Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 

Majorare factura fara nici o notificare

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#37
Oviduku

Oviduku

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.07.2023
În urma cu patru luni, locuind la casă, în com Vânători, jud Galați,  am solicitat inchierea unui contract de televiziune furnizata prin antena satelit.  După montarea stâlpilor de curent la mine la poarta s.a prezentat un agent de teren Orange care m.a întrebat dacă nu doresc sa beneficiez de fibra optică, fără sa spună ceva în legătură cu abanomentul meu în vigoare, fără sa verifice dacă sunt eligibil și aigurandu.ma ca abonamentul se v.a transforma din Antena în Fibră.  Bineînțeles,  fiind vorba de Orange , o firma pe care am crezut.o serioasa din toate punctele am acceptat bucuros. La cateva zile a venit un lucrator , a intins fibra pe stalpi, pe o distanta de 200 m, m.a cuplat la Tv/ internet si mi.a spus acelasi lucru , sa predau aparatura de la Antena si contractul se v a transforma de la sine. Ce sa vedeți,  la câteva zile am mers la un centru sa predam echipamentele și ni s.a comunicat ca se v a închide abonamentul Antena ,insa trebuie sa plătim 500 lei penalizare deoarece  renuntam înainte de expirare! Am solicitat sa fie identificat cel ce m.a înșelat grosolan insa fără a primi raspuns!Mai mult am fost sunat de către un departament sa ne someze sa luam o decizie și întrebata fiind operatoare,  a răspuns ca nu avem contract pt fibra , cu toate ca am toate echipamentele ! 

Atenție la asemenea înșelătorie grosolana făcut de agenții de teren Orange, care nu prezintă toate condițiile ci doar vor sa își facă planul ,iar clienții după sunt buni de plata! RUSINE Orange România pentru înșelătorie, căci dacă nu era sa mergem mai repede sa predau echipamentele de la Antena, ieșeam din perioada de gratie și plăteam doua abonamente! RUSINE ! 

Am solicitat sa se declanșeze o ancheta și nimic!

Atenție clienti Orange la condițiile contractuale și la ce decizii luați!

 

 



#38
dany23ro

dany23ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 16.08.2007
Începând cu 1 aprilie se majorează cu 2 euro serviciul fix de voce și Orange oferă că beneficiu 100 de minute naționale timp de 24 de luni după care se va dezactiva automat.
Vine primăvara vin scumpirile.
Am primit notificare prin poștă.

Edited by dany23ro, 24 February 2024 - 15:23.


#39
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Sters

Edited by micutu82, 24 February 2024 - 16:57.


#40
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,574
  • Înscris: 15.06.2004
Eu am primit-o pe e-mail, ca am renuntat la posta - mai taxau cu un euro.
Se majoreaza doar la cei ce sunt pe cupru.

Citat

La Orange, investim permanent în tehnologie ca să îți oferim servicii de cea mai bună calitate și să te bucuri de cea mai bună experiență. În contextul economic actual și al creșterii constante a costurilor aferente furnizării serviciilor fixe prin tehnologia pe bază de cupru, începând cu data de 1 aprilie 2024, contractul/contractele cu Orange Romania Communications S.A. de pe contul Rxxxxxxxxxxxx se modifică după cum urmează:
   • Prețul pentru fiecare Serviciu furnizat prin tehnologia pe bază de cupru (voce fixă) va fi majorat cu 2 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului/abonamentelor nu modifică perioada contractuală curentă și nici restul condițiilor contractuale, cu excepția modificărilor menționate mai jos în prezenta Notificare. • Începând cu aceeași dată vei beneficia gratuit, timp de 24 de luni, de 100 de minute internaționale valabile în rețelele mobile din Zona SEE și Zona Europa. La expirarea celor 24 de luni, această opțiune se va dezactiva automat. • Totodată, te informăm că următoarea clauză va completa Contractul aplicabil serviciului/serviciilor menționate mai sus, devenind parte integrantă din acesta, la Secțiunea recapitulativă a tarifelor și în Condițiile Contractuale Esențiale (care se completează cu articolul 51, ce se va introduce imediat dupa articolul 5 din CCE): „Orange Romania Communications are dreptul de a modifica tarifele pentru serviciile contractate de către Client conform indicelui armonizat al prețurilor de consum (IAPC / HICP - Annual Data Average Index and Rate of Change), respectiv rata medie anuală a inflației stabilită pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Uniunii Europene, valabilă la data la care se implementează modificarea, dar nu mai mult de 8% din prețurile standard ale serviciilor (fără eventuale reduceri) prezentate în Contract. Orange Romania Communications are dreptul să aplice această modificare o singură dată pe an, în mod automat, fără a mai fi necesară altă formalitate sau consimțământul Clientului în acest sens, exclusiv în temeiul notificării trimise de către Orange Romania Communications. Notificarea poate fi comunicată odată cu factura de servicii, prin SMS, e-mail sau scrisoare. Părțile convin că actualizarea tarifelor, în temeiul prezentei clauze, nu reprezintă o modificare unilaterală.”
Ne dorim să rămâi în continuare clientul nostru însă, dacă nu ești de acord cu aspectele de mai sus, poți renunța la contract în 30 zile de la primirea acestei notificări fără a plăti penalități/despăgubiri. Pentru aceasta, ne poți contacta prin scrisoare transmisă la adresa Calea Victoriei nr. 35, sector 1, București, cod poștal 010061, pe orange.ro/contact, prin apel la 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374300300 (apel cu tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale și din roaming) sau în magazinele Orange. În cazul renunțării la contract, ai obligația de a returna într-un magazin Orange echipamentele TV și internet pe care le ai în custodie (dacă este cazul).
În lipsa unui răspuns din partea ta, vom considera că ești de acord cu implementarea modificărilor la data anunțată mai sus.

Edited by eiffel, 26 February 2024 - 14:20.


#41
dany23ro

dany23ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 16.08.2007
Și eu am factura electronică dar notificarea mi au trimis-o prin poștă.Sa înțeleg că la toate serviciile ce le am se adaugă 2 euro(telefon fix,cablu și internet).mie in notificare serviciu fix de voce NU îmi scrie nimic de rețeaua de cupru.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate