Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
cineva care lucreaza la Digi?
Last Updated: Sep 29 2023 14:57, Started by
alinata25
, Sep 12 2023 15:17
·
2
#1
Posted 12 September 2023 - 15:17
Salutare, am si eu o situatie: din luna iunie am contract cu Digi si nici pana in ziua de azi 12.09 nu a venit sa faca cablarea. Am sunat chiar si de 2 ori pe saptamana. Acelasi raspuns primesc...am cerut urgentarea si asteptati sa fiti contactat.
Are cineva idee unde sa mai sun? |
#3
Posted 12 September 2023 - 15:27
Eu am un contract din noiembrie 2022 si nu am primit nici un raspuns... mai insista
|
#4
Posted 12 September 2023 - 15:27
https://forum.softpe...8#entry15788737 aici ...scrie sau da pm
|
#5
Posted 12 September 2023 - 15:31
adip1962, on 12 septembrie 2023 - 15:26, said:
Esti sigur ca acopera zona ta? Sigur, au cablul la 20 de m de mine. Vecinul are. Echipa de teren a fost in constatare acum 2 luni. Dodo03, on 12 septembrie 2023 - 15:27, said:
https://forum.softpe...8#entry15788737 aici ...scrie sau da pm Am scris. Multumesc |
#6
Posted 12 September 2023 - 15:40
Te-am intrebat pentru la tara, la 3 zile de la solicitare au venit si mi-au tras 60 m fibra aeriana (de pe un stalp pe casa). Numai net (nu ma intereseaza tv-ul). SI culmea, l-am mai platit si la jumatate 2 ani.
|
#7
Posted 12 September 2023 - 15:40
Bro' ... ai citit ce ai semnat ?
bla ... bla ... Termenul maxim de punere în functiune a serviciului este de 90 zile de la ... bla ... bla ... daca instalarea oricarui serviciu nu s-a putut realiza din culpa RCS&RDS in termenul maxim de 90 zile de la semnarea contractului, instalarea se face intr-un termen extins de max. 90 zile de la expirarea termenului initial ... bla ... bla In traducere libera - poti astepta 180 zile Sa fii matale sanatos - la mine au venit dupa 5 luni Poti sa suni pana tocesti telefonul |
#8
Posted 12 September 2023 - 15:44
Naijax, on 12 septembrie 2023 - 15:40, said:
Bro' ... ai citit ce ai semnat ? bla ... bla ... Termenul maxim de punere în functiune a serviciului este de 90 zile de la ... bla ... bla ... daca instalarea oricarui serviciu nu s-a putut realiza din culpa RCS&RDS in termenul maxim de 90 zile de la semnarea contractului, instalarea se face intr-un termen extins de max. 90 zile de la expirarea termenului initial ... bla ... bla In traducere libera - poti astepta 180 zile Sa fii matale sanatos - la mine au venit dupa 5 luni Poti sa suni pana tocesti telefonul Nu am asa ceva in contract. Scrie doar de 15 zile lucratoare. Dar am vazut ca sunt mai multe cazuri de acest gen. Un raspuns trebuie sa dea. Luna trecuta au tras fibra cei de la Orange. Pe aceeasi stalpi cu Rdsul. Luna aceasta pun in lucru reteaua si ma bate gandul sa ma leg la ei. Astept insa un raspuns de la Digi Edited by alinata25, 12 September 2023 - 15:47. |
#10
Posted 12 September 2023 - 15:56
Naijax, on 12 septembrie 2023 - 15:50, said:
Nu ai asa ceva ? Am asta, dar am si niste anexe in plus care modifica termenii aceia. Extinderea retelei in 7 zile lucratoare, Cablarea la 15 zile lucratoare, ...livrarea echipamentelor in 30 zile etc. Eu nu stiu nimic nici de extindere si nici de cablare. .... |
|
#11
Posted 12 September 2023 - 15:58
Atunci sa fii sanatos si ... ramane valabil ce am scris mai sus
Peace |
#12
Posted 12 September 2023 - 16:01
sa astept...asa au raspuns si cei de la Digi Help...ca au trimis spre urgentare. Nu prea ai ce sa le faci.
Multumesc pentru informatii |
#13
Posted 12 September 2023 - 16:16
Dap ... nu prea ai ce sa le faci
Din culpa lor poate insemna orice - n-au avut cablu, n-au avut echipament, n-au avut echipe disponbile, n-au avut chef, afara ploua, etc. Asta inseamna inca 90 zile la termenul initial de ... 90 zile |
#14
Posted 12 September 2023 - 16:44
Credeam că numai la mine se întâmplă chestii d-astea, dar pare a fi normalitatea la Digi. Eu nu mai știu câte luni au trecut până m-au sunat să trimită echipă să îmi tragă internet. Am folosit internetul mobil între timp. Mi-am zis că dacă nu vor banii mei, să fie sănătoși.
|
#15
Posted 12 September 2023 - 16:56
Din mai pana la sfarsit de august a durat si in cazul unei prietene de familie. Am crezut ca suntem noi ghinionisti.
|
|
#16
Posted 12 September 2023 - 17:36
Cred ca sunt solicitati, au preturi bune.
Posibil sa nu aiba destui oameni, posibil sa nu aiba echipamente disponibile. |
#18
Posted 12 September 2023 - 21:33
Se va instala, pana la urma, evident.
Ne-am obisnuit cu toate greutatile, cateodata nu prea avem alternativa si furnizorul stie asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users