Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...

Factura platita la Supercom si ne...

Nu mai primesc sms pentru locker ...
 Apeluri efectuate dar nu apar in ...

Apa de puț in Berceni-Ilfov

Recomandare alegere - R7 7800X3D/...

OCEANIA NATIONS CUP 2024
 Recomandare router portabil wifi

Plata internaționala

Problema cheie/inchidere centrali...

Casa pe structura de lemn (timber...
 In ce an ati facut scoala de sofe...

Problema masina de spalat

Achiziție lentile ochelari o...

Alegere rucsac 20 litri
 

Majorare factura fara nici o notificare

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,153
  • Înscris: 25.02.2007
M-am uitat in factura (pdf) din noiembrie si nu apare nimic despre modificare pret. Nici in anexa.

#20
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 01.08.2006
Poate cu o luna mai in spate. Toata lumea asa a primit, pe factura scris undeva.

#21
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,153
  • Înscris: 25.02.2007
M-am uitat si cu o luna mai in spate, nu vad nimic.
Adevarul e ca nici nu prea am asa rabdare sa citesc litera cu litera. Da' de sarit in ochi nu sare nimic.

#22
yonutz80ro

yonutz80ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,191
  • Înscris: 05.08.2006
Si eu am patit-o. Ba chiar mi-au marit Voce Zero cu 1 euro. Le-am facut reclamatie pe site-ul lor si mi-au anulat majorarile. Nu am fost anuntat pe nicio factura, le-am si scris ca am salvate toate facturile din iulie pana in decembrie si nu scrie pe niciuna de nicio majorare si daca nu anuleaza majorarea le voi face reclamatie la ANPC. Nici nu m-au sunat sa-mi spuna cum s-a rezolvat, a trebuit sa sun la 300 si sa intreb. Dupa ce am sunat si mi s-a comunicat rezultatul, am primit si mail.

Attached Files



#23
george_c_ro1

george_c_ro1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 02.04.2020
Factura majorata dec 2022, ian 2023.Nu am primit notificare pe factura sau separat  de majorare .

Dupa 2 sesizari primesc raspuns pozitiv :
"Ați solicitat recent asistență personală de la centrul nostru de asistență tehnică online. Mai jos se află un rezumat al întrebării dvs. și al răspunsului nostru. Dacă nu sunteți mulțumit de rezolvarea acestei probleme, o puteți redeschide în următoarele 7 zile. Vă mulțumim că ne-ați oferit ocazia de a vă fi de folos.

Subiect

Buna ziua , In data de 16.01.2023 am primit raspuns la sesizarea 96165994...


Răspuns De E-mail (Orange Romania) (24.01.2023 14:35)

Stimata doamna ....,

 

Ca urmare a sesizarii 96165994 va informam ca majorarea aplicata pe contul de servicii a fost anulata la 16.01.2023, in mod exceptional.

Factura viitoare se va emite fara majorare.

Răspuns automat De (Administrator) (21.01.2023 23:14)

Este posibil ca următoarele răspunsuri să vă ajute imediat. (Răspunsuri deschise într-o fereastră separată.)
Link Răspuns: Termenul de activare pentru serviciile de internet Fix
Link Răspuns: Intrusion
Link Răspuns: Phishing
Link Răspuns: Testarea securitatii retelelor de date
Link Răspuns: Conexiunea mea la Internet se intrerupe frecvent

Client De Web serviciu () (21.01.2023 23:14)

Buna ziua ,

In data de 16.01.2023 am primit raspuns la sesizarea 96165994 depusa 14.01.2023.

Raspunsul primit de la AI ( inteligenta artificiala) nu a fost conform reclamatiei ( probabil AI este in teste la Orange ...)

Astept raspuns pe tema sesizarii initiale ... poate mai aveti si colegi umani prin departamentul sesizari si reclamatii.

Toate cele bune !

Nr. referință întrebare: 230121-000225 Data creării: 21.01.2023 23:14 Data ultimei actualizări: 24.01.2023 14:35 Stare: Rezolvat"


PS: raspunsul la prima sesizare a fost automat ( robot ),  total pe langa subiect .





#24
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
Ce "haiduceala" la Orange/Telekom.

Abuz maxim.

Puteau sa imi trimita 1000 de mailuri de informare, pana nu semnez ( prin apasarea unui link sau via telefon) ca sunt de acord cu modificarea tarifelor atunci modificarea de tarif nu e legala

Voi face reclamatie la ANPC/ANCOM pentru reziliere si returnarea sumelor furate.

Edited by xndoe, 15 February 2023 - 17:54.


#25
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,314
  • Înscris: 18.12.2007
Sa ne spui si noua ce ai rezolvat. In principiu, faptul ca nu ai reactionat e o acceptare tacita a modificarilor.

#26
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,518
  • Înscris: 16.03.2011
https://gadget.ro/or...d-cu-1-aprilie/
Inca o majorare,cica razboiul din ucraina.Asta cu razboiul e poezia

#27
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
Atenție! Urmează alta majorare de la 1 aprilie doar pentru abonatii Orange Comunication ( fostul Telekom ).
Sursa:
https://comunitate.o...ilie/m-p/109553

Cu data de 01 aprilie au anunțat o noua majorare cu 1 euro/ serviciu.Cititi atent factura sau orice înscris primiti de la Orange!

Pe acest motiv aveti dreptul sa reziliati fara costuri/penalitati in perioara 1 martie - 31 martie.

#28
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 01.08.2006
Vedem. Nu stiu cata credibilitate are un oarecare de pe forumul lor.
Oricum astia trebuie urmariti la fiecare factura :D

#29
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
Atentie dragi forumisti.
Se vor activa diverse persoane care va vor spune ca marirea de tarife de la 1 aprilie e pacaleala.
Unii o fac conform fisei postului altii pur si simplu nu verifica informatia.

#30
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 01.08.2006
Posted Image Posted Image  

Eu astept factura, ca aia e comunicarea oficiala.

#31
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003

View Postbai3tzash, on 02 martie 2023 - 09:51, said:

Posted Image Posted Image  

Eu astept factura, ca aia e comunicarea oficiala.

Daca ai factura electronica nu vei primi notificarea de marire in factura.
A mai fost trimisa o notificare la sf lui noiembrie 2022 pt marirea care a avut loc in dec 2022.

Pe ce cale ai primit-o pe aceea ?

#32
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003

View PostAlexEn, on 24 februarie 2023 - 16:29, said:

Sa ne spui si noua ce ai rezolvat. In principiu, faptul ca nu ai reactionat e o acceptare tacita a modificarilor.

Pentru inceput doresc sa spun ca in general sunt multumit de serviciile Orange si Orange Comunication atata timp cat preturile convenite la momentul semnarii contractului raman neschimbate pe toata perioada contractului. Ulterior, dupa incetarea perioadei contractuale de 2 ani, nu am nicio problema daca se maresc deoarece pot renunta ( sau accepta ) oricand ( nu doar in cele 30 de zile ).

Asadar serviciile de internet fix, TV prin satelit, telefonie fixa si mobila au functionat impecabil si sunt multumit de ele, de asistenta tehnica primita din partea ORO si OROC si in general de informatiile primite la *300.

Insa, problema mea a fost legata de faptul ca nu am primit nicio notificare SAU daca am primit-o ( pe email ) nu am vazut-o la timp sau pur si simplu nu am citit-o prin urmare informatia nu a ajuns la mine. Ca a fost din cauza mea ca nu am citit fiecare mail primit sau ca procedura de notificare are problemele ei deja nu mai are rost sa scriu aici. Daca asta e procedura legala si clientul trebuie sa se asigure ca a citit notificarile primite pe email atunci mea culpa.

In final sesizarea la ANPC a fost inchisa de comun acord deoarece rezilierea se face in aceasta luna fara penalitati.

#33
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Pai cum adica informația nu a ajuns la tine desi ai primit-o pe email? Asta-i un nonsens.

Schimba cu ceva daca in loc de mail, factura ajungea in cutia poștală?

#34
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003

View PostNikoroB, on 02 martie 2023 - 16:46, said:

Pai cum adica informația nu a ajuns la tine desi ai primit-o pe email? Asta-i un nonsens.

Schimba cu ceva daca in loc de mail, factura ajungea in cutia poștală?

Am primit-o dar nu am vazut mail-ul efectiv. L-am sarit.
Daca venea in posta nu aveam cum sa nu o vad.

Oricum, subiectul e inchis/rezolvat.
Imi pare rau ca a trebuit sa renunt pentru ca serviciile lor chiar sunt OK,

Edited by xndoe, 02 March 2023 - 16:50.


#35
Maschine

Maschine

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 26.01.2018

View Postxndoe, on 02 martie 2023 - 16:49, said:

Am primit-o dar nu am vazut mail-ul efectiv. L-am sarit.
Daca venea in posta nu aveam cum sa nu o vad.

Oricum, subiectul e inchis/rezolvat.
Imi pare rau ca a trebuit sa renunt pentru ca serviciile lor chiar sunt OK,

puteai/poti cere in magazin/pe site o pastrare a tarifului actual.

View Postbai3tzash, on 02 martie 2023 - 09:51, said:

Posted Image Posted Image  

Eu astept factura, ca aia e comunicarea oficiala.
Eu din intern am primit pe la mijloc de februarie o notificare si metodele de lucru cu privire la majorarea asta de 1 euro/serviciu pt oroc, se majoreaza toate serviciile (fix/mobil contractate pana la 31 decembrie 2022) exceptie smart stick/smart wifi și voce zero, respectiv abonamentele facute din 1 ianuarie.

Edited by Maschine, 02 March 2023 - 18:22.


#36
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 01.08.2006
Eu am primit direct in factură notificarea, in pdf-ul descărcat din cont. Atât. Și multă lume a primit doar așa.
De aia aștept ce scrie in factură.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate