Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
N-am învățat nimic din accidentul de la Pasajul Unirii?
Ultima postare: aug 30 2023 13:59, Inițiat de
Valy_User
, aug 28 2023 22:31
·
12
#38
Publicat: 29 august 2023 - 12:00
Dar de la copiii arsi in maternitati am invatat ceva ? De la mortii de pe litoral, inecati ? De la exploziile GPL ? si lista continua, avem un popor vesel si neinfricat, care cu nici un chip nu lasa propriile neglijente sa ii ameninte modul de viata, doar viata in sine
|
#39
Publicat: 29 august 2023 - 12:00
radunic, on 29 august 2023 - 09:54, said:
Chiar dacă ai pus niște asfalt, limitatorul rămîne unde e. E pus la cota podului, îl ridici doar dacă ridici și podul. Ce trebuie să faci e să modifici indicatorul de avertizare scriind noua înălțime liberă. Editat de florinellll, 29 august 2023 - 12:01. |
#41
Publicat: 29 august 2023 - 12:14
C63AMG, on 29 august 2023 - 07:38, said:
Soferul mai mult ca sigur mergea cu waze-ul,care garantat era setat pe turism si nu pe autocar,tir,camion. La mine în oraș e plin de dăștia care in loc să meargă pe variantă, merg prin centrul orașului, ce să le faci dacă s-au obișnuit cu restricțiile de înălțime ca fiind ceva opțional. Digix, on 29 august 2023 - 10:45, said: Cred că șoferii din Ucraina au omis să se uite la televiziunile din România. |
#43
Publicat: 29 august 2023 - 12:24
Da, si nu te lăsa numai cu B-ul, îți cerea să fii profesionist.
Acu na, nu am ce să cer având in vedere ca e un permis emis de o altă țară. Si sunt unele țări din UE gen Italia in care șoferii sunt vai mama lor. Si sunt mulți obișnuiți din UE cu laptele și miere, cand dau de DN2 fac direct accident. eiffel, on 29 august 2023 - 11:11, said:
In afara, tot ce e drum national tine de CNAIR, dar marginile si marcajele tin de primaria localitatii. Cand e un accident isi paseaza raspunderea de la unul la altul. Și dacă e DN și trece prin sat tot de CNAIR ține. De Primăria localității țin trotuarele, pluvialele și iluminatul public. Și mai există o categorie de drumuri DJ(Drum Județean) care țin de Consiliul Județean. Editat de Valy_User, 29 august 2023 - 12:37. |
#44
Publicat: 29 august 2023 - 12:46
dannvlas, on 29 august 2023 - 11:49, said:
Cat de complicat e sa se plaseze un indicator mare cu inaltimea maxima admisa direct pe mijlocul limitatorului? Si oare de ce nu e obligatoriu? daca dai in el cu autocarul poate se sparge parbrizul, dar macar nu raschetezi tot acoperisul si macar nu bagi jumatate din calatori in spital... |
#45
Publicat: 29 august 2023 - 12:55
Pavel54, on 29 august 2023 - 11:25, said:
Nu e vinovata masina sau limitatorul ca tu esti cu capul in nori. Ca sofer profesionist nu ai voie sa faci asemenea greseli. Tu stii cat are masina ta si trebuie SA VEZI indicatorul care spune ca nu incapi, cat de bou sa fii sa ignori asa ceva? S-a explicat mai sus ca nici podul nici bara de limitare nu aveau vre-un indicator pe ele...nu scria nimic. Singurul indicator era plasat pe un stalp la 60 de metrii inainte, la o inaltime la care putea fi vazut, putea sa nu fie vazut daca era in fata lui parcata o camioneta Ti se pare normal ca averizarea sa nu aiba scris ce averizeaza, iar podul de asemeni ? Editat de vio69c, 29 august 2023 - 12:59. |
#47
Publicat: 29 august 2023 - 13:31
Hai baieti, uitati-va la limitator, uitati-va la autocar.
Fara niciun marcaj, se vede cu ochiu liber ca nu ai cum sa treci cu autocarul pe sub ala, ce dracu aveti. Ca lipsesc sau nu marcaje, alta discutie. Dar tu, ca sofer, cu pasageri, adica ceva responsabilitati, trebuie sa fii prost facut gramada sa nu iti dai seama ca nu ai cum sa treci pe acolo. Sau macar de bun simt sa reduci viteza daca chiar crezi ca ai loc. |
#49
Publicat: 29 august 2023 - 15:10
Valy_User, on 29 august 2023 - 13:36, said:
Ai așteptări cam mari de la niște șoferi. Cam totul în ziua de azi trebuie să fie idotproof. Și noaptea farurile nu bat în sus spre limitator, bat pe șosea. Asa este : SOFERII este PROSTI. Dar intreb si eu ; cate masini mari ai condus ca sa ai dreptul la judecata ? Eu am condus si cand se anunta control prin statie deja ma stricam la burta . |
#51
Publicat: 29 august 2023 - 15:50
bobitad, on 28 august 2023 - 22:40, said:
peste tot in lumea asta sunt limitatoare de inaltime, la americani exista un canal care a ajuns pe la a 180-le accident, e semnalizat, are panou care le spune ca depasesc inaltimea si tot sunt atatea accidente: https://www.youtube....ot8plus8/videos ce ai vrea sa le faca mai mult, in viata mai trebuie sa ai si responsabilitati. Tare canalul ala, face milioane de vizualizari filmand timp de cativa ani prosti cum intra in limitatorul de viteza in acelasi loc. |
|
#53
Publicat: 29 august 2023 - 16:12
george_alexandru, on 29 august 2023 - 06:56, said:
Comentarii la acel articol pe pagina Facebook a lui Digi 24. Mi se pare incredibil ce imbecili pot trăi printre noi. |
#54
Publicat: 29 august 2023 - 16:17
Digi ca Digi, dar nimic nu se compară cu asta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Km-mOqETcdw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi