Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alternativa la Paint pe Ubuntu

Recomandare WYSIWYG HTML Editors

Alegere aspersoare

Despre Japonia - tara pe care nu ...
 ICSee din sursa sigura sau echiva...

Exista vreo metoda sa pasez contu...

Acumulator 3.7v

Andaluzia sau Tara Bascilor
 reparatie camin vizitare put

Pragurile minime de raportare pen...

Anevrism de aorta ascendenta

Dovada adresei de resedinta
 Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...

Factura platita la Supercom si ne...

Nu mai primesc sms pentru locker ...
 

Deficit caloric - situatii

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
mrsme21

mrsme21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 06.09.2021
In caz ca informatiile din imagine sunt adevarate, imi poate spune si mie cineva cum de se ard mai multe calorii din mers pe jos sau facut mancare decat din practicarea unei activitati fizice cum ar fi alergarea sau o sedinta de antrenament la sala?

Attached Files



#2
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,812
  • Înscris: 06.09.2004
aia e o statistica despre cum consuma o persoana medie caloriile. daca le aduni, vezi ca fac fix 100.

#3
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 18.06.2017
E simplu, faci sedinta de antremant la sala de 10 minute, si mergi sau gatesti vreo 5 ore.
La anumite preparate chiar dureaza cateva ore, daca arunci un ou in tigaie sau iti faci un sandvis, termini mai rapid.
Aia e o poza de reclama, nu lua de bune procentele alea.
Ce iti zice e adevarat, deficit caloric inseamna sa mananci mai putin decat consumi, cum le consumi e alta treaba.

#4
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,716
  • Înscris: 13.03.2007
Dmpdv e un exemplu prost ala, practic au impartit un procent de 100% , in ceva basic - probabil tin cont de si de timp si de numarul de activitati - pentru ca sigur ca sa gatesti de 3 ori/zi, mergand cel putin odata la piata pe jos , sa zicem 3km dus /intors , sa stai la etajul 10 ..si sa faci curat dupa ce gatesti...consumi mai multe calorii fata de alergatul pe banda sau antrenament cu greutati. 😅😅

#5
mrsme21

mrsme21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 06.09.2021

View Postrobert23mg, on 26 mai 2023 - 15:36, said:

E simplu, faci sedinta de antremant la sala de 10 minute, si mergi sau gatesti vreo 5 ore.
La anumite preparate chiar dureaza cateva ore, daca arunci un ou in tigaie sau iti faci un sandvis, termini mai rapid.
Aia e o poza de reclama, nu lua de bune procentele alea.
Ce iti zice e adevarat, deficit caloric inseamna sa mananci mai putin decat consumi, cum le consumi e alta treaba.

    De deficit caloric am mai auzit si eu, dar din datele imaginii reiese ca arzi mai multe calorii mergand sau gatind, decat daca ai alerga sau ai face o sedinta de antrenament (alergat, sala etc). Este adevarat ca nu specifica timpul pentru fiecare activitate, dar e putin cam deplasat sa consideri/compari gatitul 5 ore si o activitate fizica doar 10min.

#6
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,106
  • Înscris: 02.09.2016

View Postmrsme21, on 26 mai 2023 - 15:41, said:

dar e putin cam deplasat sa consideri/compari gatitul 5 ore si o activitate fizica doar 10min.
Nu si daca vrei sa arati ca iarba e rosie Posted Image
Si na, acum poti sa gatesti carand sacii de faina 10km pana acasa ...

Sunt absurde proportiile, insa ideea de baza sa halesti mai putine porcarii de 2000 cal plecand de la prezumptia ca le consumi.

Sunt curios ce deficit o fii avut Phelps ...Posted Image

Edited by elbjorn, 26 May 2023 - 16:05.


#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,411
  • Înscris: 13.03.2017
Pai te apuci de slow cook
Cea mai "simpla" reteta dureaza vro' 4 ore
Pregatesti o singura portie - bagi 4 ore sala - servesti portia - o iei de la capat
Deficit caloric garantat Posted Image

#8
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,660
  • Înscris: 19.04.2009
Mers, gatit, si restul activitatilor zilnice le faci mai mult de o ora pe zi.

Fun fact, la activitati de fitness azi calorii, dar foarte greu. De ex eu in 30km de bicicleta abia am ars 500 kcal; Sau cand alergam pe banda, scoteam cam 200 kcal pe 5km parca (nu mai retin exact). Oricum foarte putin.

Sportul nu e doar sa le arzi ci sa tonifici. Plus ca sa poti sa faci sport si sa ai ce sa tonifici, ai nevoie de calorii.

Cand nu fac nimic sport, dar merg la birou, merg prin oras, etc, tot ard 700 kcal, doar din activitati uzuale.

ps. 10% din 2000 ar insemna ~200 kcal, deci cam 5km de alergat pe banda.

also. sportul iti mareste metabolismul bazal, si inseamna ca vei arde by default mai multe calorii

Edited by Lex404, 26 May 2023 - 16:11.


#9
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 16.07.2008
Cum au spus colegii, unele activitati se fac ~18 ore pe zi, antrenamentul, 1 ora, maxim 2 daca esti ceva sportiv. Ca idee, schema respectiva este foarte buna iar datele de acolo sunt bazate pe statistici re-confirmate de multiple studii. Asta este si motivul pentru care se spune ca daca vrei sa slabesti - incepi de la dieta si nu de la sport.

You can't out-train a bad diet

#10
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 16.04.2008
Informatiile din imagine sunt relativ corecte.
Activitatile din timpul zilei determina un consum mai mare de calorii decat cele 45 de minute de antrenament pe care le-ar face un om normal (nu vorbim aici de sportivi de performanta).

Si atunci am putea sa ne intrebam de ce sa mai facem sport, daca influenta asupra consumului caloric este atat de mica?

Asa cum a spus si Lex44 mai sus, sportul te ajuta sa cresti rata metabolica bazala si astfel ajungi sa consumi mai multe calorii chiar si atunci cand esti in repaus.

Gandeste-te ca alergi 45 de minute pe banda (sau ca ridici greutati, etc).
Dupa exercitii muschii nu se relaxeaza imediat, inca mai lucreaza in urmatoarele ore si consuma calorii.
In plus, daca iti maresti masa musculara, automat vei consuma mai multe calorii inclusiv in repaus (tesutul muscular consuma mai mult tesutul gras).

Edited by anndrei86, 26 May 2023 - 16:26.


#11
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 02.09.2009
Asta arata ca organismul uman si nu numai a fost foarte bine proiectat/construit.Posted Image
Ce s-ar intampla daca dupa 5km alergare in loc de 200 ai pierde 1000 kcal?
Am" zarii" pe strazi zeci de persoane lesinate,

Edited by florinellll, 26 May 2023 - 16:26.


#12
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 16.04.2008

View Postelbjorn, on 26 mai 2023 - 16:02, said:

Sunt curios ce deficit o fii avut Phelps ...Posted Image

Aparent Michael Phelps consuma in jur de 10.000 de calorii zilnic ca sa poata face fata efortului depus in antrenamente si in concursuri.
Deja organismul lui functioneaza la cu totul alt nivel fata de noi, oamenii de rand.

Edited by anndrei86, 26 May 2023 - 16:30.


#13
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009
Si muschii cer mancare, deci daca-ti maresti masa musculara, poti manca mult mai multa mancare fara sa fi pe surplus caloric.
E si un efect cica atunci cand faci sport compensezi oboseala asta prin leneveala in restul zilei. Nu mai esti asa sprinten sa te scoli in picioare, sari peste a merge undeva unde nu-i neaparat necesar, etc.
Deci sunt o increngatura de aspecte, nu doar asa sec cum au trecut ei in diagrama aia.

Edited by bursucelu_viesel, 26 May 2023 - 16:40.


#14
TamtamTicaticaPiupiu

TamtamTicaticaPiupiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,547
  • Înscris: 05.04.2023
Ai nevoie de 2000 de calorii zilnic, din care 1400 pentru metabolism si nutritie (70%).

Tu consumi doar 1500 calorii pentru a slabi, dupa cum arata in poza, deci ramane o diferenta de 100 calorii surplus pentru activitatile zilnice, alaturi de restul de 500 calorii necesare care vor proveni din catabolism (adica slabirea efectiva).
Dar daca stai ca o dihanie paroasa toata ziua si nu consumi nici macar alea 100 de calorii?

Faci falci. :)

#15
mrsme21

mrsme21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 06.09.2021

View PostLex404, on 26 mai 2023 - 16:08, said:

Mers, gatit, si restul activitatilor zilnice le faci mai mult de o ora pe zi.



   Am interpretat gresit imaginea. Eu credeam ca doar una dintre activitatile luate separat, ard procentul respectiv. Nu suma activitatilor. Am gandit astel pentru ca nicu in cazul activitatilor sportive nue faci pe toate intr-o zi. Unii le fac, dar majoritatea executa o singura activitate/antrenament pe zi. Acum are sens imaginea

Edited by mrsme21, 26 May 2023 - 17:07.


#16
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,306
  • Înscris: 07.11.2006
Totul functioneaza asa cum sunt indicatiile.
E perfect ca sunt persoane interesate de asemenea chestii.

#17
TamtamTicaticaPiupiu

TamtamTicaticaPiupiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,547
  • Înscris: 05.04.2023
'makes sense'  se traduce in limba romana cu 'inteleg', cum adica a face sens, giratoriu, sau cum? Bine macar ca nu spunem ca face directie...

#18
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 16.04.2008
Makes sense se traduce in limba romana prin are sens.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate