Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2018 sau Tucson 2022?
Last Updated: Aug 11 2023 20:51, Started by
pancone99
, Jun 28 2023 11:30
·
8
#19
Posted 28 June 2023 - 17:35
#20
Posted 28 June 2023 - 18:12
Va multumesc tutror pentru sfatri.
Vad ca inclinati majoritatea catre benzinar si aveti dreptate.Ce ma atrage pe mine la aia diesel sunt dotarile pe care nu le gasesti la orice masina de banii aia.In 2017 masina a costat 39.000e tocmai din cauzza motorului si a dotarilor. Asta din 2022 e mai slab dotata. |
#21
Posted 28 June 2023 - 19:17
La cel din 2017 o să ai probleme cu egr/turbină, 4x4, cutie automată (DCT?) PE LA 150-200.000 de km.
La cel din 2022 ai garanție și, probabil, niște supape colmatate pe la 150.000 de km dar și, eventual, un kit ambreiaj. Vezi și tu dacă din diferența de combustibil îți acoperi posibilele reparații inerente care apar la mașinile cu sisteme complexe de transmisie/tracțiune. |
#22
Posted 28 June 2023 - 22:34
Niciuna din ele, la ce iti trebuie suv pt oras? Cauta o compacta sau o masina de clasa mica, benzinar modern, consum mic. Porti greutate inutila cu tine, intretinere mai scumpa, aerodinamica slaba, consum mare.
Dotari multe = probleme multe Edited by TruculMagic, 28 June 2023 - 22:35. |
#23
Posted 28 June 2023 - 22:38
takis, on 28 iunie 2023 - 19:17, said:
La cel din 2017 o să ai probleme cu egr/turbină, 4x4, cutie automată (DCT?) PE LA 150-200.000 de km. La cel din 2022 ai garanție și, probabil, niște supape colmatate pe la 150.000 de km dar și, eventual, un kit ambreiaj. Vezi și tu dacă din diferența de combustibil îți acoperi posibilele reparații inerente care apar la mașinile cu sisteme complexe de transmisie/tracțiune. Cate motoare mpi de renault/dacia/vw 1,6 ai vazut tu cu problema aia? Initiator masina aia diesel poate avea defecte ascunse la revanzare. Eu zic sa o iei pe aia din 2022, mai negociezi pretu? |
#25
Posted 29 June 2023 - 08:02
pancone99, on 28 iunie 2023 - 18:12, said:
masina a costat 39.000e tocmai din cauzza motorului si a dotarilor. Asta din 2022 e mai slab dotata. Si eu mi-am luat pachetul "de top" la masina cand am cumparat-o, dar ma pot lipsi lejer de jumatate din dotarile cu care a venit. Doar vreo 3 chestii imi trebuiau din pachetul respectiv. |
#26
Posted 29 June 2023 - 08:56
Vad ca lumea zice de consumuri de 6 mixt si 9 in Bucuresti, eu pe un Mokka 1.4 benzina din 2016 (ce-i drept 4x4) nu am vazut consum sub 10-11 in oras. In afara pe la 130 la ora am cam 8,5.
In plus fata de asta, mie imi place si cuplul de la diesel. Daca ai grija de el si il conduci cum trebuie nu vei avea probleme nici cu un diesel. Am avut si inca am diesel in bucuresti si in afara de regenerari nu am avut nici o problema. Daca nu ma insel cred ca si benzinara are GPF fiind de generatie noua. |
#27
Posted 29 June 2023 - 18:13
Eu am tot Mokka, 1.4, 4x4, benzina si GPL. Pe vreo 70.000 km am o medie de 8.3 - 8.4 litri. Merg mult oras (Bucuresti) si destul de putin in afara sa. Ba mai mult, pe masina am o cutie de portbagaj. Nu ma credeti, vin cu poza. Cu un plin de GPL (28 litri) merg cam 300 km (in medie).
|
#28
Posted 29 June 2023 - 19:17
|
#29
Posted 30 June 2023 - 09:15
conduc dieseluri (și chiar 2.0) prin oraș din 2005, precum majoritatea rumânilor peste care a dat bruma de spoială...
da, egr-ul ar fi ceva de curățat, dar asta doar la-nceput, pt că mai apoi înveți trucuri de curățare-n mers! io zic că dieselul, automat și full option este alegerea! (bănuiesc că are și start&stop!) |
#30
Posted 30 June 2023 - 17:37
#31
Posted 03 July 2023 - 14:10
nu vă las nene, că ați pus cu toții botu' că dieselul este mai poluant decât benzina - și nu-i așa!
apoi un hibrid diesel scoate, pe ansamblu noxe la jumate decât un hibrid pe benzină, dar dacă așa v-a inoculat greta..., care acu' s-a dat la fund - ba chiar și-a șters o mulțime dde postări care acum s-au dovedit a fi ireale... |
#32
Posted 03 July 2023 - 17:47
Cred ca problema principala cu diesel este ca nu este potrivit pt o utilizare preponderent urbana cum propune initiatorul (70 urban cu 30 extra-urban). Nu e vorba de cat de mult polueaza sau nu, ci de faptul ca pe termen lung sunt sanse ca o masina diesel folosita preponderent in oras sa aiba multiple probleme (mai multe decat echivalentul aceluiasi model pe benzina). Intradevar are avantaj ca va consuma cu cativa litri mai putin in oras decat o benzinara si in cazul concret al initiatorului cea diesel este si mult mai bine dotata. Dar cum propunea si alt coleg, mai bine le testezi pe ambele pe rand incepand cu cea mai veche si vezi care iese castigatoare, pt ca dotarile doar pe hartie pot suna bine dar sa fie prea putin utile si necesare in exploatarea zilnica. Sa nu mai vorbim de valoarea la revanzare cand te vei satura de masina....vei avea fie un Diesel dotat bine dar vechi de 10 ani....fie o Benzinara mai putin doatata dar veche de 5-6 ani, care crezi ca se va vinde mai bine, la asta adauga si riscul ca atunci cand vrei sa o vinzi, poate lumea va fi si mai reticenta sa ia diesel decat este deja astazi si nu mai ai cui sa o vinzi. Daca-ti asumi toate aceste lucruri mergi pe feeling, dar parerea mea e ca trebuie sa testezi si sa cantaresti bine pe banii tai, indiferent de ce zic prietenii si/sau colegii de pe forum.
Sporuri! Edited by A_Stere, 03 July 2023 - 17:48. |
#33
Posted 04 July 2023 - 13:34
revânzarea va fi o problemă pt ambele
peste 5 ani majoritatea ne vom uita doar la plug-in-uri sau la electrice... și, sincer, din 2000 - de când cu invazia de dieseluri în .ro - n-a murit nimeni din cauza reparațiilor dieselurilor... 20 de ani de supremație diesel n-a sărăcit pe nimeni |
|
#34
Posted 04 July 2023 - 13:46
gushpi, on 04 iulie 2023 - 13:34, said:
revânzarea va fi o problemă pt ambele peste 5 ani majoritatea ne vom uita doar la plug-in-uri sau la electrice... și, sincer, din 2000 - de când cu invazia de dieseluri în .ro - n-a murit nimeni din cauza reparațiilor dieselurilor... 20 de ani de supremație diesel n-a sărăcit pe nimeni Tot sunt de parere ca ai sanse mai bune sa vinzi o benzinara peste 5 ani de acum decat un diesel, dar cine stie? |
#35
Posted 04 July 2023 - 17:16
gushpi, on 03 iulie 2023 - 14:10, said:
nu vă las nene, că ați pus cu toții botu' că dieselul este mai poluant decât benzina - și nu-i așa! Dieselurile de astazi NU polueaza pentru ca au EGR, DPF, AdBlue, etc. Toate sistemele astea sunt ok ATATA timp cat functioneaza! Cand se duce un AdBlue si trebuie sa schimbi injector si pompa (adica 1000-1200 euro) esti fericit. La fel un EGR electronic care nu se curata, mai dai 500 euro. Injectoare mai stricacioase, pompa de inalte, etc. Toate astea se "duc" mult mai repede in oras, la drumuri scurte. |
#36
Posted 04 July 2023 - 18:40
Xman_ghio, on 04 iulie 2023 - 17:16, said:
Un diesel fara nici un filtru este 100% mai poluant decat un benzinar fara filtru. Dieselurile de astazi NU polueaza pentru ca au EGR, DPF, AdBlue, etc. Toate sistemele astea sunt ok ATATA timp cat functioneaza! Cand se duce un AdBlue si trebuie sa schimbi injector si pompa (adica 1000-1200 euro) esti fericit. La fel un EGR electronic care nu se curata, mai dai 500 euro. Injectoare mai stricacioase, pompa de inalte, etc. Toate astea se "duc" mult mai repede in oras, la drumuri scurte. Ia sa mearga gushpi in alte tari la ITP, poate in Germania la TUV si vede el cum este cu poluarea . Cele mai drastice masuratori la ITP le au benzinarele. Vine Euro 6, ati vazut ce reguli noi au impus cei de la Rar la itp https://jurnalul.ro/...itp-932415.html [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_UjuNQXqRlI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users