![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Majorare factura fara nici o notificare
Last Updated: Mar 02 2023 19:29, Started by
vdingo11
, Oct 23 2022 10:02
·
3

#19
Posted 28 December 2022 - 14:04

M-am uitat in factura (pdf) din noiembrie si nu apare nimic despre modificare pret. Nici in anexa.
|
#20
Posted 28 December 2022 - 14:07

Poate cu o luna mai in spate. Toata lumea asa a primit, pe factura scris undeva.
|
#21
Posted 28 December 2022 - 14:17

M-am uitat si cu o luna mai in spate, nu vad nimic.
Adevarul e ca nici nu prea am asa rabdare sa citesc litera cu litera. Da' de sarit in ochi nu sare nimic. |
#22
Posted 28 December 2022 - 16:54

Si eu am patit-o. Ba chiar mi-au marit Voce Zero cu 1 euro. Le-am facut reclamatie pe site-ul lor si mi-au anulat majorarile. Nu am fost anuntat pe nicio factura, le-am si scris ca am salvate toate facturile din iulie pana in decembrie si nu scrie pe niciuna de nicio majorare si daca nu anuleaza majorarea le voi face reclamatie la ANPC. Nici nu m-au sunat sa-mi spuna cum s-a rezolvat, a trebuit sa sun la 300 si sa intreb. Dupa ce am sunat si mi s-a comunicat rezultatul, am primit si mail.
Attached Files |
#23
Posted 24 January 2023 - 15:48

Factura majorata dec 2022, ian 2023.Nu am primit notificare pe factura sau separat de majorare .
Dupa 2 sesizari primesc raspuns pozitiv : "Ați solicitat recent asistență personală de la centrul nostru de asistență tehnică online. Mai jos se află un rezumat al întrebării dvs. și al răspunsului nostru. Dacă nu sunteți mulțumit de rezolvarea acestei probleme, o puteți redeschide în următoarele 7 zile. Vă mulțumim că ne-ați oferit ocazia de a vă fi de folos. Subiect Buna ziua , In data de 16.01.2023 am primit raspuns la sesizarea 96165994... Răspuns De E-mail (Orange Romania) (24.01.2023 14:35) Stimata doamna ...., Ca urmare a sesizarii 96165994 va informam ca majorarea aplicata pe contul de servicii a fost anulata la 16.01.2023, in mod exceptional. Factura viitoare se va emite fara majorare. Răspuns automat De (Administrator) (21.01.2023 23:14) Este posibil ca următoarele răspunsuri să vă ajute imediat. (Răspunsuri deschise într-o fereastră separată.) Link Răspuns: Termenul de activare pentru serviciile de internet Fix Link Răspuns: Intrusion Link Răspuns: Phishing Link Răspuns: Testarea securitatii retelelor de date Link Răspuns: Conexiunea mea la Internet se intrerupe frecvent Client De Web serviciu () (21.01.2023 23:14) Buna ziua , In data de 16.01.2023 am primit raspuns la sesizarea 96165994 depusa 14.01.2023. Raspunsul primit de la AI ( inteligenta artificiala) nu a fost conform reclamatiei ( probabil AI este in teste la Orange ...) Astept raspuns pe tema sesizarii initiale ... poate mai aveti si colegi umani prin departamentul sesizari si reclamatii. Toate cele bune ! Nr. referință întrebare: 230121-000225 Data creării: 21.01.2023 23:14 Data ultimei actualizări: 24.01.2023 14:35 Stare: Rezolvat" PS: raspunsul la prima sesizare a fost automat ( robot ), total pe langa subiect . |
#24
Posted 15 February 2023 - 17:53

Ce "haiduceala" la Orange/Telekom.
Abuz maxim. Puteau sa imi trimita 1000 de mailuri de informare, pana nu semnez ( prin apasarea unui link sau via telefon) ca sunt de acord cu modificarea tarifelor atunci modificarea de tarif nu e legala Voi face reclamatie la ANPC/ANCOM pentru reziliere si returnarea sumelor furate. Edited by xndoe, 15 February 2023 - 17:54. |
#25
Posted 24 February 2023 - 16:29

Sa ne spui si noua ce ai rezolvat. In principiu, faptul ca nu ai reactionat e o acceptare tacita a modificarilor.
|
#26
Posted 25 February 2023 - 13:52

https://gadget.ro/or...d-cu-1-aprilie/
Inca o majorare,cica razboiul din ucraina.Asta cu razboiul e poezia |
#27
Posted 02 March 2023 - 09:13

Atenție! Urmează alta majorare de la 1 aprilie doar pentru abonatii Orange Comunication ( fostul Telekom ).
Sursa: https://comunitate.o...ilie/m-p/109553 Cu data de 01 aprilie au anunțat o noua majorare cu 1 euro/ serviciu.Cititi atent factura sau orice înscris primiti de la Orange! Pe acest motiv aveti dreptul sa reziliati fara costuri/penalitati in perioara 1 martie - 31 martie. |
#28
Posted 02 March 2023 - 09:39

Vedem. Nu stiu cata credibilitate are un oarecare de pe forumul lor.
Oricum astia trebuie urmariti la fiecare factura ![]() |
#29
Posted 02 March 2023 - 09:42

Atentie dragi forumisti.
Se vor activa diverse persoane care va vor spune ca marirea de tarife de la 1 aprilie e pacaleala. Unii o fac conform fisei postului altii pur si simplu nu verifica informatia. |
|
#31
Posted 02 March 2023 - 09:54

#32
Posted 02 March 2023 - 16:27

Sa ne spui si noua ce ai rezolvat. In principiu, faptul ca nu ai reactionat e o acceptare tacita a modificarilor. Pentru inceput doresc sa spun ca in general sunt multumit de serviciile Orange si Orange Comunication atata timp cat preturile convenite la momentul semnarii contractului raman neschimbate pe toata perioada contractului. Ulterior, dupa incetarea perioadei contractuale de 2 ani, nu am nicio problema daca se maresc deoarece pot renunta ( sau accepta ) oricand ( nu doar in cele 30 de zile ). Asadar serviciile de internet fix, TV prin satelit, telefonie fixa si mobila au functionat impecabil si sunt multumit de ele, de asistenta tehnica primita din partea ORO si OROC si in general de informatiile primite la *300. Insa, problema mea a fost legata de faptul ca nu am primit nicio notificare SAU daca am primit-o ( pe email ) nu am vazut-o la timp sau pur si simplu nu am citit-o prin urmare informatia nu a ajuns la mine. Ca a fost din cauza mea ca nu am citit fiecare mail primit sau ca procedura de notificare are problemele ei deja nu mai are rost sa scriu aici. Daca asta e procedura legala si clientul trebuie sa se asigure ca a citit notificarile primite pe email atunci mea culpa. In final sesizarea la ANPC a fost inchisa de comun acord deoarece rezilierea se face in aceasta luna fara penalitati. |
#33
Posted 02 March 2023 - 16:46

Pai cum adica informația nu a ajuns la tine desi ai primit-o pe email? Asta-i un nonsens.
Schimba cu ceva daca in loc de mail, factura ajungea in cutia poștală? |
#34
Posted 02 March 2023 - 16:49

Pai cum adica informația nu a ajuns la tine desi ai primit-o pe email? Asta-i un nonsens. Schimba cu ceva daca in loc de mail, factura ajungea in cutia poștală? Am primit-o dar nu am vazut mail-ul efectiv. L-am sarit. Daca venea in posta nu aveam cum sa nu o vad. Oricum, subiectul e inchis/rezolvat. Imi pare rau ca a trebuit sa renunt pentru ca serviciile lor chiar sunt OK, Edited by xndoe, 02 March 2023 - 16:50. |
#35
Posted 02 March 2023 - 18:21

Am primit-o dar nu am vazut mail-ul efectiv. L-am sarit. Daca venea in posta nu aveam cum sa nu o vad. Oricum, subiectul e inchis/rezolvat. Imi pare rau ca a trebuit sa renunt pentru ca serviciile lor chiar sunt OK, puteai/poti cere in magazin/pe site o pastrare a tarifului actual.
![]() ![]() Eu astept factura, ca aia e comunicarea oficiala. Edited by Maschine, 02 March 2023 - 18:22. |
|
#36
Posted 02 March 2023 - 19:29

Eu am primit direct in factură notificarea, in pdf-ul descărcat din cont. Atât. Și multă lume a primit doar așa.
De aia aștept ce scrie in factură. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users