![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Doresc să cer sprijin la Booking.com , dar nu-i pot contacta. Dezamăgitor.
Last Updated: May 10 2023 16:03, Started by
Titanbar
, Apr 01 2023 18:58
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 03 April 2023 - 12:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#38
Posted 03 April 2023 - 21:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am făcut , pentru prima dată , o rezervare pe Booking.com. ... Poate mă puteți ajuta cu ceva informații de contact direct pt Booking.com , nu acele intrebări pe care le au pe aplicație. Vă mulțumesc. Cand deschizi rezervarea pe PC daca dai scroll down ai la sfarsit un link: Contact Customer Service dai click si apoi scrii 2 vorbe in zona de mesaj, ca sa se activeze Next, apoi alegi: Other topics, apoi alegi: Something else apoi alegi: More Options apoi apar 3 optiuni: Call property, Message Customer service, Call Customer service Eu cand am avut nevoie de ajutor s-au straduit sa raspunda. Cand esti deja la locatie hotel ai numar de telefon de urgenta pe confirmarea rezervare la sfarsit. Ai face bine sa o printezi sau sa faci print to pdf. |
#39
Posted 04 April 2023 - 12:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pe booking poti trimite mesaj hotelului, nu trebuie sa iei legatura cu booking pentru asta. Daca hotelul ignora mesajul este un semn clar ca nu sunt seriosi. Din ce scrie initiatoru' in mesaju' de mai sus inteleg confuzia. Ar trebui intrebat hotelieru' ce inseamna camera pentru trei adulti: un pat pliant suplimentar? Un pat normal dintr-o camera twin?. Nu sunt necesare poze daca comunicarea este ok. Știi vorba aia, o poză face cât 1000 de cuvinte. |
#40
Posted 06 April 2023 - 06:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pe booking poti trimite mesaj hotelului, nu trebuie sa iei legatura cu booking pentru asta. Daca hotelul ignora mesajul este un semn clar ca nu sunt seriosi. Din ce scrie initiatoru' in mesaju' de mai sus inteleg confuzia. Ar trebui intrebat hotelieru' ce inseamna camera pentru trei adulti: un pat pliant suplimentar? Un pat normal dintr-o camera twin?. Nu sunt necesare poze daca comunicarea este ok.
Pe booking poti trimite mesaj hotelului, nu trebuie sa iei legatura cu booking pentru asta. Daca hotelul ignora mesajul este un semn clar ca nu sunt seriosi. Din ce scrie initiatoru' in mesaju' de mai sus inteleg confuzia. Ar trebui intrebat hotelieru' ce inseamna camera pentru trei adulti: un pat pliant suplimentar? Un pat normal dintr-o camera twin?. Nu sunt necesare poze daca comunicarea este ok.
Booking.com are call-center, ii poti suna. Hotelul il poti contacta prin mesaj privat. Iar daca nu vrei sa rezervi musai prin booking, sunt si alte canale prin care ii poti contacta si rezerva. Sunt destui hotelieri care-ti propun asta prin mesaj privat, dupa ce faci rezervarea. Nu mai platesc nici comision la booking nici taxe catre stat. Eu de peste 20 de ani rezerv prin ei si am gasit la locul cazarii exact ce am cerut. Nu-ti garanteaza dinainte nimeni camera cu numarul X , ci o camera cu cerintele tale. Citeste inainte de rezervare TOATE review-urile , chiar si alea in limbile ciudate, nu doar in engleza. Te vor scuti de surprize neplacute.
Nu pare ca intelegi prea bine business-ul asta, dupa cum ziceau si alti colegi, nu ti se aloca o anume camera, ci un tip de camera, care are deja poze pe Booking/site-ul lor. Daca nu primesti acel tip de camera, abia atunci te poti plange la Booking. Am multe zeci de rezervari facute prin Booking in ultimii 15 ani si nu am avut probleme niciodata, intotdeauna am primit ce am rezervat, deci in locul tau nu mi-as face prea multe griji legat de asta (sigur ca or mai fi si exceptii, dar sunt suficient de rare incat sa nu-ti bati capul). Iți mulțumesc pentru lămuriri. Ăsta e și motivul pentru care am optat să rezevăm cazarea la hotel prin Booking.com, pentru o mai mare siguranță. Sper să fie și la noi bine , cum a fost la tine.
Nu pare ca intelegi prea bine business-ul asta, dupa cum ziceau si alti colegi, nu ti se aloca o anume camera, ci un tip de camera, care are deja poze pe Booking/site-ul lor. Daca nu primesti acel tip de camera, abia atunci te poti plange la Booking. Am multe zeci de rezervari facute prin Booking in ultimii 15 ani si nu am avut probleme niciodata, intotdeauna am primit ce am rezervat, deci in locul tau nu mi-as face prea multe griji legat de asta (sigur ca or mai fi si exceptii, dar sunt suficient de rare incat sa nu-ti bati capul). Iți mulțumesc pentru lămuriri. Ăsta e și motivul pentru care am optat să rezevăm cazarea la hotel prin Booking.com, pentru o mai mare siguranță. Sper să fie și la noi bine , cum a fost la tine.
Fiind la inceput cu rezervarile prin Booking si probabil cu iesirile din tara, vreau sa iti spun un lucru care cel putin la mine a functionat. Preferabil cand pleci undeva, este important sa iti faci placuta sederea acolo, vizitand locuri noi, incercand mancaruri noi, etc, fara sa faci un "must have" din oricare. In sensul in care veti merge la Paris (asa apare in pictura de pe peretele din spatele patului) si va fi inchis turnul Eiffel din oricare motiv, nu trebuie sa veniti acasa suparati si sa gasiti alte lucruri interesante de facut. La fel si cu hotelul, daca fotografia pusa in ultimul mesaj este cea a camerei unde veti sta, eu zic ca hotelul este probabil ceva mai vechi, poza nu pare foarte noua si camera pare destul de mica, dar intr-un oras turistic precum Paris sau Londra, cazarile vor fi excesiv de scumpe si ca sa nu fiti complet dezamagiti de cazare, trebuie sa va reduceti si voi pretentiile. Iti sugerez sa cauti hotelul respectiv si pe google maps si tripadvisor, sunt multe persoane care pun fotografii din camere si e posibil sa vezi cum arata. Nu mă agitam atât dar ne dorim mult și eu și soția să fie un sejur minunat pentru copil mai ales. |
#41
Posted 06 April 2023 - 08:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Iți mulțumesc pentru lămuriri. Ăsta e și motivul pentru care am optat să rezevăm cazarea la hotel prin Booking.com, pentru o mai mare siguranță. Sper să fie și la noi bine , cum a fost la tine. Nu ținem neapărat sa urcăm in turnul Eiffel , chiar am discutat asta și am stabilit ca daca e vreo coadă din aia de 3 , 4 ore sa nu pierdem atâta timp. Vrem sa ne plimbăm , sa mergem la obiective turistice ,dar și să mergem pe străzile orașlui , sa simțim cum se spune atmosfera orașului , sa ne oprim la terase cand obosim ca să mâncăm și să ne odihnim , apoi să pornim iarăși la plimbare , fiind și prima oară când ieșim in altă țară. Nu mă agitam atât dar ne dorim mult și eu și soția să fie un sejur minunat pentru copil mai ales. Daca e mai mare copilul, vedeti poate ajungeti la Disneyland. |
#42
Posted 07 April 2023 - 14:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Citind postul de incepult al lui Titanbar m-am simtint ca atunci cand citeste Bobonete intrebarile din TPU.
Din pacate in realitate sunt foarte multi oameni care vin in agentie si au cerut fix asa ceva : poze cu camera, numarul camerei eu stiu ce garantii sau ce avioane sa faca hotelierul. Si mai rau acest gen de clienti sunt cei care se supara cel mai rau.si in loc sa se relaxeze si sa se bucure de vacanta / citybreak stau si se cearta cu hotelierul / booking-ul / sau agentul de turism. Si nu ma intelegeti gresit ca au cumparat ceva si au primit ceva mai putin.. dar am avut situatii de genul in care au primit upgrade gratuit si erau nemultumiti si vroiau camera standard inapoi. Dupa ce s-a rezolvat si au primit camera standard .. si-au dat seama ce au pierdut .. pe urma au dorit inapoi camera initiala pe care clar ca nu au mai primit-o. De cealalta parte sunt momente (si vor fi multe de acum in colo) cand hotelul a facut overbooking si in loc de camera standard primesti camera economy si clar ca esti nemultumit si ai alternativa sa primesti o compensatie sau sa ti se returneze banii inapoi si sa iti cauti o alta rezervare. Dar nu tot timpul o sa se gaseasca ceva decent si acceptabil pe ultima 100 de metri. Tot ce spun va recomand sa cititi reviewurile foarte bine ale hotelului, si in special ultimele reviewuri si sa incercati sa va enervati cat mai putin ... ca altfel o sa pierdeti mult mai mult! |
#43
Posted 20 April 2023 - 11:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alocarea camerelor intr-un hotel se face de obicei in noaptea de dinainte (o face tura de noapte) sau uneori cu o zi inainte, dar alocarile se mai schumba chiar si in dimineata respectiva.
De obicei, receptionerul hotelului citeste mesajele lasate de client la momentul rezervarii (de exemplu, vrem mai departe de lift, un etaj superior sau vedere la mare) si tine cont de ele in masura in care este posibil. Ganditi-va ca ei au doar 5 camere cu vedere la mare si 20 de clienti care vor aceeasi vedere lam mare, cui vor accepta cererea? Random, pur si simplu. Si se poate intampla sa aiba mai multe cereri decat camere, pentru ca rezervarea unei camere de hotel se poate face prin booking, expedia, agentie de turism offline, pe situl hotelului, telefonic sau walk-in. Toate nemultumirile trebuie spuse la receptia hotelului si vor incerca sa va satisfaca cererea sau va vor da o explicatie, eventual o compensatie, un voucher pentru o bautura ceva. Daca ati platit ceva bani in plus pentru o anumita cerinta |
#44
Posted 20 April 2023 - 12:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ganditi-va ca ei au doar 5 camere cu vedere la mare si 20 de clienti care vor aceeasi vedere lam mare, cui vor accepta cererea? Random, pur si simplu. Flas, nu este alocata camera random. Ci aceluia care a rezervat camera cu vedere la mare. Exista tarif diferit in functie de criterii de genul. Edited by MembruAnonim, 20 April 2023 - 12:36. |
#45
Posted 20 April 2023 - 12:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Oriunde am fost, camerele cu vedere la mare sunt distincte si au pret diferit.
In rest, exista softuri dedicate pentru managementul rezervarilor. |
#46
Posted 27 April 2023 - 12:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu inteleg in mare ideea initiatorului. E clar ca nu iti poate garanta nimeni nimic, dar in general, nu e asa mare deranj sa iti trimita repede cateva poze, macar intre urmatorii clienti, imediat dupa ce se face curatenie. E un pic de aroganta din partea gazdei, macar sa iti raspunda asa, macar evaziv.
Eu sunt la level 3 Genius momentan, am cateva zeci de rezervari in strainatate, nu f multe dar am o idee generala. Sfatul meu e : pana nu o patesti, nu crezi. Istanbul 2013. Iau hotel pt noi. Socrii -vin si ei cu noi, decizie de ultim minut(trebuia un alt cuplu dar a anulat in ultima clipa); caut si gasesc la 50m de noi. Ambele 4 stele(!). Cazare 3 nopti. Ne uitasem pe poze, erau camere duble, totul ok la prima vedere. Dubla lor era 80 euro, ma rog, la vremea aia nu era nici scumpa, nici ieftina. Ajungem in ziua 1, facem fiecare check-in-ul. Totul bine la prima vedere. A doua zi, dupa masa(intrasem deja in a doua zi de cazare) socrii ma intreaba ... auzi, dar vor aveti balcon/vedere, ceva la hotelul vostru? Ca noi cand tragem perdeaua, e o balustrada si dincolo de ea, la 1-2m e un perete de la o cladire alaturata cat vezi cu ochii si vedere zero.(era si pe la et2-3...). Saracii, in varsta, timizi, nu au avut curaj sa imi zica la inceput. Revedem pozele de pe booking, perdele in camera trase peste tot, lumina difuza insa nimic vedere pe geam. Concluzia: erau camere si cu vedere la perete(spatele hotelului) si spre strada(fata hotelului). Nu a fost o catastrofa, dar urat per total sa ascunda asta. Morala : verificati bine toate pozele, pozele camerelor, pozele hotelului, poze pe tripadvisor si google maps/street view, si de la locatie de pe google maps(daca au), poate chiar si youtube daca gasiti ceva. Noi de la faza asta cautam pana in panzele albe, ca sa evitam pe cat posibil tepe. In Cracovia anul trecut am dat la o parte 2 cazari perfecte la prima vedere doar din cauza zonei. Cand citeai review-urile, te lua spaima. Spre exemplu, ultima "teapa" , din Maribor, camere de 9.x, ultimele review-uri bune in dec 2021, totul ok. Ajungem in mai 22 si ce sa vezi, camera plina de glade-uri care pufaiau, mirosea de nu puteai sa stai in camera. Le-am oprit, iesim in oras si la retur- camera mirosea puternic a a praf, vechi, etc. Asta nu ai cum sa vezi din nici o poza, cel putin pana nu se va inventa poza cu miros ![]() Idem, chicineta perfecta in poze, in schimb toate*(mai putin un ibric) vasele erau ruginite (!), asta fusese si unul din motivele acelui tip de cazare. Si inca un sfat, in iunie22 am zis sa mai ne uitam la review-urile acelei cazari. Citim cu stupoare ca undeva din aprilie 22 au inceput numai note mici una dupa alta cu aceleasi probleme semnalate. Deci, daca rezervati din timp sa mai va uitati pe parcurs, sa nu se "strice" intre timp. Edited by AdrianHH, 27 April 2023 - 12:18. |
|
#47
Posted 27 April 2023 - 12:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
AdrianHH, de acord cu tine ca nu e mare lucru sa trimita niste poze dar nu iti poate garanta nimeni ca fix fix ce e in poze o sa si primesti.
|
#48
Posted 10 May 2023 - 15:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
AdrianHH cand un hotel o sa iti trimita poze din camere, facute in ziua cereri e atunci cand ai sa rezervi camera si ai sa o selectezi ca locul din avion
![]() Ceea ce nu se va intampla prea curand. Majoritatea hotelurilor usor usor vor sa aibe cati mai putini angajati si voi vreti ca cineva sa se plimbe prin hotel sa faca live-uri pentru niste potentiali clienti ? Deja majoritatea hotelurilor bune sunt in stopsales pe perioadele importante fara sa faca live-uri si poze si cu preturile marite chiar si dublate. |
#49
Posted 10 May 2023 - 16:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
AdrianHH cand un hotel o sa iti trimita poze din camere, facute in ziua cereri e atunci cand ai sa rezervi camera si ai sa o selectezi ca locul din avion ![]() Sau cand exista camere unicat, gen 3-4 in hotel si stii 100% sigur ca o sa stai in camera respectiva. Dar daca exista camere de acest gen, pozele sunt deja pe site-ul hotelului.. Edited by MembruAnonim, 10 May 2023 - 16:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users