Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
De ce e indiferent dacă UE interzice mașinile cu ardere internă în 2035?
#163
Posted 22 May 2023 - 19:52
adip1962, on 17 mai 2023 - 17:30, said:
Pentru ca usor, usor, cam toata lumea cedeaza cercetarea catre China. Sau nu recunoasteti ca peste 90 % din bateriile voastre se fac acolo? Gresesti. Doar se fabrica in China pentru ca e ieftin. Cercetarea si banii se fac predominant in SUA si Europa. Chinezii copiaza la greu. Au investit ei enorm in cercetare dar mai mult pe partea de cercetat ce fac ceilalti. Comparativ cu noi insa sunt mult mai avansati. |
#164
Posted 28 May 2023 - 08:32
Am mai postat aceasta stire si in alta parte dar aici consider ca este cea mai potrivita cu titlul topicului.
Pe primul trimestru din acest an cea mai vanduta masina din lume a devenit in premiera o masina electrica https://economedia.r...a-din-lume.html QED |
#165
Posted 28 May 2023 - 08:39
adip1962, on 17 mai 2023 - 17:30, said:
Pentru ca usor, usor, cam toata lumea cedeaza cercetarea catre China. Sau nu recunoasteti ca peste 90 % din bateriile voastre se fac acolo? In mare parte , bateriile ce le folosesc majoritatea producatorilor sunt de la LG, Panasonic, Johnson Controls (fostul Varta) . daca tu imi arati ceva chinezesc in toate companiile aseta , in afara de productie bruta.... |
#166
Posted 28 May 2023 - 08:51
Sau alt exepmlu...cea mai valoroasa companie din lume Apple, unde are productia?
https://admiralmarke...uable-companies |
#167
Posted 28 May 2023 - 09:47
96Flo, on 16 martie 2023 - 15:28, said:
Astia aproape ma obliga sa sing becul, sa-l schimb cu led, sa consum minim si imi baga pe gat masina electrica care are nevoie la doua zile de 20 KW/H?! Daca am avea toti masina electrica li le-am pune 30% la incarcat in acelasi timp ar cadea reteaua conceputa acum 70 ani instant punct. Galgara ieftina! Edited by echoshoworacle, 28 May 2023 - 09:51. |
#168
Posted 28 May 2023 - 10:12
Eu nu inteleg de ce Elon Musk nu s-a gandit la masinute electrice care se deplaseaza ca tramvaiul sau ca locomotivele electrice
Valabil atunci cand intri intr-o zona cu circulatie restrictionata, adica cu plata (cum e la autostrazi), te racordezi la 'sarma' si-i dai bice! |
#169
Posted 28 May 2023 - 15:43
Prin SUA, unele state au interzis masinile pe benzina din 2030 (mai sunt doar 7 ani) asa ca UE are 5 ani sa analizeze cum se schimba prin alta parte odata cu intrarea interdictiei.
Edited by sirronkcuhc, 28 May 2023 - 15:43. |
#170
Posted 28 May 2023 - 17:34
Citroen vinde în Franța mașinile electrice cu bilete de tren la pachet.
|
#171
Posted 28 May 2023 - 18:37
Valy_User, on 28 mai 2023 - 17:34, said:
Citroen vinde în Franța mașinile electrice cu bilete de tren la pachet. Stellantis (ma rog, Citroen) are de mult timp programe de genul asta - cel initial e descris aici, iar oferta actuala cu abonamentul de tren e aici. Cine face misto de chestia asta trebuie sa nu fi pasit vreodata intr-un TGV. Sunt anumite rute (multe) pe care trebuie sa fii nebun sa vrei sa mergi cu masina in loc de tren in Franta (sau Germania, de exemplu). Deci oferta asta chiar nu e deloc absurda, ci e perfect adaptata nevoilor francezilor si infrastructurii din Franta. E greu sa intelegi de ce ar fi bun un abonament la tren, pana cand realizezi ca un drum mai lung il faci cu viteza medie de peste 200kmph pe-acolo. |
#172
Posted 30 June 2023 - 08:49
Seteh, on 16 martie 2023 - 23:32, said:
Bai nene, zici ca traiti in continuare in comunism, trebuie sa va zica cineva ce ssa cumparati si ce sa faceti. Cum au zis si alti useri mai inainte si le cer scuze daca nu le-am dat like unora, daca ceva e rentabil intra singur in piata, nu trebuie bagat pe gat. Daca maine inventeaza cineva doape de urechi cu simfonia a cincea cantand non-stop isi va da seama in cateva luni daca a facut o afacere sau nu. Cum? Din piata... La fel, daca maine Porsche inventeaza combustibilul din rahat de iepure emancipat care dezvolta 200 de cai pe biluta furajera isi da seama in cateva luni daca e o miscare bune in piata sau nu. Asa sa ne bage pe gat sunt si eu ultimul care o sa accept. PS: la fel ca reclama aia care deja e de o propaganda mai mare de au reusit-o si nazistii si comunistii. "suntem in europa...." PS2: tocmai mi-am luat o benzinara noua. Daca am cerinte bag un jurnal de bord Este foarte frumos cum spune cel de sus...dar nu știu reclama...poți sa detaliezi, te rog? nu prea deschid TV-ul. Si ca sa nu fiu înafara topicului eu știu ca aceea interdicție din 2035 a fost anulata.DE ce?...simplu au introdus alta care se aplica la normele de poluare....faceți o mașină care sa nu polueze...fără interdicție la tipul de motorizare. Și producătorii vor înlocui benzina cu un carburat sau un mix de carburant care se va încadra in norma respectiva de poluare. Totuși nu înțeleg de ce nu aplica mai curând......noi toți respiram aici. |
|
#173
Posted 30 June 2023 - 11:32
Pai si le dai tu celor 7 milioane de posesori din Romania cate 15 mii de euro ca sa isi ia o masina cu norma euro 6+ ?
Sau cum propui sa se faca mai repede inoirea parcului auto ? Ca la 700 de euro salariu mediu e cam complicat , bine e hilar sa te si gandesti insa unii zboara la altitudini ozonificate ! Deci cum facem ? Ca toata Europa cu salarii medii de 3-4 ori mai mari e inca plina de euro5 si suficient euro4 si in Romania unii abereaza cu EV-urile ! Eu am niste sugestii dar se supara lumea cand le spun sa mai lase sifonareala si banii negri ! Deci , ce sa aplici si cand, chiar sunt curios !? |
#174
Posted 30 June 2023 - 11:43
Cine are 700 euro nu cred ca se incadreaza la permis masina, cel mult o fosta masina (troaca) care ia ITP cu spaga.
Ai niste exemple de tari din europa care au plin de euro 4 si euro 5? Tabelul cu intrarea normelor https://en.wikipedia...ssion_standards |
#175
Posted 30 June 2023 - 11:43
OricuiDa2020, on 30 iunie 2023 - 08:49, said: Este foarte frumos cum spune cel de sus...dar nu știu reclama...poți sa detaliezi, te rog? nu prea deschid TV-ul. Si ca sa nu fiu înafara topicului eu știu ca aceea interdicție din 2035 a fost anulata.DE ce?...simplu au introdus alta care se aplica la normele de poluare....faceți o mașină care sa nu polueze...fără interdicție la tipul de motorizare. Și producătorii vor înlocui benzina cu un carburat sau un mix de carburant care se va încadra in norma respectiva de poluare. Totuși nu înțeleg de ce nu aplica mai curând......noi toți respiram aici. In ce altă parte a lumii s-a mai pus această problemă? Țigările fac o grămadă de victime, se pare ca problemele sunt doar la masini. Edited by Valy_User, 30 June 2023 - 11:47. |
#176
Posted 04 July 2023 - 07:11
_o_, on 30 iunie 2023 - 11:32, said:
Pai si le dai tu celor 7 milioane de posesori din Romania cate 15 mii de euro ca sa isi ia o masina cu norma euro 6+ ? Sau cum propui sa se faca mai repede inoirea parcului auto ? Ca la 700 de euro salariu mediu e cam complicat , bine e hilar sa te si gandesti insa unii zboara la altitudini ozonificate ! Deci cum facem ? Ca toata Europa cu salarii medii de 3-4 ori mai mari e inca plina de euro5 si suficient euro4 si in Romania unii abereaza cu EV-urile ! Eu am niste sugestii dar se supara lumea cand le spun sa mai lase sifonareala si banii negri ! Deci , ce sa aplici si cand, chiar sunt curios !? Salut Nu am precizat...soluția nu este înlocuirea mașinilor ...ci a carburanților! Tot cu mașinile noastre ne plimbam, dar NU mai poluam! Daca industria petroliera implica foarte mulți bani, atunci se pot dezvolta tehnologii care sa se scadă aceste valori de poluare sub o anumita limita! Nemții au propus acest model! |
#177
Posted 06 August 2023 - 11:42
relu11051, on 30 iunie 2023 - 11:43, said:
Ai niste exemple de tari din europa care au plin de euro 4 si euro 5? https://ec.europa.eu...39 million cars). |
|
#178
Posted 05 April 2024 - 10:48
gear, on 16 martie 2023 - 15:19, said:
Masinile electrice sunt sansa Europei de a scapa partial de dependenta de rusi si arabi. La fel si incalzirea electrica. Europa transfera cantitati imense de bani rusilor si arabilor. Ei sunt in situatie win-win. Petrolul si gazul ies aproape gratis din sol. Uite cum a ajuns Rusia sa controleze guverne din Europa (Ungaria, Austria, Germania) prin banii din resurse fosile. La fel arabii, cumpara masiv suprafetele agricole din Europa, practic devin proprietari pe bucati mari din continent. Nu mai zic de cluburi de arta, echipe de fotbal istorice, cladiri istorice, afaceri, (tocmai ce citeam ca Mintia Hunedoara a fost cumparata de irakieni). Partea cu poluarea o fi importanta, dar practic cred ca e pe plan secund, dependenta e nasoala. ......si eu credeam ca se discuta despre masini electrice avantaj dezavantaj etc vs........ nu politica....... Apropooooo, de ucraina nu se zice nimic in privinta teritoriilor agricole cumparate de westici............asa, sa fim corecti............si nu numa la ei............ Dar sa ramanem la electrice vs. Numai bine, cu stima. P.S. Acum am gasit acest topic il iau de la inceput de aceea raspun asa tarziu. |
#179
Posted 06 April 2024 - 15:40
Neaceasca85, on 16 martie 2023 - 14:49, said:
Nu va interzice nimeni nimic, UE pana in 2035 ori se destrama/scindeaza, ori se schimba radical conducerea. Sunt total impotriva interzicerii masinilor ICE (macar hibridele sa le lase) si a centralelor termice. Ori de cate ori ii aud de vreo interdictie zic jos URSS. UESS. Iar productia de bio etanol bio diesel nu este viabila pentru sustinerea tuturor masinilor care misuna prin lume. ergon, on 06 august 2023 - 11:42, said: nu ma asteptam de la Finlandezi sa fie imediat dupa noi in clasament la rable de 20+ ani.
Edited by tfmercedez, 06 April 2024 - 15:37. |
#180
Posted 22 April 2024 - 08:50
Încetul cu încetul se va trece la EV. Până atunci mai trebuie rezolvate niște probleme:
1. Dezvoltarea rețelei electrice, de la producție și până la stațiile de încărcare, pentru a putea suporta alimentarea EV. 2. Baterii care să accepte mai multe cicluri de încărcare, pentru a putea fi utilizate pe toată durata de viață a mașinii (bine, și acum există așa ceva, la mașinile ajunse daună totală în primii ani ) 3. Baterii mai sigure. Nu vreau să știu ce se poate întâmpla cu un EV în urma unui accident grav, dacă doar o baterie de trotinetă electrică a spulberat zilele trecute peretele de cărămidă al blocului unde era pusă în cameră la încărcat. Nu mai vorbesc despre dificultatea de a stinge un incendiu la un EV. https://adevarul.ro/...te-2355239.html |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users