Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Știri despre marcile auto din grupul Stellantis
Last Updated: Apr 24 2024 07:09, Started by
max_01
, Jul 04 2023 09:21
·
7
#1
Posted 04 July 2023 - 09:21
Grupul auto Stellantis este un foarte important producător auto, cel puțin pentru Europa, asa ca merita un topic în care sa se discute tot ce ține de marcile auto care activează în cadrul acestui grup, motiv pentru care deschid acest topic.
,,Confruntată cu un declin continuu al cotei de piață, marca Citroen, parte a grupului Stellantis, pare să adopte o strategie similară cu cea a Dacia,de tip low cost”, deși acest lucru nu este pe placul noului șef, Thierry Koskas. La finalul lunii mai a acestui an, Citroen mai deținea doar 3% din totalul vânzărilor de autoturisme. Asta după ce cu exact un an în urmă cota de piață era de 3,5%, iar în mai 2021 de 4,1% în timp ce în anii `60, Citroen atrăgea circa 30% dintre cumpărătorii europeni de autoturisme. Grupul Stellantis s-a angajat să repoziționeze marca și, tocmai de aceea, i-a alocat un nou director în luna martie. Doar că Thierry Koskas, un fost angajat Renault, trebuie să se încalțe cu două perechi de pantofi în același timp: atât cea pentru funcția de director de vânzări și marketing al grupului Stellantis, cât și cea pentru poziția de CEO al Citroen. În funcția de director al zonei europene, subordonat direct al lui Thierry Koskas, dar și al lui Uwe Hochgeschurtz (directorul pentru Europa al întregului grup Stellantis), a fost numit Laurent Diot, și el fost angajat al Renault. Thierry Koskas, declara recent că obiectivul său este atingerea unei cote de 5% din piața europeană până la sfârșitul anului 2023. O țintă cel puțin ambițioasă dacă ne uităm la evoluția de până acum a Citroen. Pentru a își ajuta subalternul, dar și pe sine, Koskas își dorește să poziționeze acum Citroen ca „marcă populară capabilă să facă mobilitatea electrică accesibilă”, favorizând „simplitatea și durabilitatea” vehiculelor sale. Deloc departe de atributele mărcii Dacia menționate de multe ori de Denis Le Vot, CEO al mărcii românești din grupul Renault, aceste caracteristici vor fi vizibile deja, conform lui Thierry Koskas, la viitorul e-C3, o mașină electrică așteptată la începutul anului 2024 și al cărei preț va fi „sub 25.000 de euro”, fără bonusuri sau subvenții guvernamentale. Conform presei franceze Citroen e-C3 ar trebui să aibă aspectul unui producția lui fiind alocată uzinei slovace din Trnava. Anterior, pentru a îi reduce pe cât posibil costurile de producție și, în consecință, prețul, era luat în considerare importul vehiculului din India. Interesant este că jurnaliștii de la Le Monde scriu că „nu trebuie să fii un expert în domeniu pentru a observa că e-C3 se poziționează ca rival al modelului electric Dacia Spring, unul dintre cele mai ieftine modele electrice de pe piață (aproape 21.000 de euro fără subvenții guvernamentale)”. E drept însă că Citroen e-C3 va fi mai modern și va avea o autonomie mai mare – peste 300 de kilometri față de aproximativ 230 km în cazul Dacia Spring. Trebuie luată în calcul însă și apropiata schimbare a micului model al mărcii românești care, în 2024, ar putea trece la o nouă generație. Lăsând deoparte comparația e-C3 – Spring, noul director general al Citroen promite „alte modele, mici, medii și mari, care vor fi complet în linie cu atributele e-C3”. Cu toate acestea, nu se pune problema ca Citroen să se poziționeze în aceeași nișă cu marca românească, foarte cunoscută lui Thierry Koskas, care a lucrat timp de douăzeci și doi de ani la Renault. „Nu suntem o marcă low-cost”, se apără el energic, fără a nega că anumite modele, inclusiv e-C3, „vor fi concurente cu cele ale Dacia”. Cu toate acestea, tot cei de la Le Monde scriu că „punctele de convergență dintre noua poziționare a mărcii Citroen și metodele care au dus la succesul producătorului român sunt evidente. Citroen promite echipamente «la nivelul potrivit», adică fără sofisticare excesivă, o gamă restrânsă și ultra-simplificată, precum și un preț competitiv, dar care oferă puțin spațiu pentru negocieri”. Tot în ideea asemănărilor flagrante dintre strategia câștigătoare a Dacia și noua abordare Citroen trebuie amintită prezentarea conceptului Oli din octombrie 2022. Practic, la doar câteva săptămâni după ce Dacia a prezentat conceptul Manifesto, cei de la Citroen au dezvăluit Oli, folosind aceeași linie logică a unui „laborator de idei”. Ca și în cazul Dacia Manifesto, oficialii Citroen au susținut că nu există planuri de a transforma conceptul Oli în mașină de serie. Asta spre deosebire de de recentul concept Ami One care a intrat în producție sub numele Ami în 2020, iar acum are chiar o variantă sub brandul Opel. În schimb, Vincent Cobee, pe atunci CEO al Citroen, considera că Oli poate fi o foaie de parcurs către o mașină electrică accesibilă și prietenoasă cu mediul. „Vrem să facem o declarație legată de mașinile electrice accesibile, responsabile, care emană libertate. Oli este un laborator care demonstrează că nu este complet o nebunie să țintești la asta”, spunea Vincent Cobee ducând mai departe asemănările cu Dacia Manifesto." https://www.autoexpe...bEBOgFdyVnSLHhU Din ce știu eu, Peugeot împarte aceeași platforma, motorizări și alte componente cu Citroen și cu toate astea, diferenta dintre cele doua marci, facand-o doar designul modelelor lor, și cu toate astea, Peugeot sta cel puțin mai bine ca și Citroen.Sau mult mai bine.Nu sunt fan Citroen asa ca nu știu ce nu este ok cu aceasta marca.Nu este ok raportul preț calitate? Dacă firmele auto chinezești ar intra pe piața auto din Europa, cu exceptia marcilor de lux, exclusiviste, le termina pe celelalte mărci auto. |
#3
Posted 04 July 2023 - 09:48
o fi același lucru care i se-ntâmplă și alfei-romeo: ceva nu mai atrage cumpărătorii!!!
io aș pedala pe schimbarea marketingului - trebuie unul agresiv, dar inovator! (gen: „FUGI..., cu adidas torsion!” din 1990, mai ales dacă pe fundal cântă o gagică remarcabilă - că se știe SEXUL vinde!!!) |
#4
Posted 04 July 2023 - 09:48
ManelistDeSuccesMaxim, on 04 iulie 2023 - 09:25, said:
Cred ca ar trebui sa umble si la design Citroen, mie-mi par masini pentru din aia, veselii cu curcubeu. Edited by max_01, 04 July 2023 - 09:48. |
#5
Posted 06 July 2023 - 11:35
Peugeot 208 facelift vine cu un look proaspăt și motorizări hibrid la 48V. Versiunea electrică e-208 oferă acum 400 kilometri autonomie.
Actuala generație Peugeot 208 a fost lansată în anul 2019, fiind unul dintre modelele de volum pentru marca franceză. În 2022, modelul 208 a fost cea mai bine vândută mașină din segmentul său pe piața europeană. Noul Peugeot 208 facelift primește același look ca și modelele 508 facelift și 2008 facelift, proaspăt revizuite. Peugeot 208 are acum lumini de zi verticale cu trei benzi luminoase și noile blocuri optice. Stopurile au fost și ele revizuite, toată partea din spate având acum un design mai dinamic. Peugeot 208 facelift va fi disponibil în trei versiuni de echipare numite Allure, Active și GT. La capitolul motorizăripropulsorul 1.2 benzină este disponibil în mai multe variante de putere (75 CP cu transmisie manuală cu 5 trepte sau 100 CP cu cutie manuală cu 6 trepte). Propulsorul de 1.2 litri este disponibil acum și în variante hibrid la 48V de 100 CP sau 136 CP, cu transmisie automată cu șase trepte. Varianta complet electrică Peugeot e-208 este disponibilă cu motorul electric de 156 CP amplasat pe puntea față alimentat de o baterie de 54 kWh (51 kWh, capacitate netă). Sistemul permite încărcări rapide DC la 100 kW, iar la stațiile AC se poate încărca cu 7,4 kW (echipare standard) sau cu 11 kW (echipare opțională). Autonomia oferită este de 400 kilometri. Dimensiunile exterioare ale modelului Peugeot 208 au rămas identice: 4055 mm lungime, 1745 mm lățime, 1430 mm înălțime. Modelul primește și două noi culori pentru caroserie: galben Agueda și gri Selenium. La interior, 208 facelift primește o nouă planșă de bord digitală cu ecran de 10 inchi. Pentru echiparea de bază Allure, planșa de bord este analogică. Peugeot 208 facelift va fi comercializat începând din luna noiembrie 2023. https://www.autoexpe...DVPxVt21zX-Fx2M Edited by max_01, 06 July 2023 - 11:32. |
#6
Posted 07 July 2023 - 11:15
Ministrul francez al Economiei Bruno Le Maire cere conducerii Stellantis să dea dovadă de patriotism și să aducă în țară producția de mașini electrice de mici dimensiuni.
Cu toate acestea, directorul Stellantis, Carlos Tavares, a respins apelul venit de la Paris într-un interviu publicat miercuri în cotidianul Le Figaro. „Ecuația economică legată de o relocalizare forțată a acestui proiect nu ar fi nici în interesul companiei, și nici al țării”, a estimat Carlos Tavares. https://www.economic...uni_679946.html Politicianul francez ignora faptul ca din acest grup fac parte și mărci auto originare din alte state. Edited by max_01, 07 July 2023 - 11:17. |
#7
Posted 07 July 2023 - 15:11
Canada acordă companiilor Stellantis și LG o subvenție de peste 11 miliarde de dolari americani pentru construirea unei uzine de baterii pentru vehiculele electrice. https://www.economic...ice_680177.html Edited by max_01, 07 July 2023 - 15:12. |
#8
Posted 06 August 2023 - 19:27
Grupul auto Stellantis pregătește mașina care va concura cu Dacia Spring. Se va bate cot la cot cu Renault și cu chinezii.
Noul vehicule electric, un model inspirat din Fiat Panda, ar urma să coste mai puțin de 25.000 de euro și ar urma să fie dezvăluit în luna iulie 2024 pentru a concura cu Dacia Spring. https://www.wall-str...u-chinezii.html Edited by max_01, 06 August 2023 - 19:27. |
#9
Posted 10 September 2023 - 19:59
Grupul Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Dodge, Chrysler etc.) susține că mașinile cu motoare termice vor circula fără probleme pe străzi și după 2050 - https://cutt.ly/pwzTqUax
|
#10
Posted 14 September 2023 - 13:20
Debut oficial pentru noul Peugeot E-3008: până la 320 CP și 700 KM de autonomie electrică – GALERIE FOTO - https://tinyurl.com/52bm5ck8
|
|
#11
Posted 14 September 2023 - 14:07
Doar eu sunt de parere ca l-au stricat la exterior ?
Am o problema cu spatele si cu profilul (din cauza spatelui). |
#13
Posted 05 October 2023 - 15:25
Succesorul lui Opel Insignia va fi fabricat în Italia - https://tinyurl.com/547hwhk9
Noul Opel Insignia ar putea folosi o platformă complet electrică - https://tinyurl.com/547hwhk9 |
#14
Posted 09 October 2023 - 15:30
Opel vrea sa te faca sa uiti complet de actualul Volkswagen Polo si lanseaza pe piata o versiune mult imbunatatita a celebrului Corsa
Cei de la Opel au publicat acum primele informatii si detalii oficiale despre lista de preturi. https://www.4tuning....Q1WEVzLY4aZjymI |
#15
Posted 10 October 2023 - 07:51
Corsa este așa si așa la design, dar ultimele modele de la Peugeot nu au concurenta: 208,308.
Deja 408 este din alt film fata de restul producătorilor (ca si design). Partea de tren de rulare începe sa își arate anii (deșii PHEV-urile sunt încă actuale atât in versiunea de 225CP cât si 300CP), le-am condus pe 308 si 3008. Sa vedem cum se simte noul e3008, când apare la teste. |
|
#16
Posted 20 October 2023 - 07:47
Citroen prezinta oficial noul e-C3 cu motor de 113 CP si pret de 23.300 de euro. Acest model concureaza direct cu Dacia Spring. Productia se va derula in orasul Trnava din Slovacia Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, incepand din 2024, respectiva reteta pluseaza cu o autonomie de pana la 320 de kilometri. un motor de 113 cai putere cu o baterie LFP de 44 kWh pentru un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in aproape 11 secunde, fisa cu specificatii de ordin tehnic continuand cu o viteza de top limitata la numai 135 de kilometri pe ora. Plus o autonomie de pana la 320 km.Incarcarea bateriei de la 20 la 80% se face in 26 de minute. Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o lungime de peste 4.00 metri, modelul in cauza plusand cu o capacitate de incarcare a portbagajului de 310 litri. Din peisaj nu lipsesc, mai mult sau mai putin surprinzator, nici blocurile optice cu tehnologie LED, jantele din aliaj caracterizate de un diametru de 17 inch, suspensia si scaunele Advanced Comfort, climatizarea automata ori afisajul pe parbriz. Oferit, din 2025, si intr-o versiune cu pretul de vanzare de 19.990 de euro, varianta aceasta urmand sa aiba o autonomie de doar 200 de kilometri, primul... ... Citroen e-C3 din istorie se mai bucura si de un sistem de navigatie 3D, de o statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile, scaune cu functie de incalzire, o instalatie de climatizare cu reglarea automata a temperaturii, instrumente de bord digitale, un volan in design cu doua spite, sase airbag-uri. De camera pentru mersul in marsarier, asistent pentru mentinerea benzii de rulare si nu numai. https://www.4tuning....kQ7P7bcow2EtgM0 |
#17
Posted 20 October 2023 - 21:53
Grupul Stellantis va produce șapte modele pe noua platformă low-cost
https://www.economic...ost_700490.html Edited by max_01, 20 October 2023 - 21:53. |
#18
Posted 24 October 2023 - 08:37
Stellantis și-a prezentat noua strategie pe segmentul de vehicule comerciale, cu noi modele lansate pe toate cele cinci mărci https://www.profit.r...-marci-21357698 Edited by max_01, 24 October 2023 - 08:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users