Noi reguli pentru ITP: a fost adăugată ca în mod obligatoriu diagnoza
Last Updated: Nov 24 2023 08:39, Started by
0v1d1u
, Aug 03 2023 17:36
·
11
#19
Posted 03 August 2023 - 19:20
Inca nu e cazul. Pot oricand comanda o regenerare din interfata... dar de ce?
De asta zic ca cel putin pentru mine, diagnoza la ITP este frectie. Oricum ala de acolo stie mai putine decat mine legat de masina mea. Edited by adip1962, 03 August 2023 - 19:21. |
#20
Posted 03 August 2023 - 19:22
Contează foarte mult cum este exploatată.
Atât timp cât nu consumă ulei, este exploatată preponderent extraurban și nu mergi subturat e pe viață DPF-ul. |
#21
Posted 03 August 2023 - 19:25
adip1962, on 03 august 2023 - 19:20, said:
Inca nu e cazul. Pot oricand comanda o regenerare din interfata... dar de ce? De asta zic ca cel putin pentru mine, diagnoza la ITP este frectie. Oricum ala de acolo stie mai putine decat mine legat de masina mea. Cei de la ITP / RAR sunt interesati in principiu ca in momentul testelor, automobilul are directie ok, frane ok si motorul corespunde emisiilor de noxe. Edited by xmanyacs77, 03 August 2023 - 19:38. |
#22
Posted 03 August 2023 - 19:29
Off topic
Merg subturat in oras, dar afara constant peste... mai bine nu zic. Consumul meu mediu la Ford este de 4,6% (depinde insa de motorina, afara din tara asta consuma mai putin) si-mi pare rau ca nu am 6 viteze. Dar asta este si mai pregnant la JTI-ul sotiei care are o gramada de cai, mult mai multi decat tdci-ul meu. BTW, toti posesorii de BMW cedeaza banda la 170..., desi inainte ti-au dat flash-uri. Asta a devenit distractia noastra intr-o masina din 2008... PS. Cei cu masinile electrice pot visa la vitezele astea... Edited by adip1962, 03 August 2023 - 19:31. |
#23
Posted 03 August 2023 - 19:31
O sa fie mai fain, ca acum ca inspector ITP iti pui semnatura pe un fals.
|
#24
Posted 03 August 2023 - 20:30
adip1962, on 03 august 2023 - 19:29, said:
BTW, toti posesorii de BMW cedeaza banda la 170..., desi inainte ti-au dat flash-uri. Asta a devenit distractia noastra intr-o masina din 2008... Si dupa aia faci ce? Incetinesti la loc la cat il incurca pe ala sau o tii asa pana la destinatie? Eu cred ca prima varianta, si mai incolo iar te da la o parte. Am mai intalnit frustrari din astea de tataica pe autostrada. Sta cu cel mult 130-140 pe banda din stanga si in loc sa accelereze 10-15 kmh ca sa atinga viteza celor care vin din spate se duce la cine stie ce viteza de te temi daca i se dezintegreaza copaia, iar cinci minute mai tarziu a incetinit la loc, si dai iar de el. |
#25
Posted 03 August 2023 - 21:20
#27
Posted 03 August 2023 - 21:27
Avem multe "minuni" diagnoza de la euro 6 pana la itp fara masina,am aflat de curand,li se rupe unora.
|
#29
Posted 03 August 2023 - 21:31
https://www.dmv.nh.gov/node/2466
Asta au vrut sa obtina ai nostri, dar, ca de obicei, s-au tampit si le-a iesit altceva. |
#30
Posted 03 August 2023 - 21:40
Pt ca parlamentarii nostri sunt analfabeti funcitonal. Nu inteleg ce voteaza.. si nici nu le pasa .. Indmenizatia merge, pensia speciala merge .. restul nu conteaza
|
#31
Posted 03 August 2023 - 22:19
Eu am o mare problema cu masina din dotare. Mi s-a ars becul de la Check Engine . De altfel e si singura eroare afisata pe testerul OBD. Or comenta astia ceva ? Alte erori nu am.
|
#32
Posted 03 August 2023 - 22:27
Dacă este Euro6 ți-l citește cu testerul și-ți dă respins.
La restul nu are treabă, doar să ieși la noxe. Am văzut ceva similar la un Ford Focus cu martorul de ABS. Becul se poate schimba în principiu. Și ar fi bine să vezi și de la ce e, că sigur stai așa demult. Apropo, să urmăriți clipul pus de inițiator la minutul 4:07 și să-mi spuneți ce părere aveți. Edited by Valy_User, 03 August 2023 - 22:29. |
#33
Posted 03 August 2023 - 22:42
Euro 4. Deci trecut.
Nu ca nu l-as schimba. In 10 minute dau jos ceasurile. Nu am gasit in tara becul respectiv. Are un soclu ciudat. |
|
#34
Posted 03 August 2023 - 22:49
Ce mașină e?
Și la mine îmi ziceau de la magazinul de piese că are nu știu ce socul că costă nu știu cât, am luat de pe acolo ce becuri aveau similare și l-am potrivit și merge foarte bine. |
#35
Posted 04 August 2023 - 05:09
#36
Posted 04 August 2023 - 06:05
Valy_User, on 03 august 2023 - 18:17, said:
Se face și la trabant, dar e considerat Euro 0 și normele sunt mai relaxate. In alta ordine de idei ITP se pare ca urmeaza calea de peste ocean. Cu ceva ani in urma masinile se testau doar pentru emisii ca in Romania la teava de esapament. Apoi s-a renuntat pentru masinile mai noi de 1997 si se testau doar pentru erori la calculatorul de bord. Se pare ca majoritatea erorilor din calculatorul de bord sunt legate de nivelul de emisii. Eu m-am dus o data cu un Ford Escort 1997 cu becul check engine aprins si mi-a spus sa nu incerc ca o sa pice. Treaba cu resetat-ul nu mergea. Cand iti testa masina calculatorul iti arata daca masina e gata sa fie testata, indicator care apare numai dupa ce mergi ceva cu masina. Daca mergi cu masina cel mai probabil e ca eroare sa-ti apara din nou. Verificarea periodica se facea doar pentru masinile mai vechi de 7 ani si la doi ani. De ceva timp s-a renuntat si nu se mai face. In provincia in care locuiesc mai mult chiar s-a renuntat la impozitul anual (licence plate fee) care oricum era mai mic ca in Romania (CAD$ 125 pe an indiferent de tipul masinii si motor), dar mai mare ca in alte provincii/state. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users