Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg
Last Updated: Apr 03 2024 13:31, Started by
Mihai_mb
, Oct 02 2022 15:31
·
10
#91
Posted 16 August 2023 - 17:15
Ala e tamponul de cutie de viteze, arata ca o furca si da, probabil sunt de la el problemele pe care le descrii tu. Vezi sa pui doar OE, ca aftermarket is in bataie de joc facute majoritatea.
La mine nu l-am schimbat pentru ca n-avea simptome, iar la 4motion mi s-a zis ca trebuie data puntea fata jos ca sa-l schimbi pe ala de cutie, deci am zis pas. Edited by Mihai_mb, 16 August 2023 - 17:16. |
#92
Posted 20 September 2023 - 20:41
Aproape 168000 km.
Ma gandeam deja la un schimb de distributie pentru sfarsitul anului, ca face 5 anisori, dar masina mi-a luat-o inainte si a inceput sa piarda lichid de racire. Initial am pus-o pe seama diferentei de temperatura ( parcata incinsa la 25 plus grade, peste noapte scazut la 6-7) asa ca doar am completat cu apa distilata. Apoi in 200 km a scazut iar sub minim. Am completat iar sperand ca o sa vad pe unde curge si am scos-o la o tura de 30 km "italieneasca" calcata blana. A functionat metoda de diagnoza si am rasuflat oarecum usurat cand am vazut dupa tura asta lichidul de racire incepand sa stropeasca generos scutul in zona pompei de apa, fiind totusi cea mai simpla rezolvare din cate probleme ar fi putut aparea. Cateva mii de lei mai tarziu e rezolvata povestea: distributie noua: curea de angrenare pompa ulei noua, pompa apa noua (cea veche cedase), simeringuri vilbrochen si ax cu cama noi, rola, garnitura capac si tot ce mai e necesar pe acolo. Totul pe original, facute la reprezentanta Skoda SV. La antigel s-a pus G12 la recomandarea celor de la reprezentanta, am citit si eu ulterior ca G13-le cu silicat duce la probleme pe termen lung. Cu ocazia asta s-a facut si revizia motor ( ulei + toate filtrele) ca sa intre in sezonul rece cu ulei proaspat si s-au schimbat si 2 bucse la suspensia fata. Ii dadusem si o mana de ceara inainte asa ca bag si cateva poze. Attached FilesEdited by Mihai_mb, 20 September 2023 - 20:50. |
#93
Posted 21 September 2023 - 11:51
Frumoasa.
Din ce pricep nu faci mare economie la intretinere fata de un e classe. Toate bot bani... |
#94
Posted 21 September 2023 - 13:32
vinciun, on 21 septembrie 2023 - 11:51, said:
Frumoasa. Din ce pricep nu faci mare economie la intretinere fata de un e classe. Toate bot bani... Oricum, daca-mi pui acuma in fata Passatul meu la cum l-am aranjat si antifonat si un W213 cu aceeasi schema de culori ( nu cu ceva interior bej sa ma dea pe spate ) , raman cu Passatul linistit, nu imi starneste nici o emotie Mercedesul actual. Inca ma mai uit din cand in cand dupa W211-le perfect, care probabil nu mai exista Edited by Mihai_mb, 21 September 2023 - 13:41. |
#95
Posted 21 September 2023 - 13:53
Este buna masina aia Mihai_mb. Cat ai dat pe ea.
Ce consum mixt are. |
#96
Posted 21 September 2023 - 15:51
Scrie in primul post, cu tot cu adus spre 19500 si au mai intrat niste banuti in ea sa o pun la punct. Consum 7 mixt all time neresetat, la fel ca pe Golf 1.0 TSI pe care l-am avut, din pct asta de vedere sunt f multumit, mai ales ca am talpa grea.
|
#97
Posted 02 October 2023 - 16:45
Mihai, totuși, Passat e mai greu, mai stabil, mai... mașină ca Golf. Să facem comparări între cele 2 clase pe consum, nu e corect! Pariu fac cu tine că la motorul 1.0 TSI (pus chiar și pe astea mai mici gen Golf, Polo, Fabia, Leon, Ibiza, Octavia, A3), dacă-i dai demaraje să iese scântei din roți (ca la diesel), consumul sare de 8. Iar dacă vom compara Passatul tău cu un Passat benzinar e aceeași treabă. Mașinile pe benzină sunt, oarecum, economice ”dacă îți vezi de treaba ta”. Eu la 2.0 TDI (Golf), nu am văzut consum mai mare de 5.5% (media de viteză 133 km/h, pe o distanță de 1000 km). Uite:
Îi dau lui @utopium dreptul la replică, în aceleași condiții... |
#98
Posted 03 October 2023 - 11:02
Pe pilot automat la 130km/h Golf 1.5Tsi 150CP consuma 5.5%, testat in Europa (merge adesea in doi cilindri), nu vad nici un avantaj pentru Diesel in clasa compacta.
Passat nu e mai stabil decat Golf, poate doar in linie dreapta si doar la sedan. In rest fiind o masina mai grea are inertie mai mare pe viraje si va subvira mai repede si mai mult. Passat e o masina foarte competenta si bine lucrata, dar e departe de a avea ceva sportiv. Edited by Cumulus, 03 October 2023 - 11:03. |
#99
Posted 03 October 2023 - 11:22
E exact ce spune colegu Radu, ai dat un scenariu clasic de "cuminte"
La viteze de autostrada moderate/legale, ambele consuma ok, cu toate astea unde iei tu cu 1.5 tsi 5,5 la 130/h un 2.0 tdi pe golf ia 4,5% top. Daca ai un mers inconsistent/accelerari repetate/autostrada aglomerata s-a dus dracu toata comparatia. Nu mai departe ca un 1.5 tsi la 130 ar lua 5,5% probabil la vale, fara clima, fara pasageri aditionali. Real nu vezi sub 6% La 1.0 tsi posibil sa bata spre 5,5% La diesel poti sa-i dai bataie ca tot ok iese consumul, la benzinar cu toate turbinele si eco&shit posibile, daca ii dai talpa consuma mult |
#100
Posted 03 October 2023 - 12:14
Lasa teoria, mergi cu unul si mai vorbim. Uite exemplu de mers acceleratie frana de undeva din Sibiu pana in Codlea pe DN1 drum foarte aglomerat, foarte multe depasiri, trafic lent, multe curbe si temperaturi intre 0 si 3 grade. Cat lua un Diesel?
20230422_062844.jpg 194.49K 58 downloads Edited by Cumulus, 03 October 2023 - 12:17. |
|
#101
Posted 03 October 2023 - 12:28
Off topic ...
Octavia 4 TDI + DSG sta lipita la 5% cu pilotul pus pe 138 Kmh pe autostrada |
#102
Posted 03 October 2023 - 12:57
Eu nu sunt cu teoriile si nici bun la consumuri mici.
Arata-mi tu mie mers macar 100 km pe autostrada la 1.5 tsi cu 5,5 % . Ce sa zic, viraje, aglomerat, forje alea raliuri si tu ai scos 4 9% Boss... serios, suntem seriosi sau facem caterinca? |
#103
Posted 03 October 2023 - 13:12
Eu am avut Golf 7.5 Variant (2017) cu motorul 1.4 TSI (similar cu 1.5, doar ca nu dezactiva cilindrii). Mers pe autostrada 130 constant, drumuri de Grecia, de Croatia, etc. Masina incarcata cu 2 adulti, 3 copii si bagaje la greu :-D Media mi-a fost de 5.9l/100km Iar in Croatia mai si urci niste munti pe autostrada (pe care ii si cobori, e drept si asta).
Per ansamblu diferenta de consum nu mai este semnificativa. Depinde pentru ce folosesti masina preponderent: daca mergi 70% in afara localitatii atunci mergi pe diesel - cuplu mai bun si cam atat. Daca mergi 70% in oras atunci mergi pe 1.4-1.5 TSI si va fi super ok - nu iti mai bati capul cu DPF, cu AdBlue si alte porcarii de la diesel. Nu exista aia cu "cel mai bun motor e ala 2.0 biTDI" - visul umed al romanului! Cel mai bun motor este ala care corespunde modului tau de exploatare si, mai ales, modului de intretinere! |
#104
Posted 03 October 2023 - 14:18
Octavian___, on 03 octombrie 2023 - 12:57, said:
Eu nu sunt cu teoriile si nici bun la consumuri mici. Arata-mi tu mie mers macar 100 km pe autostrada la 1.5 tsi cu 5,5 % . Ce sa zic, viraje, aglomerat, forje alea raliuri si tu ai scos 4 9% Boss... serios, suntem seriosi sau facem caterinca? |
#106
Posted 04 October 2023 - 19:48
Cumulus, on 03 octombrie 2023 - 12:14, said:
Lasa teoria, mergi cu unul si mai vorbim. Uite exemplu de mers acceleratie frana de undeva din Sibiu pana in Codlea pe DN1 drum foarte aglomerat, foarte multe depasiri, trafic lent, multe curbe si temperaturi intre 0 si 3 grade. Cat lua un Diesel? 20230422_062844.jpg PS E ultima mea intervenție pe topicul actual legat de consum. Să fie clar pentru toți: la benzinară, consumul este mic dacă ești grijuliu. La diesel, e DOAR consum mic, indiferent cum ai merge. |
#108
Posted 04 October 2023 - 22:03
Tot obsedati si de consum pe aici....Nu mai bine puneti problema cum sa castigati mai mult, sa ne ne mai cacam pe noi ca e consumul mare/benzina scumpa?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users