Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Următoarea mașină
Last Updated: Jun 09 2023 10:07, Started by
NiX-0
, May 27 2023 22:40
·
7
#1
Posted 27 May 2023 - 22:40
Am câteva varinate pentru o viitoare achiziție, nu este nimic batut în cuie doar că am făcut niște căutări și am ajuns la următoarele modele, la care aș dori să vă expuneți punctul de vedere, preferabil ceva sigur nu doar din auzite.
Audi A6 C6 Fl 2011 2.0tdi 170cp / 2.0tfsi 211cp Audi A4 B8 2011/2012 2.0tdi 143 cp / 2.0tfsi 211cp Jaguar Xf 2012 2.2d 190cp Mercedes C 2011/2012 2.1cdi 170cp / 2.0blue 184cp Passat CC 2010-2012 2.0 170 cp / 2.0tsi 211cp Sunt interesat in special de performanțe, mentenanță, fiabilitate, calitatea materialelor și a asamblării dar si alte aspecte, mai puțin consumul de ulei(nu il consider o problema) |
#3
Posted 28 May 2023 - 07:27
NiX-0, on 27 mai 2023 - 22:40, said: Sunt interesat in special de performanțe, mentenanță, fiabilitate, calitatea materialelor și a asamblării dar si alte aspecte, mai puțin consumul de ulei(nu il consider o problema) De calitatea asamblarii materialelor, sau chiar si a calitatii materialelor in sine, poti vorbi in era pre-samsar, nu post-samsar. Masinile alea, din anii aia, sunt la fel de sigure ca rezultatul zarurilor la table. Edited by abac, 28 May 2023 - 07:27. |
#4
Posted 28 May 2023 - 07:45
NiX-0, on 27 mai 2023 - 22:40, said:
Am câteva varinate pentru o viitoare achiziție, nu este nimic batut în cuie doar că am făcut niște căutări și am ajuns la următoarele modele, la care aș dori să vă expuneți punctul de vedere, preferabil ceva sigur nu doar din auzite. Audi A6 C6 Fl 2011 2.0tdi 170cp / 2.0tfsi 211cp Audi A4 B8 2011/2012 2.0tdi 143 cp / 2.0tfsi 211cp Jaguar Xf 2012 2.2d 190cp Mercedes C 2011/2012 2.1cdi 170cp / 2.0blue 184cp Passat CC 2010-2012 2.0 170 cp / 2.0tsi 211cp Sunt interesat in special de performanțe, mentenanță, fiabilitate, calitatea materialelor și a asamblării dar si alte aspecte, mai puțin consumul de ulei(nu il consider o problema) |
#6
Posted 28 May 2023 - 13:01
Si totusi, te-ai gandit sa cumperi si masini?
sectiunea cazane e pe alt topic. |
#7
Posted 28 May 2023 - 13:09
Aia care are mai puțin de 200000km. Și mai puțin de 2- proprietari anteriori.
Cea pe care ultimul a păstrat-o mai mult de 6 luni înainte să-i facă vant. |
#8
Posted 28 May 2023 - 13:14
Hai sa ne cacam pe noi, bai @pupama, niste masini premium care au acum 10 ani sunt cazane, ce sa spunem... Figurant....
Performanta o vezi din fisa tehnica. Ai trei masini din grupul VAG, nu prea au stralucit la benzinare, le as evita. Ai aici alta problema, ce e inainte de 2012 au ceva probleme si la diesel, cauta ceva dupa 2012. Jaguar si Merc nu cunosc. Daca nu consideri consumul de ulei o problema, inseamna ca tu ai o problema, sa stii. |
#9
Posted 28 May 2023 - 14:08
NiX-0, on 27 mai 2023 - 22:40, said:
Sunt interesat in special de performanțe, mentenanță, fiabilitate, calitatea materialelor și a asamblării dar si alte aspecte, mai puțin consumul de ulei(nu il consider o problema) Alea din grupul VAG sunt unele din cele mai "manarite" de pe piata auto. Toti samsarii iti cor vinde RS4 la pret de Logan :-) Nu iti mai spune nimeni ca are 350-500.000km reali. Important e sa apara in bord 185.000 km. Tot ce ai pus tu diesel, la anii aia si la forja pe care au mancat-o, o sa mai bagi 2-3-4.000 euro lejer in urmatorii 2 ani (injectoare, turbo, EGR, etc). A,a,a... si alea TSI/FSI de la VAG vezi sa iei uleiul de rezerva la bidon de 5l ca sa iesi mai ieftin :-P Nu de alta, dar "complectezi" si 1l/100km si e bine sa il ai cu tine! |
#10
Posted 28 May 2023 - 14:48
Ca unul care de peste 40 de ani repara masini, nu inteleg cum masina germana e inca in folclorul romanesc in top. Cand ai masini japoneze si coreene mult mai bine inginerite. E doar o parere, imi place sa cred, avizata.
|
|
#11
Posted 28 May 2023 - 15:47
o sa trebuiasca sa te apuci si de reparat masini ca altfel, daca n-ai un buget subtantial pentru reparatii, o sa te coste serios. O masina de lux scade in valoare in timp si costul cu reparatii creste pe masura.
|
#12
Posted 28 May 2023 - 17:17
#13
Posted 29 May 2023 - 07:32
kesarion111, on 28 mai 2023 - 14:48, said:
Ca unul care de peste 40 de ani repara masini, nu inteleg cum masina germana e inca in folclorul romanesc in top. Cand ai masini japoneze si coreene mult mai bine inginerite. E doar o parere, imi place sa cred, avizata. In primul rand, daca nu esti un mecanic sau macar priceput, sa repari o masina coreeana este mai scump si mai riscant (mesteri priceputi mult mai putini, piese mai rare si mai scumpe). Nu prea gasesti un far la schrot la o masina coreeana, dar la un Golf/Passat gasesti la orice colt de strada (exagerez, dar cam asta e procentajul). In al doilea rand nici sa cadem in cealalta extrema - a mitului coreean! La fel au si aia actionari care cer profit mare, la fel fac si ei reduceri de costuri. Pe alocuri au redus unii sau altii in locuri diferite si rezulta "variatiuni pe aceeasi tema" - o masina cu multa electronica si potential mai mare de defecte. Pentru mine masina ideala second este: masina luata de la primul proprietar, cu istoric service verificabil si intretinere corespunzatoare (nu baliverne de ulei tinut 30k km in masina). Nu conteaza ca e masina germana, coreeana, romaneasca sau chinezeasca. Prefer oricand o masina intretinuta decat una "full fara pele" pe care scrie VRS sau altceva. |
#15
Posted 03 June 2023 - 10:45
|
#16
Posted 03 June 2023 - 15:20
Probabil in topul preferintelor tale este A6, insa trebuie avut in vedere mentenanta pana la momentul achizitiei, ca sa nu fie o povoara ulterioara...
|
#17
Posted 04 June 2023 - 21:03
#18
Posted 09 June 2023 - 10:07
Am avut un Golf 2011, am iubit masina aia si am tratat-o cum am stiut mai bine, am trecut impreuna prin multe: chiuloasa rectificata, amortizoare rupte, consum de ulei, electronica moarta, injectoare, draci. Decat ceva premium cu 10+ ani vechime si istoric necunoscut prefer ceva mai slab cu 5 ani vechime si istoric verificabil. Am avut probleme mici cu consumul de ulei.
@Xman_ghio: nu e asa. De exemplu Toyota e facuta la mama ei, dar si in Turcia ! Mazda 3 cum am eu, e facuta in Hiroshima. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users