Huawei a lansat prima sa mașină electrică
Last Updated: Apr 02 2024 12:23, Started by
freddy2017
, Dec 01 2023 22:14
·
8
#1
Posted 01 December 2023 - 22:14
,,Huawei a lansat prima sa mașină electrică, cu un consum excepțional de mic și cu autonomie de peste 850 km.
Mașina are 4,97 metri lungime, deci e un concurent direct pentru Tesla Model S. Însă eficiența în consum promite a fi mult mai bună, cu o medie de doar 12,4 kWh/100 km! Practic, e un consum pe care-l ating electricele compacte, de talia lui Renault ZOE, în timp ce Tesla Model S atinge de obicei în jur de 15 kWh/100 km în mâinile celor mai grijulii șoferi, precum proprietarul de Tesla Model S care a parcurs 1,9 milioane de km din reportajul nostru de ieri, și care în ultimele 1,2 milioane de km are o medie de consum de 15,4 kWh/100 km. Noul model chinezesc debutează cu o arhitectură de 800 volți, ceea ce-i permite puteri de încărcare mai mari. În 15 minute, acesta poate pune suficientă energie pentru 430 km. Dacă e să calculăm în raport cu consumul de 12,4 kWh/100 km, asta ar însemna circa 53,3 kWh puși în 15 minute, iar asta rezultă într-o putere medie de încărcare de circa 213 kW, ceea ce nu e tocmai un record. Luxeed S7 are și un coeficient aerodinamic foarte bun, de 0,203, mai bun decât Tesla Model S. Puterea motoarelor nu e foarte mare, versiunea de top având 365 kW în total, sau 496 CP. În schimb, autonomia aceleiași versiuni de top e de 630 km în ciclu chinezesc, având o baterie de 82 kWh. Pe lângă asta, mai există 3 versiuni cu tracțiune spate și 215 kW putere, diferența între ele fiind în mărimea bateriei — 62 kWh, 82 kWh sau 100 kWh. Versiunea de 62 kWh va atinge 550 km autonomie, în timp ce cea de 100 kWh va ajunge la 855 km autonomie, în același ciclu chinezesc de calculare. La fel de atractive sunt și prețurile, care încep de la doar 35.200 dolari pentru versiunea incipientă și ajunge la 49.300 dolari pentru versiunea de top." https://piataauto.md...e-peste-850-km/ Luxeed S7 are un design frumos, aerodinamic. In acest moment producatorii europeni au un concurent foarte serios în industria auto chineza. |
#2
Posted 01 December 2023 - 23:10
800 V CC este o tensiune extrem de periculoasa, in mod special in cazul accidententelor.
|
#3
Posted 01 December 2023 - 23:59
Sa vedem ce autonomie au in WLTP sau in EPA ca sa putem compara cu Tesla
|
#4
Posted 02 December 2023 - 08:24
Chinezii or sa puna la pamant producatorii europeni si americani de masini electrice.
|
#6
Posted 02 December 2023 - 08:40
"La fel de atractive sunt şi preţurile, care încep de la doar 35.200 dolari pentru versiunea incipientă şi ajunge la 49.300 dolari pentru versiunea de top."
Deci, cea mai tare versiune e mai ieftină decât cea mai ieftină Tesla? Era o vorbă, când ceva e prea frumos ca să fie adevărat... p.s. Are servicii Google? |
#7
Posted 02 December 2023 - 08:48
#8
Posted 02 December 2023 - 09:08
pui, on 02 decembrie 2023 - 08:36, said:
Sună interesant, iar prețul o face atractivă Toate masinile electrice chinezesti au preturi ireale. Comisia europeana investigheaza subventiile pe care producatorii chinezi de autovehicule electrice le primesc de la guvernul chinez. Lucrul asta are un impact urias asupra economiei europene si americane. Posibil se vor lua si niste masuri in directia protectiei pietei europene de autovehicule electrice. Oricum in europa practicile de price dumping ca sa scoti pe cineva din business sunt ilegale. https://ec.europa.eu...l/en/ip_23_4752 Edited by abac, 02 December 2023 - 09:08. |
#9
Posted 02 December 2023 - 09:12
FreeThinker, on 02 decembrie 2023 - 08:40, said:
"La fel de atractive sunt și prețurile, care încep de la doar 35.200 dolari pentru versiunea incipientă și ajunge la 49.300 dolari pentru versiunea de top." Deci, cea mai tare versiune e mai ieftină decât cea mai ieftină Tesla? Era o vorbă, când ceva e prea frumos ca să fie adevărat... p.s. Are servicii Google? La preturile din China se mai adaugă măcar 20k euro ca să ajungi la preturile cu care se vor vinde in Europa. Poți să vezi asta când compari preturile mașinilor chinezești deja vândute în Europa fata de prețurile din China |
#10
Posted 02 December 2023 - 10:04
|
#11
Posted 02 December 2023 - 10:29
Evident ca's ieftine si performante pentru ca n-au atatea reglementari ca in UE / SUA + ca au multe subventii de la stat si pe langa asta, copiii care fac jucarii, cand cresc si ajung mid-senior (12-13 ani), construiesc masini electrice deja ))).
|
#12
Posted 02 December 2023 - 16:20
abac, on 02 decembrie 2023 - 08:24, said:
Chinezii or sa puna la pamant producatorii europeni si americani de masini electrice. Pun pe naiba, la fel ca telefoanele mobile si restul tampeniilor facute de chinezi... in afara de a fura tehnologie din Europa si SUA si a vinde produse inferioare dpdv tehnologic, dar la preturi foarte mici pentru ca au costuri reduse cu personalul, chinezii nu sunt in stare sa inoveze nimic. O mica exceptie ar fi la Huawei, dar si acolo se vede clar efectul restrictiilor SUA - se chinuie sa faca niste SoC-uri la nivelul celor produse de Qualcomm cu 3 ani in urma. Vezi si prostiile de Dacia Spring produse in China, la care s-au imbulzit romanii morti de foame, sperand ca vor merge gratis cu masinile si apoi si-au dat seama ca au facut o alegere foarte proasta. Edited by lex2010, 02 December 2023 - 16:22. |
#13
Posted 03 December 2023 - 08:05
pufarin, on 01 decembrie 2023 - 23:10, said:
800 V CC este o tensiune extrem de periculoasa, in mod special in cazul accidententelor. Dat fiind ca e folosita de producatori de renume, nu poate fi asa periculoasa. Tu iti inchipui ca nu exista mecansime de decuplare, ceea ce evident nu e adevarat. lex2010, on 02 decembrie 2023 - 16:20, said:
Pun pe naiba, la fel ca telefoanele mobile si restul tampeniilor facute de chinezi... in afara de a fura tehnologie din Europa si SUA si a vinde produse inferioare dpdv tehnologic, dar la preturi foarte mici pentru ca au costuri reduse cu personalul, chinezii nu sunt in stare sa inoveze nimic. Exagerezi oarecum. La nivel de companie, da nu fac produse grzave. La nivel d eindivid, cam toate ingineria si proiectarea produselor electronice e facuta de chinezi. Sau macar in mare parte. Indinferent daca e din SAU asu Europa, mare parte din ingineri sunt chinezi. Si la cum merge invatamantul in vest in 20 de ani mai toti inginerii vor fi chinezi. |
#14
Posted 03 December 2023 - 20:30
abac, on 02 decembrie 2023 - 08:24, said:
Chinezii or sa puna la pamant producatorii europeni si americani de masini electrice. Vor face si aici ce au facut cu Huawei cand le-a luat fata pe piata de telefoane si telefonie mobila, adica ii vor interzice, chiar daca asta inseamna ca Europa sa ramana in urma cu inca 10 ani fata de China, cum au facut si cu 5G, ca europenii si americanii nu erau capabili de 5G. Ani de zile mai tarziu si 5G e inca in Europa ceva la picior de broasca, in timp ce chinezii deja trec la 6G. Masina e frumoasa, nici nu zici ca e electrica, ca de obicei electricele sunt niste masini urate. Iar daca sunt facute la acelasi nivel de calitate si fiabilitate ca telefoanele Huawei, trebuie sa fii prost sa nu cumperi una Huawei si sa te duci sa cumperi de la alte firme ce lasa de dorit pe toate planurile. |
#15
Posted 03 December 2023 - 20:43
Una dintre cele mai frumoase masini electrice in momentul de fata.Autonomia afisata de chinezi este remarcabila,850 km.La Tesla mai scazi 200 de km din autonomia afisata de producator si afli autonomia reala,ramane de vazut la aceasta cat va fi in teste reale .Mai este si problema servisarii in caz de..Dar asta este o problema cam generala la electrice...
|
|
#17
Posted 04 December 2023 - 14:54
Frumoasa masina, dar ce reprezinta cocoasa de deasupra parbrizului? Nu puteau sa o integreze la oglinda din habitaclu?
|
#18
Posted 04 December 2023 - 18:32
Am dat acum click pe articol și am văzut ca-i zice luxeed
Un fel de Adibas. Mașina originala se cheamă Lucid, aia chiar exista, le văd mai zilnic le strada. Chinezărie. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users