Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

Știri despre marcile auto din grupul Stellantis

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
165 replies to this topic

#19
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,230
  • Înscris: 13.07.2005
Mda ....
Intre timp:

Quote

Stellantis a anuntat ca pe cele mai mari piete auto din lume nu renunta la motoarele pe benzina si diesel in ciuda electrificarii fortate.

Acestia spun ca vor introduce in productia de masa a noului 6 cilindri in linie de trei litri care se numeste Hurricane si care va avea o putere maxima de 500 CP.
In plus fata de acesta, clasicul V6 3.6 Pentastar urmeaza sa fie transformat intr-un motor Hybrid cu transmisia electrficata ZF8, iar pentru modelele de volum in Europa vor dezvolta un nou 4 in linie de doi litri pe benzina care este turbo, hybrid si PHEV.

Sursa: ***** (nu ma lasa sa inserez link-ul, dar .... google it)

#20
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017

View Postmarr, on 24 octombrie 2023 - 13:08, said:

Mda ....
Intre timp:



Sursa: ***** (nu ma lasa sa inserez link-ul, dar .... google it)
Normal ca nu renunță din moment ce exista cerere pe piața.Daca vrei sa faci profit,vinzi ce își dorește clientul.Dintre vechii producători auto, cine vinde doar motorizări electrice, i s-a redus cota de piață și profitul.In Cehia, Nissan este în aceasta situație.Si urmeaza Volvo care de anul viitor va produce doar motorizari 100%.

#21
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,188
  • Înscris: 13.11.2017
Păi in afară de Tesla nu mai vinde nimeni doar motorizări electrice

#22
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
Stellantis a devenit actionar al marcii chinezesti Leapmotor care produce motoare electrice cu garantie 1 milion de km.

  Stellantis a cumparat 30% din Leapmotor, una dintre cele mai inovative companii auto din China care avea probleme financiare in ultimele 6 luni.

Vedeta lor este gama de top C1 care se vinde PHEV cu autonomie de 1.300 km sau 100% electric cu celebrul motor EV garantat 1 milion de km.

Una dintre primele masini care o sa ajunga in Europa sub brand-urile Fiat, Citroen si Peugeot este Leapmotor T03, o masina electrica mult mai performanta si ieftina decat Dacia Spring produsa de Dongfeng tot in China.

Acesta este primul pas al Stellantis in anihilarea orcarei concurente care inca produce scump masini in Europa, iar fanii francezi pot sta linistiti ca noul Citroen e-C3 este produs in Franta si va avea un pret cu RablaPlus de 11.000 euro, respectiv noul Leapmotor T03 va avea un pret chiar de 7.000 euro cu tot cu discount.
O alta masina care va avea succes daca este vanduta la un pret corect in UE, este gama Leapmotor C11 Super Extended Range PHEV cu baterie de 43 kwh si motor pe benzina 1.5 Turbo, sistemul premitand o autonomie cumulata de 1.210 km dintre care 300 km in modul full electric.
Sursa:Automatist

Opinia mea este ca Stelantis evoluează.

Edited by max_01, 29 October 2023 - 22:14.


#23
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,463
  • Înscris: 28.10.2018

View Postmax_01, on 24 octombrie 2023 - 20:15, said:

Normal ca nu renunță din moment ce exista cerere pe piața.Daca vrei sa faci profit,vinzi ce își dorește clientul.Dintre vechii producători auto, cine vinde doar motorizări electrice, i s-a redus cota de piață și profitul.In Cehia, Nissan este în aceasta situație.Si urmeaza Volvo care de anul viitor va produce doar motorizari 100%.

Poate piata sa-si doreasca luna de pe cer. UE interzice motorizarile fosile, ura si la gara.

Normal ca astia inca produc motoroaie pentru arabi, americani, asiatici.

#24
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017

View Postabac, on 29 octombrie 2023 - 22:23, said:



Poate piata sa-si doreasca luna de pe cer. UE interzice motorizarile fosile, ura si la gara.

Normal ca astia inca produc motoroaie pentru arabi, americani, asiatici.
Anul viitor sunt alegeri europarlamentare de care depinde viitorul liderilor UE.Daca mai rămân sau pleacă.Daca ce au stabilit cei de acum, cu interzicerea motoarelor termice, mai rămâne valabil sau nu.

Edited by max_01, 30 October 2023 - 08:47.


#25
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
Producătorul auto Stellantis și compania chineză CATL vor să construiască în Europa o fabrică de baterii electrice pentru mașini.

Șeful global al departamentului de achiziții și lanț de aprovizionare al Stellantis, Maxime Picat, a declarat că planul de asociere în participațiune cu CATL are ca scop construirea unei noi gigafabrici în Europa pentru a produce baterii LFP. Acestea sunt mai ieftine de produs, dar mai puțin puternice în comparație cu cele de nichel mangan și cobalt (NMC), cealaltă tehnologie mainstream actuală.
https://economedia.r...tru-masini.html

Edited by max_01, 22 November 2023 - 19:07.


#26
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,918
  • Înscris: 16.07.2017

 Ford4, on 27 octombrie 2023 - 10:56, said:

Păi in afară de Tesla nu mai vinde nimeni doar motorizări electrice
O sa vândă, de anul viitor, Volvo.

#27
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,188
  • Înscris: 13.11.2017
Nu prea cred , dar sa dea Domnul !

#28
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 17.09.2008

 freddy2017, on 01 decembrie 2023 - 22:15, said:


O sa vândă, de anul viitor, Volvo.
Din acel moment, Volvo va vinde mai puține autoturisme.

#29
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
134.722 automobile, fabricate în perioada 2022-2023, mărcile Citroen C3, Citroen C5 Aircross, DS3 Crossback, DS4, Opel Astra, Opel Grandland, Opel Mokka, Peugeot 208, 308, 3008 și 5008  care folosesc aceleași motoare, vor fi rechemate în service, deoarece s-a constatat că emit valori peste limitele legale ale gazelor de eșapament, în ceea ce privește oxizii de azot. Limitele NOX fac parte din setul de norme de poluare EURO 6.

Conform descrierii defecțiunii, eroarea pleacă de la unitatea de control a motorului (ECU), în urma unei calibrări neconforme a software-ului, care transmite valori incorecte la procesarea datelor. Acest lucru permite un nivel de emisii de NOx peste limitele legale în UE.
https://www.profit.r...ervice-21413914

Edited by max_01, 09 December 2023 - 19:08.


#30
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 17.09.2008

View Postmax_01, on 09 decembrie 2023 - 19:02, said:

134.722 automobile, fabricate în perioada 2022-2023, mărcile Citroen C3, Citroen C5 Aircross, DS3 Crossback, DS4, Opel Astra, Opel Grandland, Opel Mokka, Peugeot 208, 308, 3008 și 5008  care folosesc aceleași motoare, vor fi rechemate în service, deoarece s-a constatat că emit valori peste limitele legale ale gazelor de eșapament, în ceea ce privește oxizii de azot. Limitele NOX fac parte din setul de norme de poluare EURO 6.

Conform descrierii defecțiunii, eroarea pleacă de la unitatea de control a motorului (ECU), în urma unei calibrări neconforme a software-ului, care transmite valori incorecte la procesarea datelor. Acest lucru permite un nivel de emisii de NOx peste limitele legale în UE.
https://www.profit.r...ervice-21413914
Despre  ce motoare este vorba?As tinde sa cred ca este vizat motorul 1,5 hdi.

Edited by dennis_2005, 10 December 2023 - 16:02.


#31
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 17.09.2008
,,Pentru prima data in 30 de ani Opel Astra invinge VW Golf! Opel Astra L Plug-In Hybrid 2024 vs VW Golf 8 1.4 TSi eHybrid.
De fapt, Opel nu a mai reusit sa reprezinte un concurent pentru Golf de la generatia Astra G (1998–2005) care ramane in continuare pe sosele drept cea mai buna din istorie, insa acum sub egida Stellantis noul Opel Astra L este masina suprinzator de eficienta.
Revansa lui Opel a fost luata in segmentul PHEV unde noul Opel Astra Plug-In Hybrid 2024 are o tehnica greu de combatut de catre VW, respectiv motorul 1.6 PureTech dezvoltat impreuna cu BMW a ajuns la maturitate, iar cutia electrificata Aisin AT8 este best in class fara discutii.
Pe hartie VW are o putere maxima mai mare si performante mai bune, insa pe sosea sistemul PHEV al lui Astra L este mult mai bun pentru ca ofera un rafinament de top datorat cutie cu convertizor de cuplu.
In final putem spune ca noul Astra L PHEV are o caroserie mai mare, un portbagaj superior, o calitate de fabricatie mult mai buna decat cea a lui Golf 8, iar cand tragem linie cu un nivel de echipare echivalent masina lui Opel este chiar mai ieftina."
*****
Nu mi se permite nici postarea numelui publicației de unde am preluat articolul.

Edited by dennis_2005, 14 December 2023 - 11:56.


#32
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 17.09.2008
S-a lansat în România,noul Opel Corsa care costa 16.660 euro.

https://www.4tuning...._O4BMQVkRf6KmmA

Edited by dennis_2005, 15 December 2023 - 21:31.


#33
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
Stellantis închide istorica fabrică de motoare FCA 1.3 Multijet, Fiat, de la Bielsko Biala  din Polonia și concediează 486 de persoane.
https://www.g4media....e-persoane.html

Edited by max_01, 08 January 2024 - 12:41.


#34
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
Producătorul auto Stellantis a anunțat că va lansa opt modele electrice până la sfârșitul anului 2026, bazate pe o nouă platformă pentru vehicule mari, prezentând arhitectura sa ”STLA Large”.

Stellantis a spus că va folosi inițial platforma STLA Large pe piața nord-americană, pe modelele Dodge și Jeep, urmând să fie incluse apoi și pe Alfa Romeo, Chrysler, Maserati și alte mărci, pentru un total de opt lansări până în 2026.

Arhitectura STLA Large va echipa modele de mașini, crossovere și SUV-uri.

Platforma va fi instalată în mai multe fabrici din Europa și America de Nord și va fi disponibilă într-o arhitectură BEV de 400 și 800 de volți, vizând o autonomie de 800 de kilometri, a spus Stellantis.

Aceasta va fi disponibilă și în variante suplimentare cu mai multe forme de energie, inclusiv hibride și combustie internă.

Ca parte a planurilor sale de electrificare, Stellantis investește peste 50 de miliarde de euro (54 de miliarde de dolari) în următorul deceniu pentru a atinge vânzări de mașini electrice în Europa în proporție de 100% și un mix de mașini și camionete ușoare electrice în proporție de 50% în SUA până în 2030.

În acest scop, intenționează să asigure o capacitate de aproximativ 400 GWh a bateriilor, inclusiv de la șase fabrici de producție de baterii din America de Nord și Europa.

Edited by max_01, 20 January 2024 - 15:38.


#35
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
Stellantis a achiziționat sistemul de inteligență artificială și alte active ale companiei de tehnologie CloudMade pentru a îmbunătăți dezvoltarea platformei sale STLA SmartCockpit.

Această achiziție cuprinde modele de învățare automată, drepturi de proprietate intelectuală și brevete. Ca parte a tranzacției, 44 de ingineri și dezvoltatori de software de la CloudMade, specializați în dezvoltarea tehnologiei AI, se vor alătura Stellantis.

#36
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 17.09.2008
Noul Peugeot e-3008 devine o problema pentru Tesla Model Y si pentru ca este oferit intr-o versiune Hybrid.

Peste doua luni urmeaza ca europenii sa primeasca cel mai asteptat SUV electric capabil a concura cat de cat de la egal cu Tesla Model Y fabricata 100% in Europa la Berlin.

Noua masina se numeste Peugeot e-3008, este produsa in Franta si devine prima masina electrica europena care NU MAI ESTE UN COMPROMIS cum este Renault Megane E-Tech sau la concurenta de la Hyundai sau Kia.

Pur si simplu, noul Peugeot e-3008 cu motorul standard de 213 CP si bateria de 73 kwh are un pret de 48.000 euro, iar daca scadem RablaPlus 2024 ajunge la un pret final de 43.000 euro, pret in care Peugeot ofera toate dotarile standard.
Vedeta gamei este insa Peugeot e-3008 cu bateria mare de 98 kwh si doua motoare electrice de 320 CP, model care urmeaza sa fie comercializat cu un pret de 53.450 euro, adica putin mai mare ca al unui Model Y Dual Motor cu baterie mica de 70 kwh.

Stellantis spune ca noua baterie de 98 kwh permite masinii sa atinga WLTP o autonomie de 700 km.
Din primele test din Germania, versiunea standard Peugeot e-3008 cu 213 CP si bateria mica de 73 kw a avut un consum mediu de 16.8 kWh la 100 de km, adica chiar mai putin decat datele afisate initial de 17 kwh.
Insa, marea problema pentru Tesla Model Y este faptul ca noul Peugeot 3008 urmeaza sa fie vandut si cu versiunea 100% HYRBID de 138 CP, model care merge pe benzina care are o automie practic nelimitata pentru ca alimentarea se face in 2 minute.
Despre noul motor 1.2 Hybird specialistii spun ca devine o mare problema si pentru marca Toyota care inca nu foloseste motoare tubo pe modelele hybrid.
PS:As indica și sursa celor postate mai sus insa acest forum nu permite.

Edited by dennis_2005, 27 January 2024 - 22:57.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate