Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cate Tesla se vand in Romania
#19
Posted 15 May 2023 - 08:28
Cadenta data de Rabla+. Valorile date de site-ul de mai sus nu sunt vanzari ci inmatriculari. Cel putin valorile pentru Romania.
In Aprilie 2023 au fost inmatriculate 260 autoturisme Tesla noi. Din care 100 Model 3, 147 Model Y, 9 Model S si 4 Model X. Sursa: DRPCIV. Edited by r_vlad, 15 May 2023 - 08:30. |
#20
Posted 15 May 2023 - 10:29
strongsss, on 13 mai 2023 - 14:59, said:
TESLA nu are inca o repreyentanta in Romania TESLA nu are inca o reprezentanta in Romania, ceea ce spune multe despre cat de importanti suntem noi in aceasta piata. Are si service si punct de vanzare oficial in Romania. Vezi cumva la alte tari ,,reprezentanta"? dtd234, on 13 mai 2023 - 15:58, said:
Toate marcile in afara de Tesla au reprezentanta in fiecare oras. Tesla nu are nici macar 1 pe tara,ce faci cand ti se strica una din aia 10.000 de senzori? O trimti cu avionu in sua? Tesla e o masina misto dar e de fite. Adica daca ai bani multi si nu ai ce face cu ei poate merita luata una sa te dai mare. Dar cine are acesti bani clar nu a muncit pentru ei pentru ca de obicei banii munciti nu se arunca pe obiecte de fite Senzorii aia nu se strica decat daca dai cu ciocanul in ei, nu sunt chinezarii de pe Aliexpress. Cumparatori sunt de regula cei din IT si servicii care stau la casa, altfel e putin mai nepractic inca, la mine asta e motivul pentru care dau 45k pe un Sportage in loc de Model Y, altfel clar as fi mers pe Model Y (nu trebuie sa schimb ulei+filtre, sa verific daca am dilutie la ulei, etc). Adm, on 13 mai 2023 - 17:44, said:
1. Tesla nu are dealeri nicaieri in lume, pentru ca acestia mai mult incurca si ciupesc la comision de pomana. In era comenzii de pe internet, chiar nu simt nevoia unui dealer clasic. Asta e mare problema in unele state americane, unde exista legi ce te obliga sa ai delaership ca sa vinzi, iar oamenii ce locuiesc in acele state comanda cu livrare intr-un stat apropiat. Tesla are puncte de vanzare si livrare. In 2022, direct sales from EV makers reportedly cost the Golden State’s franchised dealerships $910 million in gross profits, according to Automotive News. And that lost profit opportunity accounts only for direct sales of the EV newcomers, since legacy automakers have yet to transition to direct sales. Bine, acolo dealerii mai ales in pandemie cereau 10000USD in plus la pretul MSRP daca voiai sa cumperi masina de pe stoc. Edited by Hansolo, 15 May 2023 - 10:23. |
#21
Posted 15 May 2023 - 13:24
Hansolo, on 15 mai 2023 - 10:29, said:
Mai sa fie, e greu sa cauti https://www.tesla.com/findus/list Are si service si punct de vanzare oficial in Romania. Vezi cumva la alte tari ,,reprezentanta"? daca te duci pana la Tesla Stores Romania (sau te uiti cu google maps) vei vedea ca acolo e DAB AUTO, pe cladire scrie Suzuki, iar intrarea pentru clientii TESLA se face pe la DAB AUTO RULATE, un samsar ca oricare altul de pe calea VITAN. nu seamana deloc cu Tesla Center Praga, Tesla Center Budapesta, nici macar cu TESLA ISLANDA. Cand Romania o sa fie un jucator important pe aceasta piata, o sa se deschida si in Romania un TESLA CENTER. p Daca vorbesti cu oamenii de acolo, te vei lamuri ce, care si cum... e relatia lor cu TESLA. Edited by strongsss, 15 May 2023 - 13:30. |
#23
Posted 15 May 2023 - 14:06
Si in Geneva au reuntat la reprezentanta si in locul lor au venit cei de la Lucid Air, dar totusi aici au pastrat service-ul.
https://www.google.c...85hw?authuser=0 |
#24
Posted 15 May 2023 - 15:11
strongsss, on 15 mai 2023 - 13:24, said:
In alte tari exista Tesla Center. daca te duci pana la Tesla Stores Romania (sau te uiti cu google maps) vei vedea ca acolo e DAB AUTO, pe cladire scrie Suzuki, iar intrarea pentru clientii TESLA se face pe la DAB AUTO RULATE, un samsar ca oricare altul de pe calea VITAN. nu seamana deloc cu Tesla Center Praga, Tesla Center Budapesta, nici macar cu TESLA ISLANDA. Cand Romania o sa fie un jucator important pe aceasta piata, o sa se deschida si in Romania un TESLA CENTER. p Daca vorbesti cu oamenii de acolo, te vei lamuri ce, care si cum... e relatia lor cu TESLA. Nu vad de ce insisti cu Tesla Center de parca ai VW Center, BMW Center, si nu magazine de dealeri. Exemplele puse de tine sunt magazine de prezentare, mai fatoase e drept dar care nu au legatura cu calitatea oficiala de vanzare/service din Romania (pentru ca pana acum ceva timp service-ul trebuia facut in strainatate, ceea ce era intr-adevar o problema delicata). Din cate am inteles de la prieteni au inceput sa apara si in Romania echipe mobile de service. |
#25
Posted 15 May 2023 - 17:04
george_alexandru, on 15 mai 2023 - 13:57, said:
Sa dai jde mii de euro pe o Tesla si sa ti-o repari acolo unde isi repara saracii Hyundaiul...Mi se face pielea de gaina numai cand ma gandesc. Faptul ca trec la electric, in speta Tesla, nu simt ca ma face mai bogat, cum nici sarac nu m-am simtit 2 ani cu Tucsonul. Este doar o alegere functie de nevoi, in cazul meu concret diferenta de pret la Model Y mi-o acopar prin cost alimentare (1200 ron benzina lunar vs 250 ron curent 0.7lei hidroelectrica). Asta pe parte financiara, dar la fel de interesanta va fi experienta de la volan - 500cp si 5s 100km/h. Edited by Co5min, 15 May 2023 - 17:05. |
#26
Posted 15 May 2023 - 19:36
dtd234, on 13 mai 2023 - 15:58, said: Toate marcile in afara de Tesla au reprezentanta in fiecare oras. Tesla nu are nici macar 1 pe tara,ce faci cand ti se strica una din aia 10.000 de senzori? O trimti cu avionu in sua? Tesla e o masina misto dar e de fite. Adica daca ai bani multi si nu ai ce face cu ei poate merita luata una sa te dai mare. Dar cine are acesti bani clar nu a muncit pentru ei pentru ca de obicei banii munciti nu se arunca pe obiecte de fite Trimiti masina in ce tara exista un service (uneori chiar ujn singur service per continent) care e "autorizat" sa faca serviceul pe brandul ala. Businessplanul pentru astea consta in faptul ca produsul nu este pentru cei ce vor o masina sa o foloseasca zilnic, sunt masini de ocazii rare. La fel cum nu poarta nimeni ceasul ala scump zilnic, ci doar la sedinte foto si evenimente unde trebuie sa epateze. Prin tarile vestice masinile luxury se cumpara pentru a le tine in garaj pentru bragging, rareori se si folosesc pe strada. Doar in tari emergente bogatii sunt ceva mai normali la cap si cumpara masini pe care chiar le si folosesc, si atunci constata cat de paguboase sunt masinile luxury daca sunt si folosite in regim normal, ca ele sunt gandite ca produse ce nu sunt menite sa fie folosite in regim normal. |
#28
Posted 15 May 2023 - 20:41
La 31k euro M3 SR, luxury car. Bani cu care cumperi o Skoda Octavia fără multe opționale. Noaptea minții.
Edited by Co5min, 15 May 2023 - 20:45. |
|
#29
Posted 15 May 2023 - 21:18
Noaptea mintii. Unii nici sa citeasca nu stiu.
La ei atat se rezuma businessplanul luxury... la pret, ca sunt incapabili sa inteleaga dincolo de pretul afisat pe taraba. Si probabil tot ei se intreaba de ce ajung sa baleasca la o masina de 31k euro in timp ce unul ca Musk face miliarde ca a inteles cum e cu businessplanul. In categoria de pret in care este Tesla nu prea ofera nimic special comparativ cu concurenta. Interiorul iti da senzatia de cheap, la interior imi aduce aminte de generatiile de acum 10 ani de masini de familie frantuzesti. Intre timp francezii s-au mai desteptat si fac interioare din ce in ce mai frumoase si pe care le vand si la un pret competitiv. Dar uite ca Musk stie cum e cu businessplanul luxury si stie ca hype-ul vinde orice. Trebuie doar sa investesti in campanii sa convingi masele ca ca e cool acel obiect si se va vinde ca painea calda, indiferent de cat de inutil e acel obiect. Edited by asffga, 15 May 2023 - 21:19. |
#30
Posted 15 May 2023 - 21:26
Hansolo, on 15 mai 2023 - 15:11, said:
Sa inteleg ca ai vrut sa cumperi o Tesla si te-au speriat cei de la Dab? Iar cand discutiile s-au complicat, ne-au spus in fata ca ei nu sunt reprezentanta Tesla, prin urmare nu au nici o obligatie de pierde timpul oferind detalii clientilor. In schimb s-au agitat sa ne bage pe gat un IFN pt leasing. |
#31
Posted 15 May 2023 - 23:28
asffga, on 15 mai 2023 - 21:18, said:
Noaptea mintii. Unii nici sa citeasca nu stiu. La ei atat se rezuma businessplanul luxury... la pret, ca sunt incapabili sa inteleaga dincolo de pretul afisat pe taraba. Si eu, ca utilizator, o sa dau mai departe impresiile mele si in felul asta se duce vorba in targ - fara reclame, doar prin simplul fapt ca este un produs bun. |
#32
Posted 16 May 2023 - 07:02
asffga, on 15 mai 2023 - 21:18, said:
Dar uite ca Musk stie cum e cu businessplanul luxury si stie ca hype-ul vinde orice. Trebuie doar sa investesti in campanii sa convingi masele ca ca e cool acel obiect si se va vinde ca painea calda, indiferent de cat de inutil e acel obiect. |
#33
Posted 16 May 2023 - 14:32
kolfleading, on 16 mai 2023 - 07:02, said:
Cam cat investeste anual Musk si Tesla in campanii publicitare, in opinia ta? Nu exista o reclama video nicaieri, nu tu un afis/panou publicitar...nimic. https://buildd.co/ma...keting-strategy |
|
#35
Posted 16 May 2023 - 15:42
Magazinele alea de prezentare tocmai pentru reclama sunt. De vandut e suficient un birou mic la DAB auto in sediu. Magazinul pe care l-am vazut eu in Bruxel cred ca ii costa echivalentul unui Model 3 (sau doua) pe luna. Influencerii sunt platiti tot pentru reclama. Totusi vand masini, nu detergent sa faca reclama la TV.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users