Viata baterie caz real
Last Updated: Jan 30 2024 15:51, Started by
dtd234
, Nov 26 2023 15:58
·
14
#37
Posted 26 November 2023 - 20:31
Ca să-i fac în ciudă inițiatorului, acum scriu de pe tableta Lenovo A7600 lansată în 2014 iar telefonul meu este Nokia C5( produs în 2010) cu bateria originală.
|
#38
Posted 26 November 2023 - 21:33
Da vezi sa nu.
Pe o tableta de 10 ani cu 1 gb ram abia merge internet explorer ala vechi,nu browserele de azi care sunt toate skinuri de chrome si consuma 4-5 gb lejer. Fara sa mai pui sistemul de operare. |
#39
Posted 26 November 2023 - 21:34
dtd234, on 26 noiembrie 2023 - 15:58, said:
Eu am tot zis ca bateriile litiu ion nu tin mai mult de 1-3 ani,indiferent ca le folosesti sau nu.Daca nu le folosesti poate tin 3, altfel maxim 2. Daca ai ghinion si nimeresti ceva lot de calitate mai slaba abia vezi 1 an. Ai simtit nevoia sa emiti doza zilnica de aberatii. Tesla S se vinde din 2012. Ar trebui sa te uiti sa vezi daca mai gasesti vreuna pe piata. Si sunt 11 ani deja. Dupa mintea ta alea cumparate la inceputul pandemiei sunt casate deja. |
#40
Posted 26 November 2023 - 21:55
dtd234, on 26 noiembrie 2023 - 21:33, said:
Da vezi sa nu. Pe o tableta de 10 ani cu 1 gb ram abia merge internet explorer ala vechi,nu browserele de azi care sunt toate skinuri de chrome si consuma 4-5 gb lejer. Fara sa mai pui sistemul de operare. Acum scriu de pe Brave versiunea 1.3.2 Edited by sandel1, 26 November 2023 - 21:57. |
#42
Posted 27 November 2023 - 00:31
mihaicozac, on 26 noiembrie 2023 - 20:19, said:
Sunt Tesla care au depășit milionul de km cu bateria originală. La cotețul meu (i3) după aproape 6 ani și 30.000km bateria are 98% SOH și autonomia este tot ca la început. Garanția bateriei e de 8 ani sau 160.000km. 8 ani sau 160.000km ar fi vreo 20k per an, ai dezechilibrat balanta cu doar 5k pe an. Presupun că o tii cat mai mult încărcată că sa n-o descarci prea des, dat fiind că nu și-a făcut Nr de km pe an. |
#43
Posted 27 November 2023 - 01:08
dtd234, on 26 noiembrie 2023 - 16:13, said:
Care 3 ani ca abia de 3 ani a inceput sa cumpere lumea electrice.Si in Romania au inceput sa apara abia de un an. Abia acum o sa inceapa sa se vada durata lor de viata reala. In urmatoarele luni va fi un val de nemultumiri care probabil va sparge bula e.v. |
#44
Posted 27 November 2023 - 06:03
Există in circulație i3-uri din 2014... și am un laptop lenovo din 2012. Bateria nu dă semne de oboseală nici acum.
Dar în timp ce am scris mesajul, probabil că mahării big oil au pierdut 1Meur profit din scăderea consumului. Acolo e sursa problemelor de fapt. |
#45
Posted 27 November 2023 - 07:37
Sterone, on 27 noiembrie 2023 - 00:31, said:
8 ani sau 160.000km ar fi vreo 20k per an, ai dezechilibrat balanta cu doar 5k pe an. Presupun că o tii cat mai mult încărcată că sa n-o descarci prea des, dat fiind că nu și-a făcut Nr de km pe an. |
#46
Posted 27 November 2023 - 17:43
Era buna bătrânică?
Ca bateria colegului cu Lenovo din 2012 care evident că nu e functional...logic bateria nu da semne de oboseala. Totuși eu înțeleg că Ev-ul e bun dar totuși să ajungi sa dai exemple de genu spune multe despre probleme..de ambele părți |
|
#47
Posted 28 November 2023 - 18:31
Tehnologia pe zi ce trece se imbunatateste progresiv cu pasi rapizi in aproape orice domeniu.Dar cand vine vorba de conservarea energiei electrice,asta este cel mai mare challenge in randul cercetatorilor al inginerilor si al producatorilor.Ce vreau sa spun este ca tehnologia va progresa simtitor in orice domeniu,dar la capitolul BATERIE si conservarea energiei intr-o baterie va fi foarte greu sa se gaseasca reteta minune, astfel incat durata de viata a oricarei baterie sau pile electrice sa fie mare.De acest aspect se vor confrunta multa vreme cercetatorii si nu-i vor da de cap..Bateria trebuie privita doar ca pe o consumabila si atat,care se consuma orice domeniu foarte repede.
|
#48
Posted 28 November 2023 - 20:34
Cotetul tau i3 are o functie pe care alte masini nu o au. Elibereaza treptat din buffer, tocmai ca sa nu fie clientul dezamagit. Si eu as vrea dupa 3 ani sa vad cei 3-4kw disparuti din a mea masina inapoi dar la VW nu exista. Asa as mai tine-o inca 3-4 ani.
Edited by Meister, 28 November 2023 - 20:35. |
#49
Posted 06 December 2023 - 17:05
strongsss, on 26 noiembrie 2023 - 16:09, said:
cum explici faptul ca sute de mii de masini electrice merg inca, desi au mai mult de trei ani? o fi vreo minune? O problema as putea vedea-o cum a zis si un user mai sus, daca la un moment-dat, odata ce se ajunge la o masa critica de masini electrice, daca se poate sustine inlocuirea acestora in timp real datorita uzurii, accidentelor, degradarii bateriilor, etc. Adica ca si cand acum ar fi 250 milioane de masini in Europa(hai sa luam lumea unde curge apa calda) si care au o durata de exploatare medie de 10 ani. Se vor putea produce minim 25milioane de masini pt Europa pe an? Aici https://www.zf.ro/au...produs-21510457 si pe alte site-uri am vazut ca se vorbeste de o productie de cca 500k masini noi pe an, asta cu, combustie interna-doar in Romania. E greu de cuantificat pt ca o parte pleaca din Europa la export in afara continentului si o alta parte vine din afara(de exemplu : masini chinezesti, Dacii din Maroc, etc). Intrebarea ramane daca se pot produce baterii atat de multe. |
#50
Posted 30 January 2024 - 15:51
Intrebare legitima si tocmai de aceea trebuie plecat de la premisa ca si cei implicati direct in activitatea de productie s-au intrebat acelasi lucru.
Capacitate productie celule baterii, in Europa, status informatii iunie 2023: 230601_BP-1.png 349.11K 23 downloads Intre timp au mai fost anuntate cateva investitii mari. Productie module sau pack-uri: 230210_Europa_MP.png 393.75K 23 downloads Productie materiale active: 240126_EU_AM-1030x579.png 419.55K 23 downloads Reciclare: 230512_Landkarten_Recycling.png 328.16K 20 downloads In coltul din stanga-sus aveti data de actualizare a informatiilor. Sursa: battery-news.de |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users