Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...
 Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 

Amorsare frână auto.

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
neneafane

neneafane

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 14.08.2023
Salutari.
Am un Opel mai vechi care avea un huruit la roata spate stânga.
Mergea infranata.
Asa ca am dat roata jos, și capacul sau oala și am observat ca bucsa care ținea tamburul era rupt.
Am dat jos tot și am curățat și reansblat frumos și corect.
Numai ca în perioada de asamblare, m-am suit în mașină și ma pus păcatul sa apăs pedala de frână din instinct.
Au sărit capetele pistonasului și a curs puțin lichid de frână.
Am remontat înapoi, nu mai curge nimic, dar a rămas pedala moale.
Cred ca trebuie amorsata.
Am văzut candva cum amorsau la o mașină doi inși, ca înțeleg cca trebuie doi, și nu părea complicat.
Dar nu știu exact cum trebuie făcut.
Am dat și pe google un search, dar mai întreb niște oameni care se pricep.
Cum amorsez?

#2
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,908
  • Înscris: 20.10.2015
Unu sta la pedala, altul cu cheia la aerisitoare.
Le-as "aerisi" pe toate 4

Grijanie mare ca lichidul de frana e foarte agresiv cu vopseaua
Trebuie sa ai si lichid sa completezi in pompa

Cauta pe iutub cum se face aerisirea

#3
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,002
  • Înscris: 25.09.2014
Am vazut o metoda intr-un video, ( eu nu am testat ) care presupunea tragerea de lichid prin corpul niplului slabit in prealabil cu ajutorul unei seringi si un furtunas. Inainte de operatia asta punea un strat subtire de teflon pe filetul niplului, ca sa nu traga aer fals printre spirele filetului, cat timp acesta era slabit. Operatia a reusit ! Asa ca daca nu are cine sa faca pedale poti incerca varianta asta.

#4
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Poti sa pui si un pic de vaselina dupa ce ai infipt tubul. Dar mai simplu e sa iei in ajutor orice fiinta cu minim un picior.

#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Cauta tutorial aerisire frana auto .
E simplu dar trebuie : 2 persoane , cheie INELARA pentru aerisitor , strangi usor aerisitorul nu ca prezonul de la roata , e din aluminiu si daca se rupe ti-ai stricat ziua pana il scoti .

Normal se aeriseste tot circuitul daca tot esti la partea aceasta , incepi cu stanga spate , dreapta spate, stanga fata, termini cu dreapta fara . Eu aerisesc si pompa de frana odata la 2 aerisiri circuit .
Trebuie sa ai in zona, familie pe cineva care a mai executat asa ceva , nu e limba chineza dar trebuie sa ai mana fina si colaborare perfecta cu cel de la pedala .

#6
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Da, trebuie minim un chirurg. Daca il ajutam pe tata la 10-12 ani, numai rocket science nu e. Singura aptitudine de care ai nevoie e sa intelegi diferenta intre "pompeaza pedala" si "tine apasat" .

#7
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Sincer nu unul si-a rupt aerisitorul , din acest motiv am spus "mana fina" Posted Image.
E aluminiu , la 10Nm intra la curgere , la 20Nm l-ai rupt - la mana e foarte mica diferenta ( la 28Nm strangi bujiile pentru etalon)

#8
realnick

realnick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 22.10.2007
fiind un model mai vechi, s-ar putea sa mearga prin cadere. Umple vasul de lichid...lasa-l cu capacul scos si vezi daca vine lichid jos la aerisitor. Merge si intr-o singura persoana, trebuie sa ai ceva cu care sa blochezi pedala de frana (o barna, o scandura care sa se blocheze in scaunul soferului si sa tina frana apasata la maxim pana ajungi la roata sa strangi aerisitorul) Cand vezi ca ajunge lichid curat,nou, fara bule..strangi aerisitorul.

#9
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,788
  • Înscris: 12.01.2018
la cât te pricepi mai bine rogi un prieten să te ajute.poate zici că-i bună frâna și la primul semafor calci vreo 10 și-ai pus-o bine de tot.dacă mai zici c-ai și lucrat tu la mașină cireașa-i direct pe tort

View Postrealnick, on 24 octombrie 2023 - 08:01, said:

fiind un model mai vechi,
cât de vechi au fost mașinile mele nu se aeriseau frânele singure.și au fost vechi tată

băgam la pedale....

#10
neneafane

neneafane

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 14.08.2023
Nu sunt singur, știam ca mai trebuie o persoana.
Am de unde.
Dar procesul în sine vroiam explicat.
Am cautat pe "iutube" dar acolo au cate bidoane, furtunase, etc. pe care eu nu le am.


#11
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Faci pedale pana se intareste si ramai cu pedala apasata. Deschizi aerisitorul, iese lichid cu balonase, pedala se duce la fund. Inchizi aerisitorul. Eliberezi pedala. Reiei pana curge lichid curat fara balonase.
Faci asta pentru fiecare roata, de la cea mai indepartata de pedala de frana pana la cea mai apropiata.
Permanent verifici ca lichidul in vas sa fie deasupra nivelului minim, completezi dupa nevoie.

Asta e tot.

#12
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
"au cate bidoane, furtunase, etc. pe care eu nu le am."
Acelea sunt pentru instalatie de aerisire sub presiune , cauta aerisire manuala , gasesti tutorial la Cristi Streulea pentru Logan , toate sunt asemanatoare la frana fata .
Da, cel mai corect se realizeaza la 2 atm , fara pedale , fara sa mai ramana aer pe instalatie dar nu merita cumparata instalatia doar pentru masina personala , dar daca doresti gasesti pe emag sau alte magazine la vreo 80-120 lei ieftin si peste 1000 lei profesionale.

#13
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,302
  • Înscris: 13.01.2011

View Postneneafane, on 24 octombrie 2023 - 13:00, said:

Dar procesul în sine vroiam explicat.
Cum a explicat @sebulbus la postarea #11.
Mai simplu de atît nu există.

#14
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023

View Postldpe, on 24 octombrie 2023 - 13:52, said:

"au cate bidoane, furtunase, etc. pe care eu nu le am."
Acelea sunt pentru instalatie de aerisire sub presiune , cauta aerisire manuala , gasesti tutorial la Cristi Streulea pentru Logan , toate sunt asemanatoare la frana fata .
Da, cel mai corect se realizeaza la 2 atm , fara pedale , fara sa mai ramana aer pe instalatie dar nu merita cumparata instalatia doar pentru masina personala , dar daca doresti gasesti pe emag sau alte magazine la vreo 80-120 lei ieftin si peste 1000 lei profesionale.
am eu aia de la Streulea luata de la emag, nu am capacul adaptor cu filet ptr pompa de frana, la 2 bar imi iesea lichidu de frana pe la capacu pompei
am aerisit la pedala si a iesit foarte bine frana
tu vorbesti mereu din auzite,asa faci cu multe, fara sa le probezi/folosesti macar pe masina ta.
Si cu marele triax 0w40 ai dat fail dupa ce i-ai facut super reclama pe forumul asta.

#15
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Te-am mai rugat sa vorbesti ce ai tu personal de spus si sa-mi dai pace , esti ca o buba la cur , vezi-ti de sculele tale si lasa pe alti impace, i-ai terorizat pe o gramada pe softpedia .
Ignora-ma da azi incolo cum voi face si eu .

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate