Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cate Tesla se vand in Romania
Last Updated: Sep 19 2023 18:26, Started by
Adm
, May 13 2023 09:07
·
5
#1
Posted 13 May 2023 - 09:07
Pentru ca cei 3 vanzatori de la Tesla nu mai fac fata livrarilor, dupa ce s-a activat Rabla Plus, putem crede ca Romania devine un jucator important pe piata masinilor noi.
Q1 2023 - vanzari pe tari Fv7tmadXoAAXGfv.png 24.16K 184 downloads https://twitter.com/...027148052414467 Vanzari in functie de model pentru Romania. https://www.chinamob.../sales_romania/ Aparent nu e inghesuiala la Model X si S, dar mai nou romanii sunt interesati mai mult de Model Y decat de Model 3. |
#2
Posted 13 May 2023 - 09:13
Mie nu imi place model 3, e foarte jos si inghesuit.
Mosilor ca mine ne e greu sa intram in ea si apoi ne rostogolim sa ne dam jos. Statistica e interesanta/model. In Bucuresti vad zilnic cateva Tesla, iar succes Model Y se datoreaza probabil si scaderilor de pret. Model S si Model X sunt scumpe si cel putin la ultimele livrari cred ca au fost doar modele foarte scumpe: Plaid. La Model X e vorba de Plaid si 6 locuri, adica max damage pentru portofel, ca sa creasca la bursa Elon. Sa aduca si ei Long Range, dar ma indoiesc ca vor creste mult statisticile. |
#3
Posted 13 May 2023 - 09:47
Quote Tesla va rechema în service 1.104.622 de vehicule, atât importate, cât și fabricate în China, a anunțat vineri autoritatea de reglementare a pieței din China. Este vorba despre mașini importate modelele S, X și 3, precum și modelele 3 și Y produse în China, a explicat Administrația de Stat prin intermediul unui comunicat. Rechemarea va fi pusă în aplicare până pe 29 mai. |
#4
Posted 13 May 2023 - 09:50
Rechemare in cazul asta inseamna OTA update, adica nicio vizita in service.
China are un cui cu Tesla, de aici tam-tam-ul. La fel a fost si anul trecut in UE, unde au trebuit sa schimbe softul pentru ca legislatia UE e antica si rezultatul a fost ca functiile smart driving de pe masina su devenit inutile/castrate. Quote From May 29, the U.S. automaker will issue over-the-air software updates to 1.1 million units of its Model S, Model X, Model 3 and Model Y cars, both imported and China-made, the State Administration for Market Regulation said in a statement. The regulator said the vehicles concerned did not allow drivers to turn off regenerative braking or provide enough warnings when drivers stepped on the accelerator pedal hard, which, combined, could increase the risk of collision. The update will restore the option of switching off regenerative braking and warn drivers when they step hard on the accelerator pedal, it added. Acum astia din China vor fi fericiti ca vor trebui sa apese zilnic I Agree pe ecran Evolutie ma frend! |
#5
Posted 13 May 2023 - 10:04
Adm, on 13 mai 2023 - 09:07, said:
putem crede ca Romania devine un jucator important pe piata masinilor noi. Chiar si daca e vorba numai de Tesla, Romania (20 mil de locuitori) jucator important pe piata auto? Acum cativa ani in Canada(~40 mil de locuitori) se vindeau cam 1.6 milioane de masini noi pe an si in SUA (300 si ceva de mil de locuitori) cam 16 milioane de masini noi pe an. La un moment dat citisem ca China (peste 1 miliard de locuitori) ii depasisera pe americani la vanzari de masini noi. In Romania cam cate masini noi se vand pe an? 100.000? Edited by vladut01, 13 May 2023 - 10:07. |
#6
Posted 13 May 2023 - 10:08
Depinde de bula. Cine trece prin nordul Bucurestiului zice ca e patria masinilor premium.
|
#7
Posted 13 May 2023 - 11:10
#8
Posted 13 May 2023 - 11:49
Deci o medie de 2 masini/zi la nivel de tara. Semn ca milionarii nu prea apreciaza jucariile astea.
Pe strazi mai des vad Mercedes si BMW electric, desi teoretic sunt mai scumpe, dar vin si cu livrare mai rapida. Tesla am vazut ca au prins la tinerei beizadele, rareori vezi cu Tesla oameni de afaceri care produc banii, in schimb le vezi odraslele care le cheltuie banii. Pe langa avantajele de tip parcari gratis, fara taxe si impozite, fara amenzi, etc, cat mai e subventia de stat la Tesla in Romania? |
#9
Posted 13 May 2023 - 12:46
benis, on 13 mai 2023 - 11:10, said:
160.000. Da, e un judecător relativ important, sunt multe țări unde volumul e semnificativ mai mic, ca medie globală stăm bine. PS: Asta se aplica cam la orice produs nu numai la masini. |
#10
Posted 13 May 2023 - 13:32
Nu, se gândesc la piața din Africa Subsahariană. Normal că nu se gândesc la România individual, se gândesc la o piață formată din toate țările din jur că nu suntem noi mai cu moț la preferințe.
Pe de alta parte acum 3-4 ani de zile nici nu găseai oficial Tesla în România, acuma nu doar că se găsește dar ai și ceva superchargere. |
|
#11
Posted 13 May 2023 - 14:59
TESLA nu are inca o repreyentanta in Romania
Adm, on 13 mai 2023 - 09:07, said:
Pentru ca cei 3 vanzatori de la Tesla nu mai fac fata livrarilor, dupa ce s-a activat Rabla Plus, putem crede ca Romania devine un jucator important pe piata masinilor noi. TESLA nu are inca o reprezentanta in Romania, ceea ce spune multe despre cat de importanti suntem noi in aceasta piata. |
#12
Posted 13 May 2023 - 15:58
Toate marcile in afara de Tesla au reprezentanta in fiecare oras.
Tesla nu are nici macar 1 pe tara,ce faci cand ti se strica una din aia 10.000 de senzori? O trimti cu avionu in sua? Tesla e o masina misto dar e de fite. Adica daca ai bani multi si nu ai ce face cu ei poate merita luata una sa te dai mare. Dar cine are acesti bani clar nu a muncit pentru ei pentru ca de obicei banii munciti nu se arunca pe obiecte de fite |
#13
Posted 13 May 2023 - 17:28
Nu aș zice că sunt doar de fițe, ai cea mai stabilă platformă software și ai acces la singura rețea de superchargere. Eu nu am văzut chargere mai puternice de 70kw putere în afară de superchargerele Tesla.
Nu mi-aș lua Tesla din cauză că nu sunt închegate bine din punct de vedere mecanic, Tesla nefiind un producător cu experiență. Dar asta nu înseamnă că sunt gunoaie. Uite, noi avem VW în familie, mult mai bună din punct de vedere mecanic ca o Tesla însă cu o groază de probleme pe soft, unele care chiar îți pun viața în pericol. Plus lipsă de superchargere. Deci care e mai bună? Depinde. Edited by benis, 13 May 2023 - 17:28. |
#14
Posted 13 May 2023 - 17:44
1. Tesla nu are dealeri nicaieri in lume, pentru ca acestia mai mult incurca si ciupesc la comision de pomana.
In era comenzii de pe internet, chiar nu simt nevoia unui dealer clasic. Asta e mare problema in unele state americane, unde exista legi ce te obliga sa ai delaership ca sa vinzi, iar oamenii ce locuiesc in acele state comanda cu livrare intr-un stat apropiat. Tesla are puncte de vanzare si livrare. Intr-adevar, mi se pare ca e bataie de joc unde sunt localizati acum (pe hol la Automobile Rulate DAB) si cat de dezorganizati sunt. 2. Viziunea celor ce comenteaza pe tema service-ului e cea a "saracului", si nu zic asta ca jignire. Ne-am obisnuit cu un model de rahat, cu ocolirea reprezentantelor si cu piese luate de la e-piesa.ro si montate acasa sau in serviceuri mai mult sau mai putin "salubre". Producatorii clasici se bazeaza pe banii pe care ii fac post-vanzare din service si piese de schimb. Masinile Tesla sunt gandite si ansamblate teoretic pt a fi cat mai fiabile si fara a avea nevoie de mentenanta - your mileage may vary. Cititi cu atentie acest articol. E de bun simt si e incredibil cum ne prostesc producatorii clasici de masini. Quote “And I think that gives us a the right incentive structure. The best service is no service. The car doesn’t break. If you have say, a dealer network that is reliant upon service revenue, then you arguably have a misalignment of incentives where they’re making money on service, but actually the best thing for the consumer is the car doesn’t need servicing. In the auto industry, the reason incumbents succeed and newcomers fail, the biggest reason, is that the incumbents have a large fleet, and they’re able to sell new cars at close to zero margin, and then sell spare parts at a very high margin. O masina fiabila e o masina care da gaura in buzunarul producatorului !!! 3. Tesla nu are inca service OFICIAL in Romania pentru ca pentru ca tesla NU are service si nici dealership in sensul clasic, adica prin parteneri. Acum avem service la DAB Bucuresti, dar nu e Tesla Oficial pt ca e partener, dar din ce vad pe grupuri, rezolva cam orice problema. Pana la urma au acces la piese de schimb si pot da comenzi, iar masina e destul de simpla. 4. Tesla NU e o masina ieftina, nu e o masina populara, nu e Renault, nu e Fiat, dar ofera in produsele lor un foarte bun pachet pret/performanta. |
#15
Posted 14 May 2023 - 08:21
Adm, on 13 mai 2023 - 17:44, said:
1. Tesla nu are dealeri nicaieri in lume, pentru ca acestia mai mult incurca si ciupesc la comision de pomana. In era comenzii de pe internet, chiar nu simt nevoia unui dealer clasic Quote Ne-am obisnuit cu un model de rahat, cu ocolirea reprezentantelor si cu piese luate de la e-piesa.ro si montate acasa sau in serviceuri mai mult sau mai putin "salubre Quote
Acum avem service la DAB Bucuresti, dar nu e Tesla Oficial pt ca e partener, dar din ce vad pe grupuri, rezolva cam orice problema Quote Producatorii clasici se bazeaza pe banii pe care ii fac post-vanzare din service si piese de schimb Dar deviem de la subiect. Cand Tesla o sa fie interesata de piata din Romania, o sa faca un Tesla center si la noi. Pana atunci ramanem un jucator total neimportant pe aceasta piata. Edited by strongsss, 14 May 2023 - 08:22. |
|
#16
Posted 14 May 2023 - 08:40
Momentan (si nu cred ca se schimba), nu cred ca vom avea un Tesla Center.
Livrarile sunt prea mici. Fa diferenta intre Tesla Center (care e Tesla) si de ex DAB sau Cobalcescu, Tirica Auto, Casa Auto, Autoklass, etc care sunt reprezentante/importatori/service pentru diferite marci. Macar acum poti comanda. Din pacate, cred ca experiente triste exista in orice service, indiferent de marca. E jale. Si cu Tesla Service e plin de povesti horror pe forumurile de afara. La noi e inca relativ ieftina manopera. https://www.redbubbl...AC#&gid=1&pid=1 |
#18
Posted 14 May 2023 - 20:56
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users