Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema Philips Ambilight The One LED 50PUS8507
Last Updated: Jun 29 2023 14:44, Started by
Cristianovv
, Jun 28 2023 20:45
·
4
#1
Posted 28 June 2023 - 20:45
Va salut, in luna martie am cumpărat televizorul specificat in titlu(126cm).Televizorul funcționează perfect chiar daca nu îl folosesc foarte mult timp.Problema ar fi că uneori după ce sta aprins ceva timp imaginea face că în videoclip ul de am sa îl las aici. Daca scot tv ul din priza și îl las puțin își revine la normal. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/04wqmqlJhZQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#3
Posted 29 June 2023 - 13:58
Macar nu spune ca functioneaza perfect. Un televizor care functioneaza perfect n-are probleme.
Televizorul are garantie. Apeleaza la ea. Cristianovv, on 28 iunie 2023 - 20:45, said:
Va salut, in luna martie am cumpărat televizorul specificat in titlu(126cm).Televizorul funcționează perfect chiar daca nu îl folosesc foarte mult timp.Problema ar fi că uneori după ce sta aprins ceva timp imaginea face .....] |
#4
Posted 29 June 2023 - 14:22
Trebuie controlat daca are o actualizare de facut. Daca nu trebuie golit cache. TV-urile Philips de noua generatie isi anuleaza din functii cand au memoria plina.
Setari Android -> Preferinte -> Stocare Reset doar ca ultima optiune. |
#5
Posted 29 June 2023 - 14:44
Am discutat astăzi cu cei de la Philips, am trimis și video.Au zis că este o problema de hardware și că îl fac cu garanția...mare tehnologie cumpărat de 2 luni.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users