Zoe 50 R135. New kid in town
Last Updated: May 01 2024 21:45, Started by
foxbat
, Apr 04 2023 18:21
·
7
#19
Posted 07 April 2023 - 09:37
Deci e a ta sau o ai de la munca ? Ca sincer sunt in ceață ...
|
#20
Posted 07 April 2023 - 09:48
Nici nu conteaza. Important e ca acum o sa stau cu placere in spatele lui in trafic. Macar una din 2 masini daca inlocuim cu o electrica, ar fi mai bine... Mai ales alea de dus copchilul la scoala. Sunt niste mamici, frate, stau cu dizelul pornit juma de ora sa nu inghete printzoshenia cand iese 3 secunde afara din scoala.
|
#21
Posted 07 April 2023 - 12:54
Man, astia micii sunt sensibili. Eu mergeam singur la scoala si la fel ma intorceam la fel, vara sau iarna. Iar iernile erau nasoale, chiar si in Bucuresti. Si uite ca traiesc bine mersi.
|
#22
Posted 07 April 2023 - 16:55
E mea si o am de la munca, adica o conduc si am muncit sa ajung la asta.
bine, munca poate sa fie si s o convingi pe muiere s-o cumpere. deh,nuante. |
#23
Posted 07 April 2023 - 20:37
150 km mai tarziu.
type2 ul de le renovatio nu stiu ce are dar mi a bagat 7kwh cand eu speram la 22. nu i bai, zeama mai era. se conduce ca o jucarie. "tacerea" aia e dubioasa rau. (merg fara muzica sa ma obisnuiesc:)). imi place teribil ca are scut (plastic) deci "motorul" e protejat de mizeria locala. poate mi se pare dar pare un pic diferita de zoe-ele vechi dpdv spatiu.in spate se sta ok. pesemne ca n-am nimeni eu oamenii "mari". consumul a scazut de la 15.5 pe la 13.8. mai vedem, ne mai imprietenim. am atins frana de 2 ori,regenerarea estte mai mult decat suficienta. ce dor mi-era de o frana de motor"adevarata". senzatia de "mai bagi o fisa te mai dai 3 minute" nu dispare. mai incerc, parca s cu jucarie. seamana mult cu motocicleta (ca orice electrica).o accelerezi si nu se mai termina treapta de viteza.pacat, ar merge o Yoshimura Carbon. m-a disperat aplicatia my Renault. fac eu ceva gresti ca nu pot sa "aduc " masina in ea. Dupa ce i bag vin-ul, desi vede datele de garantie si dotari - nu se conecteaza la masina efectiv (sa apara ecranul ala cu preconditionarea). nu apare pe tableta (am facut pasii respectiv) nimic pe partea de conectare. am reglat presiunea in anvelope - se uita la mine pompistul cu o fata de genul" nenea, asta nu mere cu bezina, ce cauti in statia mea") manualul este clar pentru alta varsta - pe langa faptul ca este pentru multe modele (cu diferite dotari, deci cam 30 % este inutil) mai este si ca pentru "nenorocosi in viata" , una doua iti bata" pericol" sau altea alea. informatia din el cred ca i ~ 20 %. l-am citit de cateva ori.clar ajuta sa ti cunosti masina, nimic de zis. doar ca puteau s-o faca in 10 pagini max:) am mers pe ploaie. forma desi pare ok are un CX maricel. la nici 85 picaturile inceapeau sa urce. la masini aerodinamice se intampla asta la peste 120 (vorvim de masini de serie). de Duster nu mai zic:) una peste alta- regret ca n-am trecut la EV acum cativa ani. sa ne intelegem, nu ca inlocuitor de ICE sau de motocicleta. astea vor ramane tatuate in mine. ci pentru toata zapaceala din traficul asta de bucale. prin comparatie cu suratele mai mari - se vede clar targetul - sa nu necesite curba de invatare. si asta e beton, fata de Tesla de exemplu cred ca are maxim 25% din setari /optiuni. deci e perfecta pentru bosorogi care vor sa conduca si nu sa joace cu softurile:) |
#24
Posted 07 April 2023 - 22:34
foxbat, on 07 aprilie 2023 - 20:37, said:
type2 ul de le renovatio nu stiu ce are dar mi a bagat 7kwh cand eu speram la 22. nu i bai, zeama mai era. |
#25
Posted 08 April 2023 - 05:50
Salutam si felicitari! Km multi fara probleme!
Apropo de demaraj, si evident pastrand proportiile: deunazi pe bvd. Unirii, prima banda o Tesla, eu langa, umar la umar. Se face verde...pana am apucat sa bag in viteza, Tesla era deja aproape la urmatorul semafor. Racheta a plecat! Ma uitam precum curca-n lemne... |
#28
Posted 08 April 2023 - 08:37
Depinde de managementul termic al fiecărui producător, de chimia bateriei, de temperatura exterioara, de temperatura bateriei, cu accent pe primul motiv. La mine încarcă 45-48kw la CCS până pe la 93%.
|
|
#29
Posted 08 April 2023 - 08:50
foxbat, on 08 aprilie 2023 - 06:47, said:
masina era calda. intre 20 - 80 trebuie sa incarce cu 22 |
#30
Posted 08 April 2023 - 08:59
Va multumesc pentru raspunsuri. Am uitat sa mentionez ca inainte de a posta mi-am facut temele si backgroud-ul meu (tehnic, electric, it-istic,adhd-ist) ajuta:)
nu am puc canze-ul ieri ci doar in prima zi ( bateria 16..18 grade) masina calda(asa cum m-am exprimat) = masina "mearsa" in oras vreo 30 minute, afara 11 grade. deci nu ma astept sa fie rece bateria stiu ca zoe-le incarca ok de la ~ 7 grade. fiind si prima incarcare( de proba, de joaca) am dat vina pe Kona care incarca la acceasi statie. el pe css eu pe type2 va multumesc! |
#32
Posted 08 April 2023 - 10:28
foxbat, on 08 aprilie 2023 - 08:59, said: masina calda(asa cum m-am exprimat) = masina "mearsa" in oras vreo 30 minute, afara 11 grade. deci nu ma astept sa fie rece bateria stiu ca zoe-le incarca ok de la ~ 7 grade. Celelalte posibilitati ar fi: * statia monofazata dintr-un motiv oarecare * cablul Type 2 monofazat |
#34
Posted 08 April 2023 - 16:50
#35
Posted 08 April 2023 - 20:09
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users