Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Doresc să cer sprijin la Booking.com , dar nu-i pot contacta. Dezamăgitor.
Last Updated: May 10 2023 16:03, Started by
Titanbar
, Apr 01 2023 18:58
·
6
#1
Posted 01 April 2023 - 18:58
Am făcut , pentru prima dată , o rezervare pe Booking.com. După confirmarea rezervării , am rugat pe mail unitatea de cazare să-mi arate poze cu camera ce mi a fost rezervată. Dar au inceput să se eschiveze , că pot vedea detalii pe site ul hotelului , etc , etc. Pe site sunt poze cu camerele , dar nu ti poti da seama care este exact cea rezervată de mine.
Eu fiind de bună credință la efectuarea rezervării, am dat seria cardului , tot ce aplicația Booking.com mi a cerut pt a face rezervarea, in ideea că , făcând rezervarea prin booking , in eventualitatea unei probleme care s ar putea ivi , mă pot baza pe sprijinul celor de la booking. Din păcate , nu pot contacta pe nimeni de la Booking.com ca să mi ofere sprijin în a putea vedea care este camera ce îmi va fi oferită la cazare , soția dorește mult să vadă detaliile camerei. A putut cineva contacta efectiv Booking.com până acum ? Îmi puteți spune și mie cum să fac să le cer ajutorul in problema mea ? Avem sejurul peste două luni. Voi mai incerca timp de o săptămână să i contactez , dacă nu voi reuși , voi anula rezervarea aceasta ( pot face anularea până cu 72 de ore inaintea datei de cazare ) și voi face rezervare prin alte căi , nu pe Booking.com, nu prezintă garanția la care mă așteptam. Poate mă puteți ajuta cu ceva informații de contact direct pt Booking.com , nu acele intrebări pe care le au pe aplicație. Vă mulțumesc. |
#2
Posted 01 April 2023 - 19:58
vezi ca incurci marfa cu ambalajul
booking este platforma prin care se fac rezervarile, este un intermediar. booking nu este patronul hotelurilor ce isi pun camerele la dispozitie matale nu cu booking ai de discutat, ci cu prestatorul de servicii, cel final, adica hotelul in sine booking nu stie ce camera ti-a pastrat hotelul pt atunci, nu e treaba lui, ci a hotelului |
#3
Posted 01 April 2023 - 20:01
Nu rezerva nimeni o anumita camera.
Camera dubla ai luat, poate fi oricare camera dubla din hotelul ala. Cel mult îți garantează o anumita orientare, vedere spre mare, spre munte. |
#5
Posted 01 April 2023 - 20:08
Prima data trebuie sa le ceri numarul de la camera care ai rezervat-o. Ca altfel nu stiu de la ce camera sa iti faca poze.
Edited by nico99900, 01 April 2023 - 20:09. |
#6
Posted 01 April 2023 - 20:18
Daca e o pensiune mica ce are 3-4 camere sigur le poți vedea pe site-ul pensiunii.
Daca e un hotel cu 200-300 camere, toate de un anumit tip îs la fel (single, duble, matrimoniale, apartamente). Nu ți se face rezervarea cu 2 luni înainte exact pe camera 1124. Îți e alocată in ziua respectiva ce camera libera vine la rand. Titanbar, on 01 aprilie 2023 - 18:58, said:
Am făcut , pentru prima dată , |
#7
Posted 01 April 2023 - 20:39
Adevarul este ca am patit-o o data. Am rezervat prin booking.com o camera cu vedere la mare in Venetia si am primit una cu vedere in zidul din spate. N-am rezolvat nimic cu nimeni, asa ca am inscris hotelul pe destinatiile favorite ale homosexualilor.
|
#8
Posted 01 April 2023 - 20:46
LukRo, on 01 aprilie 2023 - 20:39, said:
Adevarul este ca am patit-o o data. Am rezervat prin booking.com o camera cu vedere la mare in Venetia si am primit una cu vedere in zidul din spate. N-am rezolvat nimic cu nimeni, asa ca am inscris hotelul pe destinatiile favorite ale homosexualilor. Inseamna ca nu te-ai implicat nici tu cam deloc. Daca ai rezervat o camera in care era precizat "vedere la mare, pat king-size" sau alte chestii si nu le primesti, le rezolvi destul de usor cu Booking daca faci cateva poze. Insa nimeni nu iti garanteaza camera x. Iti garanteaza ca ce vei primi tu va avea facilitatile pt care ai platit. Mi-am luat banii de la ei chiar si cand camera si hotelul erau okay, insa zona era plina de drogati (drogati la modul seringi, nu un amarat de joint), si nu m-am simtit sigur sa las masina acolo peste noapte. Edited by Robiacs, 01 April 2023 - 20:51. |
#9
Posted 01 April 2023 - 20:49
Sau in cazul unui hotel tematic, iti garanteaza Camera Verde, sau Camera Ceausescu, etc.
|
#10
Posted 01 April 2023 - 20:56
Robiacs, on 01 aprilie 2023 - 20:46, said:
Inseamna ca nu te-ai implicat nici tu cam deloc. Daca ai rezervat o camera in care era precizat "vedere la mare, pat king-size" sau alte chestii si nu le primesti, le rezolvi destul de usor cu Booking daca faci cateva poze. Insa nimeni nu iti garanteaza camera x. Iti garanteaza ca ce vei primi tu va avea facilitatile pt care ai platit. Mi-am luat banii de la ei chiar si cand camera si hotelul erau okay, insa zona era plina de drogati (drogati la modul seringi, nu un amarat de joint), si nu m-am simtit sigur sa las masina acolo peste noapte. Pe mine nu m-a interesat sa iau banii inapoi, m-a interesat sa primesc camera cu vedere la mare. Am vorbit si cu managerul, am facut reclamatie si la booking. Ce ar fi trebuit sa fac sa primesc pe loc camera rezervata? Arma de foc nu aveam la mine. |
|
#11
Posted 01 April 2023 - 20:58
Dany_Darke, on 01 aprilie 2023 - 19:58, said:
vezi ca incurci marfa cu ambalajul booking este platforma prin care se fac rezervarile, este un intermediar. booking nu este patronul hotelurilor ce isi pun camerele la dispozitie matale nu cu booking ai de discutat, ci cu prestatorul de servicii, cel final, adica hotelul in sine booking nu stie ce camera ti-a pastrat hotelul pt atunci, nu e treaba lui, ci a hotelului Dany_Darke, on 01 aprilie 2023 - 19:58, said:
vezi ca incurci marfa cu ambalajul booking este platforma prin care se fac rezervarile, este un intermediar. booking nu este patronul hotelurilor ce isi pun camerele la dispozitie matale nu cu booking ai de discutat, ci cu prestatorul de servicii, cel final, adica hotelul in sine booking nu stie ce camera ti-a pastrat hotelul pt atunci, nu e treaba lui, ci a hotelului Salut. Eu în ideea asta am vrut să fac rezervarea prin aplicația Booking.com, ca , intampinand eventuale probleme de la unitatea de cazere , booking.com să fie garantul rezolvării acestora. Înțeleg deci că nu este așa. Asta e , voi anula rezervarea și voi vedea la alt hotel , fără booking, încercând să cer mai multe detalii despre cazare in prealabil. Mulțumesc. |
#12
Posted 01 April 2023 - 21:00
LukRo, on 01 aprilie 2023 - 20:56, said:
Pe mine nu m-a interesat sa iau banii inapoi, m-a interesat sa primesc camera cu vedere la mare. Am vorbit si cu managerul, am facut reclamatie si la booking. Ce ar fi trebuit sa fac sa primesc pe loc camera rezervata? Arma de foc nu aveam la mine. Accepti ca ti-ai luat teapa. Ori iti iei o parte din bani inapoi si ramai la hotelul cu vedere la zid, ori pleci la alt hotel si intre timp faci reclamatie la Booking sa ti se returneze toti banii. Uneori se mai intampla si d'astea, nu poti sa-i joci in picioare pe toti sau sa le dai glont in cap. Edited by Robiacs, 01 April 2023 - 21:00. |
#13
Posted 01 April 2023 - 21:03
#14
Posted 01 April 2023 - 21:07
Cica pleci la alt hotel, refuzi, negociezi.... vorbim vorbe. Ce hotel gasesti tu liber in aceeasi seara, in Venetia, in sezon?
Faci reclamatie si accepti, doar nu o sa dormi in strada. |
#15
Posted 01 April 2023 - 22:12
Uneori merge sa te plangi la hotel: uite, eu am rezervat asta si am primit cealalta. Poate fi, pur si simplu, o eroare din neatentie. Iar daca cumva nu mai aveau camere disponibile cum ai rezervat tu este posibil sa te recompenseze altfel, sa primesti mic dejun gratuit sau altceva din partea lor, o camera de categorie superioara, samd. Se poate intampla sa aiba camere cu defectiuni, in reparatii, renovari, se pot intampla diverse. Cel mai bine e sa incerci prima oara sa rezolvi problema amiabil direct cu prestatorul de servicii, si abia daca nu se rezolva sa escalezi.
Edited by mdt, 01 April 2023 - 22:18. |
|
#16
Posted 01 April 2023 - 22:22
Hotelieru' iti garanteaza o categorie, nu o camera anume. Da, poti sa ceri etaj superior si/sau vedere catre pajistea cu ghiocei, iar hotelieru' poate sa-ti spuna da sau nu. Iar daca iti confirma aspectele astea e frumos sa te anunte daca nu poate sa dea curs cererilor, in special din motive independente de vointa lui (poate s-a stricat aparatu' de aer conditionat si dureaza cateva zile sa primeasca piesa, poate camera a fost ocupata anterior de un ani... ăăă ...o persoana mai putin civilizata si e necesara inlocuirea mochetei sau o zugraveala, poate s-a defectat instalatia sanitara, poate...).
|
#17
Posted 01 April 2023 - 22:37
Titanbar, on 01 aprilie 2023 - 20:58, said: Salut. Eu în ideea asta am vrut să fac rezervarea prin aplicația Booking.com, ca , intampinand eventuale probleme de la unitatea de cazere , booking.com să fie garantul rezolvării acestora. Înțeleg deci că nu este așa. Asta e , voi anula rezervarea și voi vedea la alt hotel , fără booking, încercând să cer mai multe detalii despre cazare in prealabil. Mulțumesc. Dar care e problema pe care ai intampinat-o, cu doua luni inainte de data cazarii? Ca nu ti-au trimis pozele camerei in care vei sta?! Ai rezervat un tip de camera, ale carei poze sunt cu siguranta pe site si le-ai vazut deja. Crezi ca hotelul stie de acum care e exact camera in care vei sta? Sau ca isi poate asuma de pe acum ca vei primi fix camera 123? Fara suparare, dar e usor amuzanta situatia, zau. |
#18
Posted 01 April 2023 - 22:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users