Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Mercedes renunta la multe modele

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,138
  • Înscris: 22.05.2003

Quote

Mercedes is on the verge of significantly reshuffling its lineup, and during this process, lots of vehicles will be killed, starting with wagons, which are no longer profitable, to coupes. To put it this way, only 14 of the 33 body styles will survive the killing spree.

“At the end of the day, we simply don’t need estate cars or underperforming two-door offerings to boost volumes,” a senior member of the brand’s strategy team told C&D. “The most essential elements of sustainable contemporary luxury cars are space and time. That’s our number one priority – not another fancy body style, a model that only works in Europe, or one last stab at a dying segment.”

Dupa ce anuntat ca vor renunta la clasa A si B, iata ca Mercedes mai tais e pe lista modele in special coupe si break si shooting break.
Modele AMG for capata mai multa atentie, ca aduc bani mai multi.

More @Autoevolution.com

#2
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,391
  • Înscris: 24.09.2017
cred ca multe dintre brandurile astea de lux o sa sufere de pe urma electrificarii. adica, lumea vrea suv acum si cam oricine poate pune un motor puternic si electric.

inainte oamenii luau Mercedes ca aveai v12, insonorizare si altele. o sa mai aiba clientii lor, fiindca oamenii cu bani or sa vrea sa se separe, sa nu aiba orice masina, dar diferentele dintre Kia, ca sa dau un exemplu si mercedes or sa fie foarte mici.

Edited by bobitad, 02 February 2023 - 20:51.


#3
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 29.04.2008

View Postbobitad, on 02 februarie 2023 - 20:50, said:

cred ca multe dintre brandurile astea de lux o sa sufere de pe urma electrificarii.

Cred ca nu ai auzit de Mercedes EQE sau EQS sau EQS SUV. Da o tura pe Youtube si-ti vei schimba parerea


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BL6oNDHKInI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by iladi, 02 February 2023 - 21:00.


#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,138
  • Înscris: 22.05.2003
Exista impresia ca motorizarile/modele de top sunt cele mai improtante, doar ca acestea sunt putine dpdv al comenzilor.
Bataia este la C/E Klass, acolo e adaosul ok, si volumul mare.

#5
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
interesant e ca taie de pe lista C-ul in 5 usi, ma asteptam sa-l pastreze alaturi de E, cla-ul e mic si cu tractiune fata.

#6
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Marcile premium pierd pentru ca s-a facut rabat la calitate. Vor castiga brandurile de saraci, cat dai, atat face. Nu se poate ca plasticul de pe marcile de brand sa fie de Dacie.

#7
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
La Rastatt e plin de Duvenbeck-uri din RO. Așa că ....!
Care-s masinile de săraci, că a ajuns Dacia Joagăr cât Tucsonu....?!

#8
silvyu_1987

silvyu_1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 18.05.2010
Clasa A  mai nou incepe de la 37K.
EQA incepe de la 51K(fara rabla).
'Sigur' or sa rupa pe vanzari la noi, mai ales si cu noua limita de 75K.
Fara o masina pana in 30-35K tot Tesla o sa rupa la vanzari. Iar daca scot si Modelul 2 la vreo 25K e endgame.

#9
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,777
  • Înscris: 22.12.2006
urmeaza exemplul Ford, care inca din 2018 a inceput sa renunte la modele si concentreaza resursele pe SUV si PICKUP. Au renuntat la mondeo, focus, fiesta si altele pe alte piete.

Edited by andrei_221, 02 February 2023 - 21:51.


#10
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006

View Postsilvyu_1987, on 02 februarie 2023 - 21:41, said:

Fara o masina pana in 30-35K tot Tesla o sa rupa la vanzari. Iar daca scot si Modelul 2 la vreo 25K e endgame.

Oh, nici nu știi ce mare adevăr ai spus.

#11
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Este normal sa fie asa. De cel putin 50 de ani sedanurile au fost la moda. E normal ca lumea sa isi doreasca si alt model de masina. Din cauza asta au aparut si SUV-urile acum 15-20 de ani, iar acum sunt in top ca si cerere. Eu nu zic ca sunt mai bune, zic doar ca sunt la moda. Si fiind la moda , producatorul isi poate pune un adaos comercial mai mare. Din cauza asta nu mai este rentabil sa tina in gama x modele de masini la care cererea a scazut si pe viitor va scadea si mai mult (vezi sedanuri clasice Mondeo, Insignia, Talisman, chiar Passat). Problema principala este ca producatorii simt ca se poate creste marja de profit si atunci nu-ti mai ofera modele ieftine sa zicem asa. Tot ce e sub 30.000EUR o sa dispara in cativa ani de la vanzare gen clasa mica (Fiesta, Polo), clasa compacta (Octavia, Golf, Focus). Este mare pacat pentru cumparator ca mobilitatea va fi din ce in ce mai scumpa si cu putine alternative. Cred ca totul o sa fie gen SUV si electrificat.

#12
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,391
  • Înscris: 24.09.2017

View Postiladi, on 02 februarie 2023 - 20:59, said:

Cred ca nu ai auzit de Mercedes EQE sau EQS sau EQS SUV. Da o tura pe Youtube si-ti vei schimba parerea


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BL6oNDHKInI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
le-am vazut man, doar ca o sa trebuiasca sa scoata lucruri foarte misto ca sa convinga omul sa le dea banii. Plus ca o sa fie bataie mare in zona aia de sus, o sa scoata si Apple, o sa vina si altii. Plus ca poate Mercedes nu o sa mai fie sinonim cu luxul sau cu ”sa fii cool”, depinde si de marketing s.a.m.d.
ideile mele, erau cam astea:
1.motoare cam toti o sa aiba la fel, ca nu poti sa-i pui la ”soccer mom” motor puternic fiindca o sa-si bruscheze copii cand o sa-i duca cu suvul de 3 tone la gradi.
2.baterii nu poti sa pui foarte multe fiindca o sa fie masina grea si oricum nu o sa difere cu mult autonomia, plus ca deja in state ca Norvegia, ai unde sa o incarci.
3.ecrane in interior au toti. nu cred ca o sa conteze ca ala o sa aiba full hd si ala 4k.

Adica ce vreau sa spun e ca nu prea mai ai cu ce sa te diferentiezi. Deja piele si alcantara ai pe modele considerate de buget. De asta o sa-i vezi ca o sa exagereze cu orice. Cel putin asta vad eu ca inginer in industria asta. oricum toti incearca sa aiba marje cat mai mari si profit cat mai mare, dar mai trebuie sa vinzi si masini.

Edited by bobitad, 02 February 2023 - 23:10.


#13
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,383
  • Înscris: 28.10.2018
Vine recesiunea. Ce face Mercedes e "brace for impact". Or sa faca si altii asa.

#14
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,719
  • Înscris: 21.06.2016

View Postbobitad, on 02 februarie 2023 - 20:50, said:

inainte oamenii luau Mercedes ca aveai v12,

Crezi ca sunt mai mult de 5%modele cu V12 vindute vreodata de Mercedes? Probabil nici atit.

#15
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,893
  • Înscris: 03.12.2001
singurul model căruia o să i se simtă lipsa e C-Class break.

#16
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,751
  • Înscris: 12.09.2015
Ca au renuntat la clasa A si B ,chiar ii inteleg.A-ul ala a fost o masina foarte slaba,emblema Mercedes se afla pe ea,facea brandul de rusine,dar ma mira totusi ca renunta la C-Class break?Asta a fost si este de un real succes.Europa de Vest este plina de modelul asta.Chiar sunt surprins de decizia "maharilor" din varful Merc.Referitor la masinile electrice parerea mea ,ca este doar o chestie asa de umplutura.Omenirea nu va fi niciodata axata doar pe autoturisme electrice.Omenirea in momentul de fata nu reuseste sa suplineasca energia electrica ceruta de consumatori decat foarte greu,au inceput tarile sa construiasca centrale electrice pe carbuni,acea energie electrica nu este verde in nici un caz ,ci neagra.Oamenii de stiinta au inceput sa vina cu ipoteze ca panourile solare negre produc anumite perturbari,eolienele incep sa deregleze curentii planetari si multe,multe multe  altele,adevarul cine stie ce o mai fi.Eu sunt foarte sceptic ca omenirea va avea masini complet electrice deoarece nu este suficienta energie electrica pentru asa ceva dar nici infrastructura necesara.Pentru a se implementa la nivel planetar asemenea schimbari,ar trebui costuri absolut colosale cum nu s-au mai facut in istoria omenirii,si acele costuri nu le va plati nimeni,nu sile va asuma nimeni,mai ales in contextul in care raboaiele bat la usile tuturor continetelor si marile puteri se pregatesc militar pentru conflicte planetare,se inarmeaza,construiesc buncare,depozite de alimente etc. ,au alte proritati de baza ,si costurile acelea nu le mai fac sa se gandeasca ca prioritatea consumului de resurse sa fie ecologic,etc..

Edited by PiticVerde, 03 February 2023 - 10:56.


#17
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,383
  • Înscris: 28.10.2018

View Postvali, on 03 februarie 2023 - 06:33, said:

singurul model căruia o să i se simtă lipsa e C-Class break.


Pai n-o sa i se simta lipsa prea tare daca Mercedes s-a uitat pe statisticile de vanzari si a decis ca nu merita sa-l tina in portofoliu.

#18
bullterrorist

bullterrorist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,942
  • Înscris: 18.10.2007

View PostPiticVerde, on 03 februarie 2023 - 10:47, said:

Ca au renuntat la clasa A si B ,chiar ii inteleg.A-ul ala a fost o masina foarte slaba,emblema Mercedes se afla pe ea,facea brandul de rusine,dar ma mira totusi ca renunta la C-Class break?Asta a fost si este de un real succes.Europa de Vest este plina de modelul asta.Chiar sunt surprins de decizia "maharilor" din varful Merc.Referitor la masinile electrice parerea mea ,ca este doar o chestie asa de umplutura.Omenirea nu va fi niciodata axata doar pe autoturisme electrice.Omenirea in momentul de fata nu reuseste sa suplineasca energia electrica ceruta de consumatori decat foarte greu,au inceput tarile sa construiasca centrale electrice pe carbuni,acea energie electrica nu este verde in nici un caz ,ci neagra.Oamenii de stiinta au inceput sa vina cu ipoteze ca panourile solare negre produc anumite perturbari,eolienele incep sa deregleze curentii planetari si multe,multe multe  altele,adevarul cine stie ce o mai fi.Eu sunt foarte sceptic ca omenirea va avea masini complet electrice deoarece nu este suficienta energie electrica pentru asa ceva dar nici infrastructura necesara.Pentru a se implementa la nivel planetar asemenea schimbari,ar trebui costuri absolut colosale cum nu s-au mai facut in istoria omenirii,si acele costuri nu le va plati nimeni,nu sile va asuma nimeni,mai ales in contextul in care raboaiele bat la usile tuturor continetelor si marile puteri se pregatesc militar pentru conflicte planetare,se inarmeaza,construiesc buncare,depozite de alimente etc. ,au alte proritati de baza ,si costurile acelea nu le mai fac sa se gandeasca ca prioritatea consumului de resurse sa fie ecologic,etc..

Cascadorii rasului?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate