 2024 - 15:01.


#4
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,541
  • Înscris: 30.10.2003

 P-I-G, on 03 ianuarie 2024 - 14:54, said:

Latrina Germaniei a ajuns sa fie stapana peste Romania.
Spune si asta ceva despre noi, ca natie, cam ce asteptari si pretentii avem de la noi.
Te lasa astia sa-ti deschizi o afacere si sa o dezvolti? Daca nu ai pile sau nu dai spaga, te mananca din controale si taxe.

#5
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 15.08.2005
cine si-a luat electrica sa scape de OMV si de dependenta de petrol a dat tot de OMV
problema e ca astia vor deveni monopol si vor putea impune ce preturi vor
bineinteles ca poti sa iti pui panouri pe casa si sa incarci gratis dar s-ar putea ca peste cativa ani sa vina statul sa te puna sa platesti ceva taxe si pe incarcarea de la panourile tale

#6
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
In primul rand, legislatia o face statul roman.
Apoi, nici mie nu imi plac austriecii, dar si romanii au dreptul de a cumpara/deschide firme in austria.
Si nu in ultimul rand, majoritatea firmelor/fabricilor mari care mai merg sint cu actionariat strain, din motive usor de inteles:Bani, tehnologie, informatie.

#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,138
  • Înscris: 22.05.2003
Jana nu e moarta, jana se transforma.

OMV iti vinde tot kWh, doar ca acum iti vinde electrici, nu hidrocarburi.

Statiile OMV pentru EV au cele mai mari tarife din tara, probabil pe ideea ca iti dau "curent de calitate".

Au cumparat cea mai amre retea din tara, pe ideea sa nu o cumpere altcineva.
Renovatio e praf, foarte multe statii de doar 50 kW, multe pica des sau nu au mai fost reparate de multa vreme.

Incetisor, veti vedea ca Tesla va tot deschide SuC in diverse puncte din tara si  sunt deschise pentru orice marca de EV.

Urmeaza Brasov si Bacau penru SuC.

Problema ramane totusi lipsa puterii instalate si costurile uriase necesare pentru bransamentele de putere uriasa.
De ce credeti ca nu vedeti si la noi parcari de statii pe autostrada/DN-urile principale?
Nu sunt linii de medie tensiune disponibile si investitiile in Trafo si statii tin de ordinul milioanelor.

Foarte curand veti vedea ca va fi omor pe zonele de tranzit (chiar daca la noi sunt in orase), pentru ca statiile sunt putine, iar EV e in crestere.

Zilele trecute la Baneasa MAll nu mai era niciun CCS2 liber.

#8
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 15.08.2005
majoritatea oricum folosesc masina electrica ptr naveta acasa-serviciu.
si mare parte din proprietarii de electrice au alta masina cu pipi de dinozaur ptr drumuri lungi

#9
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
OMV nu aveau combinatie cu ELDRIVE? In ultima vreme instalasera multe statii din-astea in benzinarii...

#10
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

 Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:

Jana nu e moarta, jana se transforma.

OMV iti vinde tot kWh, doar ca acum iti vinde electrici, nu hidrocarburi.

Statiile OMV pentru EV au cele mai mari tarife din tara, probabil pe ideea ca iti dau "curent de calitate".

Au cumparat cea mai amre retea din tara, pe ideea sa nu o cumpere altcineva.
Renovatio e praf, foarte multe statii de doar 50 kW, multe pica des sau nu au mai fost reparate de multa vreme.

Incetisor, veti vedea ca Tesla va tot deschide SuC in diverse puncte din tara si  sunt deschise pentru orice marca de EV.

Urmeaza Brasov si Bacau penru SuC.

Problema ramane totusi lipsa puterii instalate si costurile uriase necesare pentru bransamentele de putere uriasa.
De ce credeti ca nu vedeti si la noi parcari de statii pe autostrada/DN-urile principale?
Nu sunt linii de medie tensiune disponibile si investitiile in Trafo si statii tin de ordinul milioanelor.

Foarte curand veti vedea ca va fi omor pe zonele de tranzit (chiar daca la noi sunt in orase), pentru ca statiile sunt putine, iar EV e in crestere.

Zilele trecute la Baneasa MAll nu mai era niciun CCS2 liber.


În principiu cam ai dreptate, dar în occident sunt stații Tesla și în proximitatea autostrăzilor deoarece sunt mai avansați ca și noi. Acolo tot așa a început cu stații în orașe pentru a deservi drumurile scurte și  în timp au dezvoltat și încărcarea pentru drumuri lungi. Mai este mult până vom ajunge și noi așa, infrastructura se construiește în timp nu este chiar așa ușor să o realizezi. Astăzi este ok cu încărcarea deoarece majoritatea încarcă acasă, pentru drumurile uzuale. Avantajul Tesla este ca au dezvoltat stații de puteri mari, au soluție integrată, pornește automat reîncălzirea la baterii pentru o încărcare cât mai rapidă. În vara trecută am fost până în Portugalia cu EV și am rămas uimit ce infrastructura de încărcare există în Franța și Spania. Cu cat vii mai spre est cu atât se diluează mai mult stațiile și numărul de posturi.


#11
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,788
  • Înscris: 12.01.2018

 P-I-G, on 03 ianuarie 2024 - 14:54, said:

Latrina Germaniei a ajuns sa fie stapana peste Romania.
Spune si asta ceva despre noi, ca natie, cam ce asteptari si pretentii avem de la noi.
da pe tine cine te oprește să cumperi acțiuni la petrom și să stai cu mâinile împreunate pe buric și austriacul să-și bată capul să lucreze pentru tine și să primești câte două dividende generoase pe an?ce nație domle

https://www.zf.ro/bu...oiecte-22225224
sunt convins că habar n-ai cine conduce de ani buni petromul.

vedeți O DOAMNĂ

 marius21, on 03 ianuarie 2024 - 15:01, said:

in ce conditii a fost cumparat Petrom-ul de catre OMV
Aum ceva ani am spus pe acest forum că prețul petromului pe bursă este mai mic decât prețul pe care l-au dat austriecii statului.bănuiesc că toți ați sărit să luați mai ieftin decât au dat austriecii pe el

 Leo2006, on 03 ianuarie 2024 - 17:56, said:

E important sa-i tinem aici cu investitiile
de ce?mie mi-au dat în ultimii doi ani de patru ori dividende în cuantum de 15% din valoarea investită în ei.adică în acești 2 ani mi-au returnat 60% din banii investiți în ei acum 15 ani

ce văd pe aici e că MULȚI ați rămas la sloganul NU NE VINDEM ȚARA

Edited by EMPP, 03 January 2024 - 19:17.


#12
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 930
  • Înscris: 03.10.2010
Cand au cumparat Pertrom pretul actiunilor OMV era de aprox 17 euro. Acum e aproximativ 40. Nu ai cumparat actiuni la compania care trebuie sau nu te pricepi la externalizarea profitului. Austriecii nu au interes sa faca Petrom profit ci OMV (compania mama) si iti garantez ca profitul austriecilor nu e facut in Austria. Nu din ce vand ei oricum. Licente si consultanta catre companiile fiice.

#13
Labargo

Labargo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 23.12.2023

 pin_73, on 03 ianuarie 2024 - 19:30, said:

Cand au cumparat Pertrom pretul actiunilor OMV era de aprox 17 euro. Acum e aproximativ 40. Nu ai cumparat actiuni la compania care trebuie sau nu te pricepi la externalizarea profitului. Austriecii nu au interes sa faca Petrom profit ci OMV (compania mama) si iti garantez ca profitul austriecilor nu e facut in Austria. Nu din ce vand ei oricum. Licente si consultanta catre companiile fiice.
mai scapa ceva profit si pe la noi, ca fiind si statul roman actionar nu pot ascunde profitul

#14
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019

 Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:

Incetisor, veti vedea ca Tesla va tot deschide SuC in diverse puncte din tara si  sunt deschise pentru orice marca de EV.

Urmeaza Brasov si Bacau penru SuC.
ElDrive are o rețea mult mai mare decat Tesla in Romania și Bulgaria. Și se extinde mult mai rapid decât Tesla. De poziționare nici nu mai vorbim.

 Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:

Problema ramane totusi lipsa puterii instalate si costurile uriase necesare pentru bransamentele de putere uriasa.
De ce credeti ca nu vedeti si la noi parcari de statii pe autostrada/DN-urile principale?

Pentru că momentan nici stațiile care sunt nu au grad de folosire foarte mare, cu mici excepții.

 Adm, on 03 ianuarie 2024 - 17:19, said:

Foarte curand veti vedea ca va fi omor pe zonele de tranzit (chiar daca la noi sunt in orase), pentru ca statiile sunt putine, iar EV e in crestere.

Zilele trecute la Baneasa MAll nu mai era niciun CCS2 liber.
Povesti. Băneasa mall nu e o referință, are o mana de chargere raportat la cate EV-uri trec pe acolo. Și chiar și așa, momentele in care sunt ocupate toate sunt extrem de rare. Probabil vor extinde numărul de chargere și ei, așa cum au făcut și Plaza și Afi relativ recent.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate