Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat
 sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad
 Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto

Opel Astra K
 Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...
 

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#91
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Ala e tamponul de cutie de viteze, arata ca o furca si da, probabil sunt de la el problemele pe care le descrii tu. Vezi sa pui doar OE, ca aftermarket is in bataie de joc facute majoritatea.
La mine nu l-am schimbat pentru ca n-avea simptome, iar la 4motion mi s-a zis ca trebuie data puntea fata jos ca sa-l schimbi pe ala de cutie, deci am zis pas.

Edited by Mihai_mb, 16 August 2023 - 17:16.


#92
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Aproape 168000 km.
Ma gandeam deja la un schimb de distributie pentru sfarsitul anului, ca face 5 anisori, dar masina mi-a luat-o inainte si a inceput sa piarda lichid de racire.
Initial am pus-o pe seama diferentei de temperatura ( parcata incinsa la 25 plus grade, peste noapte scazut la 6-7) asa ca doar am completat cu apa distilata. Apoi in 200 km a scazut iar sub minim. Am completat iar sperand ca o sa vad pe unde curge si am scos-o la o tura de 30 km "italieneasca" calcata blana.

A functionat metoda de diagnoza si am rasuflat oarecum usurat cand am vazut dupa tura asta lichidul de racire incepand sa stropeasca generos scutul in zona pompei de apa, fiind totusi cea mai simpla rezolvare din cate probleme ar fi putut aparea.

Cateva mii de lei mai tarziu e rezolvata povestea: distributie noua: curea de angrenare pompa ulei noua, pompa apa noua (cea veche cedase), simeringuri vilbrochen si ax cu cama noi, rola, garnitura capac si tot ce mai e necesar pe acolo. Totul pe original, facute la reprezentanta Skoda SV. La antigel s-a pus G12 la recomandarea celor de la reprezentanta, am citit si eu ulterior ca G13-le cu silicat duce la probleme pe termen lung.
Cu ocazia asta s-a facut si revizia motor ( ulei + toate filtrele) ca sa intre in sezonul rece cu ulei proaspat si s-au schimbat si 2 bucse la suspensia fata.
Ii dadusem si o mana de ceara inainte asa ca bag si cateva poze.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 20 September 2023 - 20:50.


#93
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,702
  • Înscris: 24.10.2015
Frumoasa.
Din ce pricep nu faci mare economie la intretinere fata de un e classe.
Toate bot bani...

#94
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016

 vinciun, on 21 septembrie 2023 - 11:51, said:

Frumoasa.
Din ce pricep nu faci mare economie la intretinere fata de un e classe.
Toate bot bani...
Exact la asta ma gandeam ieri Posted Image. Faci economie, dar doar daca o tii pe aftermarketuri la service-uri de cartier si incet incet o prabusesti daca arunci in ea doar ieftineli, ca toate tin putin. Bine, si reprezentanta Mercedes cred ca te usuca mai tare la manopera, dar la ce am vazut iesind din mainile lor pe la Suceava, nu calc acolo nici batut. Nici la VW nu mai trec, cu baietii de la Skoda m-am imprietenit ca-s mai pe mentenanta preventiva, nu fac doar ca sa bifeze, iti dau si un sfat etc.
Oricum, daca-mi pui acuma in fata Passatul meu la cum l-am aranjat si antifonat si un W213 cu aceeasi schema de culori ( nu cu ceva interior bej sa ma dea pe spate ) , raman cu Passatul linistit, nu imi starneste nici o emotie Mercedesul actual.
Inca ma mai uit din cand in cand dupa W211-le perfect, care probabil nu mai exista Posted Image

Edited by Mihai_mb, 21 September 2023 - 13:41.


#95
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023
Este buna masina aia Mihai_mb. Cat ai dat pe ea.
Ce consum mixt are.


#96
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Scrie in primul post, cu tot cu adus spre 19500 si au mai intrat niste banuti in ea sa o pun la punct. Consum 7 mixt all time neresetat, la fel ca pe Golf 1.0 TSI pe care l-am avut, din pct asta de vedere sunt f multumit, mai ales ca am talpa grea.

#97
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 16.10.2018
Mihai, totuși, Passat e mai greu, mai stabil, mai... mașină ca Golf. Să facem comparări între cele 2 clase pe consum, nu e corect! Pariu fac cu tine că la motorul 1.0 TSI (pus chiar și pe astea mai mici gen Golf, Polo, Fabia, Leon, Ibiza, Octavia, A3), dacă-i dai demaraje să iese scântei din roți (ca la diesel), consumul sare de 8. Iar dacă vom compara Passatul tău cu un Passat benzinar e aceeași treabă. Mașinile pe benzină sunt, oarecum, economice ”dacă îți vezi de treaba ta”. Eu la 2.0 TDI (Golf), nu am văzut consum mai mare de 5.5% (media de viteză 133 km/h, pe o distanță de 1000 km). Uite:
Îi dau lui @utopium dreptul la replică, în aceleași condiții...

#98
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,832
  • Înscris: 08.01.2010
Pe pilot automat la 130km/h Golf 1.5Tsi 150CP consuma 5.5%, testat in Europa (merge adesea in doi cilindri), nu vad nici un avantaj pentru Diesel in clasa compacta.
Passat nu e mai stabil decat Golf, poate doar in linie dreapta si doar la sedan. In rest fiind o masina mai grea are inertie mai mare pe viraje si va subvira mai repede si mai mult.
Passat e o masina foarte competenta si bine lucrata, dar e departe de a avea ceva sportiv.

Edited by Cumulus, 03 October 2023 - 11:03.


#99
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,020
  • Înscris: 06.04.2007
E exact ce spune colegu Radu, ai dat un scenariu clasic de "cuminte"
La viteze de autostrada moderate/legale, ambele consuma ok, cu toate astea unde iei tu cu 1.5 tsi 5,5 la 130/h un 2.0 tdi pe golf ia 4,5% top.
Daca ai un mers inconsistent/accelerari repetate/autostrada aglomerata s-a dus dracu toata comparatia.
Nu mai departe ca un 1.5 tsi la 130 ar lua 5,5% probabil la vale, fara clima, fara pasageri aditionali.
Real nu vezi sub 6%
La 1.0 tsi posibil sa bata spre 5,5%

La diesel poti sa-i dai bataie ca tot ok iese consumul, la benzinar cu toate turbinele si eco&shit posibile, daca ii dai talpa consuma mult

#100
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,832
  • Înscris: 08.01.2010
Lasa teoria, mergi cu unul si mai vorbim. Uite exemplu de mers acceleratie frana de undeva din Sibiu pana in Codlea pe DN1 drum foarte aglomerat, foarte multe depasiri, trafic lent, multe curbe si temperaturi intre 0 si 3 grade. Cat lua un Diesel?
Attached File  20230422_062844.jpg   194.49K   58 downloads

Edited by Cumulus, 03 October 2023 - 12:17.


#101
zadada

zadada

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 23.03.2015
Off topic ...
Octavia 4 TDI + DSG sta lipita la 5% cu pilotul pus pe 138 Kmh pe autostrada

#102
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,020
  • Înscris: 06.04.2007
Eu nu sunt cu teoriile si nici bun la consumuri mici.
Arata-mi tu mie mers macar 100 km pe autostrada la 1.5 tsi cu 5,5 % .

Ce sa zic, viraje, aglomerat, forje alea raliuri si tu ai scos 4 9%
Boss... serios, suntem seriosi sau facem caterinca?

#103
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 26.06.2009
Eu am avut Golf 7.5 Variant (2017) cu motorul 1.4 TSI (similar cu 1.5, doar ca nu dezactiva cilindrii). Mers pe autostrada 130 constant, drumuri de Grecia, de Croatia, etc. Masina incarcata cu 2 adulti, 3 copii si bagaje la greu :-D Media mi-a fost de 5.9l/100km Iar in Croatia mai si urci niste munti pe autostrada (pe care ii si cobori, e drept si asta).

Per ansamblu diferenta de consum nu mai este semnificativa. Depinde pentru ce folosesti masina preponderent: daca mergi 70% in afara localitatii atunci mergi pe diesel - cuplu mai bun si cam atat. Daca mergi 70% in oras atunci mergi pe 1.4-1.5 TSI si va fi super ok - nu iti mai bati capul cu DPF, cu AdBlue si alte porcarii de la diesel.

Nu exista aia cu "cel mai bun motor e ala 2.0 biTDI" - visul umed al romanului! Cel mai bun motor este ala care corespunde modului tau de exploatare si, mai ales, modului de intretinere!

#104
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,832
  • Înscris: 08.01.2010

View PostOctavian___, on 03 octombrie 2023 - 12:57, said:

Eu nu sunt cu teoriile si nici bun la consumuri mici.
Arata-mi tu mie mers macar 100 km pe autostrada la 1.5 tsi cu 5,5 % .

Ce sa zic, viraje, aglomerat, forje alea raliuri si tu ai scos 4 9%
Boss... serios, suntem seriosi sau facem caterinca?
Uita-te la medie, uita-te la drum si incearca sa intelegi. Lasa bascalia.

#105
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Tot offtopic: BMW seria 3 gt, 190cp, automat, la mers cu 140 pe bord pe autostrada ia cam 5.5%.

#106
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 16.10.2018

View PostCumulus, on 03 octombrie 2023 - 12:14, said:

Lasa teoria, mergi cu unul si mai vorbim. Uite exemplu de mers acceleratie frana de undeva din Sibiu pana in Codlea pe DN1 drum foarte aglomerat, foarte multe depasiri, trafic lent, multe curbe si temperaturi intre 0 si 3 grade. Cat lua un Diesel?
Attachment 20230422_062844.jpg
Cu mașina nepoatei mele (1.6 TDI) consumul a fost 3.6%, mers vreo 200km cu o medie de viteză 80km/h (Vezi pe jurnal la @tfm că are chiar mai puțin decât zic eu). Cu 2.0 TDI este undeva la 3.9-4% în condițiile date de tine. Totuși, eu am pus un consum pe 1k km cu medie de 133km/h... LA O BENZINARĂ AȘA CEVA NU EXISTĂ!
PS
E ultima mea intervenție pe topicul actual legat de consum. Să fie clar pentru toți: la benzinară, consumul este mic dacă ești grijuliu. La diesel, e DOAR consum mic, indiferent cum ai merge.

#107
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 26.06.2009
Si DPF-ul pica invariabil indiferent cum ai merge. La fel si injectoarele, AdBlue, etc

:-)

Edited by Xman_ghio, 04 October 2023 - 20:57.


#108
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,220
  • Înscris: 12.09.2013
Tot obsedati si de consum pe aici....Nu mai bine puneti problema cum sa castigati mai mult, sa ne ne mai cacam pe noi ca e consumul mare/benzina scumpa?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate