Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai i30 1.0 t-gdi 120ch vs Hyundai i30 1.5 dpi 110cv
Last Updated: Sep 03 2023 08:42, Started by
Sanym
, Aug 14 2023 23:31
·
4
#19
Posted 16 August 2023 - 20:16
Astea sunt vorbe din popor...de la tv sau de la spritz.
|
#20
Posted 17 August 2023 - 20:51
DannyMC, on 16 august 2023 - 20:10, said:
Legatura dintre turbo si depunerile de carbon, fiind? Octavian___, on 16 august 2023 - 18:41, said:
Fix pix, nu te pregatesti de nimic, astea sunt culese de pe net si aruncate mai departe. Ai experimentat tu personal ? Da exemplu concret. Eu exemplu concret am avut 1.0 ecoboost, in prezent 140000+ la bord, merge ceas, nicio "decarbonizare" facuta. Da am facut decarbonizare la un 1.4 turbo la 105k km. Nu avea erori in bord, dar deja il auzeam cum avea mici "miss fire"-uri si cand l-au deschis arata oribil. Daca astepti pana se aprinde becul de motor atunci deja este prea tarziu. Mecanicul a facut o decarbonizare cu coji de nuca, a curatat admisie, tot => merge super ok. Schimburile de ulei la 10k km, dar datorita faptului ca masina merge 80% din timp in oras, drumuri scurte, motor rece, etc a aparut chestia asta. |
#22
Posted 18 August 2023 - 17:42
Xman_ghio, on 17 august 2023 - 20:51, said: La injectia directa benzina nu mai spala supapele => se depunde "mazga" pe supape. Merge ceas pana o sa iti moara rahatul ala de ecoboost direct si complet! Mai ales daca ai facut service-urile "ca la carte" si ai schimbat uleiul la 30k km. Da am facut decarbonizare la un 1.4 turbo la 105k km. Nu avea erori in bord, dar deja il auzeam cum avea mici "miss fire"-uri si cand l-au deschis arata oribil. Daca astepti pana se aprinde becul de motor atunci deja este prea tarziu. Mecanicul a facut o decarbonizare cu coji de nuca, a curatat admisie, tot => merge super ok. Schimburile de ulei la 10k km, dar datorita faptului ca masina merge 80% din timp in oras, drumuri scurte, motor rece, etc a aparut chestia asta. Daca urmareai cat de cat, ai fi vazut ca la mine schimburile de ulei erau la 6500-8000 km. Normal ca a mers si merge ceas, nornal ca daca stii ca poate fi la risc de depuneri, poti fi un pic mai atent la mentenanta. |
#23
Posted 18 August 2023 - 18:59
Ford a ajuns la motorizari de 155CP/L si are doar motorizari pe 3 cilindri. Nu ar fi ajuns niciodata aici daca motorizarile lor de 125CP crapau subit. Ce rost are sa te mai intorci inapoi in timp cand pana si Dacia a renuntat la motorizarile aspirate.
merita aspirata doar daca cumperi o masina sh si speri ca motorul sa te mai tina inca 10 ani. |
#24
Posted 18 August 2023 - 20:58
ioppo, on 17 august 2023 - 21:00, said:
Coji de nuca? wtf! Suntem in 2023 Octavian___, on 18 august 2023 - 17:42, said:
Normal ca a mers si merge ceas, nornal ca daca stii ca poate fi la risc de depuneri, poti fi un pic mai atent la mentenanta. Nu conteaza cum faci schimburile de ulei sau cum conduci - ele vor exista inevitabil. Motorul 1.0 ecoboost de la Ford este un gunoi! Mai cautati online si sa vedeti exact ce/cum, dar este un motor construit mai pe ieftineala, cu tolerante foarte mici si care duce la probleme mari. Sunt destui posesori care la 100k km au avut motorul "kaput"! Leo2006, on 18 august 2023 - 18:59, said:
Ford a ajuns la motorizari de 155CP/L si are doar motorizari pe 3 cilindri. Nu e o problema sa scoti si dublu CP/l. Problema este sa il faci fiabil si sa nu moara in cateva mii de km. |
#26
Posted 19 August 2023 - 09:37
Xman_ghio, on 18 august 2023 - 20:58, said:
Esti pe langa... Sper ca intelegi ca dpdv tehnic depunderile de carbon NU au nimic de-a face cu mentenanta si modul de condus. Pur si simplu nu se mai arunca carburant pe supape, ci direct in cilindru, si asta duce la depunerile de carbon. Nu conteaza cum faci schimburile de ulei sau cum conduci - ele vor exista inevitabil. Motorul 1.0 ecoboost de la Ford este un gunoi! Mai cautati online si sa vedeti exact ce/cum, dar este un motor construit mai pe ieftineala, cu tolerante foarte mici si care duce la probleme mari. Sunt destui posesori care la 100k km au avut motorul "kaput"! Da - la fel ca o drujba mai buna :-D Nu e o problema sa scoti si dublu CP/l. Problema este sa il faci fiabil si sa nu moara in cateva mii de km. Ce cauti aia gasesti. Un interval mai scurt de schimb face doar bine [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FW0wCl-O7oY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#27
Posted 19 August 2023 - 15:31
Cred ca Solenza mai era cu injectie indirecta. Nu stiu daca mai exista motorizari noi care sa vina cu injectie in admisie. Initiatorul este absolut convins ca acel motor aspirat are injectie in admisie dar se inseala. Motoarele cu dubla injectie sunt scumpe si nu aduc avantaje la consum sau durata de viata.
|
#28
Posted 19 August 2023 - 16:11
De la Solenta au mai fost produse zeci de motoare cu injectie indirecta. Unele aspirate, unele turbo. Motorul despre care e vorba in topic, 1.5 DPI are injectie duala, de unde si acronimul DPI.
Edited by DannyMC, 19 August 2023 - 16:17. |
|
#29
Posted 19 August 2023 - 17:38
Leo2006, on 19 august 2023 - 15:31, said:
Cred ca Solenza mai era cu injectie indirecta. Nu stiu daca mai exista motorizari noi care sa vina cu injectie in admisie. ..... DannyMC, on 19 august 2023 - 16:11, said:
De la Solenta au mai fost produse zeci de motoare cu injectie indirecta. Unele aspirate, unele turbo. Motorul despre care e vorba in topic, 1.5 DPI are injectie duala, de unde si acronimul DPI. De la minutul 24:20 https://m.youtube.co...mRhaSAxLjUgZHBp |
#30
Posted 19 August 2023 - 17:41
Leo2006, on 19 august 2023 - 15:31, said:
Cred ca Solenza mai era cu injectie indirecta. Nu stiu daca mai exista motorizari noi care sa vina cu injectie in admisie. Initiatorul este absolut convins ca acel motor aspirat are injectie in admisie dar se inseala. Motoarele cu dubla injectie sunt scumpe si nu aduc avantaje la consum sau durata de viata. Inițiatorul este interesat de un motor fiabil. Ca si experiențe, am avut un Kia Ceed 1.4 109 aspirat natural din 2007 , utilizat până în 2022, 200000 km, în toți acesti ani am schimbat un injector și bielete, atât. Reviziile și taxele mă costau mai nimic, o mașină ce ține cu casa, cădea tabla, motorul perfect. dețin de asemenea un Ford B-MAX ecoboost 1.0 125 titanium, 3 cilindri turbo din 2013, actualmente 137000km Schimbat: 2 sonde lambda, catalizator, turbină, distribuție, mă cam tem si de ambreaj. Aspirata 4 cilindri silentioasă, la relanti nu il auzeam, de multe ori ma apropiam cu ea până in spatele cuiva si nu ma auzea, dădeam un claxon și se speria, dar trebuia să îți pregătești depășirile. Turbo 3 cilindri, gălăgie mult mai mare, deocamdată tablaria se tine bine, mai smuncită in reprize, dar se înfige mai bine in depășiri. Per total, fiind o persoana ZEN, am apreciat mai mult aspirata, dar vreau un feedback si din partea celorlalți utilizatori, poate experiența mea cu 3 cilindri turbo nu-i relevantă, oi fi avut eu ghinion. |
#31
Posted 19 August 2023 - 18:27
#33
Posted 02 September 2023 - 10:07
Am eu un i30 1,5DPI pe caroserie break . Luat de nou acum 2 ani , am 38000 acum, fara vreo problema.
Zicea cineva mai sus ca e bun de oras motorul asta , nu de drumuri lungi. Eu l-am luat tocmai pentru drumuri lungi (4-5k km pe tura) prin Europa in ideea ca ar fi mai fiabil si cu risc mai mic de stricaciune ( sa se strice masina prin vest , in concedii, e cosmarul meu; potential , nu s-a intamplat pana acum) . In plus eu sunt adeptul masinilor noi pe care sa le tin cat mai mult ( si iarasi m-am gandit la fiabilitate). Motorul e clar puturos , mai ales la plecarea de pe loc si pe rampe mai mari . La drumuri 'normale' (DN-uri, autostrazi) se descurca decent zic eu, chiar si incarcat , nu vad o problema aici. Dar daca esti obisnuit cu motoare fasnete , depasiri din scurt , mai curge si tineretea sprin vene clar nu e de tine motorul asta. DannyMC, on 19 august 2023 - 18:27, said:
Da, se pare ca e doar multipunct, fara injectie directa! Da, motorul este MPI cu 2 supape pe cilindru (Dual Port Injection) , nici vorba de injectie directa. Edited by kriiss, 02 September 2023 - 10:16. |
|
#34
Posted 02 September 2023 - 21:26
Are 4 supape/cilindru, injectia e multipunct cu doua injectioare/cilindru, d-aci vine DualPort .
Tine probabil de eficienta, cu legatura la admisie, are doua trasee cum spuse colegu pe iutub, unu lung pt turatii joase (sa-i mareasca un pic cuplul) si altu scurt pt turatii mari unde e nevoie sa traga mai rapid aer. Injectoarele or merge fc de turatie/traseu admisie Motoru e ok, masina e un pic cam grea ~1250-1300kg, era mai bine imperecheat cu o greutate 1100-1150 kg Edited by Octavian___, 02 September 2023 - 21:29. |
#35
Posted 03 September 2023 - 08:42
Am vrut sa scriu 2 injectoare si am scris supape ...Are 4 supape da
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users